90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää tuon Lorenin kielenkäyttö kun alkaa nimitteleen Sophieta v a j a k i k s i ja kohtelee joitakin muitakin alentuvasti. Se on dissannut muita naisia Tell Allien lisäksi Pillowtalkissa, oikein semmonen joka on miesten mieliksi vaikka väittää ja esittää tukevansa naisia, oikea kaksnaamainen "pick me girl" eli naisvihaajanainen joka tuntee kilpailevansa muiden naisten kanssa, ja siksi kai alkaa olla koukussa kauneuskirurgiaan sekin kun vertailee itseään muihin.
Kiusasi Tell-alleissa Anfisaa sen kauheen emäkiusaajan Paolan kaa.
Anfisa kun oli niin herkkä ja suloinen ja rakastava vaimo.😄😄😄😄😄
Silti. Ne haukku sitä postimyyntimorsiameks, ja rumaks. Loren nauroi vierellä, Alex'ia hävetti vaimonsa käytös.
Olen tätä sarjaa kattonu vuosia eri versioita, niin se on saannut mut pohtimaan sitä ,että miks jenkeissä ne haluu tuoda elämänsä ja parisuhteensa tähän sarjaan ? Kun parisuhde/avioliiton menee tiensä päähän, niin sinkkuna haluavat sinkku sarja versioon. Miksi ?Saako ne niin paljon rahaa tuosta, että kannattaa olla jonkin sortin julkisuuden henkilöitä ? Mietin vaan , kun sitten on pareja jotka olivat korkeintaan sarjassa yhden kauden eli sen 90 päivää,eli puoliso maassa ja pitää mennä naimisiin versio.En enää muista näitä sarjojen nimi versioita niin kirjoitin noin.
En ole pitkään aikaan katsonut tätä ohjelmaa, mutta nyt kun päätinkin taas vähän katsoa, niin eikös siellä Angela riehu entiseen tapaan, tai enemmänkin vielä pahempana. Ja hurjan näköisenä.
Kaikki naiset tai ainakin suurin osa on pullistelleet huuliaan vielä lisää ja ottaneet lisää hiusjatkeita, tissit tyrkyllä. Vain se Big Edin morsian (vai exäkö se jo on?) näytti luonnollisemmalta.
Miksei muuten Ed ja Angela mene yhteen, nehän tuntuu sopivan toisilleen hyvin? Siinä sitä draamaa saisivat kunnolla aikaan. Samanlaisia estottomia molemmat, nauttisivat kovasti.
Nuo on aikuisia ihmisiä, mutta käytökseltään ei uskoisi.
Kobe tuntuu ainoalta järkevältä mieheltä, toki myös Alexei on ok. Ja ei tuon noitanaisen mieskään tyhmä ole. Mutta Gino joutaisi kehittämään itsetuntoaan ja Michael etsimään itselleen normaalin naisystävän, mitä se tuossa raakkuvassa Angelassa edes näkee. Turpaansa saa koko ajan.
Lizillä on jo uus mies Jayson ja ilmeisen hyvin menee heillä. Oli tuossa aiemmassa tell all jaksossakin mukana tämä Jayson. Niin rakastuneen oloisia olivat niin, ei Liz enää mihinkää Ediin vaihda Jaysonia.
Michael jätti Angelan ajat sitten eikä sen tarvitse enää kestää yhtään Angelaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko että nyt pyörii tuo BEFORE 90 DAYS mainos TLC:llä ja siinä on se sarjan ärsyttävimmäksi ja ääliöksi jo nimetty nariseva kardashiaani-matkijanärhiääninen valkaistu ja leikelty nelikymppinen aasialainen Tigerlily-mutsi höröttelemässä että miten parikymppinen arabimiehensä "on häränfilettä" ja miten vaihtanu vanhan "jauheliha-exänsä" semmoseen. Nainen esittää rikasta, vaaleatukkaista ja sinisilmäistä blondia kellä matkustaa oma glamour-tiimi meikkaamaan sitä lentokonetta myöten!
Riippumatta siitä mitä täällä palstalla lukee tulevasta kaudesta, mä ainakin aion pitää mieleni avoimena ja ihan itse saada omat vaikutelmat tyypeistä. Sen mukaan sitten joko tykkään tai en. Ainakaan mua ei esittelyosassa häirinnyt mikään missään naisessa.
Ohjelmasta saa myös paljon enemmän irti kun katselee ilman ennakko-oletuksia. Joillain kausilla nousee joku tai jotkut yli muiden inhokiksi, kuten esim. Kyle ja kolmenkimppa mies. Toiset osoittautuu ihan symppis tyypeiksi. Jotkut naiset on ansainneet kaikki pahat sanat heistä, kuten esim. Angela. En usko, että enää koskaan tähän sarjaan tulee toista yhtä hirveää ihmistä, eli nais osallistujat voivat tehdä aika pahoja ennenkuin pääsevät edes viivalle :) Mielenkiinnolla siis kohti uutta kautta, puhtaalta pöydältä! Pääsee taas "tutustumaan" ihan uusiin ihmisiin. Kiva nähdä sitten muutaman jakson jälkeen millaisia mielipiteitä uudet tyypit saavat aikaan. Siis itse nähdyn perusteella, ei miltään juorupalstalta luetun perusteella.
