Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
16041/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jutut Thaísin isästä ja menneisyydestään on myös poistettu, linkkeineen 😤

Saa palaa helvetissä mun puolesta se joka menny monta sivua kommentteja ja stooreja täältä ilmiantopoistamaan.

Vierailija
16042/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tänään klo 18 oli sivu numero 806 menossa, ja nyt on vain 803 joten ainakin 3 sivua vedetty alas. : / : / : /

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16043/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Sophien oikea etunimi afrikkalaissyntyisen isänsä antama?

Missasin sen linkin mikä täällä oli, ei sattuis kellään olla sitä muistissa? :-o

Vierailija
16044/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo palstakyttä, toisia haukkuva ja sivuja poistattava on sama joka vetää aina nuo tekstilainauksensa veeduiks, tässäkin ketjussa. Siitä tunnistaa, ei miinuspeukuta omiaan, ainoastaan kaikkien meidän muiden kommentteja.

Tekee samaa muutamassa muussa Vauvan ketjussa ja haukkuu ihmiset jotka keskustelleet Faceryhmissä jotain ja aina tuo sama saarna että "jonkun redditin/suomi24/facen/jodelin kaltaisen roska palstan lukeminen ei kuulu sivistyneen ihmisen päiväohjelmaan".

Vierailija
16045/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😠 kuka virtsapää on poistattanut & ilmiantanut täältä tänään ainakin 3 sivua uusimpia juoruja UKsta ja USAsta ?!?!

Minä ehdin ainoastaan nähdä sen linkin vanhaan kuvaan jossa Sophie ja Claire-äiti oli Espanjassa rannalla ja Sophie varmaan juuri ja juuri kouluikäinen ja rantabaarissa taustalla väkeä ketkä näytti ihan niiltä rääväsuisilta ja rikollisilta irtolais-kiertolaisilta. Niistä ei kukaan näyttänyt Sophie isältä mutta oliko hänen kuvansa myöhemmin? Sekin on poissa, koska ilmeisesti jonkun ahdasmielisen mielestä täällä saa vain jutella siitä mitä scriptatussa sarjassa tapahtuu. *sick*

Vierailija
16046/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ylläpito pystyisi palauttaa niitä juttuja tänne? Mikä järki poistattaa kolme sivua toisten vaivalla kirjottamia posteja ja kun ovat vaivautuneet hankkimaan tietoa eri maiden foorumeilta?

Vierailija
16047/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä pysyä asialinjalla, lopettaa törkeät solvaukset, omat spekulaatiot ja ihmisten leimaaminen rikollisiksi ilman vankkoja todisteita. Asialliset viestit on ja pysyy, jos lappaa kuraa kuran päälle on ylläpidon pakko välillä siivota sitä törkyä.

Vierailija
16048/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut laittanut mitään linkkejä mun kommentteihin mutta silti nekin on lähteneet. Mä luulen, että mikään mode ei poista viestejä vain yhden ihmisen ilmoituksen perusteella. Niitä on pakko olla enemmänkin kun kerran useita sivuja lähti. Joku suursiivous tehty.

Vierailija
16049/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo palstakyttä, toisia haukkuva ja sivuja poistattava on sama joka vetää aina nuo tekstilainauksensa veeduiks, tässäkin ketjussa. Siitä tunnistaa, ei miinuspeukuta omiaan, ainoastaan kaikkien meidän muiden kommentteja.

Tekee samaa muutamassa muussa Vauvan ketjussa ja haukkuu ihmiset jotka keskustelleet Faceryhmissä jotain ja aina tuo sama saarna että "jonkun redditin/suomi24/facen/jodelin kaltaisen roska palstan lukeminen ei kuulu sivistyneen ihmisen päiväohjelmaan".

"jonkun redditin/suomi24/facen/jodelin kaltaisen roska palstan lukeminen ei kuulu sivistyneen ihmisen päiväohjelmaan". Ja Vauva AV-palstan lukeminen on sivistyneen ihmisen merkki. Siinä pata kattilaa soimaa, minä en alennu mitään redditiä lukemaan, kun on niin kiire av-palstalla.

