Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
21741/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä Jassu alkaa räyhäämään Natalle; todellakin olisin pistänyt akan kumoon jos alkaa minuun koskemaan! Vähän jos sirpaleita lentää Jassun kengille niin voi jeesus, kaikkea sitä seurannutta en sietäisi. Kaikkeen sitä ihminen alistetaankin shown merkeissä, Natana siis.

Olisit tapellut Jasminen kanssa? Siinäpä lisää draamaa ja kansa olisi saanut kunnon wt- tyyliin hupia koko rahalla.

Vierailija
21742/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Joe on sentään opetellut vähän puolaa, että aika hyvin. Ja Magda on aika omistushalunen kun kiirehtii naimisiin.

Ja miksi Faith sietää tuota ukkoa. No ei ole helppoa löytää miestä.

Faithin instagramin mukaan Faith ja Lerssivuoto-Loren ovat jälleen yhdessä Filippiineillä!!! Oliko tuo jotain esitystä Tell Allia varten että olivat mukamas eronneet???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21743/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Magdan treenaamalla hankittu pylly verrattuna noihin implantti/rasvanpukkauslootiin on eri sarjaa. Ei ees kannata keskustella paremmuudesta. 

Gino oli Pariterapian jälkijaksoissa sanonut Jasminen silikonitäytteisistä perstäytteistä että ne epäonnistui, sillä ilmeisesti Panaman puoskari oli laittanut ne implantit sinne pakaroihin väärin päin!

Joku katsoja oli hoksannut että Jasminen trikoopeppu näytti kuin viisaudenhampaalle olisi laitettu jumppatrikoot päälle. 

Vierailija
21744/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä lisätä että Jenkeissä melko kalliit vuokrat paikkakunnasta ja citystä riippuen, mutta ruoka on edullista ja monet palvelut myös. Esim. laadukkaan manikyyrin saa 10-20 dollarilla, täällä tuskin saa mitään alle 50 eurolla?

Sen verran mä oon noista jaksoista poiminut, että vuokrat taitaa olla tosi korkeat, ainakin nykissä. Sieltä ei vissiin alle parin tonnin saa edes yksiötä. Mua kiinnostais lähinnä just ruokakulut ym. sellanen perussetti. Mulla menee viikossa ruokaan, wc paperiin ym. about satanen silloin kun on vain minä, sit kun meitä on kaksi menee vähän enemmän. Saisko jenekissä satasella viikon tarvikkeet? Ilman ravintolassa tai baareissa käymistä?

New Yorkista ei saa yksiötä alle kolmen tonnin, ja sekin on kauempaa lähiöistä eikä puhettakaan että Manhattanille pääsisi. Juutalaiset rakennuttajat ja välittäjät on pilanneet kaupungin asuntomarkkinat, ostaneet halvalla kerrostalot, häätäneet vuokralaiset muualle, rempanneet ne ja myyneet rikkaille juutalaissukulaisilleen.

Vierailija
21745/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa katsoa miten 4-kymppinen nainen joka vielä äiti, istuu leveesti sohvalla pilkkaamassa autistista miestä! 😠 Vertasi vielä koiraan. Sulhonsa mökää ja haastaa kuin unhaikäinen pentu, ja tämä katselee sulhoa salakavalasti hymyillen ja ikään kuin kannustaen. Mikroagressiota pahimmillaan, pitkien jaksojen ajan.

Oisko juontajalla päätyny botoksit aivoihin kun ei tajua mistään mitään, hyppii vaan tökerösti seuraaviin aiheisiin.

Sen osalta olen toki näin jälkikäteen vahingoniloinen kun muija lähti nokka pystyssä kauneusporukkansa kanssa matkaan, mutta epätoivoisena ja puutteessa olevana hakemaan nuorta munaa arabimaasta, mutta nuori muna näyttää olevan kiinnostuneempi toisista miehistä :D Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
21746/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Florian pistänyt Instagramiin mallikuvan itsestään ja hoikasta mallibrunetesta, poseeraavat oikein lähekkäin, ja oli huomattu miten Stacey lopetti Florianin seuraamisen.

