90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
https://tlc.sndimg.com/content/dam/images/tlc/tlcme/fullset/2020/august…
Ja tuon näköisiä olivat Stacey ja Darcey kun menivät lukioon, tummat luonnonkiharat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Emily on jotenkin karsean laiskanlössön ja yksinkertaisen oloinen. Laiskuus sinänsä ei häiritse mutta tämä emäntä vaikuttaa jotenkin.. yksinkertaiselta. Ja miksi tuolle lespaavalle ässälle voi tehdä mitään?! Ei edes huvita tämä pari, vaan lähinnä ärsyttää.
Sillä taitaa olla kielilävistys, olin näkevinäni. Joillekin se tekee puheesta sössötystä.
Kielilävistys saattaa tehdä joo, mutta eniten sössötystä monilla tekee huulitäytteet, kun "suu muurataan lähes umpeen" geelimäisellä aineella joka ei ole omaa kudosta joten siinä ei ole yhtälailla tuntoakaan.
Emily vaikuttaa ottaneen täytteitä, sillä se sopisi tuohon hänen uudempaan "mustempaan" ja "Mionamaisempaan" lookkiinsa
Tuossa oli omat huulet, sarjan alussa kun ei vielä sössöttänyt yhtä pahasti
https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2022/08/Emily-an…
Tuossa täytetyt huulet
https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SSZHNcCtgUoqBcL6Xc9Gcb.jpg
ja vielä hieman lisää täytetyt
https://theovertimer.com/wp-content/uploads/2022/07/90-Day-Fiance%CC%81…
Todiste: tuossa näkyy hyvin huulten omien rajojen ulkopuolelle karanneet täytteet, ilman huulipunaa
https://www.monstersandcritics.com/wp-content/uploads/2022/07/Emily-Bie…
Miltähän miehestä tuntuu suudella noita täytettyjä huulia ja entä naisena. Toisaalta kaikkia naisten huulia nykyään tuunataan, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Angela laihtui reippaasti, mutta näyttää nyt kolmekymmentä vuotta vanhemmalta ja sairaalta.
Hänen viehätyksensä perustui siihen tuliseen räväkkyyteen tupakkiaski rintaliiveissä.
Nytkin häntä yritetään siihen moodiin saada provosoitua Michaelin goofy kavereiden avulla, mutta väsyneeltä alkaa jo vaikuttaa.
Jotenkin (huonosti) näyteltyä nuokin rakkaudenosoitukset.
Pisti eilen naurattamaan Redditin 90DAY sivustolla, kun joku palstailija oli muokannut Angelan kuvaa ja sanonut että "tältä Angela kuvittelee näyttävänsä nyt"
https://preview.redd.it/al13gvp4nsca1.jpg?width=960&crop=smart&auto=web…
johon joku oli heti vastannut että "se varastaa tuon sun tekemän kuvan ja alkaa käyttää sitä!" :D :D "Pistä siihen vesileima että se on sun".
Joku mainitsi että näyttää tuossa muokatussa ja nuorennetussa kuvassa ihan Britney Spearsin pikkusiskolta Jamie Lynn Spearsilta. Niin muuten näyttää! Mietinkin että mitä tuttua siinä on.
Mua säälittää ja oikein pahaa tekee katsoa sitä Ushmanin veljen suloista lasta joka mistään ymmärtämättömänä katsoa killittää kun hänestä puhutaan kuin kauppatavarasta. Mun mielestä toi adoptiojuonenkäänne menee ihan yli. Kukaan ei ajattele sitä lasta siinä vaan on aikuisten kuvioiden välikappale, karmivaa. Antakaa sen lapsen olla rauhassa iskän sylissä siellä tiimivaatteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Emily on jotenkin karsean laiskanlössön ja yksinkertaisen oloinen. Laiskuus sinänsä ei häiritse mutta tämä emäntä vaikuttaa jotenkin.. yksinkertaiselta. Ja miksi tuolle lespaavalle ässälle voi tehdä mitään?! Ei edes huvita tämä pari, vaan lähinnä ärsyttää.
Sillä taitaa olla kielilävistys, olin näkevinäni. Joillekin se tekee puheesta sössötystä.
Kielilävistys saattaa tehdä joo, mutta eniten sössötystä monilla tekee huulitäytteet, kun "suu muurataan lähes umpeen" geelimäisellä aineella joka ei ole omaa kudosta joten siinä ei ole yhtälailla tuntoakaan.
