90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin vilkaisemassa sitä uutta ketjua ja tulin äkkiä takaisin tänne. Meno muistutti paikoitellen vanhaa Gremlins leffaa jossa söpöt pikku otukset muuttui mellastaviksi pikku hirviöiksi. Ikäänkuin sinne olis vähän sprinkleri roiskaissut vettä ja otukset ovat pitelemättömiä pahan teossaan. Sydämen kyllyydestä taas haukutaan ihmisiä, telkkarissa olevia ja välillä käydään näykkäisemässä paria palstalle kirjoittajaakin. Mikäs siinä, kunhan se raivo-mellastus pysyykin siellä toisessa ketjussa ja täällä voisi ehkä yrittää ihan sitä tavallista mielipiteiden vaihtoa kun kukaan ei roisku siitä seinille. Luin tuolta netistä, että jenkeissä olisi laitettu alulle vetoomus TLC:lle, että sanovat irti Angelan sopimukset näissä ohjelmissa. Kukaan ei enää jaksa katsoa tai kuunnella sitä huutoa ja raivoamista.
Oliko sun ihan pakko käydä siellä riitaa haastamassa ja v*ttuilema
Kuten sanottu, kävin lukemassa ja tulin heti pois. En kommentoinut mitään, en tuntenut mitään tarvetta siihen, eli ihan peace vaan! :)
Vierailija kirjoitti:
No nyt on hyvä että jokainen saa valita haluamansa ketjun. Ylä- ja alanuolet sais mun mielestä poistaa kokonaan.
Olis todella hyvä jos homma toimii näin, että täällä jutellaan asioista, voidaan olla eri mieltäkin, eikä kukaan suutu tai ala laskea peukkuja. Toinen ketju voi nimensä mukaan keskittyä tuleviin tapahtumiin, ohi meneillään olevan kauden asioihin. Ainakin facessa homma toimii! On telkkarisarjoille kaksi eri ryhmää, toinen ohjelman tahtiin ja toinen tosiaan nimellä juonipaljastukset. Siellä ei ikinä tule mitään raivoisia huuteluita. Johtuu varmaan myös siitä, että siellä keskustellaan omalla nimellä ja naamalla. Silti samaa voisi edes yrittää täälläkin. Mä ainakin mielelläni kuulen myös omista ajatuksista eriävät mielipiteet! Saa uutta perspektiiviä kun katsoo uudelleen miten joku toinen on nähnyt saman asian jne. Siitä ei tarvitse riidellä, voi oppia jotakin kuuntelemalla toisenkin ihmisen mietteitä. Edellä oli tosi hyvä huomio siitä, että Jovi ei ehkä uskalla puolustaa Robia just siksi kun on saanut oman elämän johonkin järjestykseen. En tullut heti tuota edes ajatelleeksi. Eli avartaa aina asioita lukea muitten ajatuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on hyvä että jokainen saa valita haluamansa ketjun. Ylä- ja alanuolet sais mun mielestä poistaa kokonaan.
Olis todella hyvä jos homma toimii näin, että täällä jutellaan asioista, voidaan olla eri mieltäkin, eikä kukaan suutu tai ala laskea peukkuja. Toinen ketju voi nimensä mukaan keskittyä tuleviin tapahtumiin, ohi meneillään olevan kauden asioihin. Ainakin facessa homma toimii! On telkkarisarjoille kaksi eri ryhmää, toinen ohjelman tahtiin ja toinen tosiaan nimellä juonipaljastukset. Siellä ei ikinä tule mitään raivoisia huuteluita. Johtuu varmaan myös siitä, että siellä keskustellaan omalla nimellä ja naamalla. Silti samaa voisi edes yrittää täälläkin. Mä ainakin mielelläni kuulen myös omista ajatuksista eriävät mielipiteet! Saa uutta perspektiiviä kun katsoo uudelleen miten joku toinen on nähnyt saman asian jne. Siitä ei tarvitse riidellä, voi oppia
Jovilla itsellään ollut hankaluuksia, ihan fiksua ettei tosiaan ala mestaroimaan toisten elämää. Vaikka nämä jutut ovat käsikirjoitettuja, mielellään uskon, että Jovi on selvinnyt terapian ja vanhempiensa tuella. Oisko aitoa rakkautta Jovin ja Yaran välillä, vai ehkä ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miks Jovi on sohviksissa niin ankara Robia kohtaan? Itselläänhän ne stripparit oli heikko kohta. Ilmeisesti nyt Yaran kanssa menee niin hyvin ettei uskalla yhtään puolustaa toista miestä, eli Robia, jota Yara mollaa?
