90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä uudessa mainoksessa oli mies pyörätuolissa. Oliko tämä se mies josta tällä palstalla puhuttiin aiemmin, neliraajahalvaantunut? Mutta tällä miehellä kyllä toimi kädet, jotta ei voi olla neliraajahalvaantunut ja toivottavasti sellaista ei sarjasta ikinä löydykään sillä se onkin vähän monimutkaisempi juttu. No katsotaan mitä tuleman pitää...
Tuo oli joo se mies. Täällä oli linkki siihen artikkeliin jossa esiteltiin uudet parit. Siinä puhuttiin tosiaan neliraajahalvaantuneesta. Piti oikein käydä perehtymässä asiaan. Voi tosiaan olla ihmisellä diagnoosi quadripledig (neliraajahalvaantunut) mutta joillain potilailla toimii käsi/kädet osittain. Osalla ei ole mitään toimintaa kaulasta alaspäin. Jotenkin tuntuu kurjalta, että vamma kuin vamma tuodaan tähän ohjelmaan katsojille luomaan draamaa :( Mukana kaudel
Tämä voi taas olla aihe, jossa ollaan heikoilla jäillä, niin sanotusti. "Vammaisen" muodossa missä hyvänsä parinhaku vaan jakaa mielipiteitä. Toisten mielestä ihan luonnollista ja ok, sitten on se toinen puoli ihmisiä joiden mielestä se asia on ihan ehdoton ei. Ja on vielä kolmaskin joukko, jotka ei ota kantaa puoleen tai toiseen, kunhan tapahtuu katseilta piilossa. Julkisesti parin muodostus, ei missään tapauksessa. Varmaan paljon tulee vaikuttamaan se millaisia nämä halvaantunut ja sokea mies ovat ihmisinä, luonteiltaan ja millaiset naiset heille tähän ohjelmaan on valikoitunut. Meinasin ihan ensi reaktiona olla katsotta tätä kautta, mutta varmaan sen verran kyllä on uteliaisuutta, että ainakin aloitusjakso ja esittelyt pitää katsoa.
Mun mielestä vauvamaha on tosi suloinen. Mutta..mutta... En oikein ymmärrä miksi sitä pitäisi korostaa (neule)puserolla joka jättää (jätti)vatsan kokonaan paljaaksi. No, ehkä sitä ei kaikkea tarvi enää ymmärtääkään...
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vauvamaha on tosi suloinen. Mutta..mutta... En oikein ymmärrä miksi sitä pitäisi korostaa (neule)puserolla joka jättää (jätti)vatsan kokonaan paljaaksi. No, ehkä sitä ei kaikkea tarvi enää ymmärtääkään...
Sitä en ymmärrä, miksi täytyy lihottaa itsensä tuollaiseksi sillä varjolla, että on raskaana. Vauva painaa 4 -5 kg syntyessään, joten paljon läskiä kerrytetään. Itselläni tuli aikoinaan vajaat 10 kiloa lisäpainoa, ja olin parissa kuukaudessa taas normaalissa painossa. Tuo sarjassa olevan maha ei ole suloinen, vaan todella ällöttävän näköinen. Sanokaa mitä sanotte, mutta sitä ei ole pakko koko ajan esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa näyttää valttikorttinsa: katsokaa, olen raskaana! Nykyään vierastetaan entisen ajan odotusasuja, joissa oli väljyyttä. Minusta ne olivat kauniita.
