Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
16061/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😠 kuka virtsapää on poistattanut & ilmiantanut täältä tänään ainakin 3 sivua uusimpia juoruja UKsta ja USAsta ?!?!

Voi v*****ujen v****u enkä ehtinyt niitä lukea. Mikä saatanan vajacci kuvittelee hallitsevansa tätä ketjua? Se sama joka poistatti sen meidän uuden ketjun?

Juuri se sama joka sekoaa 2-3 viikon välein, ensin raivomökää muille "pennut solvaa ja vetää tänne Kardashianit, Redditit, Onlyfansit, Instagramit vaikka MinäMinäMinä haluun jutella jaksojen kulusta!" minkä jälkeen lähtee aina ne vakiot 3-4 sivua kommentteja veke, kostoks. Ehkä sen kannattais hoitaa lääkityksensä kuntoon, koska sellainen käytös ei ole keskustelupalstan normien mukaista, eikä normaali elämässäkään. Jotain pahasti vialla pääkopassaan, jos ei kykene hyväksyä muiden näkemyksiä ja laajakatseisuutta.

Vierailija
16062/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ollut laittanut mitään linkkejä mun kommentteihin mutta silti nekin on lähteneet. Mä luulen, että mikään mode ei poista viestejä vain yhden ihmisen ilmoituksen perusteella. Niitä on pakko olla enemmänkin kun kerran useita sivuja lähti. Joku suursiivous tehty.

Älä valehtele, itse aiheutit suursiivouksen monelta eri laitteeltas ilmoamalla, ja nyt yrität peitellä jälkiäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16063/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse nimeämäsi moraaliportin vartija olet sama joka hakkasit ilmiantonappia hampaat irvessä ja vedät lainaukset päin helevettiä alkuajo

Lopeta toi riehuminen! Mä en ole täällä mitään nappia painellut! Mä sanoin, että itsekin keskustelin täällä ja sanoin, että Sophien äiti on entinen addikti, siksi sen naama näyttää tuolta. Älä s,,,tana aina hyökkäää kuin joku terrieri kimppuun jos joku sanoo jotain josta et pidä! Nyt mäkin jo hermostun. Aina ei tarvi tulla pää punasena huutamaan milloin kenellekin kun luulet, että just se sanoi jotain. Täällä on yli 30 ihmistä jotka lukee ja kirjottaa. Mä sanoin ja sanon edelleen. että menee jo liki kunnianloukkausta kun lauotaan faktoina tollaisia juttuja vaan siksi, että susta "vaikuttaa" siltä! Nyt jäitä hattuun ja lopeta muiden haukkuminen kun et itekään sellaisesta pidä.

Vierailija
16064/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse nimeämäsi moraaliportin vartija olet sama joka hakkasit ilmiantonappia hampaat irvessä ja vedät lainaukset päin helevettiä alkuajo

Lopeta toi riehuminen! Mä en ole täällä mitään nappia painellut! Mä sanoin, että itsekin keskustelin täällä ja sanoin, että Sophien äiti on entinen addikti, siksi sen naama näyttää tuolta. Älä s,,,tana aina hyökkäää kuin joku terrieri kimppuun jos joku sanoo jotain josta et pidä! Nyt mäkin jo hermostun. Aina ei tarvi tulla pää punasena huutamaan milloin kenellekin kun luulet, että just se sanoi jotain. Täällä on yli 30 ihmistä jotka lukee ja kirjottaa. Mä sanoin ja sanon edelleen. että menee jo liki kunnianloukkausta kun lauotaan faktoina tollaisia juttuja vaan siksi, että susta "vaikuttaa" siltä! Nyt jäitä hattuun ja lopeta muiden haukkuminen kun et itekään sellaisesta pidä.

Mikä sinä olet huutelemaan kunnianloukkausta? Sinä joka kaiken täällä ilmiannoit! Kunnianloukkauksilla uhkaaminen toisia keskustelijoita kohtaan on laiton uhkaus, ja vielä vain sen vuoksi kun keskustelu ei mene sinun mielesi mukaan.

Kettujako nuo tietää mistään Suomen keskustelupalstojen jutuista, ja niistä on ensinnäkin ollut samat jutut tai spekulaatiot Redditissä, muilla Jenkkipalstoilla sekä Brittipalstoilla, koska tuo noidenkin ihmisten keksitty perintövaari-kuvio haiskahtaa enemmän sillille kuin päivän vanha saalis tai korttelin vanhan maksullisen alapää.

Ai niiin unohdin että nuo sarjan mukana olijat oli sun parhaita kavereita ja siksi puolustat täällä niitä leuat louskuen ja muille v--ettuillen. Mitä saat niiltä osallistujilta palkaksi tuosta puolustamisesta, haistella niiden vanhoja alusvaatteita ja hikisukkia?