Lienee pelkkä ennalta sovittu katsojien huijaus, jotta saavat lisää huomiota Last Resort-sarjalle, että "seurataas nyt noita kahta jos ne onkin eronneet"! Koska kansainväliset katsojat olivat ihmetelleet mitä ne tekee tuolla sarjassa ja kokeneet ne tylsiksi, paitsi muutamat Florianin letkautukset.

Vierailija
21747/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sophie on saanut huonoa palautetta Pariterapia-sarjasta käyttäydyttyä lapsellisesti jakso jakson perään, minkä jälkeen oli avautunut somessaan, syyttänyt kaikesta Robia ja väittänyt että olisi saanut Robin kiinni pettämisestä itse teossa kun tämä olisi ottanut toiselta mieheltä suihin, ja kauheeta gay sheimaamista ollut aivan kuten se olisi pahin kosto toiselle eron jälkeen. Vain siksi koska Rob halusi erota koska ei saanut parisuhteesta mitään irti ja Sophie karkaili vaan toisaalle yöksi ja bilettämään.

Sophie on lapsellinen ikäisekseen. Pakenee aina jos joutuu ottaa vastuuta suhdeasioista ja keskustella ne läpi, minkä jälkeen rääkyy ja uhriutuu. Selvä kaava käytöksessään, olisiko mutsilta opittua?

Sophie oli uhitellut että haluaa muuttaa takaisin Lontooseen, missä ei koskaan oikeasti asunut. Sen jälkeen oli kommentoinut että haluaa sittenkin Arizonaan jossa asuu muita 90D osallistujia kuten Josh, Annie ja David. Sen jälkeen muutti miehen perässä Georgian Atlantaan.

Miten tuollainen kakaramainen nainen pystyy käsitellä parisuhdetta, kun ei pysty edes päättää missä haluaa asua?

Vierailija
21748/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Magdan treenaamalla hankittu pylly verrattuna noihin implantti/rasvanpukkauslootiin on eri sarjaa. Ei ees kannata keskustella paremmuudesta. 

Gino oli Pariterapian jälkijaksoissa sanonut Jasminen silikonitäytteisistä perstäytteistä että ne epäonnistui, sillä ilmeisesti Panaman puoskari oli laittanut ne implantit sinne pakaroihin väärin päin!

Joku katsoja oli hoksannut että Jasminen trikoopeppu näytti kuin viisaudenhampaalle olisi laitettu jumppatrikoot päälle. 

Ton takia Jasminella oli kiire päästä Panamaan korjauttamaan tusahtaneet, nurin päin olevat peräsilikonit, kun lähti niiden asennuksen jälkeen Jenkkeihin! Oli onneton Jenkeissä, "kun en pääse Panamaan katsomaan lapsia!" mutta mikään lapsiaan kiire ollut katsomaan, koska oma perä ensin :-/

Vierailija
21749/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie antanut joskus vuosia sitten haastattelun miten ei ollut kuin muut tytöt koulussa, vaan kulki aina vaatteet likaisena, tukka takussa ja leikki poikien kanssa aseleikkejä ja muita poikien juttuja.

Yritti tuolla poikien suosioon, selkeä pick-me-girl. Siksi ei voi sietää muita naisia ja kokee aina että muiden naisten kanssa tulee kilpailla. Sen vuoksi nauratti tuo sen selitys sille terapeutille eilen, että kaikki tytöt kiusasivat häntä koulussa. Kun itse ei halunnut kaveerata tyttöjen kanssa, juoksi vain poikien perässä.

Kehtasi vielä tuossa kohtaa höröttää kuin mielipuoli silmät muljahtaen omassa jälkihaastatteluosiossaan, ettei välitä niistä muista naisista v___ttujakaan.

Natalie oli joskus saanut raivarit jonkin hotellin aulassa kun hissin luona seissyt pari nuorempaa naista bilekamppeissa, ja väitti miesseuralaisensa katsoneen niihin päin, ja oli aloittanut katkeran mustasukkaiset h u o r i t t e l u huutamiset, kahden tuntemattomasta naisen takia. Sairaalloista mustasukkaisuutta.