Meitalia on äitiriippuvainen, ei aikuiselta vaikuta. Monet näistä idän ihmisistä on riippuvaisempia vanhempiensa hyväksynnästä kuin meillä individualistisessa lännessä, esim. intialaisten kanssa naimisiin menneet amerikkalaiset joutuvat sen huomaamaan, että avioliitto ei olekaan kahden kauppa tosiaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puhuttu mistä näkee iän, ja kyllä kaula on sellainen. Suurin piirtein kaksi vaihtoehtoa vanhetessa: 1) kaksoisleuka tai 2) kaulajänteet näkyvillä tyyliin Lenita Airisto. Ei nätit. Mulle on tulossa varmaan ne jänteet näkyviin, kun en ole ylipainoinen.Toki myös kaulan iho kurtistuu ja ohenee t. nainen 68 v
Mulla on näkynyt ne kaulajänteet lapsesta asti. Samoin pitkän kaulan ympärillä on ollut jostain teinistä ainakin 3 vakaasuoraa juonnerengasta. Mua kiusattiin yläasteella siitä ryppyisestä kaulasta :D
Alkaako 90-Ensitapaaminen tv:n kautta tiistaina???
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko että nyt pyörii tuo BEFORE 90 DAYS mainos TLC:llä ja siinä on se sarjan ärsyttävimmäksi ja ääliöksi jo nimetty nariseva kardashiaani-matkijanärhiääninen valkaistu ja leikelty nelikymppinen aasialainen Tigerlily-mutsi höröttelemässä että miten parikymppinen arabimiehensä "on häränfilettä" ja miten vaihtanu vanhan "jauheliha-exänsä" semmoseen. Nainen esittää rikasta, vaaleatukkaista ja sinisilmäistä blondia kellä matkustaa oma glamour-tiimi meikkaamaan sitä lentokonetta myöten!
Tässä sarjassa on vähän väliä joku feikkirikas, blondattutukkanen mutta alun perin tummatukkainen, m o n i rotuinen ja ruskeasilmäinen nainen, kellä täyteaineita naamassa, huulissa ja botokseja, myös silikoonia kimpaleina. Sen jälkeen käy ilmi ettei olekaan rikas tai edes varakas ja merkkituotteensa feikkejä nekin.
Darcey & Stacey joiden isä afrikkalais-portugalilainen, Sophie joka brittiläis-jamaikalainen ja nyt tuo japanilais-kiinalainen(?) TigerLily.
Unohdinkohan jonkun vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko että nyt pyörii tuo BEFORE 90 DAYS mainos TLC:llä ja siinä on se sarjan ärsyttävimmäksi ja ääliöksi jo nimetty nariseva kardashiaani-matkijanärhiääninen valkaistu ja leikelty nelikymppinen aasialainen Tigerlily-mutsi höröttelemässä että miten parikymppinen arabimiehensä "on häränfilettä" ja miten vaihtanu vanhan "jauheliha-exänsä" semmoseen. Nainen esittää rikasta, vaaleatukkaista ja sinisilmäistä blondia kellä matkustaa oma glamour-tiimi meikkaamaan sitä lentokonetta myöten!
Tässä sarjassa on vähän väliä joku feikkirikas, blondattutukkanen mutta alun perin tummatukkainen, m o n i rotuinen ja ruskeasilmäinen nainen, kellä täyteaineita naamassa, huulissa ja botokseja, myös silikoonia kimpaleina. Sen jälkeen käy ilmi ettei olekaan rikas tai edes varakas ja merkkituotteensa feikkejä nekin.
Darcey & Stacey joiden isä afrikkalais-portugalila
Mitä sitten? Taas tätä samaa vanhan jauhamista. Ei jaksa enää. Jos tää sarja menee sulla noin pahasti ihon alle, niin jälleen kerran täältäkin: Älä katso! Telkkarissa on sitä varten on/off nappi että voi sulkea pois epämieluisat ohjelmat.
Täytän tammikuussa 74 eikä minulla ole kaulan jänteet näkyvissä. Olen normaalipainoinen. Taitaa olla yksilöllistä.
Ihmettelen näitä tämän nykyisin raskaana olevien naisten hirveän isoa mahaa. Minä lihoin vain 9 kk ja olin melkein normaali painoinen kotiin tulessa. Jouduin olemaan viikon sairaalassa, kun verenpainetta ei saatu kuntoon. Sairaalassa alkoi jumppa seuraavana päivänä. Ei ollut Suomessa.
