90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Onko sillä Angelan Michaelilla green card? Eli saa jäädä usaan asumaan? Yrittääköhän Angela häätää sen takas kotimaahansa..
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä Angelan Michaelilla green card? Eli saa jäädä usaan asumaan? Yrittääköhän Angela häätää sen takas kotimaahansa..
Ei ole, eihän se ehtiny olla jenkeissä kuin pari kuukautta kun helveti repes. Jos oon ymmärtäny oikein tosta sarjasta, niin sen miehen tai vaimon on haettava sitä green cardia. Ne itse ei voi. En nyt muista mikä pari se oli jolla tuli ongelmia ja se jenkkeihin tuonut tyyppi sanoi kaverilleen ettei ollut ehtinyt hakea sitä green cardia puolisolleen. Joku asioista paremmin tietävä vois valaista asiaa enemmän. Mulla on vaan tuon sarjan perusteella tullut kuva. Ehkä ne voi hakea jollain muulla tavalla sitä oleskelulupaa mutta eron tullen ei kai enää päde mikään sen K1 viisumin ehdoista?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Instagram on maailman syöpä. Tuhoaa ihmisiä ja ihmisten itsetuntoa valheellisuudellaan, pistää mielenterveydet koetukselle kun ihmiset vertailee siellä muihin kuten toisten koteihin, matkoihin, hulppeuksiin, vaikka ne olisi pelkkää kulissia ja kuvakäsittelyä. Kaikki pitää tehdä niin että saa Instagram-kelpoiset kuvat. Mistään ei enää nautita, vain siitä että saadaan tuttujen ja tuntemattomien kehumiset niille kuville. Sitä kautta tehdään ihmis- ja ties mitä muuta kauppaa. Sitä kautta mainostetaan tuotteita valheellisesti ja jokaisen lempituotteet vaihtuu viikottain sen mukaan kuka antaa niitä ilmaiseksi somettajan käyttöön.
Oikeesti Instagram on pilannut nämä realitysarjatkin. Ihmiset voisivat paljon paremmin ilman tuollaista kakkkaa.
Ja sitten nää pällit tulee tällekin palstalle laskemaan saamansa ylä- ja alapeukut ja vetää karmeat kilarit niistä kuten tässä ollaan nähty 😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Instagram on maailman syöpä. Tuhoaa ihmisiä ja ihmisten itsetuntoa valheellisuudellaan, pistää mielenterveydet koetukselle kun ihmiset vertailee siellä muihin kuten toisten koteihin, matkoihin, hulppeuksiin, vaikka ne olisi pelkkää kulissia ja kuvakäsittelyä. Kaikki pitää tehdä niin että saa Instagram-kelpoiset kuvat. Mistään ei enää nautita, vain siitä että saadaan tuttujen ja tuntemattomien kehumiset niille kuville. Sitä kautta tehdään ihmis- ja ties mitä muuta kauppaa. Sitä kautta mainostetaan tuotteita valheellisesti ja jokaisen lempituotteet vaihtuu viikottain sen mukaan kuka antaa niitä ilmaiseksi somettajan käyttöön.
Oikeesti Instagram on pilannut nämä realitysarjatkin. Ihmiset voisivat paljon paremmin ilman tuollaista kakkkaa.
Ja sitten nää pällit tulee tällekin palstalle laskemaan saamansa ylä- ja alapeukut ja vetää karmeat kilarit niist
Ohi aiheen, mutta äsken tuli Yleltä 3 osainen dokkari kauneudella on hintansa. Se on vissiin vielä Areenassa. Se avas vähän tota peukkuhysteriaa. Ihan hulluksi on mennyt kun ei voi enää edes syödä ilman, että siitä pitää ottaa kuva Instaan :( Siinä oli näitä ns. influenssereita jotka tosiaan joutui laskemaan joka julmetun klikkauksen, peukun ja niistä riippui onko mahdollisuus saada joku sponsori, vaatteita, meikkejä jne. Niitä sitten piti mainostaa ja taas laskettiin peukkuja ja sitä kuinka paljon on seuraajia. Sitten tuli kauneusleikkaukset joista sai alennusta seuraajien mukaan. Surkeaa touhua! Nuoret hoikat tytöt meni rasvaimuun kun sen sai ilmaiseksi :( Eli nämä nuoret tytöt jotka kasvavat tähän insta-maailmaan eivät osaa enää muuta kuin laskea peukkuja. Voi vaan todeta, että thank the lord että itse sai kasvaa ilman tota somemaailmaa! Mulla olis varmaan pää hajonnu jos olis joutunut elämään noin!
