Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
21761/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku katsoja oli hoksannut että Jasminen trikoopeppu näytti kuin viisaudenhampaalle olisi laitettu jumppatrikoot päälle. 

Miten niin viisaudenhampaalle? Miten se eroaa tavallisesta hampaasta? Kielikuva ei auennut mulle. Muutenkin vaikeaa kuvitella hampaalle jumppatrikoita kun hampaat on niin matalat ja kiinni alaosastaan. :)

En ole sama mutta oletan semmonen kulmikas mutta muhkurainen perus viisaudenhammas joka irrotettu ja käännetty ylösalaisin, ja löysin redditistä tällaisen kuvan jaksosta missä tuota muotoa oli ihmetelty, nämä kuvat aiemmasta Häiden Jälkeen sarjasta ja tuskin tuosta paremmaksi mennyt Pariterapiaan mennessä. Tuosta meni vielä maksamaan 10 000 amerikan dollareissa! Olisi ennemmin kannattanut pistää ne rahat siihen hääpukuun mihin Gino antoi rahaa, koska siitä olisi voinut saada jotain takaisin jos myynyt.

https://preview.redd.it/wheres-the-beef-v0-yokcwtujqv6d1.jpeg?width=108…

Jasmine ja se naiseksi muuntautunut laservärisilmävaihtaja Nikki kehuivat Tell Allissa haluavansa entistä suuremmat silikonit peppuihinsa! 

Vierailija
21762/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sophie on saanut huonoa palautetta Pariterapia-sarjasta käyttäydyttyä lapsellisesti jakso jakson perään, minkä jälkeen oli avautunut somessaan, syyttänyt kaikesta Robia ja väittänyt että olisi saanut Robin kiinni pettämisestä itse teossa kun tämä olisi ottanut toiselta mieheltä suihin, ja kauheeta gay sheimaamista ollut aivan kuten se olisi pahin kosto toiselle eron jälkeen. Vain siksi koska Rob halusi erota koska ei saanut parisuhteesta mitään irti ja Sophie karkaili vaan toisaalle yöksi ja bilettämään.

Sophie on lapsellinen ikäisekseen. Pakenee aina jos joutuu ottaa vastuuta suhdeasioista ja keskustella ne läpi, minkä jälkeen rääkyy ja uhriutuu. Selvä kaava käytöksessään, olisiko mutsilta opittua?

Sophie oli uhitellut että haluaa muuttaa takaisin Lontooseen, missä ei koskaan oikeasti asunut. Sen jälkeen oli kommentoinut että haluaa sittenkin Arizonaan jossa asuu muita 90D osallistujia kuten Josh, Annie ja David  

Sophien lapsenomaisuus tuli selväksi, kun hän sai Robilta lahjaksi jonkinlaisen pehmolelun. Hän ilahtui siitä kuin pieni lapsi, ja suorastaan takertui siihen ja kuljetti sitä mukanaan joka paikkaan.

Niin muuten tuli, ja esitteli sitä pehmolelua innoissaan TLC-kuvaajalle ja tuottajalle että miten sitä voi käännellä nurin kuin sukkaa, jos haluaa sille lelulle iloista tai surullista ilmettä ja että miten käyttää sitä kertoakseen Robille millainen fiilis sen hetkinen on.

Eikä ymmärtänyt miksi Rob halusi oikeita eläimiä lemmikeiksi kuten koiran ja hämähäkkejä. Itse keräsi niitä pallomaisia pehmoleluja nurkat täyteen.

Robin pitbull oli muuten todella hyväluonteinen ja hyvin koulutettu, pistin merkeille niissä Los Angelesin jaksoissa miten lempeä koira oli kun liikkuivat ulkona. Vaikka hänellä oli pieni autotallikämppä, niin koira taisi saada hyvin liikuntaa ja virikkeitä, vaikka Sophie oli laiska eikä selvästi olisi halunnut kävellä Robin ja koiran kanssa vaan mielummin peilata itseään vaateliikkeissä. Sillä valtaosa pitbulleista joita olen Jenkeissä nähnyt ja joita tullut vastaan, ovat olleet sellaisia että niillä kuonokopista lähtien kun ulkoilevat, ja nämä kyseiset koirat pälyilleet ympäriinsä ihmisiä ja muita koiria siihen tyyliin että kenen kimppuun voisi seuraavaksi hyökätä.

Magdan koira vaikutti hyvin koulutetulta ja otti Joen hyvin vastaan. Uskon että se koulutettu peniksen puremisjuttu oli pelkkää vitsiä, mutta jos joku ottaisi sellaisen jutun tosissaan ja yrittäisi vahingoittaa syytöntä koiraa vain siksi koska luulisi sen käyvän haarojensa kimppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21763/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteet ne vielä puuttuikin :( Mä olisin halunnut käydä Nykissä, mutta en enää. Porukat aikoo mennä anyway, hinnoista viis ja asuu tosiaan ei hotellissa. Eli ei ole ees aamiaista, siksi kyselin myös noita ostosten hintoja kun kaikki pitäis sit tehdä itse. Liian hankalaa ja mä vihaan ötököitä, eikä jenkkien tän hetken hullunmyllykään nappaa, eli mä otan jonkun kivan aurinkomatkan Kreikan tai Italian turistirysään ;)

