Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
23981/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi täältä on kaikki toisiin keskustelijoihin kohdistetut haukkumaviestit poistettu, ainakin 2 sivua, joten mitä ilmeisimmin ne on kaikki tulleet yhdestä ja samasta ip-osoitteesta joten siivottu kerralla koko setti hiiteen, ja saattaa viitata sellaiseen että joku huvikseen" riidellyt täällä itsensä kanssa " vastaten omiin viesteihinsä, piruuttain tehnyt sen ettei kukaan vaan juttelisi sarjassa olevista henkilöistä ja jotta tämä ketju muuttuisi erityisen hitaaksi.

Samaa oli erään toisen tv-ohjelman ketjussa.

sieltä toisesta teevee sarja ketjusta lähti myös eiliseltä 1 sivu saman laista tekstiä joten viittaa siihen että sama lapsellinen trolli käynyt nimittelemässä ja provosoimassa näissä molemmissa ja siksi ip perusteella heittää ne kaikki siltä tulleet viestit roskakoppaan.

Vierailija
23982/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi täältä on kaikki toisiin keskustelijoihin kohdistetut haukkumaviestit poistettu, ainakin 2 sivua, joten mitä ilmeisimmin ne on kaikki tulleet yhdestä ja samasta ip-osoitteesta joten siivottu kerralla koko setti hiiteen, ja saattaa viitata sellaiseen että joku huvikseen" riidellyt täällä itsensä kanssa " vastaten omiin viesteihinsä, piruuttain tehnyt sen ettei kukaan vaan juttelisi sarjassa olevista henkilöistä ja jotta tämä ketju muuttuisi erityisen hitaaksi.

Samaa oli erään toisen tv-ohjelman ketjussa.

Täällä ei ole ollut yhtään haukkumaviestiä! Ainoa haukkuja on se muita kakkikseksi nimittelevä yksilö, joka lienet sinä? Poistattamista kun harrastaa vain sama henkilö joka saa aukottomat raivarit alapeukuista ja siitä jos joku uskaltaa sanoa tykkäävänsä lukea kivoja kommentteja. Poistatapa nyt sitten tämäkin ja todistata samalla kaikille, että juuri sinä häiriköit tätä palstaa.

Olipa, mäkin näin ne klo 22 maissa! Jotain kommentaattoria vainottiin selkeesti. Saattanut tehdä ilmotuksen nettipoliisille ..?

- Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23983/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeäksi on mennyt tämäkin ketju, kun yksittäisiä henkilöitä vainotaan sairaalloisella tavalla ja nalkutetaan heidän niskaan omia sääntöjä, vain sen takia millaisia oletettuja kommentteja he postaa tänne tämmöisestä roskasarjasta ja ihmisistä jotka on moisen rakkaus ja green card näytelmän ääliöitä, vielä kehtaavat mennä sarjaan omilla nimillään ja naamoillaan.

Täällä kaikki on anonyymejä, joten miksi jotakin tai joitakin henkilöitä vainotaan ja otetaan hampaisiin, ja vi- ttuillaan heille että muka vihaavat sarjan naisia?! Yhtä lailla on sarjan miehet saaneet osuutensa kritisoinnista. Ehkä nuo sarjan naiset on kuitenkin enemmän sometyrkky luonteisia joten herättää enemmän keskustelua muualla päin maailmassa.

Vierailija
23984/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23964 viestin kirjoittaja on se joka aloittaa sanaharkan ja joka poistattaa viestejä. Hänen omia viestejä ei koskaan poisteta. Eli sama joka käyttää sanaa "kakkis", haukkuu muita tällä rakastamallaan nimellä. Saanut tähän mennessä 8 yläpeukku ja 5 alapeukkua eli ilmeisesti sana on sitten hyväksyttyjen listalla. Vaikea käsittää.  Sama tyyppi varmaan rustaa illasta toiseen ilmiantoja ylläpitoon. 