Kiitos kun muistutit "Kauneudella on hintansa" -dokkarista. Aikoinaan näin yhden osan, oli mielenkiintoinen kaikessa kauheudessaan. Katson Areenasta nyt kaikki. Sopii hyvinkin aihe tälle palstalle, sehän on koko 90 päivää sivujuonne, tahdottiin tai ei. :)
Shaeeda ja Bilal saavat vauvan loppuvuodesta! Toivottavasti tämä raskaus pysyisi loppuun asti koska Shaeeda täytti just 40 niin uuden alulle saaminen jo yhden keskenmenon jälkeen voi olla mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse nimeämäsi moraaliportin vartija olet sama joka hakkasit ilmiantonappia hampaat irvessä ja vedät lainaukset päin helevettiä alkuajo
Lopeta toi riehuminen! Mä en ole täällä mitään nappia painellut! Mä sanoin, että itsekin keskustelin täällä ja sanoin, että Sophien äiti on entinen addikti, siksi sen naama näyttää tuolta. Älä s,,,tana aina hyökkäää kuin joku terrieri kimppuun jos joku sanoo jotain josta et pidä! Nyt mäkin jo hermostun. Aina ei tarvi tulla pää punasena huutamaan milloin kenellekin kun luulet, että just se sanoi jotain. Täällä on yli 30 ihmistä jotka lukee ja kirjottaa. Mä sanoin ja sanon edelleen. että menee jo liki kunnianloukkausta kun lauotaan faktoina tollaisia juttuja vaan siksi, että susta "vaikuttaa" siltä! Nyt jäitä hattuun ja lopeta muiden haukkuminen kun et itekään sellai
Laitoin uhkaus sellainen, jossa uhataan henkeä. Muuhun en ota kantaa. Jatkakaa.
Ajatuksia tiistain jaksosta. Aina Angela on ollut tuollainen riehuja mutta jotenkin tuntuu, että nyt se on noussut ihan uudelle tasolle. Olisiko vaihdevuodet syynä siihen, että hermo ei pidä yhtään. Vetää röökiä ketjussa, mouhaa julkisilla paikoilla, viis veisaa tupakointikielloista, säännöt ei koske häntä lainkaan. Alkaa olla mitta milliä vaille täynnä koko tyyppiä. Tuo toisen puhelimen nappaaminen on aina ollut outoa. Ehkä syynä se, että mun puhelimesta ei kukaan kostuisi mitään, mulle se on vain soittamista varten. Kaikki "jännä" netin selaus tapahtuu tietokoneella. Mutta asiaan taas. Tällä kertaa tosin siihen Angelan haaviin päätyi mielenkiintoistakin materiaalia. Mikä ihmeen Paradise men?! Kaikki toki tietää, että Nigeria on huijausten mekka, kantaäiti jos niin voi sanoa. Mutta jotenkin ei ole osannut mieltää Michaelia vetämään jotain jenkkeihin pyrkivien miesten huijausrinkiä. Tuo toivon mukaan selviää seuraavassa jaksossa jos ja kun Angela antaa Michaelille suunvuoron.
Kobe ja Emily. Jäi pari vähän nuljua pikkujuttua mietityttämään. Miksi miehellä oli edelleen puhelimessa ex:n numero oltuaan useita vuosia jo naimisissa Emilyn kanssa? Ei pitäisi olla mitään syytä säilöä exien numeroita muistissa. Toinen juttu oli se, että lähettämässään viestissä Kobe on voinut sanoa ihan mitä vaan! Sopia mitä vaan. Sano noin, tee näin jne. Okei se ex ei tullut paikalle, vaan oliko oma päätös vai Koben sanelema? Ja loppuviimeeks mulle jäisi ikävä tunne varmaan lopuksi ikää siitä, että tietäsin miehen "pettäneen" exää mun kanssa ja että jäi vain lapsen takia + vasta siinä vaiheessa jätti sen ex tyttöystäävän. Toki heillä on nyt 3 lasta ja päällisin puoli liitto näyttäisi toimivan, vaan silti...