Vierailija
21750/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sophie on saanut huonoa palautetta Pariterapia-sarjasta käyttäydyttyä lapsellisesti jakso jakson perään, minkä jälkeen oli avautunut somessaan, syyttänyt kaikesta Robia ja väittänyt että olisi saanut Robin kiinni pettämisestä itse teossa kun tämä olisi ottanut toiselta mieheltä suihin, ja kauheeta gay sheimaamista ollut aivan kuten se olisi pahin kosto toiselle eron jälkeen. Vain siksi koska Rob halusi erota koska ei saanut parisuhteesta mitään irti ja Sophie karkaili vaan toisaalle yöksi ja bilettämään.

Sophie on lapsellinen ikäisekseen. Pakenee aina jos joutuu ottaa vastuuta suhdeasioista ja keskustella ne läpi, minkä jälkeen rääkyy ja uhriutuu. Selvä kaava käytöksessään, olisiko mutsilta opittua?

Sophie oli uhitellut että haluaa muuttaa takaisin Lontooseen, missä ei koskaan oikeasti asunut. Sen jälkeen oli kommentoinut että haluaa sittenkin Arizonaan jossa asuu muita 90D osallistujia kuten Josh, Annie ja David. Sen jälkee

Sophien lapsenomaisuus tuli selväksi, kun hän sai Robilta lahjaksi jonkinlaisen pehmolelun. Hän ilahtui siitä kuin pieni lapsi, ja suorastaan takertui siihen ja kuljetti sitä mukanaan joka paikkaan.

Vierailija
21751/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin viisaudenhampaalle? Miten se eroaa tavallisesta hampaasta? Kielikuva ei auennut mulle. Muutenkin vaikeaa kuvitella hampaalle jumppatrikoita kun hampaat on niin matalat ja kiinni alaosastaan. :)

Vierailija
21752/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Last Resort sarja on ollut täysi floppi! Siksi ne tekee taas vaikka mitä huomionherätys juttuja, Florian ja Stacey teeskentelee eroa, Sophie postaa Robista ilkeitä juttuja, Natalie ja Jasmine tappelee, huomiohoorat liikekannalla. Tuotannolla kävi paha moka kun ottivat mukaan ohjelmaan tuollaiset hölösuut, jotka lauloi jo kauan ennen ohjelmaa tosielämän erot, pettämiset, uudet kumppanit. Arvashan sen, että ketään ei enää kiinnosta tuollainen shaiba.

Vierailija
21753/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä lisätä että Jenkeissä melko kalliit vuokrat paikkakunnasta ja citystä riippuen, mutta ruoka on edullista ja monet palvelut myös. Esim. laadukkaan manikyyrin saa 10-20 dollarilla, täällä tuskin saa mitään alle 50 eurolla?

Sen verran mä oon noista jaksoista poiminut, että vuokrat taitaa olla tosi korkeat, ainakin nykissä. Sieltä ei vissiin alle parin tonnin saa edes yksiötä. Mua kiinnostais lähinnä just ruokakulut ym. sellanen perussetti. Mulla menee viikossa ruokaan, wc paperiin ym. about satanen silloin kun on vain minä, sit kun meitä on kaksi menee vähän enemmän. Saisko jenekissä satasella viikon tarvikkeet? Ilman ravintolassa tai baareissa käymistä?

New Yorkista ei saa yksiötä alle kolmen tonnin, ja sekin on kauempaa lähiöistä eikä puhettakaan että Manhattanille pääsisi. Juutalaiset

Tuota mä vähän pelkäsinkin. Meidän kaveriporukasta osa meinaa normi kesälomareissun sijaan jenkkeihin air bnb majoituksella Nykiin, Losiin tai Miamiin. Kiitos infosta, mä ainakin otan sen perusloman enkä lähde maksamaan itseäni kipeäksi jenkkeihin.

Vierailija
21754/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoin mun kaverille, että Jasminen perä näyttää siltä, että on vissiin mennyt implantit väärin päin kun se ekan kerran pari kautta sitten käveli rannalla uikkareissa! Ja niinpä olin sit oikeessa.

Vierailija
21755/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Joe on sentään opetellut vähän puolaa, että aika hyvin. Ja Magda on aika omistushalunen kun kiirehtii naimisiin.

