Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
14521/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se määrä niitä leikkauksia mitä Loren luetteli että TARVITSEE, tuntikausia nukutettuna ja rasvaa imetään, siirretään, monta kerrosta mahasta kurotaan kasaan ym ym ym. joka on sellainen leikkaus että joutuu pitämään korsettia ties kuinka kauan. Eikai sekin oo vaan johonkin hiton Turkkiin menossa teettään noita, samaa mainostusta mitä monet muut tehny 90 Day konseptissa, laaduttomine lopputuloksineen haloo ei tarvi ku katsoa Silvan kaksosia niin tietäis kiertää ne Turkin kirurgiamestat kaukaa? Täältäkin käyny somettajia ja transmiehiä siellä, eikä kovin hyvältä näytä lopputulokset niilläkään kun ovat lehtien sivuilla itteensä esitelleet. Eikä Turkki ole EU:ta joten miten mahtaa täkäläisillä olla sairasvakuutusten kanssa? Halvalla ei saa hyvää.

Vierailija
14522/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se määrä niitä leikkauksia mitä Loren luetteli että TARVITSEE, tuntikausia nukutettuna ja rasvaa imetään, siirretään, monta kerrosta mahasta kurotaan kasaan ym ym ym. joka on sellainen leikkaus että joutuu pitämään korsettia ties kuinka kauan. Eikai sekin oo vaan johonkin hiton Turkkiin menossa teettään noita, samaa mainostusta mitä monet muut tehny 90 Day konseptissa, laaduttomine lopputuloksineen haloo ei tarvi ku katsoa Silvan kaksosia niin tietäis kiertää ne Turkin kirurgiamestat kaukaa? Täältäkin käyny somettajia ja transmiehiä siellä, eikä kovin hyvältä näytä lopputulokset niilläkään kun ovat lehtien sivuilla itteensä esitelleet. Eikä Turkki ole EU:ta joten miten mahtaa täkäläisillä olla sairasvakuutusten kanssa? Halvalla ei saa hyvää.

Lorenhan sanoi ettei halua kehoonsa mitään vierasta ainetta. Omaa rasvaa siirretän rintohin ja ommellaan kolmen raskauden aikana revenneet vatsalihakset, jotka ei siis korjaannu itsestään. Verrattuna esim. Darceyn täysremonttiin, vierasesineillä, niin Lorenin leikkaus on hyvinkin maltillinen. Ihan jenkeissä sen teki ja lopputulos on hyvä ja luonnollinen. Pisteet siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14523/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se Loren sanoi että rasvansiirto, ja vatsalihakset kurotaan myös, mutta onhan tuossakin riskit. Joku naisnäyttelijähän meinas kuolla rasvaimussa, eikä ollut edes kovin vanha.

Hyvä että kävi sentään paikallisella kirurgilla eikä Turkissa vierasesineklinikalla. Luin joskus että Turkin klinikalla silikonit ottanut (ruotsalais?)nainen oli lähdössä sieltä kotiin leikkauksen jälkeen kun patisteltiin ulos että saadaan uutta potilasta tilalle kun touhu vaikutti liukuhihnaklinikalta, ja yllättäen rinnan alta aukesi leikkaushaava ja silikoni-implantti pomppi lattialla, hyi hittolainen! Miten voi olla noin huolimatonta?

Vierailija
14524/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä Liz on ikinä nähnyt siinä Edissä? Voiko joku selittää? En keksi edes yhtä pientä asiaa.

Liz on sen nähnyt, sinä et😂

Vierailija
14525/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä en tajua miksei Gino vaan ajele sitä naurettavaa kaistaletta pois takaraivoltaan ja olis reilusti kalju. Paljon on komeita miehiä jotka on täysin kaljuja. Ällöttävä ja haiseva tapa hautoa päätään 24/7 jonkun lakin alla. Mun ex:llä oli samanlainen munkkitukka kuin Ginolla ja se aina hautoi päätään lippiksen alla. Voi törky miten se lippis haisi ja ukon pää kun sit lopulta otti sen lippiksen pois päästä, Tuntui, että aina ei ees pesu auttanut, se haju oli aina vaan pään ympärillä.

Sillä oli kusi noussut hattuun, tai jopa vahvempi🤮

Vierailija
14526/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä niin huijattu olo, että mä haluun rahat takas! Joo, tiedän, en saa ;) Mutta "ostin" ihan täysin aikoinaan tuon, että Patrick ei olis Thaisin isää ikinä tavannut kasvokkain. Mutta nyt sitä tuli tämä. Jos heillä on kerran ollut asunto vuokrattuna jo silloin kun vasta tapailivat, asunto samassa kaupungissa missä Thais asui isänsä kanssa, niin kuka uskoo ettei muka olis ikinä tavanneet?! Ja Patricikin isäkin on brassi, ilmeisesti myös asuu samassa kaupungissa ja Thais selvästi tunsi sen. Tekis mieli kiljua. Mä en usko enää mitään!!! Onhan noi satavarmasti tavanneet! Tunkekoot noi käsikirjoituksensa sinne minne päivä ei paista!

