Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27508)

Vierailija
26941/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ilmaisuni mutta silkkoja ahneita p*skoja alkaa nämä sarjassa olijat ja siihen joka muodossa kestotunkeutujat olla.

Varmasti olisit itsekin tunkemassa, eiköhän jokainen meistä olisi jos saa tonnista puoleentoista istumalla telkkarin edessä tunnin ja keksii jotain sanottavaa ruudulla näytettävästä ohjelmasta. Tää Pillow Talkista. Itse ohjelman kuvauksista irtoo 20 tonnia ellei ylikin jos on mukana joka jaksossa. Easy money! Mä haluun nähdä sen tyypin joka sylkee sellaselle tarjoukselle! Kyllä mulle ainakin rahaa kelpaa! Pitää vissiin vinkata jenkkeihin et ne vois tehdä sisarsarjan Pillow Talk suomi :D :D :D Mä oon ekana jonossa tunkemassa mukaan! 

Todentotta, eikä tarvitsisi edes paljasta pyllyä esitellä kuten OF:n systeemissä ;D 

Riittää kun toimii kuin sirkuspelle, ohjaajan määräysten mukaan.  Jenny ja Sumit hihkuvat kuin pikkulapset kukkakedolla ja Jamal kömpii kohta äitinsä syliin.

ihan eri :D

Vierailija
26942/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ilmaisuni mutta silkkoja ahneita p*skoja alkaa nämä sarjassa olijat ja siihen joka muodossa kestotunkeutujat olla.

Varmasti olisit itsekin tunkemassa, eiköhän jokainen meistä olisi jos saa tonnista puoleentoista istumalla telkkarin edessä tunnin ja keksii jotain sanottavaa ruudulla näytettävästä ohjelmasta. Tää Pillow Talkista. Itse ohjelman kuvauksista irtoo 20 tonnia ellei ylikin jos on mukana joka jaksossa. Easy money! Mä haluun nähdä sen tyypin joka sylkee sellaselle tarjoukselle! Kyllä mulle ainakin rahaa kelpaa! Pitää vissiin vinkata jenkkeihin et ne vois tehdä sisarsarjan Pillow Talk suomi :D :D :D Mä oon ekana jonossa tunkemassa mukaan! 

Todentotta, eikä tarvitsisi edes paljasta pyllyä esitellä kuten OF:n systeemissä ;D 

Riittää kun toimii kuin sirkuspelle, ohjaajan mä

No just tämä! Voi hyvin kysyä kumpaa katsojat itse mielummin tekis, levittelee haarojaan kameralle vai pälättää tunnin niitä näitä? Jos ei ole oikeaa duunia ja rahaa pitää saada tekemättä mitään. Tänne vaan jonon jatkoksi jos joskus tulee meidän oma helppoa rahaa tarjolla :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26943/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oharina tää ja sori siitä, mutta mikä tuo eilisen Rakas Ulkomailta sarjan kalju mies Floridasta on joka teettänyt hiusrajaansa tatuoinnit koska alkoi kaljuuntua, lähtee Brasiliaan hakemaan morsianta ja kehuu että vain tiimalasivartaloinen nainen saa terveitä lapsia joten sellainen pitää olla. Naisella pitää kuulemma myös olla pitkät hiukset koska ainoastaan se kertoo siitä että nainen huolehtii itsestään! Oikee luuseri joka esittää parempaa mitä on.

Eikä miehellä ole mitään antaa morsiamelle, joku kuppasen näköinen vuokrakämppä eläkeläisalueen liepeillä :D

Rakas Ulkomailta jutussa Sekinah, laitattanut parin metrin vakoisen letin ja narisee pahemmin kuin Tigerlily.

Vierailija
26944/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brandon ja Julia keksii draamaa telkkariin, mutta matkustelevat yhdessä ja ovat niin rakastuneita ja maailman onnellisimpia. Ei mene esitys läpi, tuossakin yritetään saada jatkoa sarjassa oloon kun Happily vuorossa Pariterapian jälkeen. Aivan kuten Jovilla ja Yaralla.

Kyllä se niin on, että tässä sarjassa mukana olevista henkilöistä on tullut näyttelijöitä, jotka toteuttavat tuotannon sanelemaa käsikirjoitusta näissä tv:säsä tulevissa jaksoissa.  Draamaa väännetään vaikka väkisin. Todellisuudessa vietetään ihan normaalia arkea. Tuotannossa varmaan  ajattelevat, että sehän ei ketään kiinnostaisi.

Vierailija
26945/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brandon ja Julia keksii draamaa telkkariin, mutta matkustelevat yhdessä ja ovat niin rakastuneita ja maailman onnellisimpia. Ei mene esitys läpi, tuossakin yritetään saada jatkoa sarjassa oloon kun Happily vuorossa Pariterapian jälkeen. Aivan kuten Jovilla ja Yaralla.