Emilyllä on ollut aika lähekkäin kolme raskautta. Ei hän palaa entiselleen. Veikkaan, että hänkin menee mommy make overin tekoon.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä tämän nykyisin raskaana olevien naisten hirveän isoa mahaa. Minä lihoin vain 9 kk ja olin melkein normaali painoinen kotiin tulessa. Jouduin olemaan viikon sairaalassa, kun verenpainetta ei saatu kuntoon. Sairaalassa alkoi jumppa seuraavana päivänä. Ei ollut Suomessa.
Off topic mutta siihen mahan kokoon vaikuttaa myös lapsiveden määrä ja painon lisääntymiseen raskausaikana mm. äidin kasvanut verimäärä. On aika kummallista puhua raskaudenaikaisesta painonnoususta lihomisena etenkin, jos kiloja tullut vähänlaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puhuttu mistä näkee iän, ja kyllä kaula on sellainen. Suurin piirtein kaksi vaihtoehtoa vanhetessa: 1) kaksoisleuka tai 2) kaulajänteet näkyvillä tyyliin Lenita Airisto. Ei nätit. Mulle on tulossa varmaan ne jänteet näkyviin, kun en ole ylipainoinen.Toki myös kaulan iho kurtistuu ja ohenee t. nainen 68 v
Mulla on näkynyt ne kaulajänteet lapsesta asti. Samoin pitkän kaulan ympärillä on ollut jostain teinistä ainakin 3 vakaasuoraa juonnerengasta. Mua kiusattiin yläasteella siitä ryppyisestä kaulasta :D
Sulla on siis kahdehdittu joutsenkaula, pitkä ja hoikka. Se näyttää hienolta varsinkin jos laittaa tukan ylös. Kaulojen pituus vaihtelee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Täytän tammikuussa 74 eikä minulla ole kaulan jänteet näkyvissä. Olen normaalipainoinen. Taitaa olla yksilöllistä.
Nosta vähän leukaa ja katso, ne voivat siinä asennossa näkyäkin vähän. Tai puhuessa, laulaessa tms ne voivat näkyä erilailla kuin silloin kun niitä tiirailee peilin edessä.
Ihanaa TLC älykköääliöt, häiden jälkeen taas vauhdissa :D
Tässä on nyt sitten tuleva 2-kauden Pariterapiaa traileri, osallistujapareineen. Julkaistu juuri Jenkeissä.
Kuvattu Arizonan aavikkolomakeitaassa.
Sarjan kaksi hulluinta naista, Natalie ja Jasmine a.k.a Nutalie ja Jasmino, ottaa näköjään yhteen. Natalie rikkoo lasin Jasminen naamaa kohti ja Jasmine kilahtaa.
Juuri luin ettät Koben oikea nimi ei ole Kobe, vaan: Blaise Koban Gankam.
Siksi eka lapsensa ja poikansa Koban, on Koban Junior.
Viimeisin kolmas lapsi on Atem, ja sanoivat että kamerunilaisen Valery-kaverin mukaan nimeävät, mutta Valeryn oikea nimi on siis oikeasti Atem.
Blaise on tosin hieno nimi, harmi etteivät antaneet sitä pojalleen kun Kobea ei kuitenkaan kutsuta sillä nimellä.
Tuosta uudesta pariterapiakaudesta saattaa tulla jopa ihan hauska kun sitä ei ota liian tosissaan. Siellähän on lähes kaikki sarjan pahimmat sekopäät, Angelaa lukuunottamatta. Onneksi Angela on jo nähty, toivon että eivät ota häntä mihinkään sinkkikaudelle enää mesoamaan. Ehkä tekevät oikeuskäsittelystä Michaelia vastaan uuden sarjan tyyliin Johnny><Amber.