Manuel. Tämä sama asia alkaa vaivata joka kerran kun se toistuu tässä sarjassa. Nämä rahan kotiin lähettäjät. Eikö niillä tosiaan ole yhtään sitä omaa rahaa tullessaan? Ja kun tiedossa on, että tämä jenkkeihin tullut puoliso ei ainakaan vuoteen saa tehdä mitään töitä, niin on kohtuutonta, että nämä kotiin jääneet perheet silti odottavat käsi pitkällä rahaa. Tuossa kohtaa olisi syytä hankkia joku muu keino ansaita ihan itse sitä rahaa. Ja juu, noissa kehitys- ym. maissa se on helpommin sanottu kuin tehty, mutta tämä rahan vaatiminen tuo lisää paineita siihen suhteeseen jossa muutenkin vasta opetellaan toimimaan ja elämään yhdessä. Tuossa Ashley sanoi hyvin: Minä olen sinun vaimosi, en pankki!
Thaisin isä. Voi mikä ihana lisä tähän sarjaan ;) Katsoin jakson eilen juuri ennen nukkumaan menoa ja tämä komistus tuli uniin. Ai että, ei olis malttanut herätä! ;) Sääliksi käy Patrick kun isänsä on rahanahne mulkvisti :( Onneksi John ja Thais yrittää vähän toppuutella sitä dollarinkuvat silmissä kiiluvaa ukkelia! Vain yksi lause hänestä: Miten kehtaa omalta lapseltaan nyhtää rahaa kuin automaatista?!
Gino ja Jasmine. Heistä ei enää jaksa sanoa mitään muuta kuin sen, että ei vaan tajua tota missikisaan osallistumisen hintaa. 1200! Mistä?! Siitä, että saa tepastella ympäri jotain lavaa? Ja ei tajua myöskään sitä miksi jo ns. missi-iän ohittaneiden naisten on pakko moisissa kekkuloida? No, huvinsa kullakin.
Ed. Jakso jaksolta inhoan sitä omahyväistä sittisontiaista enemmän ja enemmän. Teki mieli kuristaa sen naamalta se iljettävä virne, vaan eihän sillä olekaan edes kaulaa mistä kuristaa. Toivon todella, että tämän kauden jälkeen Ed ja Angela eivät enää missään spin offissa tunge mun olohuoneeseen!
Thaisin isä on aina tervetullut! :D
Tämä viimeinen kommentti oli niin hyvä. En olis itse paremmin pystynyt kirjoittamaan, kiitos.
Unohdin katsoa viime tiistaina joten kiva kun tuli selostus. :)
Toivottavasti lauantaina muistan katsoa uusinnan. On niin paljon muuta elämässä tällä hetkellä että meinaa nämä "tärkeät" unohtua. :)))
Vierailija kirjoitti:
Unohdin katsoa viime tiistaina joten kiva kun tuli selostus. :)
Toivottavasti lauantaina muistan katsoa uusinnan. On niin paljon muuta elämässä tällä hetkellä että meinaa nämä "tärkeät" unohtua. :)))
Tää oli vaan tiivistelmä. Siellä tapahtui vaikka ja mitä muutakin. Ajattelin ettei kukaan jaksa lukea mun tyhmiä ajatuksia kovin pitkään niin koitin pitää mahd. lyhyenä :) Angela mellasti enemmänkin, G + J riiteli (kuis muutenkaan) pesukone kaupassa, Sophie ja äitinsä tapasivat Robin eikä se tietenkään mennyt taaskaan kuin Strömsössä. Patrick, Thais ja John menivät perheillaliselle jossa heidän perheet tapasivat ekan kerran. Thaisin isä, nam! Sorry! ;) Emily ja Kobe puhuivat asiat halki siellä rannassa kahden kun se ex-tyttis ei tullut paikalle. Ihan mukavasti oli tavaraa taas siinä 2 tuntisessa. Kiva kuulla, että joku on jaksanut lukea mun pohdintoja! :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä viimeinen kommentti oli niin hyvä. En olis itse paremmin pystynyt kirjoittamaan, kiitos.