Vierailija
21764/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luteet ne vielä puuttuikin :( Mä olisin halunnut käydä Nykissä, mutta en enää. Porukat aikoo mennä anyway, hinnoista viis ja asuu tosiaan ei hotellissa. Eli ei ole ees aamiaista, siksi kyselin myös noita ostosten hintoja kun kaikki pitäis sit tehdä itse. Liian hankalaa ja mä vihaan ötököitä, eikä jenkkien tän hetken hullunmyllykään nappaa, eli mä otan jonkun kivan aurinkomatkan Kreikan tai Italian turistirysään ;)

Olen katsellut Kroatian rannikkoa, nyt kun Vanja liikkunut siellä niin näyttää kivalta ja puhtaalta, ja ihmiset ystävällisiä :) Hintataso siellä on Kreikkaa, Italiaa, Ranskaa ja Espanjaa alhaisempi, mutta emme tiedä kuinka kauan. Albania on tuttujen mukaan mukava kohde myös, niin vuorilla kuin rannalla.

Vierailija
21765/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut Kroatian rannikkoa, nyt kun Vanja liikkunut siellä niin näyttää kivalta ja puhtaalta, ja ihmiset ystävällisiä :) Hintataso siellä on Kreikkaa, Italiaa, Ranskaa ja Espanjaa alhaisempi, mutta emme tiedä kuinka kauan. Albania on tuttujen mukaan mukava kohde myös, niin vuorilla kuin rannalla.

New York voi olla kesällä tukahduttavan kuuma. Suosittelen Splitiä tai Albaniaa. Molemmissa olen pistäytynyt. Split on jännä kaupunki, vanhaa ja uutta. Rantalomakohteet pitkin rannikkoa, vielä puhtaat vedet.

Vierailija
21766/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Joe on sentään opetellut vähän puolaa, että aika hyvin. Ja Magda on aika omistushalunen kun kiirehtii naimisiin.

Ja miksi Faith sietää tuota ukkoa. No ei ole helppoa löytää miestä.

Faithin instagramin mukaan Faith ja Lerssivuoto-Loren ovat jälleen yhdessä Filippiineillä!!! Oliko tuo jotain esitystä Tell Allia varten että olivat mukamas eronneet???

Ei näy kuvaa instassa

Vierailija
21767/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Joe on sentään opetellut vähän puolaa, että aika hyvin. Ja Magda on aika omistushalunen kun kiirehtii naimisiin.

Faithin instagramin mukaan Faith ja Lerssivuoto-Loren ovat jälleen yhdessä Filippiineillä!!! Oliko tuo jotain esitystä Tell Allia varten että olivat mukamas eronneet???

Koko juttu oli feikkaa Lorenin puolelta. Halus rahaa ohjelmasta.

Vierailija
21768/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bini ei voi sietää Arin kosketusta edes ja Ari kuvittelee ihan muuta.

Bini on niin yli Arielasta, että on kiusallista katsoa tota väkinäisyyttä. Tuli retriittiin varmaan vain hakemaan niitä salasanoja. Arista on vaikeampi sanoa mitä tuolta hakee. Tuskin enää hänkään voi rehellisesti kuvitella liitolla olevan toivoa.

Olis helpompi perustaa uudet somet.

Vierailija
21769/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy kuvaa instassa

Olisiko ollut Insta-Storyssä joka lähtee pois 24h sisään?

Ainakin amerikkalaiset katsojat oli olleet että hyi hitto mitä touhua :-o

Vierailija
21770/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huono aasinsilta matkailuun. Ps olen käynyt Albaniassa.

Vierailija
21771/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa katsoa miten 4-kymppinen nainen joka vielä äiti, istuu leveesti sohvalla pilkkaamassa autistista miestä! 😠 Vertasi vielä koiraan. Sulhonsa mökää ja haastaa kuin unhaikäinen pentu, ja tämä katselee sulhoa salakavalasti hymyillen ja ikään kuin kannustaen. Mikroagressiota pahimmillaan, pitkien jaksojen ajan.

Oisko juontajalla päätyny botoksit aivoihin kun ei tajua mistään mitään, hyppii vaan tökerösti seuraaviin aiheisiin.

Sen osalta olen toki näin jälkikäteen vahingoniloinen kun muija lähti nokka pystyssä kauneusporukkansa kanssa matkaan, mutta epätoivoisena ja puutteessa olevana hakemaan nuorta munaa arabimaasta, mutta nuori muna näyttää olevan kiinnostuneempi toisista miehistä :D Sitä saa mitä tilaa.

