Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
19401/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe tätä viihdeohjelmana, hönttien hyväksikäyttöä räikeimmillään.

Kurjaa jos susta tuntuu tuolta. Mutta se on sun mielipide ja sitä pitää kunnioittaa. Mulle tämä ohjelma on pelkästään aivot narikkaan viihdettä. Hömppää jota ei pidä ottaa liian vakavasti Näkee uusia hienoja paikkoja jonne ei ikinä tulis itse mentyä. Nämä ihmiset ohjelmassa ei millään tasolla vaikuta omaan henkilökohtaiseen elämään, eli en koe mitään tarvetta arvostella niiden ulkonäköä tai valintoja joita tekevät. So what?! Heidän elämä, heidän valinnat. En kyllä koe osallistuvani hyväksikäyttöön katsomalla tätä ohjelmaa. He saavat kuitenkin palkan siitä ja itse ovat valinneet lähteä mukaan. Eli mä katson vailla syyllisyydentunnetta.

Miksi sulla pakottava tarve keskustella muista keskustelijoista? Tai vahtia täällä aamusta iltaan ettei sinun fanittamista telkkarin huomiohakuisista näyttelijöistä sanota mitään negaa kommenttia missään kohtaa?? 

Vierailija
19402/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Tigerlily jatkaa kasvojensa leikkelyjä ja pumppaamista fillerseillä

https://static1.colliderimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2024/08…

niin ei mene enää montakaan vuotta kun näyttää näiltä leikellyiltä ja fillersipumpatuilta Bogdanoffin kaksosilta!

https://i.pinimg.com/736x/7f/b2/02/7fb202df34e3ce571b1e1523f9e43877.jpg

😱

Tigerlillystä näkee miten täyteaineet alkaa valua alakasvoja pitkin ja tehdä miesmäisen "testo leuan", koska nekään aineet eivät ole turvassa painovoimalta eivätkä pysty kannatella ihoa pystyssä kohonneena kovin monta kuukautta, ja kun on tutkittu miten suurin osa pistetyistä täyteaineista ei poistukaan aineenvaihdunnan mukana, vaan liikkuvat siitä mihin ne on alun perin laitettu. Kannattaa huomioida tämä jos niitä alkaa joskus hankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19403/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on eräs sarjan räikeimpiä muodonmuutoksia rotuineen päivineen kun vaaleaihoinen serbialainen Miona teetti itsestään afronaisen!!!

https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2022/06/Miona-Be…

Kuppasi Jibriltä ja Jibrin perheeltä rahat tuohon kaikkeen, ja jätti. Iski räppärimiehen.

Jibri lähti Thaimaahan etsimään elämän tarkoitusta, tuon kusetuksen jälkeen.

Tämäkin niitä naisia jotka ihailleet Kim Kardashiania, teinistä saakka.

Tuo oli minusta vastenmielinen  muija, pelkkä green cardin hakija, tympeä ja vaativa. Istui vain valopeilin edessä meikkaamassa naamaansa ja vältteli Jibrin perhettä.

Jibrin mummo oli ihana, se kellä hevosia ja joka vihki heidät. Vaikka kävi ilmi että nämä olivat jo naimisissa ennen sarjaa, ja siksi saivat potkut eivätkä päässeet Happily Ever Afteriin.

Patrickin veli John oli hauska kun kutsui Jibriä Sparklesiksi Tell All jaksossa! :D

Vierailija
19404/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe tätä viihdeohjelmana, hönttien hyväksikäyttöä räikeimmillään.

Kurjaa jos susta tuntuu tuolta. Mutta se on sun mielipide ja sitä pitää kunnioittaa. Mulle tämä ohjelma on pelkästään aivot narikkaan viihdettä. Hömppää jota ei pidä ottaa liian vakavasti Näkee uusia hienoja paikkoja jonne ei ikinä tulis itse mentyä. Nämä ihmiset ohjelmassa ei millään tasolla vaikuta omaan henkilökohtaiseen elämään, eli en koe mitään tarvetta arvostella niiden ulkonäköä tai valintoja joita tekevät. So what?! Heidän elämä, heidän valinnat. En kyllä koe osallistuvani hyväksikäyttöön katsomalla tätä ohjelmaa. He saavat kuitenkin palkan siitä ja itse ovat valinneet lähteä mukaan. Eli mä katson vailla syyllisyydentunnetta.