Kyllä se niin on, että tässä sarjassa mukana olevista henkilöistä on tullut näyttelijöitä, jotka toteuttavat tuotannon sanelemaa käsikirjoitusta näissä tv:säsä tulevissa jaksoissa.  Draamaa väännetään vaikka väkisin. Todellisuudessa vietetään ihan normaalia arkea. Tuotannossa varmaan  ajattelevat, että sehän ei ketään kiinnostaisi.

Korjaus: tv:ssä

Vierailija
26946/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa The Real Housewiveseissa (OC, Beverly Hills, Dallas, Atlanta, Salt Lake City, Dubai) alettin ihannoimaan muovista, kouluttamatonta, sivistymätöntä Kardashianin ja Jennerin perhettä. Tuo on ensimmäinen perhe missä lahjattomat ihmiset alkoivat tehdä rahaa somella, blackfishaamalla, keräämällä faneja tuotelanseerauksillaan ja alkoivat muokata ulkonäköjään. Fanit perässä.

Sama konsepti siirtyi 90 Day-sarjoihin ja tuollaisten Kardashianien ääliöt fanit otettiin teeskentelypariskunniksi.

Muistan kun joku kysyi ketjussa yli 2 vuotta sitten että onko nuo muutamat sarjaan otetut Kardashianien suuria faneja ja halunneet Jenkkeihin niiden takia. Sille kysyjälle naurettiin ja väitettiin muuta, mutta se nauraa varmaan viimeisenä kun osasi aavistaa mihin tämä kaikki johtaa. :-o Samaan mihin kaikki muut sarjat, jotka tarvitsee tuotteille ja palveluille sponssaajia ja näitä ovat brändituotteet

Sama juttu, säälin Alliyahia. Aivan teini. Shawnin "mieltymykset" ovat omituisia. Kuka haluaa kumppaninsa olevan arka ja alistunut, jollainen Douglas oli?  Se oli minusta epäilyttävää. Liian nuori tälle setähomolle.

Alliyah on transsina aivan eri kategoriassa kuin vaikkapa Nikki, joka on kova kuin kivi.

Vierailija
26947/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sen sanoit. Näitä sarjasta poistuneita on haastateltu ja he ovat kertoneet että heille annetaan käsikirjoitus jota pitää esittää. Draamaa tehdään vaikka väkisin. Yara ja Jovi elää tavallista perhearkea, Brandon ja Julia elää tavallista perhe arkea, moni muukin vielä yhdessä oleva pari elää tavallista perhe arkea kun kamerat sammuu. Sopimusten puitteissa pitää aina välillä laittaa erohuhut liikkeelle jos on tulossa joku kausi jolla ovat taas mukana ja se pitää saada tapetille. Hissun kissun yhdessä pysyneet eivät suostuneet esittämään keksittyä draamaa ja poistuivat TLC:n listoilta. Hissun kissun on myös eronneita jotka eivät halunneet erostaan tehdä sirkushuvia. Nämä nyt mukana olevat on näyttelijöitä. Onko se vielä jollekin yllätys ja ei tiedossa? He esittävät roolia sopimuksensa mukaan. Heidän oikea elämä on tylsää ja siitä ei otsikoita revitä. Tää sarja on 99% keksittyä tavaraa! 

Vierailija
26948/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa The Real Housewiveseissa (OC, Beverly Hills, Dallas, Atlanta, Salt Lake City, Dubai) alettin ihannoimaan muovista, kouluttamatonta, sivistymätöntä Kardashianin ja Jennerin perhettä. Tuo on ensimmäinen perhe missä lahjattomat ihmiset alkoivat tehdä rahaa somella, blackfishaamalla, keräämällä faneja tuotelanseerauksillaan ja alkoivat muokata ulkonäköjään. Fanit perässä.

Sama konsepti siirtyi 90 Day-sarjoihin ja tuollaisten Kardashianien ääliöt fanit otettiin teeskentelypariskunniksi.

Muistan kun joku kysyi ketjussa yli 2 vuotta sitten että onko nuo muutamat sarjaan otetut Kardashianien suuria faneja ja halunneet Jenkkeihin niiden takia. Sille kysyjälle naurettiin ja väitettiin muuta, mutta se nauraa varmaan viimeisenä kun osasi aavistaa mihin tämä kaikki johtaa. :-o Samaan mihin kaikki muut sarjat, jotka tarvitsee tuotteille ja palv

Kolmen kuvatuksen yksi K itki huutoitkua teeskennellen, mutta tämä Alliyah näytti todella murheelliselta, alistuneelta. Voihan toki olla että omaa näyttelijän taitoja.

Vierailija
26949/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oharina tää ja sori siitä, mutta mikä tuo eilisen Rakas Ulkomailta sarjan kalju mies Floridasta on joka teettänyt hiusrajaansa tatuoinnit koska alkoi kaljuuntua, lähtee Brasiliaan hakemaan morsianta ja kehuu että vain tiimalasivartaloinen nainen saa terveitä lapsia joten sellainen pitää olla. Naisella pitää kuulemma myös olla pitkät hiukset koska ainoastaan se kertoo siitä että nainen huolehtii itsestään! Oikee luuseri joka esittää parempaa mitä on.

