Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
21301/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin simppeli ratkaisu: Jättää muiden kirjoittajien kommentit rauhaan, usein täällä sanottu: Hyppää yli, niin ei ole mitään ongelmia. Ei riko sääntöjä tekemällä aiheettomia ilmiantoja. Helppoa kuin heinän teko. Noudattaa palstan sääntöjä niin kaikilla on mukavampi jatkaa keskustelua. Jota keskustelua täällä käytiin erittäin rauhanomaisesti jo kaksi viikkoa.

Vierailija
21302/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, nyt loppuu tuo viestien poistattaminen! Otin onneksi kaikkien tänne tänään laitettujen viestien numerot ylös ja on taas aika ilmoittaa sinun mielivaltainen palstan muokkaus ylläpidolle.

Sinä ET täällä määrää kuka saa sanoa mitä, sinä et poistata viestejä vain siksi, että niissä sanotaan niinkuin asiat ovat. Ylläpidolle lähtee nyt ilmoitus aiheettomasta viestien poistattamisesta numeroiden kanssa. Näkevät mistä ip-osoitteesta se litania on aiheettomasti ilmiannettu. Joku raja se on sinunkin mellastuksella!

Miksi poistit täältä nyt kolmeTigerlilyä ja Adnania koskevia viestejä joista yksi minun ja toinen mihin vastasin sen kirjoittajalle, mutta jätit omat haukkumisviestit joissa M A A L I T I T jotain keskutelijaa trolliksi? Minuako tarkoitit, että olen trolli kun kommentoin Tigerlilyä ja Adnania?????????? Jätit sentään minun viestin missä kommentoin Nilesia ja Matildaa!!!!!!!! :DDDDDD Voi luoja mitä kiusantekoa ja ei vitsit miten lapsellista seota jos joku keskustelee niistä sarjan näyttelijlöistä mistä et itse halua keskustella ja poistatella ne viestit ja kehtaat vielä väittää että joku muu on ne poistattanut! Katso kotipesääsi, onko puhdas!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21303/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viestit mode laittaa tarkastukseen, kyylää kaikki ja jättää paljon julkaisematta, vaikka ei ole aihetta.

Vierailija
21304/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin simppeli ratkaisu: Jättää muiden kirjoittajien kommentit rauhaan, usein täällä sanottu: Hyppää yli, niin ei ole mitään ongelmia. Ei riko sääntöjä tekemällä aiheettomia ilmiantoja. Helppoa kuin heinän teko. Noudattaa palstan sääntöjä niin kaikilla on mukavampi jatkaa keskustelua. Jota keskustelua täällä käytiin erittäin rauhanomaisesti jo kaksi viikkoa.

Miksi hoet tuota " kaksi viikkoa " joka viestissäsi eli niissä joissa vastailet itsellesi?

Olet itse poistattanut ja miinuspeukuttanut kaikki TigerLillyn ja Aidnanin sisältävät viestit täältä. Huomasin minäkin muuten. Tyytyväinen much?

Vierailija
21305/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ari ei ole tyytyväinen mihinkään eikä kehenkään. Lellipenikka joka saanut tahtonsa läpi. Jos ei ole saanut, niin alkanut viillellä itseään.

Argentiinalaista ex-miestä varmasti painostanut henkisesti vuosikaudet että tällä velvollisuus katsoa peräänsä, ja siksi tämä joutui olla sen tukena vielä siinä vaiheessa kun alkoi olla Binin kanssa Etiopiassa ja saivat siellä lapsen. Joutui tuoda sille kaiken rintsikoista lähtien Jenkeistä. Miettikää miten sekaisin olisi mennyt tuossa kohtaa jos argentiinalaisella olisi ollut uus nainen ja olisi sanonut että sori en pysty tuleen Etiopiaan tuomaan sulle rintsikoita ja muuta sälää.

Arilla ei ilmeisesti ole ollut työpaikkaa muualla kuin isin lääkäriklinikan vastaanottotiskillä ottamassa puheluita ja arkistoimassa potilaspapereita. Isi maksanut sille matkustelut ulkomaille.

En yhtään ihmetellyt ettei Binin siskot tykänneet tuosta Arista yhtään.

Mutta mutta, eikö ole moraalitonta vetää hänen kaltaisiaan kameroiden eteen? Aikanaan lyhytkasvuisia heiteltiin sirkuksissa, mutta se kiellettiin sittemmin lailla.

Vierailija
21306/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bini ja Ari olivat huono pari alun alkaenkin. Yrittivät pitää suhdetta elossa lapsen vuoksi, mutta ovat niin erilaisia ettei tuo ikinä olisi toiminut pitemmän päälle. Enkä pidä Biniä minään pyhimyksenä todellakaan. Siskojen paapoma mieslapsi fuckboy. Ariela taas puolestaan vanhempiensa paapoma lellipentu. Arilla kenties jotain mielenterveyden ongelmia eikä hänelle tee hyvää olla telkkarissa. 

Vierailija
21307/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pariterapia on niin tyhjää täysi oleva ohjelma, että jääpi eka 90 -ohjelma katsomatta. 

Vierailija
21308/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten katsoa Last Resortin lisäohjelma Between the Sheets jos mahdollista. Maxilla ainakin näkyy. Siellä tulee esiin joitain mielestäni aika tärkeitäkin yksityiskohtia, jotka jätetään kertomatta pääsarjassa. 