Nyt esittää Instagramissa kuuliaista muslimivaimoa kun peittää hiuksensa, vai olisiko vahvojen valkaisujen ja raskaiden jatkeiden jälkeen lähtenyt oma aasialaistukka päästä, mutta siinä näkee miten naamatäytteet ei loppupeleissä imartele ketään kun on vetaissut tiukat huivit kaikissa kuvissaan päähänsä, niin posket, huulet ja leuka näyttää ylitse pursuavalta "pillow facelta" tai "frying pan facelta",  suomalaisittain liioitellulta kuukasvolta! Aivan kuin olisi kortisonikuuri päällä. Tulee mieleen jokin sarjakuvahahmo! Mutta itsepä lähti mukaan tällaiseen pelleilyyn joten eläköön sen mukaisesti. Harmi vaan jälkikasvuaan kun tuollainen äiti ja uus miesystävä.

Vierailija
21772/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy kuvaa instassa

Olisiko ollut Insta-Storyssä joka lähtee pois 24h sisään?

Ainakin amerikkalaiset katsojat oli olleet että hyi hitto mitä touhua :-o

Faith ended up taking Loren back despite this episode of infidelity, and it's not known if Faith was aware that Loren also married someone else just under two weeks after their split. The 90 Day Fiancé: Before the 90 Days star married a trans woman named Carlos in Las Vegas in December 2023.

Toi on pätkä yhdestä artikkelista. Eli taitaa ainakin eri uutisten perusteella pitää paikkansa. Ei voi olla noin epätoivoinen Faith! :(

Vierailija
21773/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa katsoa miten 4-kymppinen nainen joka vielä äiti, istuu leveesti sohvalla pilkkaamassa autistista miestä! 😠 Vertasi vielä koiraan. Sulhonsa mökää ja haastaa kuin unhaikäinen pentu, ja tämä katselee sulhoa salakavalasti hymyillen ja ikään kuin kannustaen. Mikroagressiota pahimmillaan, pitkien jaksojen ajan.

Oisko juontajalla päätyny botoksit aivoihin kun ei tajua mistään mitään, hyppii vaan tökerösti seuraaviin aiheisiin.

Sen osalta olen toki näin jälkikäteen vahingoniloinen kun muija lähti nokka pystyssä kauneusporukkansa kanssa matkaan, mutta epätoivoisena ja puutteessa olevana hakemaan nuorta munaa arabimaasta, mutta nuori muna näyttää olevan kiinnostuneempi toisista miehistä :D Sitä saa mitä tilaa.

Nyt esittää Instagramissa kuuliaista muslimivaimoa kun peittää hiuks

Löytyisikö kuvaa tästä kaunottaresta?

Vierailija
21774/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magda ja Joe ei ole enää yhdessä. Magda lopetti suhtee, kun,joutui toteamaan, ettei Joe häntä kihlaa eikä hommaa Amerikkaan.

Niels tosiaan kerää go fund me - menetelmällä rahaa, jotta saisi Matilda luokseen.

Muistaakseni varoja pitää olla noin 20 000 tuhatta prosessia varten.                                    Nielsin vanhemmat eivät suostuneet sponsoreiksi.

Nielsin on uus työpaikka.

Vierailija
21775/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt esittää Instagramissa kuuliaista muslimivaimoa kun peittää hiuksensa, vai olisiko vahvojen valkaisujen ja raskaiden jatkeiden jälkeen lähtenyt oma aasialaistukka päästä, mutta siinä näkee miten naamatäytteet ei loppupeleissä imartele ketään kun on vetaissut tiukat huivit kaikissa kuvissaan päähänsä, niin posket, huulet ja leuka näyttää ylitse pursuavalta "pillow facelta" tai "frying pan facelta",  suomalaisittain liioitellulta kuukasvolta! Aivan kuin olisi kortisonikuuri päällä. Tulee mieleen jokin sarjakuvahahmo! Mutta itsepä lähti mukaan tällaiseen pelleilyyn joten eläköön sen mukaisesti. Harmi vaan jälkikasvuaan kun tuollainen äiti ja uus miesystävä.

Löytyisikö kuvaa tästä kaunottaresta?

Tämä! Kaikki kirurgia, fillerit ja botoxit erottuu nyt aivan eri tavalla kun ne ei enää ole piilossa hiusjatkeiden alla

https://www.pixwox.com/post/6741142672145255303230/

Vierailija
21776/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ja nolaa itsensä pitämällä "muslimipääkoruja" joita monet musliminaiset ei pidä edes häissään :D :D

Vierailija
21777/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ ja nolaa itsensä pitämällä "muslimipääkoruja" joita monet musliminaiset ei pidä edes häissään :D :D

Hei muuten tosta arabitaustaiset islaminaiset USA:ssa oli loukkaantuneet että miksi vääristelee heidän kulttuuria pitämällä omia keksimiä koruja, esittääkseen parempaa kuin arabinaiset.

Vierailija
21778/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan Lorenista ja Faithista ollut kuva, joku edelleen postannut sen Ig:hen. Oli niin vahvasti ig-filtteröity kuva että Faihtin otsa muuttunut jättimäiseksi! Loren oli taustalla.

Vierailija
21779/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollut se kolmen henkilön kimppa ekassa jaksossa Jenkeissä, eilen tullut. Niitä paheksuttu syvästi. Enkä ihmettele yhtään, ja eikö siellä ole jo sellainen Sisarvaimot-sarja ennestään?

Vierailija
21780/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Ketju on lukittu.