Kohta se tulee poistamaan tämän kun ei pysytä aiheessa😜

Vierailija
16050/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä viitsi enää kirjoittaa tänne mitään ja kun ei ehdi lukea toisten ulkomaanpalstojen raportointeja suomeksi kun joku kilahtaa ja ilmiantaa ne. Kiitos ja heido.

Jos joku viitsii aloittaa sen uuden 90 Day Fiancee: Juonipaljastukset ketjun viidettä kertaa, niin saa mun puolesta ja tulen mukaan, itse en enää 4 yrityksen jälkeen viitsi kun joku meni nekin ilmiantamaan ja poistattamaan.

Ylläpito ei lue ilmiannettuja kommentteja, ne poistaa liukuhihnalta suoraan, miten ne ehtisi käydä kaiken täällä läpi. Näin olen lukenut. Tai vaihtoehtoisesti joku on ilmiantanut ne sekä tietsikaltaan että kännystään, tuplana. Uskon vahvasti että noin on tehty.

Vierailija
16051/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jonkun redditin/suomi24/facen/jodelin kaltaisen roska palstan lukeminen ei kuulu sivistyneen ihmisen päiväohjelmaan". Ja Vauva AV-palstan lukeminen on sivistyneen ihmisen merkki. Siinä pata kattilaa soimaa, minä en alennu mitään redditiä lukemaan, kun on niin kiire av-palstalla.

Kohta se tulee poistamaan tämän kun ei pysytä aiheessa😜

Niinpä vaikka se itse aloitti ja solvasi törkeästi jotain kommentoijia, ja sen hyökkäävä ja toisia keskustelijoita herjaava viesti poistettiin. Syystäkin. Ehdin nähdä sen ja juuri kun olin ilmoamassa sitä niin ei onnistunut ja se oli onneksi jo kadonnut, joten ilmeisesti jotkut muut olivat sen raportoineet asiattomana aiemmin.

Kostoksi meni ilmoamaan + poistattamaan 3 kokonaista sivua muiden viestejä. Ei kovin tervettä touhua. Säälittää ne jotka olivat kirjoittaneet pitkät viestit ja liittäneet kuvalinkit, nähneet kovasti vaivaa kaiken eteen. En ehtinyt lukea kaikkea itsekään.

Vierailija
16052/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miten tälläset sivut toimii. Voisko olla joku raja paljonko ne jaksaa pyörittää linkillisiä viestejä? Täähän on pitkä ketju, yli 800 sivua ja muutaman päivän on tökkiny saada viestiä läpi. Se hautoo tosi kauan ja tänään mulla pari kertaa jäi viesti suoraan jonnekin f...ng sensuuriin. Löytyiskö joku osaava joka viitsis tosiaan vielä kerran yrittää tehdä sen uuden ketjun? Juonipaljastukset oli hyvä ehdotus tossa yllä.

Vierailija
16053/27900 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voihan kauhia, mitäs täällä on tapahtunut?  Kävin palstalla viimeksi iltapäivällä ja nyt tulin taas katsomaan, mitä sarjasta kirjoittelette. Mutta ihan on kriisi päällä täällä. Toivon vain että tilanne rauhoittuu ja voidaan palata sarjaan liittyviin havaintoihimme ja funtsauksiin. 

Vierailija
16054/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, voihan kauhia, mitäs täällä on tapahtunut?  Kävin palstalla viimeksi iltapäivällä ja nyt tulin taas katsomaan, mitä sarjasta kirjoittelette. Mutta ihan on kriisi päällä täällä. Toivon vain että tilanne rauhoittuu ja voidaan palata sarjaan liittyviin havaintoihimme ja funtsauksiin

Itse pistit ilmiantojonoon urakalla täältä näitä viestejä eilen kun valitit tuosta samasta että "sarjaan liittyviin havaintoihimme" minkä jälkeen haukuit kaikki kun ei pysytä sun haluamissa JAKSOKOHTAISISSA aiheissa ja että me muut täällä ollaan kersoja jotka jakaa muka väärää tietoa ja haukut meitä Reddittiä seuraavia keskustelijoita vaikka meillä on kuvatodisteita aiheista.