Minä ilmiannoin eilen yhden törkeän viestin klo 22.45 maissa, missä kommentoinutta henkilöä kutsuttiin rumalla haukkumanimellä, ja haastettiin riitaan.

En ole tuo sama, tiedoksi vaan. Itse asiassa mainitsemassasi viestissä kirjoittanut henkilö on kysynyt: onko kyseessä KaKkis, siinä ei haukuta ketään. Siihen voi vastata tai sen voi kiistää.

Joku kertoi täällä kuukausia sitten miten palstaa hyökkäyksiltä ja muulta suojaava auto-botti saattaa kerralla siivota samasta IPstä tulevia häirikköviestejä, jos yhden ilmiantaa. Siis jos henkilö kenen viesti ilmiannetaan pätevästä syystä, on kirjoittanut useampia viestejä peräkkäin, nekin katsotaan spammiksi. Saattaa pitää paikkansa, sori siitä jos jotain muuta lähti minun ilmiannon myötä, mutta ehkä niiden oli siinä tapauksessa aihetta lähteä?

Vierailija
23985/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23990 Että sellaista selittelyä. Olisit sitten ilmiantanut senkin joka muita haukkuu kakkikseksi. Vai olitko se sinä itse kuitenkin?

no mitä aktuaalista vittttua edelleen länkytät, tee koe ja ilmianna sä se viesti mistä oot jäänyt jankuttamaan koko aamun, ja katso lähteekö sen muut viestit samalla ? siitähän näkee olikse trolli.

vai ootko ite trolli ?

Vierailija
23986/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysytään onko kyseessä "kakkis" niin kyllä se on haukkumista! 

Sanotaan näin että ainoastaan itse KAKKIS tai vastaava harhainen mamma voi tuollaisesta hermostua ja jäädä levy päälle, eikö? 🤣 Olisit vastannut että en ole niin olisit päässyt helpolla! 

Vierailija
23987/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23964 viestin kirjoittaja on se joka aloittaa sanaharkan ja joka poistattaa viestejä. Hänen omia viestejä ei koskaan poisteta. Eli sama joka käyttää sanaa "kakkis", haukkuu muita tällä rakastamallaan nimellä. Saanut tähän mennessä 8 yläpeukku ja 5 alapeukkua eli ilmeisesti sana on sitten hyväksyttyjen listalla. Vaikea käsittää.  Sama tyyppi varmaan rustaa illasta toiseen ilmiantoja ylläpitoon. 

Tämähän se juuri on. Vastailee itse itselleen, laittaa kavereiden laitteilla itselleen peukkuja ja ei täällä muuta tee kuin haastaa riitaa. Keksii satuja, että on muka haukuttu muita, vaikka ainoa sitä harrastava on tyyppi itse. Kiertää muissakin ketjuissa ilmeisesti haastamassa riitaa. Kuulin kavereilta, että ainakin yhdessä ketjussa tyyppi sanoi suoraan, että hänellä on tylsää jos kaikki vaan juttelee nätisti joten hän haluaa haastaa riitaa niin hänellä säilyy miele

Hahahahah, "laittaa kavereiden laitteilla itselleen peukkuja" siis täh mitä shittiä suollat? Kuka kehtaa edes kertoo kavereille että käy täällä psykoottisten vainoharhoisten mammojen palstalla, nyt valoja päälle oikeesti! :D xD

Vierailija
23988/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä EI tarvitse nimitellä ketään, yhtään miksikään! Kakkis tms. nimittely on aivan älytöntä ja turhaa palstan täyttämistä. Jos ei omat verbaaliset kyvyt riitä asialliseen vuorovaikutukseen, niin ehkäpä kannattaisi olla sitten hiljaa?