Emily vaikuttaa ottaneen täytteitä, sillä se sopisi tuohon hänen uudempaan "mustempaan" ja "Mionamaisempaan" lookkiinsa
Tuossa täytetyt huulet
Todiste: tuossa näkyy hyvin huulten omien rajojen ulkopuolelle karanneet täytteet, ilman huulipunaa
Miltähän miehestä tuntuu suudella noita täytettyjä huulia ja entä naisena. Toisaalta kaikkia naisten huulia nykyään tuunataan, miksi.
Kaveri kokeili kerran täytteitä, siis ihan maltillisia ja siistit huulet tuli joista ei heti edes nähnyt että niissä olisi mitään täytettä kun laitatti 0,5 ml ylähuuleen ja 0,5 ml alahuuleen eli se määrä mitä suositellaankin eikä yhtään enempää ettei tule tippaakaan pötkönakkeja tai vääntyvää ankkamaisuutta. Hetken mielijohteesta päätti kokeilla, ja hyvällä klinikalla vielä kävi eikä siellä olisi enempää suostuttu laittamaankaan hänen muuten melko normaalikokoisiin huuliin, mikä on tottakai hyvän klinikan tuntomerkki etteivät pakkomyy runsaita aineita rahan takia. Mutta kertoi että oli oudon tuntuista kun joi juomalasista vettä niin tuntui siltä että se lasi kellui alahuulen päällä silleen että jäi ihmettelemään onko se lasi paikoillaan ja uskaltaako kaataa suuta kohti vai valahtaako sivusta rinnuksille, ja että hieman samaa tuntoa oli tuolloin kun on huulessa jonkin aikaa hammaslääkärin puudutuksen jälkeen. Ei pitänyt tunteesta yhtään koska on kontrollifriikki ja haluaa ns. hallita elimistöään, niin antoi ne täytteet kulua pois parin kuukauden sisään ja huulet palautuivat normaaleiksi tuntoineen. Oli ilmeisen laadukkaat aineet silti kun kuluivat tasaisesti pois eikä jäänyt mitään kemikaalijämiä tai patteja huulen sisään.
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää ja oikein pahaa tekee katsoa sitä Ushmanin veljen suloista lasta joka mistään ymmärtämättömänä katsoa killittää kun hänestä puhutaan kuin kauppatavarasta. Mun mielestä toi adoptiojuonenkäänne menee ihan yli. Kukaan ei ajattele sitä lasta siinä vaan on aikuisten kuvioiden välikappale, karmivaa. Antakaa sen lapsen olla rauhassa iskän sylissä siellä tiimivaatteissaan.
Suolinen ja niin isänsä näköinen napero. Ymmärsin, että lapsen äiti oli valmis luopumaan lapsestaan. Ymmärsinkö väärin, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa täytetyt huulet
Kaveri kokeili kerran täytteitä, siis ihan maltillisia ja siistit huulet tuli joista ei heti edes nähnyt että niissä olisi mitään täytettä kun laitatti 0,5 ml ylähuuleen ja 0,5 ml alahuuleen eli se määrä mitä suositellaankin eikä yhtään enempää ettei tule tippaakaan pötkönakkeja tai vääntyvää ankkamaisuutta. Hetken mielijohteesta päätti kokeilla, ja hyvällä klinikalla vielä kävi eikä siellä olisi enempää suostuttu laittamaankaan hänen muuten melko normaalikokoisiin huuliin, mikä on tottakai hyvän klinikan tuntomerkki etteivät pakkomyy runsaita aineita rahan takia. Mutta kertoi että oli oudon tuntuista kun joi juomalasista vettä niin tuntui siltä että se lasi kellui alahuulen päällä silleen että jäi ihmettelemään onko se lasi paikoillaan ja uskaltaako kaataa suuta kohti vai valahtaako sivusta rinnuksille, ja että hieman samaa tuntoa oli tuolloin kun on huulessa jonkin aikaa hammaslääkärin puudutuksen jälkeen. Ei pitänyt tunteesta yhtään koska on kontrollifriikki ja haluaa ns. hallita elimistöään, niin antoi ne täytteet kulua pois parin kuukauden sisään ja huulet palautuivat normaaleiksi tuntoineen. Oli ilmeisen laadukkaat aineet silti kun kuluivat tasaisesti pois eikä jäänyt mitään kemikaalijämiä tai patteja huulen sisään.
Kiitos, näin ajattelinkin enkä itse ole koskaan kuvitellut moisiin puuhiin alkavani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolinen ja niin isänsä näköinen napero. Ymmärsin, että lapsen äiti oli valmis luopumaan lapsestaan. Ymmärsinkö väärin, toivottavasti.