Vierailija
16065/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet unohtunu...... ?

Vierailija
16066/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet unohtunu...... ?

Niinpä tai ne ei enää tehoo, selkeesti sekos ku nurkkaan ajettu elukka ku alkoi riehuun uhoon kunnianloukkauksilla ja mistä se tietää montako täällä lukee ja kirjottaa? :D :D Ite on viesti-ilmiantojen takana ja hermostu.

Ei tuo ole enää normaali käytöstä.

Vierailija
16067/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yara ja Jovi tiistain Pillow Talkissa, niitä ei kuvattu kovin paljoa läheltä kuten kaikkia muita, ja huomasin jossain kohtaa että olikos Yaralla teipit silmäkulmissa joten oliko käynyt siinä samassa "Fox Eye Liftissä" missä Darcey, Stacey, Shekina käyneet? Tämä missä ohuet mesolangat laitetaan ihon alle silmien ulkonurkkaan ja kiskotaan ohimoita kohti :-o

https://i.pinimg.com/236x/8e/58/91/8e5891080ec5ab437eb1314da6f2141d.jpg

Minusta typerän näköistä kiskoa kulmakarva tuolleen suoraksi viivaksi.

Ja näillä kaksosilla meni ihan yli tuokin, ja sinne laitettiin suurin piirtein köysi tai telttakeppi?

https://pagesix.com/wp-content/uploads/sites/3/2022/04/darcey-stacey-si…

Vierailija
16068/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😠 kuka virtsapää on poistattanut & ilmiantanut täältä tänään ainakin 3 sivua uusimpia juoruja UKsta ja USAsta ?!?!

Voi v*****ujen v****u enkä ehtinyt niitä lukea. Mikä saatanan vajacci kuvittelee hallitsevansa tätä ketjua? Se sama joka poistatti sen meidän uuden ketjun?

Juuri se sama joka sekoaa 2-3 viikon välein, ensin raivomökää muille "pennut solvaa ja vetää tänne Kardashianit, Redditit, Onlyfansit, Instagramit vaikka MinäMinäMinä haluun jutella jaksojen kulusta!" minkä jälkeen lähtee aina ne vakiot 3-4 sivua kommentteja veke, kostoks. Ehkä sen kannattais hoitaa lääkityksensä kuntoon, koska sellainen käytös ei ole keskustelupalstan normien mukaista, eikä normaali elämässäkään. Jotain pahasti vialla pääkopassaan, jos ei kykene hyväksyä muiden näkemyksiä ja laajakatseisuutta.

joutuskohan se johonkin lataamoon tasasin väliajoin ja siltä otetaan netti pois ? ehkä me saadaan jutella rauhassa seuraavat 2-3 viikkoa ennenku se hyökkää tänne riehuun ja lykäämään meidän viestit ilmiantoon ? aina se vakio kaks tai kolme sivua lähtee ku se saa kohtauksen.

Vierailija
16069/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun me ollaan perustettu ne monet uudet ketjut niin se käy klikkaileen niitä poistoon ilmiannoin. Sit ku ollaan tässä ketjussa kertoilemassa Amerikan juoruja ja muuta jänskää niin se hikoilee ja sekoo että kun ei keskustella sarjojen kulusta telkkarin puolella, kun ei mene millään perille että tää sarja ei nyt jumaliste vaan ole sitä mitä telkkarissa näytetään ja näytellään! Täällä pitäis vaan puolustaa Sophieta ja inhota Robia, ihailla Lorenin luonnonkauneutta ja älykkyyttä, haukkua laskelmoivan Daniellen Mohamedia, pitää ihmetellä Nicolea ja Mahmoudia sivukaupalla että mites ne nyt noin, ei saa sanoa Jasminen michaeljacksonmaisista kauHeusleikkauksista mitään, Libby-perheenäiti ei ole onlyfansissa (vaikka on) 

Tuosta Daniellen Mohamedista, mä toin sen aikonaan esiin että Danielle on varastanut rahaa vanhuksilta ollessaan kodinhoidossa ja oli autoiluun liittyviä rikkeitä. Hänen rikosrekisteri on julkinen ja siinä oli kymmeniä varkauksia ja petoksia vanhuksilta. Mä laitoin sen linkin tänne jossa oli ne dokumentit todisteena niin tuo yks ja sama poistatti sen viestin, koska se oli päättänyt että Mohamed on se jota täällä pitää edelleen moittia ja inhota ja Daniellen tekemiset lakaistaan maton alle.