Siinä uudessa mainoksessa oli mies pyörätuolissa. Oliko tämä se mies josta tällä palstalla puhuttiin aiemmin, neliraajahalvaantunut? Mutta tällä miehellä kyllä toimi kädet, jotta ei voi olla neliraajahalvaantunut ja toivottavasti sellaista ei sarjasta ikinä löydykään sillä se onkin vähän monimutkaisempi juttu. No katsotaan mitä tuleman pitää...
Edistä ja Angelasta ei voi ikinä tulla paria koska Ed tykkää NUORISTA naisista ja Angela taas NUORISTA miehistä. Lyöttäytyvät tuttavallisiksi keskenään tuollaisissa kimppatapaamisissa koska muuten kumpikin saisi olla yksin kun kumpikaan ei ole erityisemmin pidetty persoona.
Täällä on puhuttu mistä näkee iän, ja kyllä kaula on sellainen. Suurin piirtein kaksi vaihtoehtoa vanhetessa: 1) kaksoisleuka tai 2) kaulajänteet näkyvillä tyyliin Lenita Airisto. Ei nätit. Mulle on tulossa varmaan ne jänteet näkyviin, kun en ole ylipainoinen.Toki myös kaulan iho kurtistuu ja ohenee t. nainen 68 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Aleksei puuttuu lastensa kasvatukseen enemmän, eikä anna Lorenin kouluttaa heistä tulevia kiusaajia! Kun näyttää itse huonoa mallia, ja sitten syyttelee Tourettea eikä pidä toisten ahdistuneisuushäiriötä minään, mollaa vaan.
Otapa vähän happea ja pää pois takapuolesta. Ei kannata lietsoa omaa kadekiukkua. Loren kun ei ikinä ole kiusannut ketään. Sua ehkä, kiusaa se, että niillä on Aleksein kanssa hyvä suhde kameroiden ulkopuolella.
Loiri on kuollut jättäkää Loiri rauhaan t nyrkki mätti
Vierailija kirjoitti:
Siinä uudessa mainoksessa oli mies pyörätuolissa. Oliko tämä se mies josta tällä palstalla puhuttiin aiemmin, neliraajahalvaantunut? Mutta tällä miehellä kyllä toimi kädet, jotta ei voi olla neliraajahalvaantunut ja toivottavasti sellaista ei sarjasta ikinä löydykään sillä se onkin vähän monimutkaisempi juttu. No katsotaan mitä tuleman pitää...
Tuo oli joo se mies. Täällä oli linkki siihen artikkeliin jossa esiteltiin uudet parit. Siinä puhuttiin tosiaan neliraajahalvaantuneesta. Piti oikein käydä perehtymässä asiaan. Voi tosiaan olla ihmisellä diagnoosi quadripledig (neliraajahalvaantunut) mutta joillain potilailla toimii käsi/kädet osittain. Osalla ei ole mitään toimintaa kaulasta alaspäin. Jotenkin tuntuu kurjalta, että vamma kuin vamma tuodaan tähän ohjelmaan katsojille luomaan draamaa :( Mukana kaudella on myös sokea mies. Mä oon kahden vaiheilla alanko edes katsoa vai en. Ehkä riittää tuo meneillään oleva maailmalla kausi ja tää uusi saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli joo se mies. Täällä oli linkki siihen artikkeliin jossa esiteltiin uudet parit. Siinä puhuttiin tosiaan neliraajahalvaantuneesta. Piti oikein käydä perehtymässä asiaan. Voi tosiaan olla ihmisellä diagnoosi quadripledig (neliraajahalvaantunut) mutta joillain potilailla toimii käsi/kädet osittain. Osalla ei ole mitään toimintaa kaulasta alaspäin. Jotenkin tuntuu kurjalta, että vamma kuin vamma tuodaan tähän ohjelmaan katsojille luomaan draamaa :( Mukana kaudella on myös sokea mies. Mä oon kahden vaiheilla ala
Toisaalta tämä on hyvä asia, että näytetään se, että myös eriasteisilla "vammaisilla" (pahoittelut en nyt keksi parempaa termiä) on elämää ja hekin haluavat parisuhteen. MUTTA koska kyseessä on TLC, luvassa on friikkisirkusta eikä mitään normaalia parinmuodostusta.
UO mutta tell alleissa Pig Ed ja Jasmine heittivät kyllä myös hyvää läppää :D
Jasmine on ehkä vähän psyko ja menee pienistä asioista aivan nollasta aivan sataan mutta on siinä hyviäkin puolia ja ottaa asioita myös huumorilla. Jotenkin kokonaisuudessaan rauhallisempi ja jotenkin enemmän jalat maassa, jollain erikoisella tavalla myös maanläheisyys näkyy (en nyt tarkoita pumpattuja tissejä tai pullistetuja huulia tai rahankäyttöä).