SULOINEN piti kirjoittaa. Suloinen lapsi, mitä alapeukuttamista siinä.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää että Usman yleensä kysyi tuollaista mutta vielä järkyttävämpää oli että veljelle uskonto näytti olevan se ainoa asia miksi poikaa ei voida Amerikkaan laittaa. Jos Kim olisi kääntynyt islamiin poika olisi jo lentokoneessa. Tuosta vaan noin. Lapsi parka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää että Usman yleensä kysyi tuollaista mutta vielä järkyttävämpää oli että veljelle uskonto näytti olevan se ainoa asia miksi poikaa ei voida Amerikkaan laittaa. Jos Kim olisi kääntynyt islamiin poika olisi jo lentokoneessa. Tuosta vaan noin. Lapsi parka.
Sata vuotta sitten meilläkin lapsia luovuttettiin ja myytiin milloin mihinkin loukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näppäriä tiedon etsijöitä, etsikääpä Usmanin tulotiedot vai lasketaanko ne vuohissa. Onko hän miljonääri, kehuu että nuorta naista tarjolla mutta kalastelee kuitenkin vanhoja naisia.
Nuo Jenkkien tulotiedot joissa mainitaan aina Net Worth, lasketaan jotenkin ihan oudosti. Niihin ei kannata luottaa.
Muistan vaan kun joku Bravo-kanavan uusi The Real Housewives-kotirouvatulokas, jolla ei siis muuta tuloa kuin se sinä vuonna sarjasta saatu kokonaistulo joka oli 60 000 USD, ja omaisuus kuten talot ja autot oli miehensä ja miehen yrityksen nimissä (ei tainneet olla naimisissa), niin naisen oma "Net Worth" oli silti jotenkin ilmoitettu netissä että 550 000 USD.
Se rikollisen Jenkkeihin Venäjältä tuoma siperialainen radiotoimittaja(?) Varya, joka jäi Jenkkeihin vaikka se mies istuu vankilassa, niin sekin on koukussa pistoksiin, aloittanut botoxin 28-vuotiaana, nyt on 33-vuotias.
https://sos-wp-media.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2022/02/90-Day…
Muotoutunut naamaan sama "säikähtänyt kulmakarva-ilme" kuin Coltin mutsilla Debbiellä! Saanut pallomaiset ulos työntyvät Natalie-silmätkin kun botox kiskoo kulmien aluetta otsaa kohti.
Varya näytti sarjan aikoihin tältä, eli Before the 90 Days kausi 4 joka tuli telkkarista 2020 alkuvuonna eli nuo kuvaukset on täytyneet sitten olla vuonna 2019. Huomaatteko mikä ero! Oli kaunis ja raikas tuossa niiden yhteiskuvassa. (hyi tuo mies on kieron näköinen, siinä oli silloin jo jotain epämääräisen vastenmielisen pahaa energiaa joka tuli ruudun läpi vaikkei tiedossa vielä ollut vaimon p iek s emiset)
https://www.cheatsheet.com/wp-content/uploads/2022/10/Varya-Malina-and-…
Olen lukenut siitä miten nuo pistokset vanhentaa jos niitä alkaa ottaa ennenaikaisesti pari-kolmekymppisenä kun ihon lihasten ei tarvitse enää tehdä työtä eikä liikkua jos tykitetään botoxia sen jähmettämiseen ja ilmeen jäätymiseen, eikä siellä ihon alla enää liiku eikä elä ne omat tuotetut kollageenitkaan jotka pitää sen ihon liikehtimisen kiinteänä. Vielä sen lisäksi kun fillereillä eli täyteaineilla venytetään ihoa ja se aine kuluu pois ajan mittaan niin iho alkaa ikään kuin vaatimaan sitä lisää koska muuten se alkaa roikkua, ja noista kaikista pistoksista tulee arpikudostakin, joten mitä kauemmin elämän aikana pistää niin sitä pahemmat arpikudoskerrokset.
Nuo aineet on kehitelty keski-ikäisille naisille kuten usein on toitotettu. Botox alunperin migreeni- ja liikahikoilulääkkeeksi kunnes se lanseerattiin kauneuspuolelle nimenomaan vanhempia rouvia varten, mutta nuoremmat ryppypelkoiset naiset ovat jostain syystä saaneet päähänsä että ne pistokset muka ennaltaehkäisee! Nyt on tosiaan todistettu se että itseasiassa ne vanhentaa ennenaikaisesti. Hirveää että ihoa täytyy alkaa ronkkimaan vanhenemisen pelossa eivätkä ymmärrä että sitä pitää hoitaa eli kosteuttaa ja suojata mahdollisimman hyvin ja vasta kun oma iho ei enää juuri tuota kollageenia, niin sitten vasta "paikkaillaan" ja "rempataan" ja arpeutetaan, koska ei sitä tervettä ihoa pidä alkaa millään ylimääräisellä "häiriköimään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata vuotta sitten meilläkin lapsia luovuttettiin ja myytiin milloin mihinkin loukkoon.
