90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan vieläkö Jesse ja Jeniffer ovat yhdessä? Kaksi
Eronneet aikapäiviä sitten. Jessellä vauva uuden naisen kanssa. Se kaveri oli kyllä tän sarjan pahin narsissi!
Jessellä uus latino naisystävä Marian ja poika syntyi, sai nimekseen vaatimattomasti Zeus, jumalan mukaan :D
Zeus?! Ei ole todellista! 😂
Siskosta tulee varmaan Kleopatra.
Miettikää kun Tiikerililija käy vessassa ja pyyhkii takamustaan, pitäen kiinni paperinipusta noilla tekokynsillään. Vaikka pesisi kädet.
Tuon jälkeen paloittelee niillä tekokynsillä elintarvikkeita ja kääntelee pannulla kaikkea samaisilla tekokynsillään. Vielä kehuu kaikille katsojille miten ne on kätsät keittiössä!
Pelkkä ajatus kuvottaa 🤢 Toivottavasti katsojat on älykkäämpiä eivätkä ryhdy samaan!
Hawk Tuath kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eronneet aikapäiviä sitten. Jessellä vauva uuden naisen kanssa. Se kaveri oli kyllä tän sarjan pahin narsissi!
Jessellä uus latino naisystävä Marian ja poika syntyi, sai nimekseen vaatimattomasti Zeus, jumalan mukaan :D
Tai Kelopatra 😂
PS. Jos joku muukin muistaa tuon vuosien takaisen tapauksen somesta.
Hawk Tuath kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos Kreikan mukaan menevät jatkossakin, niin Afrodite, Athena tai Hera. :D Jos tulee lisää poikia, niin Poseidon, Hermes tai Apollo.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kun Tiikerililija käy vessassa ja pyyhkii takamustaan, pitäen kiinni paperinipusta noilla tekokynsillään. Vaikka pesisi kädet.
Tuon jälkeen paloittelee niillä tekokynsillä elintarvikkeita ja kääntelee pannulla kaikkea samaisilla tekokynsillään. Vielä kehuu kaikille katsojille miten ne on kätsät keittiössä!
Pelkkä ajatus kuvottaa 🤢 Toivottavasti katsojat on älykkäämpiä eivätkä ryhdy samaan!
Kun emme katso paskaa, loppuu paskan esittäminen🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kun Tiikerililija käy vessassa ja pyyhkii takamustaan, pitäen kiinni paperinipusta noilla tekokynsillään.
Minä pyyhin paperilla, en kynsillä. Ihan samalla tavalla se paperi on kädessä oli kynnet millin tai 5 senttiä. Ei kukaan kynsiään tunge hanuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kun Tiikerililija käy vessassa ja pyyhkii takamustaan, pitäen kiinni paperinipusta noilla tekokynsillään.
Minä pyyhin paperilla, en kynsillä. Ihan samalla tavalla se paperi on kädessä oli kynnet millin tai 5 senttiä. Ei kukaan kynsiään tunge hanuriin.
No niinpä! Mulla on luonnostaan pitkät kynnet, omat kasvaa tosi nopeasti. Ja mä en kyllä tasan varmasti hilloa mitään kakkapalleroita kynsien alla! Oon todella tarkka aina muutenkin hygieniasta, eli on aika rumaa sanoa, että ihmiset joilla on pidemmät kynnet on jotenkin likaisia!
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Ingrid on pelle.
Bozo on clownin nimi, joten siinäpä meillä olis sitten aika pätevä esiintyvä pellepariskunta, eikö vain? :D
Toinen tekee pallotemppuja, ja toinen osaa vielä niellä tulta ja tehdä lapsille voipitoisia vegaanikreemikakkuja juhliin! :D
En ymmärrä. Kirjoitin suhteesta Ingrid/Brian
Vaikka palstalaiset kuinka inhoaa Tigerlilyä niin mieluummin katson kuitenkin heitä kuin esim. Angelaa vuosikaupalla kiusaamassa Mikeä. Tigerlily nyt on vähän hömelö, joo, mutta kuitenkin aika kiltti eikä suu vaahdoten ja silmät salamoiden ole syyttämässä muita, yleensä sitä miestään, pienimmästäkin vastoinkäymisestään ja omista vainoharhaisista mustasukkaisuus- ja raivokohtauksistaan. Toivottavasti Angelaa ei enää oteta edes jälkipyykkiin. Myöskään Ediä en halua enää koskaan nähdä, en missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Mulla on luonnostaan pitkät kynnet, omat kasvaa tosi nopeasti. Ja mä en kyllä tasan varmasti hilloa mitään kakkapalleroita kynsien alla! Oon todella tarkka aina muutenkin hygieniasta, eli on aika rumaa sanoa, että ihmiset joilla on pidemmät kynnet on jotenkin likaisia!
Mutku MINÄ ja MUN KYNNET. Taas tuota huomionhakua.