Samaten tuo ihan päätön, jatkuva valehtelu on myös pelkkää palstan tukkimista tieten tahtoen. Esim. tuolla aiemmin esitetty väite muka Facebookin ryhmässä tapahtuvasta haukkumisesta on päästä keksittyä potaskaa!!! Mä satun kuulumaan siihen ryhmään 20.000 muun kanssa ja siellä EI IKINÄ ole sanottu mitään kirjoittajan väittämää. Siellä tosin hyvin nopeasti vaiennetaan nämä omaa pahaa oloa räksyttävät haukkujat. Pientä katkeruutta ehkä jäänyt kirjoittajalle jonka takia tulee sitten tänne keksimään satuja? Voisiko jo lopettaa tuon naurettavan länkytyksen ja antaa jengin keskittyä sarjasta keskustelemiseen?

Se (sinäkö?) kävi poistamassa Facesta viestinsä, kun kärähti!

Ne meidän palstalaisiin maalitetut haukkumaviestit, ja valitusviestit kun ollaan keskenkasvuisia pentuja ja muuta eikä osata jutella sarjasta hänen vaatimalla tasokkaalla tavalla, oli siellä vielä puoli tuntia sitten 😆😆😆 Onneksi otin kuvakaappaukset talteen!

Vierailija
23989/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gagga-aggako vie täällä taas kaiken huomion itseensä, olisko päässy taas viikonloppuvapaalle, netin ääreen ja psykoosit tulilla.

Vierailija
23990/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23990 Että sellaista selittelyä. Olisit sitten ilmiantanut senkin joka muita haukkuu kakkikseksi. Vai olitko se sinä itse kuitenkin?

no mitä aktuaalista vittttua edelleen länkytät, tee koe ja ilmianna sä se viesti mistä oot jäänyt jankuttamaan koko aamun, ja katso lähteekö sen muut viestit samalla ? siitähän näkee olikse trolli.

vai ootko ite trolli ?

Mun tapoihin ei kuulu ilmiannot. 

Vierailija
23991/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipeäksi on mennyt tämäkin ketju, kun yksittäisiä henkilöitä vainotaan sairaalloisella tavalla ja nalkutetaan heidän niskaan omia sääntöjä, vain sen takia millaisia oletettuja kommentteja he postaa tänne tämmöisestä roskasarjasta ja ihmisistä jotka on moisen rakkaus ja green card näytelmän ääliöitä, vielä kehtaavat mennä sarjaan omilla nimillään ja naamoillaan.

Täällä kaikki on anonyymejä, joten miksi jotakin tai joitakin henkilöitä vainotaan ja otetaan hampaisiin, ja vi- ttuillaan heille että muka vihaavat sarjan naisia?! Yhtä lailla on sarjan miehet saaneet osuutensa kritisoinnista. Ehkä nuo sarjan naiset on kuitenkin enemmän sometyrkky luonteisia joten herättää enemmän keskustelua muualla päin maailmassa.

Olen samaa mieltä. Silloin kun muut puhuu sivukaupalla jostain sarjassa olevasta rasittavasta tyrkystä ja ihmettelee täällä sellasen touhuja tai pelottavammaksi mennyttä ulkomuotoa kirurgisin keinoin tai vastaavaa, niin se yks ja sama hyökkää hampaat irvessä herjaamaan kommentin kirjoittanutta ja puolustamaan niitä sarjan morsiamia, aivan kuin eläisi jossain harhaisessa mielikuvitusmaailmassa jossa kuvittelee noiden 90D morsianten olevan hänen parhaita ystäviään, vain koska seuraa niiden sometilejä, tykkäilee, mielistelee niitä kieli ruskeana. Stalkkerilta vaikuttaa, niin sarjan osallistujien kuin meidän keskustelijoiden suhteen.

Vierailija
23992/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vai ootko ite trolli ?

Mun tapoihin ei kuulu ilmiannot. 

Lopeta sit toi sun kestovalitus, niin simpleä se on.

Vierailija
23993/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin että ainoastaan itse KAKKIS tai vastaava harhainen mamma voi tuollaisesta hermostua ja jäädä levy päälle, eikö? 🤣 Olisit vastannut että en ole niin olisit päässyt helpolla! 