Vierailija
14527/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sophien ja Robin kohdalla en näe mitään aitoa rakkautta, taitavat olla ohjemassa vain kuuluisuuden takia. Ihan feikkipari ja molemmat keskittyvät lähinnä näyttämään itse hyviltä, Sophiekin koko ajan sukii tukkaansa. Tosin ihana ääni ja aksentti hänellä kyllä on.

Vierailija
14528/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sophien ja Robin kohdalla en näe mitään aitoa rakkautta, taitavat olla ohjemassa vain kuuluisuuden takia. Ihan feikkipari ja molemmat keskittyvät lähinnä näyttämään itse hyviltä, Sophiekin koko ajan sukii tukkaansa. Tosin ihana ääni ja aksentti hänellä kyllä on.

Eihän noista yhdessä ole enää kuin ne alkuaikojen oikeat parit. Paljolti just ne jotka on pillow talk jaksoissa. Muutama muu parikin on myös onnistunut  ja hekin ovat siltä ajalta ennen TLC:n käsikirjoitustiimiä. Kun ne hoksas, että draamahan myy, niin sitä alettiin sitten kirjoittaa pareille, ellei ollut mitään kränää muuten väleissä. Huokaus.

Vierailija
14529/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaisin, että Tim on demiseksuaali, eli tuntee fyysistä vetoa vain sellaisiin ihmisiin, joiden kanssa on henkisesti samalla aaltopituudella. Eli vaikka nainen olisi kuinka nätti, niin se ei riitä, jos luonne ei ole puoleensavetävä.

Kun ottaa huomioon sen, miten Tim stailaa itsensä ja puhuu, niin en uskoisi hänelle olevan mikään ongelma myöntää, jos hän olisi homo. Vai tunnetteko montakin homofoobikkoa, jotka näyttävät niin stereotyyppisen "homolta" kuin Tim?

Eivät ihmiset, edes miehet, ole kaikki samasta puusta veistettyjä.

Vierailija
14530/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tuosta testistä Darceyn! En nyt ihan yhtä epävarma ole itsestäni.

Vierailija
14531/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tapas monirotuisten instagramsivulla, jossa valkoisten ja mustien lapsia laittamassa itsestään mallikuvia ja kertomassa taustoistaan.

Sitä kautta varmaan keksivät yhdessä tavan päästä julkkiksiksi - siis tämän sarjan!!!

Nyt Sophie kertookin että hänellä on ollut tyttöystäviä ja lesboseksikokemuksia nuorena! Aiemmin väitti ettei oo koskaan kokeillu vaikka nuoresta asti tienny, mutta että haluais. Eikö nuo tyhmät muista enää mitä ne on edes aiemmin valehdelleet?! Taitaa olla patologisia valehtelijoita ja huomionhakuisia sometyrkkyjä suurin osa sarjan naisista, miehistä ja monisukupuoli/transuista.

Vierailija
14532/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on Koben ja Emilyn takaa-ajatus tälle että jatkettiin sarjaa, vaikka olivat onnellisia ja heillä hyvä elämä.

Ai niin joo, tottakai, olenpas minä typerä: tuolla tavoin jatkamalla sarjaa ja keksimällä ylimääräistä draamaa rahoittivat itselleen Kamerunin matkan tuotantotiimeineen ja henkivartioineen :)))) Koska ei tuollainen 6 hengen matka hotelleineen lentoineen ja autovuokrineen mikään halpa ole.

Vierailija
14533/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaisin, että Tim on demiseksuaali, eli tuntee fyysistä vetoa vain sellaisiin ihmisiin, joiden kanssa on henkisesti samalla aaltopituudella. Eli vaikka nainen olisi kuinka nätti, niin se ei riitä, jos luonne ei ole puoleensavetävä.

Kun ottaa huomioon sen, miten Tim stailaa itsensä ja puhuu, niin en uskoisi hänelle olevan mikään ongelma myöntää, jos hän olisi homo. Vai tunnetteko montakin homofoobikkoa, jotka näyttävät niin stereotyyppisen "homolta" kuin Tim?

Eivät ihmiset, edes miehet, ole kaikki samasta puusta veistettyjä.

Voi olla. Veikkaan että Tim on aseksuaali tai impotentti. Siksi kuulostaa niin turhautuneelta ja äksyltä, kireähermoiselta. Silmät seisoo päässä pupillit suurina, kuten Sinkkukaudella, välillä silmät lupsahteli oudosti ja puhe soperteli, ja olisko vetäny jotain aineita jotka estää seksuaaliset halut? Kaikki on mahdollista :)

Vierailija
14534/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on Koben ja Emilyn takaa-ajatus tälle että jatkettiin sarjaa, vaikka olivat onnellisia ja heillä hyvä elämä.

Ai niin joo, tottakai, olenpas minä typerä: tuolla tavoin jatkamalla sarjaa ja keksimällä ylimääräistä draamaa rahoittivat itselleen Kamerunin matkan tuotantotiimeineen ja henkivartioineen :)))) Koska ei tuollainen 6 hengen matka hotelleineen lentoineen ja autovuokrineen mikään halpa ole.

Varmaan raha kyllä motiivina, lapsiperheen elämä ei ole halpaa. Se vaan, että TLC ei maksa koskaan noitten matkoja. Ei edes maailmalla sarjassa. Toki saavat sen normipalkkion 1000-1500 $ per jakso. Siis kumpikin. Before 90 days ja maailmalla sarjassa palkkio maksetaan vain amerikkalaisille, joku verotekninen juttu. Sit jos ja kun ne asuu jenkeissä pysyvästi alkaa rahaa tulla myös heille. Pillow talkista maksetaan vähän vähemmän. Jos on spin offissa päähenkilö saakin jo isot rahat. Noilla palkkioillahan David ja Annie maksoi velat sille Davidin kaverille + osti talon Arizonasta. Jos siis pienimmänkin summan mukaan laskee niin pariskunta tienaa 15 jaksolla 30.000. Ihan kivat suolarahat, kyllä siinä jo vähän näyttelee jos ei muuta sen rahan eteen tarvi tehdä.

Vierailija
14535/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan raha kyllä motiivina, lapsiperheen elämä ei ole halpaa. Se vaan, että TLC ei maksa koskaan noitten matkoja. Ei edes maailmalla sarjassa. Toki saavat sen normipalkkion 1000-1500 $ per jakso. Siis kumpikin. Before 90 days ja maailmalla sarjassa palkkio maksetaan vain amerikkalaisille, joku verotekninen juttu. Sit jos ja kun ne asuu jenkeissä pysyvästi alkaa rahaa tulla myös heille. Pillow talkista maksetaan vähän vähemmän. Jos on spin offissa päähenkilö saakin

Kyllä vaan. TLC kustantelee matkoja ja muuta päivittäistoimintoa, myös ravintolaillallisia, ja saavat tonnin per jakso. Tell All jaksosta kaks ja puoli tonnia. Eihän nuo muuten lähtisi kumppaneitaan tapaamaan. Lentoyhtiöiden kanssa on sopimuksia, samoin ravintoloiden ja taksifirmojen, sekä autovuokraamojen.

Eihän kukaan menisi tähän sarjaan jos ne ei saisi vastineita, ja tottakai sinne määränpäähän maksetaan samalla tuottaja, kuvaaja, ääniteknikko ja muutama assistentti.

Vierailija
14536/27900 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TLC-kanava ei maksa niitä matkakuluja joiden videointeja parit ovat tehneet itse.

TLC-kanava maksaa kaikki matkakulut niille matkoille joissa tuotannon porukka mukana, kunnon kuvausvälineineen.

Vierailija
14537/27900 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli täysi yllätys ettei Gabe ja Isabel ole enää yhdessä. Isabelin isä vaikutti aivan ihanalta kun Gabe kertoi olevansa trans. Harmittaa toi ero. 

Vierailija
14538/27900 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TLC-kanava ei maksa niitä matkakuluja joiden videointeja parit ovat tehneet itse.

TLC-kanava maksaa kaikki matkakulut niille matkoille joissa tuotannon porukka mukana, kunnon kuvausvälineineen.

Tuossa on linkki. Kyllä se eka oli oikeassa, TLC ei maksa matkoja. Ainoastaan Tell All kuvauksiin maksetaan matkat. Muut saavat maksaa itse. Toki kaikkea muuta kyllä varmasti saavat kuvausten aikana.

https://screenrant.com/90-day-fiance-secrets-how-much-get-paid/

Vierailija
14539/27900 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli täysi yllätys ettei Gabe ja Isabel ole enää yhdessä. Isabelin isä vaikutti aivan ihanalta kun Gabe kertoi olevansa trans. Harmittaa toi ero. 

Huono idea, mutta tuotiin taas yksi erikoisuus esille. Ihme ettei Gabe kaivanut letkua esille, letkuun ainakin 

Isabel oli kovin tykästynyt. Kuvottavaa soopaa🤢🤢

Vierailija
14540/27900 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on linkki. Kyllä se eka oli oikeassa, TLC ei maksa matkoja. Ainoastaan Tell All kuvauksiin maksetaan matkat. Muut saavat maksaa itse. Toki kaikkea muuta kyllä varmasti saavat kuvausten aikana.

https://screenrant.com/90-day-fiance-secrets-how-much-get-paid/

Tuohan on oikaistu joskus, ja tottakai se telkkarikanava saa kaikkien osapuolten kuvausmatkat verovähennyksiin.

Ketju on lukittu.