Älysin jopa minä, että lähtökohtasesti tuossa kyse akryylimuovisista TEKOKYNSISTÄ joissa enemmän saumakohtia, liimakohtia ja jotka on luonnossa noin 3-4 CM pitkät! Muija vielä kehuu telsussa miten käyttää niitä ruuan laittamisessa. Ei ihme että jenkkiläiset reagoineet että siltä pitäis lastensuojelun hakee lapset pois ja kun itse kehunut miten ne on sairaina ja allergisina, vai alkoiko tuo sairauden ja allergioiden korostaminen Tigerlillyn kohdalla vasta siinä vaiheessa kun ihmeteltiin miksi lapsensa ei käyneet tapaamassa uutta jordanialaista mieslasta joka aviomiehensä? Lapset ei tavanneet uutta isäpuolta ennen äitinsä raskautumista, aika rankkaa ala-asteikäisille lapsille tuollainen kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka palstalaiset kuinka inhoaa Tigerlilyä niin mieluummin katson kuitenkin heitä kuin esim. Angelaa vuosikaupalla kiusaamassa Mikeä. Tigerlily nyt on vähän hömelö, joo, mutta kuitenkin aika kiltti eikä suu vaahdoten ja silmät salamoiden ole syyttämässä muita, yleensä sitä miestään, pienimmästäkin vastoinkäymisestään ja omista vainoharhaisista mustasukkaisuus- ja raivokohtauksistaan. Toivottavasti Angelaa ei enää oteta edes jälkipyykkiin. Myöskään Ediä en halua enää koskaan nähdä, en missään.
Eihän Angela ketään kiusannut, Mikekin vaan näytteli että kiusataan on uhri ja luiskahti somasti DT:n maahan ;D
Vierailija kirjoitti:
Mariko aka TigerLily samaa yksinkertaista, julkisuudenhakuista ja pinnallista luokkaa Shekinah'n kanssa eli ulkonäkö ja vierasmaalainen mies tärkeämmät kuin omat lapset jotka lykätään lastenhoitajille, sisäoppilaitoksiin, isälleen, nannylle.
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Ingrid on pelle.
Bozo on clownin nimi, joten siinäpä meillä olis sitten aika pätevä esiintyvä pellepariskunta, eikö vain? :D
Toinen tekee pallotemppuja, ja toinen osaa vielä niellä tulta ja tehdä lapsille voipitoisia vegaanikreemikakkuja juhliin! :D
En ymmärrä. Kirjoitin suhteesta Ingrid/Brian
Ai tuo oli se brasilian saksalainen eikä se jenkkien bosnialainen. Bozosta tuli mieleen clowni ja Vanjasta sen clownin vaimo, yhdessä sirkuskiertueelle nielemään tulta ja muita sirkustemppuja.
Taigerlyyli on tuotu sarjaan Silvan siskosten jatkeeksi. Kohta on kolmas Silva jos tuota menoa jatkaa naamavärkin pumppaamista.
Kylläpä täällä nyt joulupatoutumia päästellään.
Oikeassa elämässä Tigerlily ei varmaan ruokaa laita, kunhan esittää käsikirjoituksen mukaan.
Totuus on, ettei kaikista naisista ole äideiksi vaikka synnyttämään pystyvät. Parempi voi olla, että ovat lastensa luota poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariko aka TigerLily samaa yksinkertaista, julkisuudenhakuista ja pinnallista luokkaa Shekinah'n kanssa eli ulkonäkö ja vierasmaalainen mies tärkeämmät kuin omat lapset jotka lykätään lastenhoitajille, sisäoppilaitoksiin, isälleen, nannylle.
Tieksä, ihan kuule asuu Tigerlilyn lapset äidillään. On niiden huoltaja. Et vissiin oo sit ikinä kuullu, että suomalaisetkin vanhemmat käy joskus parin viikon lomalla ja lapset on hoidossa sen ajan? Kiljutko niillekin, että lastensuojelu paikalle? Jenkeissä on toi koululaitos sellainen, että asuvat siellä kampuksella. Kannattaisko sun vilkasta vaikka Wikipediaa? Ja vähän höllätä tota Tigerlily vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynsien alle tarttuu päivän mittaan kaikenlaista ikävää. Itse käytän joka vessakäynnillä kynsiharjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynsien alle tarttuu päivän mittaan kaikenlaista ikävää. Itse käytän joka vessakäynnillä kynsiharjaa.
Hyi mikä pöpöpesä, vai onko sinulla aina mukana oma kynsiharja? Aikanaan vessoissa oli kynsiharjat, sittemmin jääneet historiaan ;D
Jossain ollut että vuoden asunut Jenkeissä, kun taas jossain ollut että muutti vasta 2024 puolesa välissä Jenkkeihin. Eihän nuo enää pysy enää itsekään mukana että mitä narraavat, narranneet ja tulevat narraamaan.
Alkaa noiden stoori tuntua aikamoiselta vedätykseltä, ja mukana oli vielä avioparia teeskentelevä gaykampaajamies ja meikkaajanainen, kun muslimimaassa eivät voi olla samassa tilassa eikä hotellihuoneessa. Noista tiedettiin että heillä oli kauneussalongit ja Tigerlilyn exä oli rahoittanut niitä salonkeja vuosia sitten. Jos ex ei haluaisi vaimolleen kavereita, niin miksi tukisi kavereiden bisneksiä kun aloittavat omansa? :)