Suojeleeko se oikeesti noita kaikkia telkkarissa olevia rikollisia ja vastaavaa sakkia täällä, kuin mafiassa konsanaan? :D :D :D :D

Vierailija
16070/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto sitä Edin keittiötä, vihannekset seisseet mätänemässä ja homehtumassa siihen vatiin. Härskiintynyt vesimeloni ollut yli kuukauden lämpimällä tiskillä.

Tiistain jakson sankari oli Lizin äiti ku pisti Edille jauhoja suuhun. Vaikkei nekään kauheen täyspäisiltä Lizin kaa vaikuta.

Vierailija
16071/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olikin hyvä pointti joiltakin teiltä että mikä sen Sophien ja mutsinsa koulutukset ja ammatit olleet. Onko ne tehneet päivääkään oikeita töitä tai olleet opiskelemassa mitään?! Jos niillä on rikas suku, niin minun perhe on vähintään Britannian aatelistoa! :D;D

Puhe ja sivistystaso on rupunen ja juuri sellanen traveller-tasoinen kun huudetaan yhtä asiaa eikä osata käyttäytyä julkisilla mestoilla, kauhean huomionhakuista kuin jotkut pahaiset brittituristit joihin olemme valitettavasti törmänneet joskus turistikohteissa ollessamme ja toivomme ettemme olisi.

Jaksossa Sophie otti esiin kasan jotain Sheinin halpisrättejä joista pisti punaisen mekon päällensä. Äiti lässytti roikkohuultensa välistä että "sun kaikki vaattet on l-u-t-k-a vaatteita". Pukeutuisi sellaisiin itsekin jos olisi kuosissa, vaikutti olevan jossain määrin kade nuorelle tyttärelleen ja haluaa pilata tämän ihmissuhteita.

Henkilökohtaisesti en koskaan laittaisi mitään tuollaista vaatetta ihoa vasten pesemättä sitä ensin, varsinkin jos iho hikoaa jolloin myrkyt irtoaa ja liukenee ihoon ja nimen omaan kiinakaupparievuista oli löytynyt myrkkyjämiä, kertoi viikolla ollut uutinen. Mutta noissa naisissa näyttää olevan hius- ja ripsiliimamyrkkyjä, botoksia ja täytteitä joten mitäs ne pienet ylimääräset myrkyt siinä enää vaatteessa haittaa.

Vierailija
16072/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se hammasrautainen tummempi-ihoinen Floridassa asunut nainen ollut tuollainen sugarbaby joka deittasi avoimesti vanhempia miehiä lahjoja vastaan? Kehuiko jopa että vanhin miesdeitti ollut yli 80 ja heilutteli kädessään sellaista noin 8000 EUR arvoista mustaa tikattua Chanel-laukkua, sama mikä sillä oli mukana kun lähti tapaamaan Jordaniaan (?) miestä mutta palasi Sinkkusarjaan.

Miehen vanhemmat olivat katsoneet tämän instapyllistyskuvia, tajunneet homman ja eikö se äiti h****oritellut sitä kameroiden edessä, huus ku syötävä? Huntupäisen äidin naamaa ei koskaan näytetty, kuvasivat aina takaapäin.

Vierailija
16073/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uuden ketjun nimellä 90 Days Fiance juonipaljastuksia, mutta kukaan ei ilmaannu sinne kommentoimaan. Päättelen siitä, että ihmiset ei halua uutta ketjua, muutamaa lukuunottamatta. t.ap

https://www.vauva.fi/keskustelu/5699662/90-days-fiance-juonipaljastuksia

Vierailija
16074/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, voihan kauhia, mitäs täällä on tapahtunut?  Kävin palstalla viimeksi iltapäivällä ja nyt tulin taas katsomaan, mitä sarjasta kirjoittelette. Mutta ihan on kriisi päällä täällä. Toivon vain että tilanne rauhoittuu ja voidaan palata sarjaan liittyviin havaintoihimme ja funtsauksiin

Itse pistit ilmiantojonoon urakalla täältä näitä viestejä eilen kun valitit tuosta samasta että "sarjaan liittyviin havaintoihimme" minkä jälkeen haukuit kaikki kun ei pysytä sun haluamissa JAKSOKOHTAISISSA aiheissa ja että me muut täällä ollaan kersoja jotka jakaa muka väärää tietoa ja haukut meitä Reddittiä seuraavia keskustelijoita vaikka meillä on kuvatodisteita aiheista.

Turha enää mölytä ja yrittää ottaa takaisin vastenmielisiä tekemisiään kun on aiheuttanut vahinkoa ja vastenmielisyyttä muille keskustelijoille jatkuvall

Miten sinä tiedät kuka on kuka, nimimerkittömässä ketjussa?