Pig Ed nyt on edelleen typerä kävelevä kananmuna mutta osaa se hyvää vitsiäkin heittää! Ja nyt TODELLA UO mutta minusta sillä on söpöt silmät, kananmuna jolla nappisilmät 💀
Sofia ja Thais olivat todella kauden pissikset. Mutta ei tuo Patrickaan taida olla penaalin terävin kynä.
Jasminen vaan vilkkui alushousut kun nousi sohvalta TellAllin aikana. Ei osannut varoa puvun halkiota joka oli kiertynyt puvun etuosaan. 😂
Angela on aivan liian vanha Edille. Ed tarvitsee tyttösen, jota voi hallita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puhuttu mistä näkee iän, ja kyllä kaula on sellainen. Suurin piirtein kaksi vaihtoehtoa vanhetessa: 1) kaksoisleuka tai 2) kaulajänteet näkyvillä tyyliin Lenita Airisto. Ei nätit. Mulle on tulossa varmaan ne jänteet näkyviin, kun en ole ylipainoinen.Toki myös kaulan iho kurtistuu ja ohenee t. nainen 68 v
Mahtavaa kyllä, jos ei sulla ole vielä jänteitä näkyvissä eikä kaksoisleukaa tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miettinyt, että Robertilla ja sillä raskaana olevalla vaimollaanhan on pieniä lapsia talossa - nukkumassa?
-Miten ne saavat nukuttua, kun vanhemmat pitävät tuollaista meteliä. Eikä Yara ja Jovikaan aina hyssyttele ja heilläkin lapsi talossa.
Lapset ovat varmasti tottuneet nukkumaan niin että kuuluu ääniä ympäriltä. Meidän vauva nukkui sikeästi kun talosta kuului elämän ääniä, mutta välillä heräsi siihen kun tuli ihan hiljaista.
Hui, olisipa hirveää jos heräisi aina hiljaisuuteen.
Minä olen asunut kaupungissa koko ikäni, olen tottunut meluun ja olen lapsesta saakka voinut nukkua vaikka on hälinää. Olin maalla ja siellä on hiljaista ja heräsin siihen kun parin kilsan päässä meni juna, kaupungissa en ole ikinä herännyt kun aurausautot ajaa ikkunan alla talvella tai muuhunkaan meteliin. En minä hiljaisuuteen herää, mutta jos herää ja mitään ei kuulu, se on vähän karmivaa, ainakin kissa on jossain kuorsaamassa ettei ole ihan hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miettinyt, että Robertilla ja sillä raskaana olevalla vaimollaanhan on pieniä lapsia talossa - nukkumassa?
-Miten ne saavat nukuttua, kun vanhemmat pitävät tuollaista meteliä. Eikä Yara ja Jovikaan aina hyssyttele ja heilläkin lapsi talossa.
Lapset ovat varmasti tottuneet nukkumaan niin että kuuluu ääniä ympäriltä. Meidän vauva nukkui sikeästi kun talosta kuului elämän ääniä, mutta välillä heräsi siihen kun tuli ihan hiljaista.
Hui, olisipa hirveää jos heräisi aina hiljaisuuteen.
Minä olen asunut kaupungissa koko ikäni, olen tottunut meluun ja olen lapsesta saakka voinut nukkua vaikka on hälinää. Olin maalla ja siellä on hiljaista ja heräsin siihen kun parin kilsan päässä meni juna,
Tottakai kodissaan tottuu määrättyihin ääniin ja saattaa jopa hätkähtää, jos on kuolemanhiljaista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa kyllä, jos ei sulla ole vielä jänteitä näkyvissä eikä kaksoisleukaa tuossa iässä.
Kyllä ne jänteet jo hieman näkyy...vähän riippuu kaulan asennosta, miten paljon. :) Sori off-topic!
Kukaan ei ole koskaan dissannut ketään yhdessäkään Pillow Talkissa! Johan Yarakin sanoi omassa osassaan viime jaksossa, että hän on kommentoinut paljon pahemmalla tavalla vuosien mittaan muita pareja! Se kun kuuluu tuon ohjelman formaattiin, että nämä Pillow Talkissa olijat kommentoivat ruudulla näkemäänsä. Jos siitä joku vetää herneet nenään, se on ihan oma ongelma. Jos joku käyttäytyy kuin pelle, se myös sanotaan! Ei tuo PT ole mitään hymistelyä, että ai kun kivaa. Jos siis ruudulla näkyy jotain ihan muuta. Esim. Jasminea on kommentoitu hulluksi, muun muassa. Sitä nyt taas tekee joku tikusta asiaa ja purkaa omaa pahaa oloaan tänne palstalle haukkumalla ohjelmassa olevia naisia.