Joo hyvä oli, ei mies mun uniin tullut joku sen vei🤨Tuli mieleen, että missikisojen osallistumismaksu taitaa olla kusetusta ja pölhöpelle meni maksamaan. Jasmin on kyllä ihan sikarosvo 🤮
Kävin vilkaisemassa sitä uutta ketjua ja tulin äkkiä takaisin tänne. Meno muistutti paikoitellen vanhaa Gremlins leffaa jossa söpöt pikku otukset muuttui mellastaviksi pikku hirviöiksi. Ikäänkuin sinne olis vähän sprinkleri roiskaissut vettä ja otukset ovat pitelemättömiä pahan teossaan. Sydämen kyllyydestä taas haukutaan ihmisiä, telkkarissa olevia ja välillä käydään näykkäisemässä paria palstalle kirjoittajaakin. Mikäs siinä, kunhan se raivo-mellastus pysyykin siellä toisessa ketjussa ja täällä voisi ehkä yrittää ihan sitä tavallista mielipiteiden vaihtoa kun kukaan ei roisku siitä seinille. Luin tuolta netistä, että jenkeissä olisi laitettu alulle vetoomus TLC:lle, että sanovat irti Angelan sopimukset näissä ohjelmissa. Kukaan ei enää jaksa katsoa tai kuunnella sitä huutoa ja raivoamista.
Tein ihan saman huomion uudesta ketjusta ...
Ei ole mun juttu.
Ihmettelen miks Jovi on sohviksissa niin ankara Robia kohtaan? Itselläänhän ne stripparit oli heikko kohta. Ilmeisesti nyt Yaran kanssa menee niin hyvin ettei uskalla yhtään puolustaa toista miestä, eli Robia, jota Yara mollaa?
Vierailija kirjoitti:
Kävin vilkaisemassa sitä uutta ketjua ja tulin äkkiä takaisin tänne. Meno muistutti paikoitellen vanhaa Gremlins leffaa jossa söpöt pikku otukset muuttui mellastaviksi pikku hirviöiksi. Ikäänkuin sinne olis vähän sprinkleri roiskaissut vettä ja otukset ovat pitelemättömiä pahan teossaan. Sydämen kyllyydestä taas haukutaan ihmisiä, telkkarissa olevia ja välillä käydään näykkäisemässä paria palstalle kirjoittajaakin. Mikäs siinä, kunhan se raivo-mellastus pysyykin siellä toisessa ketjussa ja täällä voisi ehkä yrittää ihan sitä tavallista mielipiteiden vaihtoa kun kukaan ei roisku siitä seinille. Luin tuolta netistä, että jenkeissä olisi laitettu alulle vetoomus TLC:lle, että sanovat irti Angelan sopimukset näissä ohjelmissa. Kukaan ei enää jaksa katsoa tai kuunnella sitä huutoa ja raivoamista.
Oliko sun ihan pakko käydä siellä riitaa haastamassa ja v*ttuilemassa?
Että mua ärsyttää kun tuo Angela on koko ajan sormi pystyssä ja haukkuu muita! (On muuten hyvin samat eleet kuin idolillaan Trumpilla!). Häntä jos joku kohtelisi samalla tavalla kuin hän Mikea niin siitähän syttyisi sota. Koiraakin kohtelee paremmin kuin Mikeä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin vilkaisemassa sitä uutta ketjua ja tulin äkkiä takaisin tänne. Meno muistutti paikoitellen vanhaa Gremlins leffaa jossa söpöt pikku otukset muuttui mellastaviksi pikku hirviöiksi. Ikäänkuin sinne olis vähän sprinkleri roiskaissut vettä ja otukset ovat pitelemättömiä pahan teossaan. Sydämen kyllyydestä taas haukutaan ihmisiä, telkkarissa olevia ja välillä käydään näykkäisemässä paria palstalle kirjoittajaakin. Mikäs siinä, kunhan se raivo-mellastus pysyykin siellä toisessa ketjussa ja täällä voisi ehkä yrittää ihan sitä tavallista mielipiteiden vaihtoa kun kukaan ei roisku siitä seinille.
Siis se mellastushan alkoi tässä ketjussa ja oli todella piinallista jo. Ja se häiriintynyt ihminen siirtyi sitten myös uuteen ketjuun mellastamaan. Itse ajattelin, että hän jäisi tänne vanhaan ketjuun hautomaan traumojaan mutta ei.
Guilty as charged! Voi harmi, en älynnyt tarkistaa. Pahoittelen, arvostan itsekin täsmällisyyttä mutta nyt se ei onnistunut. :) t. ap