Eikä miehellä ole mitään antaa morsiamelle, joku kuppasen näköinen vuokrakämppä eläkeläisalueen liepeillä :D

Ja oharin ohari, sori.  Minusta se mies on vaan kovin neuroottinen, erikoinen. Onhan sekin jännä nähdä, miten häntä sitten onnaa naismarkkinoilla. Amerikkalaisena miehenä Brasiliassa voipi olla ihan mielenkiintoinen seikkailu. Ans' kattoo. 

Sentään yksi mies joka ei hyväksy naisella tekokynsiä, pitää niitä inhottavana! :D Sanoi että jos naisella on sellaiset pitkät, niin saattaa tökätä silmäänsä.

Kaikki muu mitä tuo tyyppi sanoi, oli weirdooo.

Toisaalta, monet luopui maailmanlaajuisesti tekorakennekynsistä koronan aikoihin eikä ole sen jälkeen halunneet moisia bakteeripesäkkeitä. Sen lisäksi fakta että ne valolaitteet mitkä kuivattaa ne kynnet, saattaa aiheuttaa kynnen alle pienen pieniä tummia ihosyöpä"luomia".

Vierailija
26950/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Pillow Talkilaisten pitää istua katsomassa enemmän kuin tunti, ohjelma, jota katsovat kestää kaksi tuntia. Jos PT lähetetään heti varsinaisen jakson jälkeen, niin joutuvat katsomaan jotain raakaversiota. Jos PT:kin ohjataan, niin kuvaaminen voi kestää pitkään. Kaverien kanssa voisi kokeilla kotona, minkälaisen PT;n itse kukin saisi aikaan.

Vierailija
26951/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistai-iltana tulikin vanha Pariterapia uusintana vaikka ohjelmatiedoissa oli uusi kausi. Satuin näkemään pätkän, jossa Julia kysyi Brandonin mielipidettä Jasminen vartalosta. Hetken mietittyään Brandon vastasi: Kallis. Gino on varmaan samaa mieltä

Vierailija
26952/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiistai-iltana tulikin vanha Pariterapia uusintana vaikka ohjelmatiedoissa oli uusi kausi. Satuin näkemään pätkän, jossa Julia kysyi Brandonin mielipidettä Jasminen vartalosta. Hetken mietittyään Brandon vastasi: Kallis. Gino on varmaan samaa mieltä

Luultavasti strippari Julia vaatinut Brandonilta täyskäsittelyn vartaloonsa ja Brandon on kauhuissaan kustannuksista.

Vierailija
26953/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Heart of a Woman biisi taisi tulla ennen Stevin ja Mahdin häitä kun olivat sängyssä ja Mahdi kysyi vielä viimeistä kertaa onko bi.

Vierailija
26954/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Love of My Life biisi soi ennen Jessican ja Juanin häitä

Vierailija
26955/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Wild Flower biisi soi taisi soida siinä kun Mina itki puhelun jälkeen, ennen häitään, kun poikansa ei pääse Jenkkeihin

Vierailija
26956/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Our Love Song soi sen jälkeen kun Mark ja Mina meni naimisiin

Vierailija
26957/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä havainto tämä, säihkysilmä-Robin brittibeibi-Sophie halusi jamaikalais-brittiläisestä valkoiseksi, ja sparkles-kimalleasuisen Jibrin kardashianifani-Miona halusi valkoisesta serbialaisesta tummaihoiseksi afro-amerikkalaiseksi, ja tämä vaihto yhdestä toiseen onnistuu nykyään, Sophien muutos ylärivissä ja Mionan alarivissä.

https://www.reddit.com/r/90DayFiance/comments/1795cwo/saw_this_on_insta…

Harmi että ihmisiä hävettää vielä nykypäivänä oma alkuperänsä, olivat sitten vaaleita tai tummia :-(

Vierailija
26958/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mionan anoppi näki heti, että tulevan miniän horisontti oli täysin sekaisin, eivätkä menneet edes häihin.

Vierailija
26959/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taitava 90-keskustelun photoshoppaaja oli laittanut Brandonin Betty-äidin kuvaan Brandonin naaman, jättänyt siis kampauksensa siihen, ja kaikki oli luulleet tuota kuvaa nuoreksi Betty-äidikseen! :D :D :D On siinä niin äitinsä näköinen poika ettei tosikaan!

https://www.reddit.com/r/90DayFiance/comments/1mds279/brandon_with_his_…

(nuo redditin kuvat saa isommaksi klikkaamalla niitä)

Vierailija
26960/27508 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehän voitais kerätä englannin kieltä hallitseva ryhmä mukaan kommentoimaan sarjaa, että Suomesta eka International Pillow Talk kehiin ja saatte Jenkeissä todellisia kommentteja eikä maksettujen entisten osallistujien typerää leikkimistä puhallettavilla nukeilla, kuudella hampurilaisella, viinalla ja muuta typerää! :D Tai jos ne tarjoaa juomat niin mikä ettei?! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi