Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
24501/27900 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat pojjat Kobe ja Tyray voisivat alottaa hihityskerhon keskenään!!!! :D :D

Joo Kobe heittäytyy aina sohvalla taakse päin kun pitää nauraa, ja Tyray eteen päin =D

Vierailija
24502/27900 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh petosta! Koko päivän oli töissä ihan perjantai olo ja aloin tuossa valmistautua illan jaksoa varten ja ketut sieltä mitään jaksoa tule. Nythän on keskiviikko. Täytyy vissiin katsoa jotain Netflixistä kun ei ole Maxia. Mutta ettei olis tullut täysin hukkareissu tänne niin sanotaan nyt pari sanaa viime viikon annista.

Ashley. Kylläpä onkin hän hoikistunut ja näyttää todella hyvälle! Jostain syystä on alkanut Kobe ärsyttää. Ei ole mitään pahaa hänestä sinänsä sanottavana, alkaa vaan se hihittäminen ärsyttää. Sanoo Emily mitä vaan niin Kobe hihittää.

Mä en tykkää siitä kolmen kimppa kuviosta ja yleensä kelaan niiden kohdat yli, nyt viimeksi vaan jäi tallenne siihen kohtaan, että sille miehelle sen vaimo sanoi ettei tää toinen nainen tykkää miehestä yhtä paljon kuin hänestä. Siitäkös mies murjottamaan :O Oliko tämä kaveri ajatellut asian ehkä niin, että 3

Mun mielestä Ashley on näyttänyt aina hyvältä. Mä en ymmärrä tuota, että naisen paino määrittää hänen kauneutensa.

Ashleyn kasvot on virheettömät ihon pintoineen, ei ole nainen tarvinnut täytteitä eikä botoksia mutta nuo sanoo jenkkilässä osuvasti tummaihoisista että "black don't crack" eli juonteita ei tuu :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24503/27900 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta ootteko katsoneet uusia Bachelor jaksoja Liv-kanavalla? Jenkkien Unelmien Poikamies jossa Clayton pääosassa.

Miten nuo naiset on menneet ihan tappeleviksi pissiksiksi?

Aiemmin siinä oli sentään arvonsa tuntevia ja tyylikkäitä nuoria naisia. Nyt on vaan riidanhakuista somettajaa kehissä. Turha sarja sekin, eikä kukaan enää löydä siitä puolisoakaan. Hakevat vaan uralle nostetta, vaikka kyseenalaisen maineen myötä.

Vierailija
24504/27900 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Kobe heittäytyy aina sohvalla taakse päin kun pitää nauraa, ja Tyray eteen päin =D

Sitä katsellessa menis varmaan silmät solmuun :D

Vierailija
24505/27900 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä katsellessa menis varmaan silmät solmuun :D

Piti jatkaa, että kuin 2 keinutuolia rinnakkain eri tahdissa :D

Vierailija
24506/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Shekinan, Darceyn, Staceyn, Tigerlili-Marikon, Jasminin, Sofien, Mionan, Yaraslavan ja Nikkin suiden paikalle on asennettu muhkeat häpyhuulet? Kirurgilla ollut hieman erikoinen huumorin taju?

Darcey ja Stacey alkavat olla sen näköisiä, että jos nämä itäeurooppalaiset maksetut miehensä lähtevät nostelemaan, niin uusia puolisoita on vaikea löytää noilla kasvoilla!

Vierailija
24507/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö Mollyn äänestä, toinen sentään pitää välillä läpensä kiinni? Äitini sanoi toki aikanaan,  että äänellään se variskin raakkuu.

En, enkä vaan voi millään käsittää miten ne on onnistuneet saamaan tähän sarjaan niin paljon sakkia kellä erottuvat äänet ja nyt en todellakaan tarkoita hyvällä tavalla.

On korkealentoinen lammasmääkimis-ääni (Molly), mikkihiiri-ääni vanhan maatalon oven narinalla höystettynä (TigerLilly), rikkinäinen sumutorvi-huutoääni (Jasmine).

Aatelkaa nyt kun pitäisi mennä nukkumaan ja laskemaan lampaita mielessä, niin Mollyn ääni kaikuisi jokaisen aitaa ylittävän lampaan kohdalla! Eeeiihh, ei tulisi nukkumisesta mitään.

Unohtamatta ärsyttävän trendikästä kardashianklaani-ääntä missä ääntä venytetään ja hyydytetään lauseen loppua kohti narisevaksi (Shekinah ja siskonsa, Kalani ja

Hyvin kiteytetty.👍

Itse pidän Davidin(Annien puoliso) äänestä.

Vierailija
24508/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashley. Kylläpä onkin hän hoikistunut ja näyttää todella hyvälle!

Täytyy sen verran korjata tuota mitä sanoin. Ashley on aina näyttänyt hyvältä, harvinaisen kaunis iho hänellä, mutta nyt kiinnitin huomiota vielä hoikistuneeseen olemukseen ja ehkä siitä johtuen näytti vieläkin kauniimmalta. Paino ei tosiaan saisi määrittää sitä onko joku kaunis vai ei. Ashleyn kohdalla mun mielestä hän vaan näyttää näin entistä paremmalle. Jotenkin hehkuu :)

Vierailija
24509/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantaita odotellessa vielä sellainen juttu, että eikö nyt pitänyt tulla se joku Brenda-kohtaus vai oliko se klippi koko kauden tulossa olevista jutuista edellisellä kerralla?

Taisi olla "tulevissa kauden jaksoissa" koosteessa koska mielestäni se jakson jälkeinen pätkä oli pitempi kuin normaalisti.

Tuo Brenda on Anyn oikea nimi, ja Any on lyhenne sen tokasta nimestä, siitäKIN vedettiin kauheat draamat että "jaahas kukas Brenda tämä oli sittenkin?"

Ihan tylsä sarja nykyään ja niin vääristelty kaiken suhteen.

Eikä siinä vielä kaikki: Diariesissa eivät sittenkään kuvaa itse, vaan jossain muka omassa kuvaamassa kohtauksessa oli ikkunan kautta näkynyt heijastus, ja siellä heijastuksessa näkyi pöydän äärellä TLC:n vakio kuvausryhmä!

Olen tarkkaillu kans diariesin kuvausta ja siellä on lähikuvaa, kuvaa eri kulmista jne. ja miettiny, onko niitä koulutettu kuvaamaan? Luultavasti. Onko ne saaneet useita kameroita, joilla kuvata eri kulmista jne. Kaverit kuvannu niitä. 

Vierailija
24510/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sen verran korjata tuota mitä sanoin. Ashley on aina näyttänyt hyvältä, harvinaisen kaunis iho hänellä, mutta nyt kiinnitin huomiota vielä hoikistuneeseen olemukseen ja ehkä siitä johtuen näytti vieläkin kauniimmalta. Paino ei tosiaan saisi määrittää sitä onko joku kaunis vai ei. Ashleyn kohdalla mun mielestä hän vaan näyttää näin entistä paremmalle. Jotenkin hehkuu :)

Mä luulen, että Ashley on simppelisti onnellinen ja voi hyvin sisäisesti. Se vaan näkyy ihmisestä jos kaikki on hyvin eikä mene enrgiaa asioiden märehtimiseen. Sitä ulospäinkin näkyvää hyvää oloa ei saa mistään purkista, ei millään rahalla, eikä sitä yksikään kirurgi saa tehtyä. Käytännön esimerkkinä miettii vaikka kasvoja joissa on kireät kiukun juonteet, kulmat rutussa tai iloisesti hymyilevät kasvot, jotka ovat rennot, niin tottahan se positiivinen olemus jo itsessään kaunistaa kantajaansa. Eikä mun mielestä ketään kaunista botoxilla ym. aineilla ja kiristyksillä liikkumattomaksi naamioksi tehdyt kasvot. Siinä mennään pahasti metsään. Toivottavasti jossain kohtaa tulee taas ns. muotiin olla luonnollisen näköinen. Se kun on aina kauniimpaa.

Vierailija
24511/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeesti haluisin mieluummin seurata Samia & Citraa, kuin sitä rääkyvää ja valittavaa banaanilastupariskuntaa, Tatha ja James vai keitä ne Maailmalla-tyypit oli kun nainen vaati että miestään vihaavalle tympeälle siskolleen pitää saada viisumi Jenkkeihin!

Tathasta jäänyt mieleen se, kun parkui ja mateli äitinsä jaloissa,  ja James katseli silmät pyöreinä, että mitä halvattua täällä tapahtuu.

Vierailija
24512/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että Ashley on simppelisti onnellinen ja voi hyvin sisäisesti. Se vaan näkyy ihmisestä jos kaikki on hyvin eikä mene enrgiaa asioiden märehtimiseen. Sitä ulospäinkin näkyvää hyvää oloa ei saa mistään purkista, ei millään rahalla, eikä sitä yksikään kirurgi saa tehtyä. Käytännön esimerkkinä miettii vaikka kasvoja joissa on kireät kiukun juonteet, kulmat rutussa ta

Samaa mieltä. Eukot alkaa näyttämään kuin vahanukeilta . Toivottavasti tää trendi menee pian ohi. Hämmästyttää miten ihmiset aina haksahtavat kaiken maailman hömpötyksiin. Luonnollisuus on parasta.

Vierailija
24513/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että Ashley on simppelisti onnellinen ja voi hyvin sisäisesti. Se vaan näkyy ihmisestä jos kaikki on hyvin eikä mene enrgiaa asioiden märehtimiseen. Sitä ulospäinkin näkyvää hyvää oloa ei saa mistään purkista, ei millään rahalla, eikä sitä yksikään kirurgi saa tehtyä. Käytännön esimerkkinä miettii vaikka kasvoja joissa on kireät kiukun juonteet, kulmat rutussa ta

Yksinkertainen on kaunis

Vierailija
24514/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina sen kun Ashley, Nikki ja Jasmine tulivat näyttävissä iltapuvuissa TellAll-studioon, Ashley oli jo tuolloin laihtunut hieman siitä mitä oli sarjan aikana ja hehkui. Hänellä ei ollut paljon meikkiä ja näytti noista kolmesta parhaimmilta. Kroppa oli selkeästi luomu, ja kantoi iltapukunsa hyvin. Hänestä huokuu maanläheisyys ja sielukkuus, kun tekee henkimaailmapuolen työtä.

Oliko tuo sama TellAll missä Sam ja Citra oli mukana, pukeutuneet melko vaatimattomasti ja pitivät matalaa profiilia noiden muiden kovaäänisten keskellä?

Pinnalliset Nikki ja Jasmine olivat niin överit, silikonia pingotettu ja huulia pumpattu räjähtämispisteeseen asti. Molemmat kehui siinä juontajalle, ettei persposkensa tulleet tarpeeksi suuriksi implanttikäsittelyssä joten haluavat entistä suuremmat! Ihan sairasta, ja koska persposkitäyttö on yksi maailman vaarallisimmista leikkauksista, sillä pakaralihasten läpi menee suuria verisuonia keuhkoihin. Voi tulla paha keuhkoveritulppa kuten Ava-kanavalla menevällä Botched leikkausten mokasarjassa on käsitelty ja siksi niiden poistaminen on myös vaarallista eikä monet jenkkikirurgit tuota suorita, muttei ihmiset jotka on leikkauttaneet itsensä tuollaisiksi eläviksi seksinukeiksi, välitä mistään esitetyistä riskeistä. Ovat vain huomion ja someseuraajien perään.

Nikkissä minua ärsytti suunnattomasti että pitää afrikkalaissyntyistä villiä servaalikissaa lemmikkinä. Muistatteko kun esitteli sitä kissaansa kuin esinettä? Sellaiset on aikoinaan tuotu ja pakotettu pariutumaan kotikissan kanssa jotta saatu trendikäs savannah-rotu. Nikkin kissa oli niitä sukupolvia joissa paljon servaalia jotta näyttäisi eksoottiselta. Tuollaiset on käyneet perheissä lasten kimppuun, ja monissa maissa kiellettyjä. Suomessa on olleet kiellettyjä, mutta Venäjältä kuulemma löytyy kun niillä on luontoon kuuluvia karhuja, ilveksenpoikasia ja servaaleja lemmikkeinä kerrostalokämpissä neljän seinän sisällä. :(

Vierailija
24515/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikkistä puheenollen, tämä on Moldovan "Justinin" eli I g o r in (tuo nimi jää aina moderointihaaviin!) instagram-tili, tätä kautta pääsee katsomaan henkilöiden instagrameja olematta instagramissa

https://www.pixnoy.com/profile/justinmoldova/

On sentään kolmen ilmeen malli, siinä missä esimerkiksi Florian on yhden ilmeen malli :D

Tuo Pixnoy saattaa kysyä ensin että onko ihminen ja pitää vaan pistää ruksi ruutuun, todistaakseen ettei ole mikään bot-palvelin. Selatkaa kunkin henkilön sivua alemmas, sieltä ne kuvat löytyy ja ylimpänä Stories välilehdellä on aina niitä 24h voimassa olevia ig-stoorivideoita.