Miksi sulla pakottava tarve keskustella muista keskustelijoista? Tai vahtia täällä aamusta iltaan ettei sinun fanittamista

Tuota noin, tämä on keskustelupalsta, jossa ihmiset vaihtavat mielipiteitä! Minä sanoin oman mielipiteeni toisen kommentiin, joka on pääasiallinen keskustelupalstan tarkoitus! Enkä todellakaan täällä aamusta iltaan ehdi vahtia yhtään mitään. Tuleeko uutisena, että tätä vauva-palstaa lukee päivittäin tuhannet ihmiset? Sinun kommenttisi ei kyllä kuulunut minulle, eli väärä osoite oli tuolle ilkeilylle :( Vähän jotain rajaa jooko?

Vierailija
19405/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Tigerlily jatkaa kasvojensa leikkelyjä ja pumppaamista fillerseillä

https://static1.colliderimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2024/08…

niin ei mene enää montakaan vuotta kun näyttää näiltä leikellyiltä ja fillersipumpatuilta Bogdanoffin kaksosilta!

https://i.pinimg.com/736x/7f/b2/02/7fb202df34e3ce571b1e1523f9e43877.jpg

😱

Hehe, TigerLilyllä karkaa täyteaineet leukaa kohti, ja Adnanilla karkaa hiusraja takaraivoa kohti :D Katotaan onko se kohta Amerikoissa istuttamassa lisäkarvaa päähän.

Vierailija
19406/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitänee vähän taas oikaista noita tuulesta temmattuja juttuja. Kuka noita keksii ja mistä?

1: Yhtään ainoaa kommenttia täällä ei ole ollut missä kehuttaisi/ puolusteltaisi millään tavalla Tigerlilyä! Ainoastaan ihmetelty kun samaa asiaa jauhetaan sataan kertaan. Montako sataa kertaa pitää sanoa, että ruma tukka, ruma naama, valkaistu iho jne jne jne. Se on tänne tuutattu valehtelematta jo pariin sataan kertaan.

2. Miksi ainoa vastaus ihmettelyyn on raivoisa muitten kommentoijien kimppuun käyminen hampaat irvessä? Tämä on edelleen mielipidepalsta!!! Jokaisella kirjoittajalla on oikeus omaan mielipiteeseen!!! 

3: Jos joku kysyy, että miksi katsoa ohjelmaa joka suututtaa noin paljon, voi vastata asiallisesti! Ei tarvitse alkaa räksyttää.

4. 4. Edelleenkin tuskin kukaan täällä mitään tai ketään "ihailee". Tämä on herran  jestas sentää viihdeohjelma! Miksi tosiaan katsoo ollenkaan jos se menee noin pahasti

Miksi sinä olet täällä vain riitelemässä ja trollaamassa ja kyttäät ketkä tänne kommentoi ja arvuuttelet kommentoijien ikää että onko kakaroita? Otatko tämän huijarisarjan, Only fans promoamissarjan ja tyrkkysarjan ehkä hieman liian tosissasi? Pistää ihmettelemään.

Lisäisin tuohon listaasi vielä että: rikollisten hyysäys sarjan, koska sitä tämä ollut -  ja tulee varmasti vielä olemaan :-/

Vierailija
19407/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eijjuma! Tippuri-Lorenille ei kelpaakaan mikä tahansa ladyboy, vaan pitääkin olla hormoneilla kesytetty pippeli. Uskomaton tyyppi

Mitä se muuten ees tarkoitti tuolla, sellaista vehjettä joka ei nouse?

Vierailija
19408/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari on kaapannut Binin somen moneksi kuukaudeksi, joten Bini ei ole voinut hoitaa sen avulla pr-työtään!

Ari oli lähtenyt lapsineen Etiopiaan, Bini jäänyt Jenkkeihin. Ilmeisesti Ari ei jaksanut enää olla äitinsä kämppis Jenkeissä, ja tietää että saa paremmin rahalle vastinetta Etiopiassa, kun voi pitää palvelijoita ym.

Vierailija
19409/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen jakso, kun Tigerlili ja Aidnan olivat lentokentällä, kun amerikan poppoo teki lähtöä. Tietyssä valossa Tigerlilin kasvot näytti vanhoilta ja juonteisilta, kun halailivat ja ennen kuin lähti kävellen terminaalin sisään. Ei pelastaneet enää botoksoinnit vanhenemista!! Näytti siltä kuin Aidnan syleilisi oman äitinsä ikäistä. Onko äitinsä ja vaimonsa saman ikäiset vai onko vaimonsa vanhempi? 

