90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeen näkönen poika tolla Kimbaalilla.
Kukahan maksaa ton Allyan leikkauksen..
Eikö Jamalin olisi aika jo miehistyä, eikä hihitellä sohvalla äitinsä kanssa.
Onpas tosikkomainen näkökulma. Minusta heillä on ihastuttavan hyvät ja välittömät välit, huumoria viljellään, myös toisistaan, mutta silti aito välittäminen välittyy. Se, että hihittelee äitinsä kanssa sohvalla ei sulje pois miehistymistä. Ja mitä se miehisyys nyt sitten pitäisi tarkoittaa? Että istua pönöttää vakavana sohvalla alentumatta "lapselliseen" huulenheittoon? Vakavuusko miehisyyttä?
Tuo Emily äsken jälkipyykissä. kuin rantaan huuhtoutunut valas. Painaa varmaan 120 kg. Kuvottava ihminen ulkoisesti ja sisäisesti.
Tämä biisi soi kun "poppanoita" Ashley ajeli autossa pettyneenä illalla, viimeisimmälla kaudella missä oli mukana.
Darkest Desire ja bndi Nineoneone:
terv. Se Aiempi Ketjun biisihakija :)
Tämä biisi tulee vähän väliä sarjassa kun näytetään pikkukaupunkien väkeä
I'm Rock Steady ja artisti Robbie Rider
Samoin tämä biisi , kuten Stevin ja Mahdin kohtauksissa
You Shine Like Gold biisi, artistit Matthew Boda ja Robbie Nevil
Sarperin ja Shekinahin maaseudukohtauksen biisi
Everybody Loves an Outlaw bändin Epic-biisi.
Tämä biisi soi kun Mahdi kosi Steviä rannalla, artisti Marcelo Sirotsky ja biisi "Can't Help Myself"
Minusta on hienoa että vähemmän tunnetut artistit saa sentään vähän nimeä tämän sarjan myötä :))
Moi tänne👋🏻
Tuli mieleen tuosta Jasminen "salaisuuden paljastuksesta" (että Sophiella ois sugardaddy), että kuinkahan paljon salaisuuksia kameran takana olevat henkilöt tietääkään? Sais heistä tehdä oman paljastusjakson (tai materiaalia varmasti löytyy sarjaksi asti), että paljastavat sen oikean totuuden ja kaikki salaisuudet. Sen minä katsoisin 😄. 💚
Vierailija kirjoitti:
Moi tänne👋🏻
Tuli mieleen tuosta Jasminen "salaisuuden paljastuksesta" (että Sophiella ois sugardaddy), että kuinkahan paljon salaisuuksia kameran takana olevat henkilöt tietääkään? Sais heistä tehdä oman paljastusjakson (tai materiaalia varmasti löytyy sarjaksi asti), että paljastavat sen oikean totuuden ja kaikki salaisuudet. Sen minä katsoisin 😄. 💚
Sekä Panama-Jasminella että Britti-Sophiella aivan varmasti ollut monta sugardaddyä, aloittamassa kirurgiamaksut. Nämä viimeisimmät Rob ja Gino eivät vaan olleet tarpeeks varakkaita, joten sarja oli sopiva ponnahduslauta noille naisille.
En toisaalta ihmettele miksi naisviha hallitsee ja vallitsee maailmalla, kun naiset juoksee varakkaiden miesten perässä joten normaalit miehet alkaa kokea riittämättömyyttä. Miesten on vaikeampi löytää elättäjänaisia, jotka yhtä anteliaita kuin elättäjämiehet.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Emily äsken jälkipyykissä. kuin rantaan huuhtoutunut valas. Painaa varmaan 120 kg. Kuvottava ihminen ulkoisesti ja sisäisesti.
Emilyllä Kobeen nähden ns. valkoista ylivaltaa, kun on varakas arkkitehti-isä ja varakkaasta suvusta tullut hevostila-omistaja äiti.
Kobella on ihan normaalin elintason omaavat vanhemmat Kamerunissa.
Vierailija kirjoitti:
Moi tänne👋🏻
Häh? Siis niistä kameran takana olevista oma sarja? Nyt ei kyl tosiaan aukea tää juttu 🤪 Kuka haluaa katsoa sarjaa kameramiehen salaisuudet? 😂
Eli eilinen pariterapian tell all olikin uusinta edelliseltä viikolta?? Voisiko joku nyt kertoa minä päivänä tulee pariterapian tell allin 3. Ja 4. Jaksot? Kysyin jo aiemmin ja mulle vastattiin että tästä linkistä näkyy, mutta kun tallensin eilisen jakson nii se oli uusinta!! 😭
Jahas, siivooja on taas käynyt poistattamassa paljon viestejä täältä.
Vierailija kirjoitti:
Eli eilinen pariterapian tell all olikin uusinta edelliseltä viikolta?? Voisiko joku nyt kertoa minä päivänä tulee pariterapian tell allin 3. Ja 4. Jaksot? Kysyin jo aiemmin ja mulle vastattiin että tästä linkistä näkyy, mutta kun tallensin eilisen jakson nii se oli uusinta!! 😭
Jatkan vielä että jaksossa olisi pitänyt olla mm arielin äidin studiossa ja käsitellä natslien ja joshin juttua. Jäikö tämä nyt mulla näkemättä kun ohjelmatiedoissa ei ole ollut tuota jaksoa ollenkaan?
Ens viikolla oli su uusi tell all jakso. Itsekkin rupesin katsomaan ja ärsytti niin paljon kun sama tuli uusintana. Mikäköhän tuohon oli syynä ettei näytetty seuraavaa..
Vierailija kirjoitti:
Ens viikolla oli su uusi tell all jakso. Itsekkin rupesin katsomaan ja ärsytti niin paljon kun sama tuli uusintana. Mikäköhän tuohon oli syynä ettei näytetty seuraavaa..
Siis että yksi sunnuntai jätettiin välistä? Miksihän vitussa🙄 tlc on kyllä paskakanava noiden ohjelmatietojensa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, kiitos siivoojat!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa. Uusinta oli.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin huvittavaa, että sen on ihan pakko käydä laittamassa oma kommentti siihen viestiin mikä ärsyttää ja sitten poistattaa sen. Kaikki näkee, että vai niin, alkuperäinen on poistatettu, mutta oma vastaus siihen jätetty. On niin älyvapaata touhua ettei tolle voi kuin nauraa! Luuleeko tyyppi tosissaan ettei jengi näe ton läpi? Että täällä on ollut vain hänen viestejään?
Eikö Jamalin olisi aika jo miehistyä, eikä hihitellä sohvalla äitinsä kanssa.