Paljon omakuvia, ja miespuolisia kavereita, äitiä ja isää kuvannut myös. Poistanut kaikki Nikkin kuvat, ilmeisesti eivät olleet enää väleissä.

Vierailija
24516/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeesti haluisin mieluummin seurata Samia & Citraa, kuin sitä rääkyvää ja valittavaa banaanilastupariskuntaa, Tatha ja James vai keitä ne Maailmalla-tyypit oli kun nainen vaati että miestään vihaavalle tympeälle siskolleen pitää saada viisumi Jenkkeihin!

Tathasta jäänyt mieleen se, kun parkui ja mateli äitinsä jaloissa,  ja James katseli silmät pyöreinä, että mitä halvattua täällä tapahtuu.

Totta!

Tuo oli kummallinen, pelottava mutta samalla epätodellisen huvittava kohtaus! Aivan kuin olisi kauhukomedia missä tyttö on yhtäkkiä riivattuna ja rääkyy lattialla lähes ilmeettömän mamman jaloissa. Isä komentaa vieressä ja aviomies katsoo epäuskoisena koko hommaa.

Vierailija
24517/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shekinah ei ole mikään puhdas pulmunen! Oli jopa Jerry Springerin ala-arvoisessa skandaali-showssa kertomassa miten tehnyt seksivideoita "nimeltämainitsemattoman julkkiksen kanssa".

Sarpperin 2 500 naista on sarjaan keksittyä sontaa. 25 naista voisi olla lähempänä totuutta, mutta koska TLC haluaa esittää Shekinahin viattomampana Sarperin uhrina. ONNEKSI, voi että ONNEKSI katsojat ovat vihdoin tajunneet keinohuulitirppa-Shekinahin vallanhaluiseksi ja epäaidoksi ihmiseksi, ja Sarpperin aidoksi ja rennoksi tyypiksi.

Olen tuo jota kommentoit, kiitos tiedoista! Sarper siis tosiaan on näistä kahdesta se aidompi. Mutta ei se voi olla "aidosti aito", jos arvostaa keinotekoista naisellisuutta noin paljon, että  voi päivittäin katsella ja kuunnella. :)

Vierailija
24518/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Emily on ärsyttävä.

Vierailija
24519/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on luonnostaan just tollaset kasvot, että näyttää siltä kuin olisin syönyt kilon sitruunoita 🍋 Botoxia en oo ikinä edes nähnyt, enkä 100% varmasti myöskään mene naamaa kirurgilla korjauttamaan. Hymy ei tätä pärstää kaunista, eli mielummin naama peruslukemilla, vaan mä olen silti ihan happy! Pitää vaan hyväksyä tää RBF-face ja jatkaa vakuuttelua, että ei, en ole mistään vihainen 😁

Vierailija
24520/27900 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Ole

Todellista!

Katson jälkijunassa tiistain päiväkirjoja, siinä Patrick menee Thaisin komppaamana klinikalle hankkimaan botoxia ryppyihinsä. Botuliinia eli lihaksia lamaannuttavaa hermomyrkkyä.

Sanovat heti pistosten jälkeen "Ero on iso"

Botox kestää reilun viikon ja yleensä 2 viikkoa että alkaa toimia! Miten nuo toteaa viisi minuuttia pistosten jälkeen että olisi tehonnut?!?

Tiedän tämän koska eräs kaverini joutuu käydä botoxissa todella vaikean migreenin takia missä pistetään otsan alueelle, jo vuosikausia, ja toinen kaverini joutuu käydä hampaiden öisen narskuttelun takia, ja heille neurologi-lääkäri kertonut ettei kyseinen auta heti missään lihaksistossa, ei syvemmällä eikä kasvojen pinnassa, ja että menee noin 2 viikkoa kunnes kyseisen lääkeaineen tehon huomaa.

Mitä ihmettä tämä sarja mainostaa? Botoxia joka tehoaa viidessä minuutissa! Harhaan johtavaa markkinointia etenkin jenkkiläisille.

Täyteaineet kuulemma näkyy heti, koska ei ole lääkeaine.

Thaisilla oli huulet pullistuneet pitkälle, täytteitä laitettu sillekin eikä parantanut ulkonäköä sitten yhtään kun näytti ankalle.

Ketju on lukittu.