Vierailija
19410/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1: Yhtään ainoaa kommenttia täällä ei ole ollut missä kehuttaisi/ puolusteltaisi millään tavalla Tigerlilyä! Ainoastaan ihmetelty kun samaa asiaa jauhetaan sataan kertaan. Montako sataa kertaa pitää sanoa, että ruma tukka, ruma naama, valkaistu iho jne jne jne. Se on tänne tuutattu valehtelematta jo pariin sataan kertaan.

Kuka hullu laskee toisten kommentteja kenestäkin? Olen melko uusi katsoja, uusi keskustelija ja oletatko että selaan kymmeniä sivuja taakse päin lukemaan onko joku muu tai jotkut muut havainneet samat yksityiskohdat sarjan mukana olijoista?

Vierailija
19411/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tigerlily odottaa lasta. Raskaustesti  näytettiin telkkarissa. Ihmetteli kuinka hän tuli näin nopeasti raskaaksi. Miehensä Adnan asuu edelleen Jordaniassa.

Adnan, veljensä ja TigerLily käyvät vähän väliä jossain Istanbulin(??) kämpässä.

Onko niillä bisneksiä siellä vai eikö TigerLily pääse enää sinne Jordaniaan koska eivät ole oikeasti naimisissa.

Muistatteko venäläisen Alinan ja mormoni-kummajais-Stevenin? Hehän tapasivat sarjan aikaan Istanbulissa ja menivät siellä naimisiin koska oli ainoa n.s. neutraali maaperä missä pystyivät tavata jenkkinä ja venäläisenä.

Raskaustestin tulos näytettiin, miksi? Noilla miehillä on viisi vaimoa, joku toki aina raskaana. Näyttää niin kurjalta naamaltaan tämä lilja, tuskin muovikuvatus enää raskautuu. , pikkasen lettisuovaa huulillaan hipaisee. 

ei koskekaan, ja kun se tukkakaan ei ole oma mitä huulillaan hipasee, jopa hotellihuoneessa jossa ei yleisöä.

Vierailija
19412/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TigerLily on kertonut ettei hänellä ole keitään elossa olevia sukulaisia koko suvussaan, paitsi äitinsä.

-Miten tuo voi olla mahdollista?

Aasialaisilla kun on yleensä isot suvut ja varsinkin kun tulevat sukuineen USAhan. Luulisi nyt jotain serkkuja, pikkuserkkuja, serkun serkkuja, enoja, tätejä, setiä löytyvän.

Jotain tuo peittelee taustoistaan, mutta eiköhän sarjan mittaan paljastu kaiken näköistä itse kenestäkin =)

Toi nainen vaikuttaa oikeesti siltä ettei sillä ole kaikki kotona, henkisesti 4-5 vuotiaan tasolla, jos sitäkään. Samoin mies. Baby-Honey-Baby lauseet alkaa olla väsyneitä ja myötähäpeäisiä. Tv-kanava selvästi käyttää tällaisia henkisesti vajaita hyväkseen ja kun toinen vielä toisen niskan päällä määräämässä mitä nainen saa jatkossa tehdä ja mitä ei.

Vierailija
19413/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu laskee toisten kommentteja kenestäkin? Olen melko uusi katsoja, uusi keskustelija ja oletatko että selaan kymmeniä sivuja taakse päin lukemaan onko joku muu tai jotkut muut havainneet samat yksityiskohdat sarjan mukana olijoista?

Mä olen eri kuin jolle vastaat. Mä jos menen uudelle ketjulle aikeena sanoa jotain, niin ihan ekana selaan ainakin kymmenkunta sivua taaksepäin justkin nähdäkseni onko joku sanonut saman asian jo aiemmin. Jos on, mä joko komppaan omalla viestillä, tai sitten sanon eriävän mielipiteen. Justkin ettei tuu ihan hullua määrää samaa asiaa sanottua 🙂 Mä siis katson paljon telkkaria ja seuraan eri sarjoja myös vauvalassa.

Vierailija
19414/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo kroatialainen Bozo oikeasti koripalloilija? Aika lyhyeltä näyttää pelaajaksi, nehän on jotain 2-metrisiä ja tuo oli siellä kavereiden kanssa pelatessa lyhyimmän näköinen? Onko joku etsinyt sitä netistä, pelaako se edes missään Kroatian 2-divarissa vai onko tämäkin tarina pelkkää esitystä ja oikeasti se on työtön kun pelaa vain kavereiden kanssa huvin vuoksi?

Bozo on oikein kunnon sirkuspellenimi :D :D :D

Vierailija
19415/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen eri kuin jolle vastaat. Mä jos menen uudelle ketjulle aikeena sanoa jotain, niin ihan ekana selaan ainakin kymmenkunta sivua taaksepäin justkin nähdäkseni onko joku sanonut saman asian jo aiemmin. Jos on, mä joko komppaan omalla viestillä, tai sitten sanon eriävän mielipiteen. Justkin ettei tuu ihan hullua määrää samaa asiaa sanottua 🙂 Mä siis katson paljon telkkaria ja seuraan eri sarjoja myös vauvalassa.

Siksikö koet että voit määrätä muita täällä miten keskustellaan ja kenestä saa kommentoida hyvää vs huonoa, koska seuraat Vauvan monia ketjuja, ja koska itse selaat taaksepäin, luet kommentteja ja arvuuttelet niiden kirjoittajia, vaikka täällä kaikki anonyymejä? Tsiisus mitä p*skaa.

Olisit vaan pysynty niissä muissa ketjuissa, niissä joita kehuit paremmaksi kuin tätä missä Me Kakarat riehutaan, kuten asian ilmaisit.

Vierailija
19416/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kakkis" muikkeli on jälleen herännyt hakkaamaan miinuspeukkuja ihan onnessaan ja komentelee muita keskustelijoita. Oliks sulla surkeet joululahjat ja purat huonoo fiilistäs meihin muihin jotka keskustellaan sarjan näyttelijöistä?

Vierailija
19417/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasko kukaan muu Tiger Lilyn viininpunaista treenitakkia, siitä näytettiin muutama kerta hihassa näkyvää valkoista ALO logoa? Yleensä sarjassa peitellään logoja ja merkkejä, m.m. autoissa, vaatteissa tai laukuissa, silloin jos ne ei ole maksettuja mainoksia, mutta ylläripylläri tuo ALO treenivaatesarja on Kardashian-Jenners siskojen hehkuttama ja mainostama merkki! 😀 Kuinka moni yllättyi, käsi pystyyn?

Shekinalla myös Kardashiansien suosimia treenitakkeja ja trikoita.

Vierailija
19418/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, ei ees joulunpyhiä ilman Tigerlily vihaa. Ja ihan ala-aste meninkiä taas tuo nimien vääntely.  10-12 vuotiaat huutelee noin pihalla toisilleen. Kertoisko joku edes kerran saako tuosta jotain tyydytystä? Ja jos ottaa noin kovin ohimoon niin miksi katsoo ohjelmaa jotka aiheuttaa noita viha reaktioita? Telkkari kiinni tai vaihtaa kanavaa!

mitä tyydytystä sä sit saat typerälyllerön puolustelemisesta, saatko haistella sen kulahtanutta peruukkia tai akryylisiä tekokuiturättejä haaroistaan, aavikon helteiden jäljiltä ?

Temu-Lily, halvan näköset tekotukka jatkeet ja tekokuitu trikoot straight from China, lapstyövoima tehtaalta toden näkösesti. 

Vierailija
19419/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kakkis" muikkeli on jälleen herännyt hakkaamaan miinuspeukkuja ihan onnessaan ja komentelee muita keskustelijoita. Oliks sulla surkeet joululahjat ja purat huonoo fiilistäs meihin muihin jotka keskustellaan sarjan näyttelijöistä?

Minä katsoinkin että taattua Kakkis:ta taas, vaikka lupasi pysyä muissa ketjuissa ja teki dramaattisen lähdön täältä 2 viikkoa sitten.  🤣

Vierailija
19420/27900 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasko kukaan muu Tiger Lilyn viininpunaista treenitakkia, siitä näytettiin muutama kerta hihassa näkyvää valkoista ALO logoa? Yleensä sarjassa peitellään logoja ja merkkejä, m.m. autoissa, vaatteissa tai laukuissa, silloin jos ne ei ole maksettuja mainoksia, mutta ylläripylläri tuo ALO treenivaatesarja on Kardashian-Jenners siskojen hehkuttama ja mainostama merkki! 😀 Kuinka moni yllättyi, käsi pystyyn?

Shekinalla myös Kardashiansien suosimia treenitakkeja ja trikoita.

Shekinalla on merkkinä Lululemonia, joka on parempi ja kalliimpi merkki.

Nuo Alot kulahtaa hetkessä, huonointa kiinalaatua ikinä etenkin leggareissa, mutta myy, koska Kard-A$$-hiaanit.

Ketju on lukittu.