Mitä se tähän kuuluu??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tähän kuuluu??
Meillä mielellään jeesustellaan ja kauhistellaan muiden elämää ja elintapoja pikkasen liikaa. Sijaiskodeista on huutava pula, kun murrosikäisiin kyllästyneet vanhemmat osoittavat ovea lapsilleen. Lapset seilaavat kaduilla jengeissä jo 10-vuotiaina, heitteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tähän kuuluu??
Meillä mielellään jeesustellaan ja kauhistellaan muiden elämää ja elintapoja pikkasen liikaa. Sijaiskodeista on huutava pula, kun murrosikäisiin kyllästyneet vanhemmat osoittavat ovea lapsilleen. Lapset seilaavat kaduilla jengeissä jo 10-vuotiaina, heitteillä.
Vaihdoit aihetta. Avaa oma ketju. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näppäriä tiedon etsijöitä, etsikääpä Usmanin tulotiedot vai lasketaanko ne vuohissa. Onko hän miljonääri, kehuu että nuorta naista tarjolla mutta kalastelee kuitenkin vanhoja naisia.
Ei ole mikään miljonääri lol. Mainitsin striimaukset tuossa yksi päivä sen takia kun Usman kehui tekevänsä hyvät rahat striimauksilla ja niistähän tunnetusti maksetaan ihan järkyttävän vähän. Hän ei saisi striimauksillaan maksettua edes sairausvakuutusta Amerikassa. Varmaan hän saa sen verran kasaan somejutuilla ym. että voi elää Nigeriassa ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään miljonääri lol. Mainitsin striimaukset tuossa yksi päivä sen takia kun Usman kehui tekevänsä hyvät rahat striimauksilla ja niistähän tunnetusti maksetaan ihan järkyttävän vähän. Hän ei saisi striimauksillaan maksettua edes sairausvakuutusta Amerikassa. Varmaan hän saa sen verran kasaan somejutuilla ym. että voi elää Nigeriassa ok.
Usmanihan väitti että tienannut miljoonia Cameo-tervehdyksillä joita voi tilata näiltä kaikilta mahdollisilta tositeeveejulkkiksilta, eli esimerkiksi minä voisin tilata joltain 90 Dayin tyypiltä sellaisen kaverilleni jolla vaikkapa synttärit, maksaa sen, ja siellä se tyyppi sitten huutelisi kaverini nimeä ja kertoisivat tervehdyksen.
Cameon joku toimari oli silti sanonut ettei nuo Usmanin Cameo-tulot mitenkään pidä paikkansa :D Usmani oli itekin poistanut somestaan sen viestin jossa oli leuhkinut olevansa miljonääri noiden videoiden ansiosta. :DD
Cameovideoista puheenollen, tämä Mike joka kävi Ximenan luona muutamat kerrat, lähetti jollekin Cameovideon ja sillä valuu lopulta kunnolla räkä nenästä kun puhuu! Joku on jakanut videon YouTubeen, ja nyt ymmärrämme sitä Ximenaa paremmin kun se sanoi että tuo pieree, haisee, sotkee ja muuta ällöä. Tosiaan miettikää että joku maksanut tuosta viestistä sille, ja yks vaan valuttaa eritettä nenästä siinä.
Tuo Mikekin taisi saada lähtöpassit sarjasta sen takia kun oli antanut rasistisia kommentteja julkisuuteen, olisiko ne kommentit ilmenneet jälleennäkemisen jälkeen vasta, mutta ettei ainakaan saanut jatkosopimusta. Ximena varmaan luotti siihen että palaavat sarjaan?
90 päivää -tyypit pyytävät Cameoista yleensä muutaman kympin (tsekkasin Usmanin pyytävän 50 dollaria) eli aika monta saa tehdä miljooniin päästäkseen. 🤣
Ei tää Darceykään ihan terve ole. Viimeisin kuva siitä oikealla https://preview.redd.it/3l18zzit2yca1.jpg?width=960&crop=smart&auto=web…
Vasemman puolen näköisenä tuli sarjaan Jessen kanssa, silti luonnollisen kaunis vielä, tehty pientä muokkausta nenään ja huuliin. Brunetet hiukset peräisin kanadalais-ranskansukuiselta äidiltään ja afrikkalaiselta Cap Verden saarelta peräisin olevalta isältään.
Sitten tuli jokin Barbie-wannabesyndrooma ja kaksosilla vaikuttaa olevan kamala keskinäinen kilpailukin eli aikuisiän Twin Escalation Syndrome, ja esim. kun toinen ottaa jotain plastikkakirurgiaa, niin toisen pitää saada samaa.