Turha enää mölytä ja yrittää ottaa takaisin vastenmielisiä tekemisiään kun on aiheuttanut vahinkoa ja vastenmielisyyttä muille keskustelijoille jatkuvalla arvostelulla ja viestien poistolla, kun ei mene perille se että nämä on julkkiksia ja vapaasta tahdosta telkkarissa, ja ihan sama mitä niistä täällä puhuu.

Tuo on käsikirjoitettua shittiä ja Pillowtalkissa Tim vaikutti myös kyllästyneen näköiseltä kun joutuu moista enää kommentoimaan kun on päässyt näkemään miten tuo kanavan touhu oikeasti toimii ja millaiseksi muutettu. Sen vuoksi Reddit mennyt juonipaljastuksiin eikä kukaan enää usko tässä sarjassa mihinkään jossa monet väkivaltaiset ja rikolliset ihmiset mukana.

Vierailija
16055/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää odottaa täällä mitään keskustelua aiheesta, kukaan ei halua turhaan keskustella jos joku säännöllinen kilahtaja päättää miten tämän keskustelun kuuluu mennä ja kenestä osallistujista s a a puhua. Minun viestejä poistui täältä eilen 6 kpl ja ne liittyi noiden henkilöiden someihin ja niiden havaintoihin.

Eikä muut saa perustaa juonipaljastus-ketjua koska se meni poistoon, koska se joka haluaa päättää miten 90 Day keskustelut menee, poistattaa nekin sillä pelkää että täältä menee kaikki sinne. Kuten näytti menevän. Jääkööt tänne yksin meuhkaamaan. Ehdin vastata kolmeen eri 90 Day Juonipaljastus ja kulissien takaiset kuviot -ketjuun ennen kuin neKIN ilmiannettiin. VMP!!! :((

Vierailija
16056/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ketju meni eilen sivulla 806 ja alko 807, enää 803, mitä on tapahtunu, kuka sabotoi vi**uuksillaan?

Vierailija
16057/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miten tälläset sivut toimii. Voisko olla joku raja paljonko ne jaksaa pyörittää linkillisiä viestejä? Täähän on pitkä ketju, yli 800 sivua ja muutaman päivän on tökkiny saada viestiä läpi. Se hautoo tosi kauan ja tänään mulla pari kertaa jäi viesti suoraan jonnekin f...ng sensuuriin. Löytyiskö joku osaava joka viitsis tosiaan vielä kerran yrittää tehdä sen uuden ketjun? Juonipaljastukset oli hyvä ehdotus tossa yllä.

Linkit eivät kuormita, niillä ei ole mitään merkitystä. Samoin ei Youtube-videotkaan koska ne on linkkejä mitkä johtavat muualle eivätkä tallennu palstan palvelimelle. Joku tekee tuota tahallaan, se kenen raivariviestin taisin eilen nähdä, joka poistui ekana; siinä haukuttiin muita keskusteluun osallistuvia ja aktiivisia viestien lähettäjiä keskenkasvuisiksi, solvaajiksi, penikoiksi, sivistymättömiksi koska ei pysytä jaksokohtauksissa keskusteluissa.

Joku päästään vinksahtanut yksilö, ja pata kattilaa soimaa koska haukkuu törkein sanakääntein ne jotka kommentoi hauskasti ja välillä provosoivasti julkisuudessa elävistä 90D-tyypeistä, ja kaksinaismoraalisaarnaa ettei ihmisten sairauksista saisi tehdä pilaa vaikkei ole todisteita että olisivat sairaita. Yksi laittoi tänne jenkeistä sen kuvakaappauksen missä todettiin ettei Emilyllä ole mitään kieli- ja suuongelmaa, missä sen entiset koulukaverit olivat kertoneet että se on aina ollut muijan huomionhakuinen tapa puhua ja korotella ääntään, ja että jos olisi sairaus niin sen olisi voinut helpolla korjauttaa jo lapsena. Sillä on geneettisesti paksu kieli, kuten isällään, mutta isänsä osaa puhua ja artikuloida hyvin selvästi paksusta kielestään huolimatta, oli paikallisetkin sanoneet, ja että viisas mies ja mukava hillitty vaimo joten siksi ihmettelevät miksi tytär on tuollainen huutajamäärääjä jolla ei pysy kieli mukana kun mökää.

Joka tapauksessa, tuollaiset viestit ja todisteet on poistettu koska se yksi on päättänyt että Emilyllä on terveysongelma kielensä kanssa ja muut keskustelijat on solvaajia ja ilkeitä jos eivät siihen usko.

Minä uskon faktaan ja todisteisiin, en sen viesti-ilmiantajan ja riehujan kaltaisen ihmisen märkään fiktiounelmaan tästä sarjasta. 😂 

"And I've got ehvideeeense Muhaamad!!! And I waaant mai seeeks Muhaamad!!!!" 😂😂

Vierailija
16058/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli ihan hyvä fiilis ja keskustelua laidasta laitaan. Mutta jopa mun, joka osallistuin itsekin keskusteluihin on pakko sanoa, että se karkasi käsistä! Johonkin on pakko vetää raja ja se ei enää ole hyvän maun mukaista kun Sophie ja sen äiti laitetaan jonnekin espanjan huume rikollisten jengiin. Sellainen puhe pelkillä arvauksilla ei kuulu enää tähän keskustelun aiheeseen. Sen kirjoittajankin on pakko myöntää, että siinä meni yli! Costa del sol on joo tunnettu, mutta ei nyt mennä siihen, että tosiaan ilman 100% faktaa tehdään ohjelman tyypeistä huume rikollisia ja irtolaisia. Sanoa voi niin paljon muutakin, jätetään noin pitkälle menevät jutut pois täältä, jooko? Tällä kertaa en ihmettele, että joku/ jotkut hermostui.

Vierailija
16059/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli mielenkiintoista lukea jonkun sisäpiiriläisen juttua eilen, että miten nuo kuviot menee kun monet sarjassakin nähdyt sugar babyt saa ulkomaisiin rikkaisiin miehiin yhteyttä muualta kuin sugar baby ja daddy sivustoilta. Miten instagramissa ja onlyfanssissa esitetään menestyvää mallia ja instagram-vaikuttajaa pakarat pitkällä pyllistellen mutta miehille annetaan kuvien kautta vinkit että ovat vapaana lähtemään matkaansa rahaa ja tuotteita vastaan, ja miten se oli että merkkituotteet otetaan vastaan sexipalveluista, niitä kuvataan instagramiin että muka omilla rahoilla ostetaan koska menestytään, mutta myydään kuvaamisen jälkeen vintage-kauppoihin käteistä vastaan ja suoritetaan rahan pesua sekä verojen kiertoa. Yrittävät saada rikkaita miehiä naimisiin, ainoa vaan että monet noista miehistä on jo naimisissa, ja siksi naiset laittaa miesten vierailujen aikana omat sijaintitiedot pois päältä tai instagraminsa hetkeksi pois käytöstä, ettei vaimot pääse jäljille että ketkä niissä samoissa ravintoloissa ja hotelleissa saattaa olla seurana, kun oma mies on "työmatkalla".

🙁 Nekin viestit näemmä poistunut jonkun toimesta. 🙁 Varmaan jotain ärsytti kun ne ehti saada ainakin 25 ylänuoli-ääntä ja siks pisti ilmotusta.

Mulla oli niiden kirjoittajalle vielä muutama hyvä kysymys tuosta aiheesta ja mun omista havannoista mutta tuskin palaa enää linjoille keskustelemaan.

Vierailija
16060/27900 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdin vastata muutamaan viestiin siinä uudessa 90 Day: Juonipaljastukset' -ketjussa minkä näin ja sinne ilmestyi noin 12 viestin jälkeen yllättäen vauhkon kuuloinen viesti jossa sanottiin että

"Poistakaa tämä, täällä on hyvää keskustelua aiheesta ja sarjan kulusta, tämä on angstisten teinien tekemä viha ja solvaus ketju täynnä valheita"

ja sitten tajusin että tuo henkilö joka täällä palstalla päättää mitä 90 Day hlöistä saa jutella, oli vahingossa laittanut sen viestinsä itse ketjuun vaikka hänen oli ollut tarkoitus kirjoittaa tuo perusteluna omaan ilmianto-viestiinsä!

Ei saatana miten noloa! 🤣🤣🤣

Ketju on lukittu.