Katsoin just viime yönä sen Pillow talkin ja kyllä siinä Jovi sanoi ihan suoraan, että hän on tässä asiassa Robin puolella. Eikä Yara sanonut siihen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miks Jovi on sohviksissa niin ankara Robia kohtaan? Itselläänhän ne stripparit oli heikko kohta. Ilmeisesti nyt Yaran kanssa menee niin hyvin ettei uskalla yhtään puolustaa toista miestä, eli Robia, jota Yara mollaa?
Katsoin just viime yönä sen Pillow talkin ja kyllä siinä Jovi sanoi ihan suoraan, että hän on tässä asiassa Robin puolella. Eikä Yara sanonut siihen mitään.
Mun kommentti liittyi edellisviikon jaksoon, en ihan tarkkaan muista mitä sanoja käytti mutta vähän ikävään tyyliin kommentoi. Katson aina vähän myöhässä näitä, tänään aion katsoa viime tiistain uusinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kommentti liittyi edellisviikon jaksoon, en ihan tarkkaan muista mitä sanoja käytti mutta vähän ikävään tyyliin kommentoi. Katson aina vähän myöhässä näitä, tänään aion katsoa viime tiistain uusinnan.
Mulla vähän samaa, tallennan aina kaikki jaksot ja katson ne sitten ajan kanssa. Nyt oon harvinaista kyllä ajan tasalla jaksojen + pt:n kanssa :) Asiasta toiseen ja vähän ehkä ohi itse aiheenkin mutta onko kukaan muu pannut merkille sitä Karan ja Guillermon koiraa? Tulee kyllä kutsuttaessa ja heiluttaa häntää, vaan se on jotenkin ihan kyyryssä ja korvat pitkin päätä. Ja jos jompikumpi ojentaa kättään silittääkseen se menee lisää kyyryyn. Yleensä noin käyttäytyy eläin joka pelkää tulevansa lyödyksi. En todellakaan tarkoita, että K tai G löisi koiraa, vaan jotenkin on vaan muutaman kerran pistänyt silmään sen koiran kyyristely. Voi olla ihan joku rotuominaisuuskin.
Se Karan ja Guillermon koira on aina hämmentynyt ja ahdistunut, koska omistajat ovat niin levottomia, sätkivät ja kiekuvat arvaamattomasti kovaan ääneen. Koiralla on epävarma ja turvaton olo, kun ilmapiiri on niin rauhaton ja stressaava.
Vierailija kirjoitti:
Se Karan ja Guillermon koira on aina hämmentynyt ja ahdistunut, koska omistajat ovat niin levottomia, sätkivät ja kiekuvat arvaamattomasti kovaan ääneen. Koiralla on epävarma ja turvaton olo, kun ilmapiiri on niin rauhaton ja stressaava.
Just! Hyvä kun otit puheeksi, koska itselläni aina huomio menee eniten heidän pikku koiraansa. Mua säälittää se koira! He eivät ollenkaan osaa olla sen kanssa. Koira kerjää huomiota ja hellimistä, silittelyä ja rauhallista juttelua, ja vaikuttaa ettei koskaan saa semmoista. Eiks' ne "tollot" yhtään tiedä, miten lemmikin kanssa kuuluu toimia. Viimeksi koira oli G:n oikealla puolella tyynyn päällä ja katseli pariskuntaa, heilutti häntäänsä kuin jutellakseen heille, mutta G ei huomannut mitään, saati että olisi silittänyt sitä ja ottanut viekkuunsa! Koiraansa voisivat hyvin huomioida samanaikaisesti, vaikka pitääkin seurata kuvaruudun tapahtumia ja keksiä kommentteja? Mä oon niin herkkä eläimille, että ihan itkettää / suututtaa tämä tapaus :(
Ei ole totta, Jasminin mielestä missikisamaksu on tärkeämpää kuin uusi pesukone. 😅 No voihan se prinsessa sitten vaikka pestä nyrkkipyykkinä perheen pyykit. Ai mutta Ginohan sen joutuisi tekemään kun Jasminin kynnet menisi moisesta piloille!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta, Jasminin mielestä missikisamaksu on tärkeämpää kuin uusi pesukone. 😅 No voihan se prinsessa sitten vaikka pestä nyrkkipyykkinä perheen pyykit. Ai mutta Ginohan sen joutuisi tekemään kun Jasminin kynnet menisi moisesta piloille!