No kun se ei ollut kommentti mun viestiini. Miksi vastaisin toiselle henkilölle tarkoitettuun kysymykseen? Teetkö sinä itse niin?

MIksi olet koko aamun ja päivän takertunu johonkin f***king Kakkikseen, henkilökohtaisella tasolla suorastaan? Koita jo päästä sen yli!

Vierailija
23994/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se ei ollut kommentti mun viestiini. Miksi vastaisin toiselle henkilölle tarkoitettuun kysymykseen? Teetkö sinä itse niin?

Myötäpahoititko mieles The Gakkiksen puolesta ihan muuten vaan? 😆

Vierailija
23995/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks, mutta mistä tuollainen "kakkis" lempi- tai tyyppinimi on tullut ja ennen kaikkea miksi? =D

Oikeasti, onko jokin häirikkö vai stalkkaaja? Yleinen riehuja?

Vierailija
23996/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tertut, rauhoittukaa menkää ulos luontoon, kuunnelkaa linnunlaulua aistikaa kevään tuoksuja. Ei tämä TLC:n anti paremmaksi muutu, päinvastoin oksettavammaksi, valitettavasti.

Eikä se parane, että toisianne solvaatte!

Vierailija
23997/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan tuon vakio riehujan nyt tovi purkaa viikon aikana kertynyttä pahaa oloaan tänne. Se hiljenee taas jossain välissä ja muut saa rauhan palata ohjelmasta keskustelun pariin.

Ei kannata vastata sille mitään, mouhatkoon nyt muutaman kymmenen kertaa tuota samaa settiä mitä se jauhaa aina, itse itselleen vastaillen ja vinkuu miten kaikkialla haukutaan häntä ja muita valaistuneita jotka näkevät miten kamala ja paha tämä FIKTIO sarja onkaan. Se vaan riemastuu jos se huomataan, eli jättäkää pahan olonsa kanssa kärvistelevä pikku trolli huomiotta niin se vaikenee lopulta. Niin käy aina.

Vierailija
23998/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaan tuon vakio riehujan nyt tovi purkaa viikon aikana kertynyttä pahaa oloaan tänne. Se hiljenee taas jossain välissä ja muut saa rauhan palata ohjelmasta keskustelun pariin.

Ei kannata vastata sille mitään, mouhatkoon nyt muutaman kymmenen kertaa tuota samaa settiä mitä se jauhaa aina, itse itselleen vastaillen ja vinkuu miten kaikkialla haukutaan häntä ja muita valaistuneita jotka näkevät miten kamala ja paha tämä FIKTIO sarja onkaan. Se vaan riemastuu jos se huomataan, eli jättäkää pahan olonsa kanssa kärvistelevä pikku trolli huomiotta niin se vaikenee lopulta. Niin käy aina.

- Miksi vainoat tiettyjä palstailijoita ja teet heistä olettamuksia, ja kehotat vielä muita käyttäytymään mielesi mukaan ja vastustaa jotain ketä pilkkaat, aivan kuin olisivat sinun armeijaasi ja täällä sinun viihdyttämistä varten??

Muut saa postailla tänne mielipiteitään vaikka jokaisesta sarjassa käyneestä tyypistä, ne on itse hakeutuneet julkisuuteen. Sen ei pitäisi kaivaa sinun ahteria mitenkään.

Kannattaisiko ehkä hankkia oikea elämä eikä kuvitella että nämä sarjan toopet on jotain Einsteineja, suuren luokan julkimoita tai sinun henkilökohtaisia best friend forevereja?

Vierailija
23999/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks muuten noi ton Tigerlillyn turkisbuutsit jotkut ökyhintaset luksuksiset?

Vierailija
24000/27900 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas fiksua aikuisten käytöstä. No eipä! Lopettakaa nyt jo tuo lapsellinen jankutus.

Ketju on lukittu.