Faithin instagramin mukaan Faith ja Lerssivuoto-Loren ovat jälleen yhdessä Filippiineillä!!! Oliko tuo jotain esitystä Tell Allia varten että olivat mukamas eronneet???

Tää touhu menee aina vaan älyttömämmäksi! Virallisten asiakirjojen mukaan Loren meni naimisiin 2 viikkoa sen jälkeen kun erosi Faithista, oli naimisissa liki vuoden ja nyt erosi just sopivasti palatakseen Faithin kanssa yhteen kun Tell All alkoi pyöriä. Pitää vissiin ottaa pieni tauko koko sarjasta, eihän näissä oo enää järjen häivääkään!

Vierailija
21756/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

New Yorkista ei saa yksiötä alle kolmen tonnin, ja sekin on kauempaa lähiöistä eikä puhettakaan että Manhattanille pääsisi

Tuota mä vähän pelkäsinkin. Meidän kaveriporukasta osa meinaa normi kesälomareissun sijaan jenkkeihin air bnb majoituksella Nykiin, Losiin tai Miamiin. Kiitos infosta, mä ainakin otan sen perusloman enkä lähde maksamaan itseäni kipeäksi jenkkeihin.

Kannattaa ottaa huomioon että dollari on nyt melkein tasan euron arvoinen, joten me jotka matkustetaan sinne eurovaluutan kanssa, ei saada sille enää vastinetta. Sen sijaan Jenkeistä EU-maihin matkustavat tienaavat sillä kun dollari on vahva ja siksi sieltä ramppaa jengiä täällä Euroopassa pilvin pimein, ja lentohinnat on myös nousseet täältä sinne päin, muttei sieltä tänne päin.

Ennen koronaa ja Ukrainassa aloitettua sotaa, dollari oli noin 0.70 euroa. Nyt 0.96 euroa.

Vierailija
21757/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää touhu menee aina vaan älyttömämmäksi! Virallisten asiakirjojen mukaan Loren meni naimisiin 2 viikkoa sen jälkeen kun erosi Faithista, oli naimisissa liki vuoden ja nyt erosi just sopivasti palatakseen Faithin kanssa yhteen kun Tell All alkoi pyöriä. Pitää vissiin ottaa pieni tauko koko sarjasta, eihän näissä oo enää järjen häivääkään!

Oliko niin että erosivat Faithin kanssa kun varsinaiset jaksokuvaukset päättyivät, tippurimies meni naimisiin tippurinaisen(?) kanssa palattuaan Vegasiin, mutta taisi olla pikaliitto ja ehti erota ennen TellAllin kuvauksia. Niiden kuvausten ja jenkkitelkkarin TellAllin esitysten jälkeen mitkä näytettiin äskettäin,on lähtenyt sinne että olisi nyt siellä, ei tietoa onko käymässä vai asumassa mutta yrittävätkö saada jatkoa ja päästä Maailmalla-sarjaan?!

Vierailija
21758/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

New Yorkista ei saa yksiötä alle kolmen tonnin, ja sekin on kauempaa lähiöistä eikä pu

Tuttu oli alkusyksystä työmatkalla Nykissä, ihan siistissä keskitason hotellissa, mutta siellä oli ludeongelma, ja on saanut tietää monilta että luteita riittää hotelleissa ja kämpissä! :o

Vierailija
21759/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Staceyn täyteainehuulet on järkyttävät, aivan kuin kokonainen hodarisämpylä olisi liimattu suunsa päälle! Turkissako ne käy laitattamassa noita? Sama missä Shekinah?

Vierailija
21760/27900 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Last Resort sarja on ollut täysi floppi! Siksi ne tekee taas vaikka mitä huomionherätys juttuja, Florian ja Stacey teeskentelee eroa, Sophie postaa Robista ilkeitä juttuja, Natalie ja Jasmine tappelee, huomiohoorat liikekannalla. Tuotannolla kävi paha moka kun ottivat mukaan ohjelmaan tuollaiset hölösuut, jotka lauloi jo kauan ennen ohjelmaa tosielämän erot, pettämiset, uudet kumppanit. Arvashan sen, että ketään ei enää kiinnosta tuollainen shaiba.

Ei taida sarjaan lähteä enää kuin seinähullut päihteiden voimalla.

Ketju on lukittu.