Ihan samaa ihmettelin. Jos on rahat muutenkin tiukilla niin ekana karsitaan turhat pois. Joku missikisa on heittämällä se turhin! Ja oikeesti, 1200 on naurettava hinta! Pesukoneesta on sentään jotain hyötyä, jossain lavalla 5 minuuttia keikistelystä ei hyödy kukaan. No tietty Jasmine esiintymis halussaan, vaan olis kyllä aika ottaa järki käteen. Muutenkin en ikinä kehtais sanoa ääneen (vaikka kaikki sen tietääkin) että miehen kuulu olla elättäjä. En kuuna päivänä suostuisi olemaan jonkun elätti! Missä itsekunnioitus? Jäi Panamaan?
Ja jos Jasmin ei pärjää missikisoissa niin eiköhän sekin käänny jotenkin Ginon syyksi. Karmea ihminen, syyttää aina muita kaikesta, itse on niiin täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Se Veronican Artemis on taas maailman chillein koira! Tim sai melkein istua päälle ja doggi ei ollut moksiskaan :) Veronica vaan kiskoi sitä viltillä vähän sivuun.
Huomasitteko ton linkin tuossa sisään tullessa? Tämän päivän IS kertoo tuosta Angela-Michael hässäkästä!
Oletteko huomanneet nuo kamalat alkeellisen näköiset kainalosauvat joita Claire käyttää? Nuo ovat todella vanhanaikaiset, ihmettelen että jossakin (Usassa!) noita vielä käytetään. Vai vainko niillä onnettomilla joilla ei ole ollut vakuutusta? Suomessa ovat kyynärsauvat olleet käytössä jo kymmeniä vuosia. Muistan nähneeni noita vanhoja kainalosauvoja kyllä tässä sarjassa aiemminkin.
En tiedä oliko totta vai tarua kun joku aiemmin kirjoitti että Claire ja Sophie olisivat olleet aiemmin kiertolaisia mutta se rikas-isoisä-tarina voisi liittyä tähän. Osa niistä kiertolaisistahan on todella rikkaita, ainakin siltä vaikutti kun joskus muinoin katselin ohjelmasarjaa heidän ökyhäistään. Myös tuo elämäntyyli jossa naisilla ei tunnu olevan ammattia eikä kunnianhimoa kouluttautua voisi viitata siihen. Shoppaillaan vaan ja odotetaan että miehet kantaa elantoa pöytään. Kuka maksaa Sophien operaatiot, shoppailut ja asumisen? Tuskin Rob tai TLC.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet nuo kamalat alkeellisen näköiset kainalosauvat joita Claire käyttää? Nuo ovat todella vanhanaikaiset, ihmettelen että jossakin (Usassa!) noita vielä käytetään. Vai vainko niillä onnettomilla joilla ei ole ollut vakuutusta? Suomessa ovat kyynärsauvat olleet käytössä jo kymmeniä vuosia. Muistan nähneeni noita vanhoja kainalosauvoja kyllä tässä sarjassa aiemminkin.
Olen samaa katsonut, että on ihan vaivaista kulkea kainalo-sauvoilla, kyynär-sauvat ne nykyään on! Ihme juttu, näkyy välillä että Jenkeissä kainalosauvoja käyttävät.
Onkohan jenkeissä myös näin hyvät keskustelut vaikka nyt liittyen Jasmineen. Tajuaako se itse kuinka nuija ja idiootti on. Raha sekoittanut pään ja omat lapset ei todellakaan kiinnosta.
Gabe ja Isabel ovat eronneet ja Isabel kerää erorahastoa netissä
https://www.reddit.com/r/90DayFiance/
Näitä pääsee helposti lukemaan rekisteröitymättäkin