Vierailija
16075/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Instagram on maailman syöpä. Tuhoaa ihmisiä ja ihmisten itsetuntoa valheellisuudellaan, pistää mielenterveydet koetukselle kun ihmiset vertailee siellä muihin kuten toisten koteihin, matkoihin, hulppeuksiin, vaikka ne olisi pelkkää kulissia ja kuvakäsittelyä. Kaikki pitää tehdä niin että saa Instagram-kelpoiset kuvat. Mistään ei enää nautita, vain siitä että saadaan tuttujen ja tuntemattomien kehumiset niille kuville. Sitä kautta tehdään ihmis- ja ties mitä muuta kauppaa. Sitä kautta mainostetaan tuotteita valheellisesti ja jokaisen lempituotteet vaihtuu viikottain sen mukaan kuka antaa niitä ilmaiseksi somettajan käyttöön.

Oikeesti Instagram on pilannut nämä realitysarjatkin. Ihmiset voisivat paljon paremmin ilman tuollaista kakkkaa.

Vierailija
16076/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin uuden ketjun nimellä 90 Days Fiance juonipaljastuksia, mutta kukaan ei ilmaannu sinne kommentoimaan. Päättelen siitä, että ihmiset ei halua uutta ketjua, muutamaa lukuunottamatta. t.ap

https://www.vauva.fi/keskustelu/5699662/90-days-fiance-juonipaljastuksia

en haluis nipottaa mutta nimi olis voinut olla 90 Day, koska tämä ei ole Days :))

Vierailija
16077/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chantelin perhe on kyllä tilkkutäkki joukkio, musta käkkäräinen pää siilattu sileeksi, tai peitetty peruukilla. 

Vierailija
16078/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Michaelin ja Angelan kuvio oikein lopulta menee/meni kun nyt ovat täydessä sotatilassa Norsunluurannikolla mutta kuitenkin sitten Michael lopulta tuli Angelan kanssa USA:an. Mitä siinä välissä tapahtui ja onko jo selvinnyt miksi ja mihin Michael sitten katosi?

Vierailija
16079/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, voihan kauhia, mitäs täällä on tapahtunut?  Kävin palstalla viimeksi iltapäivällä ja nyt tulin taas katsomaan, mitä sarjasta kirjoittelette. Mutta ihan on kriisi päällä täällä. Toivon vain että tilanne rauhoittuu ja voidaan palata sarjaan liittyviin havaintoihimme ja funtsauksiin

Itse pistit ilmiantojonoon urakalla täältä näitä viestejä eilen kun valitit tuosta samasta että "sarjaan liittyviin havaintoihimme" minkä jälkeen haukuit kaikki kun ei pysytä sun haluamissa JAKSOKOHTAISISSA aiheissa ja että me muut täällä ollaan kersoja jotka jakaa muka väärää tietoa ja haukut meitä Reddittiä seuraavia keskustelijoita vaikka meillä on kuvatodisteita aiheista.

Turha enää mölytä ja yrittää ottaa takaisin vastenmielisiä tekemisiään kun on ai

Ei voi tosiaan tietää kuka on kuka joten se varmuuden vuoksi kiekuu yhdelle sun toiselle pikku raivoissaan :) Mä bongasin ainakin kahdelle eri kirjoittajalle laitetun saman vuodatuksen. Kokeilee kepillä jäätä 😁 Jos vaikka joku osuis. Saattaa olla, että täällä nyt rauhottuu kun tuli toi toinen ketju. Jokainen saa jatkossa valita kumpaa haluaa lukea, tai sit molempia.

Vierailija
16080/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Michaelin ja Angelan kuvio oikein lopulta menee/meni kun nyt ovat täydessä sotatilassa Norsunluurannikolla mutta kuitenkin sitten Michael lopulta tuli Angelan kanssa USA:an. Mitä siinä välissä tapahtui ja onko jo selvinnyt miksi ja mihin Michael sitten katosi?

M lähti lopulta Angelaa pakoon kun sai tarpeekseen sen hullusta huutamisesta. Huhuttiin, että joku siitä muusta porukasta auttoi sen karkuun. Tällä hetkellä M kerää rahaa oikeustaisteluun Angelaa vastaan. Oli tuolla facen gossip ryhmässä linkki.

https://gamoko.com/90-day-fiance-michael-starts-gofundme-begs-for-money…

Siinä välissä A keräsi yksityisetsivän avulla yli 100 sivua Turhaa tavaraa kun M ei ollut tehnyt mitään mistä voisi syyttää.

Ketju on lukittu.