Vierailija
21309/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hoet tuota " kaksi viikkoa " joka viestissäsi eli niissä joissa vastailet itsellesi?

Olet itse poistattanut ja miinuspeukuttanut kaikki TigerLillyn ja Aidnanin sisältävät viestit täältä. Huomasin minäkin muuten. Tyytyväinen much?

Mun tapoihin ei kuulu, ei ole koskaan kuulunutkaan koskea muiden kommentteihin. Mä osaan hypätä yli lukematta jos joku ei mua kiinnosta. Totesin vaan asian joka on täällä mainittu pariinkin kertaan. Täällä oli tosiaan kaksi viikkoa ihan rauha maassa. Ei mitään ongelmia kenelläkään, kukaan ei haastanut riitaa, ei nimitellyt toisia kirjoittajia. Eli mun pointti oli se, että täällä oli mahdollista käydä keskustelua. Joten mun kysymys onkin: 

Jos paikka oli rauhallinen x määrää pitkän ajan, paikalle tulee uusi ihminen, paikka räjähtää taistelutantereeksi. Onko syyllinen se sopuisa joukko, vaiko se paikalle tullut taistelun aloittaja? Ja edelleenkin, mä en ole ikinä poistattanut kenenkään kommentteja, en ikinä! On ihan himpun verran parempaakin puuhaa! Tyytyväinen much?

Vierailija
21310/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pariterapia on niin tyhjää täysi oleva ohjelma, että jääpi eka 90 -ohjelma katsomatta. 

Jännittävimmät kohdat on ne välikohdat musiikein missä aavikon käärmeet luikertelee. Ne käärmeet näyttää Natalielta ja Jasminelta :D

Vierailija
21311/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tapoihin ei kuulu, ei ole koskaan kuulunutkaan koskea muiden kommentteihin. Mä osaan hypätä yli lukematta jos joku ei mua kiinnosta. Totesin vaan asian joka on täällä mainittu pariinkin kertaan. Täällä oli tosiaan kaksi viikkoa ihan rauha maassa. Ei mitään ongelmia kenelläkään, kukaan ei haastanut riitaa, ei nimitellyt toisia kirjoittajia. Eli mun pointti oli se, että täällä oli mahdollista käydä keskustelua. Joten mun kysymys onkin: 

Jos paikka oli rauhallinen x määrää pitkän ajan, paikalle tulee uusi ihminen, paikka räjähtää taistelutantereeksi. Onko syyllinen se sopuisa joukko, vaiko se paikalle tullut taistelun aloittaja? Ja edelleenkin, mä en ole ikinä poistattanut kenenkään kommentteja, en ikinä! On ihan himpun verran parempaakin puuhaa! Tyytyväinen much?

Sinähän itse savustit täältä näyttävästi tiehesi 2 vai 3 uutta sarjan katsojaa, haukkumalla heidät että etkö katsonut 50 sivua taakse päin että tästä on jo juteltu, että täällä keskustellaan sarjan tapahtumista eikä tulevista eikä menneistä !

Ota vastuu tekemisistäsi !

Vierailija
21312/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, nyt loppuu tuo viestien poistattaminen! Otin onneksi kaikkien tänne tänään laitettujen viestien numerot ylös ja on taas aika ilmoittaa sinun mielivaltainen palstan muokkaus ylläpidolle.

Sinä ET täällä määrää kuka saa sanoa mitä, sinä et poistata viestejä vain siksi, että niissä sanotaan niinkuin asiat ovat. Ylläpidolle lähtee nyt ilmoitus aiheettomasta viestien poistattamisesta numeroiden kanssa. Näkevät mistä ip-osoitteesta se litania on aiheettomasti ilmiannettu. Joku raja se on sinunkin mellastuksella!

Olet ilmiselvästi niin telkkarikuplassasi ja täynnä raivoa tosielämässä ettet huomaa pientä ja ahdasta kaksinaismoralistista maailmaasi, koska valitat muille miksi ne arvostelee sarjassa esiintyvää näyttelijää, mutta kuvittelet että sulla on varaa arvostella anonyymejä palstalaisia! Kannattaisiko pitää tauko palstasta ja ehkä sarjasta jos ne sarjan näyttelijät alkaa tuntua sun läheisiltä ystäviltäsi että ihan niiden puolesta täällä riehut ja toisia nimittelet? Ja jos alat uhkaileen laittomasti muita ja selvityttämään että kuka kirjoitti tänne mitä ja kuka poisti sitä, vaikka täällä on kuulemma autoroskapostifiltterit päällä jotka siivoaa öisin turhat ja moninkertaiset viestit. Sekin on sinulle kerrottu kymmenen kertaa muttei näytä menevän perille.

Vierailija
21313/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tiktok.com/@therealitytvmess_/video/7469168695047114027

Tää on hauska :) Armando kiusaa Kennyä.

Vierailija
21314/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla faceryhmässä oli joku instasta kopioitu hässäkkä, että Veah ei olis tullut Tell All kuvauksiin terveydellisistä syistä. Aivokasvaimesta se puhui. Joku siellä taas sanoi, että se olis keksitty juttu. Sattuuko täällä olemaan ketään joka olis kuullut tästä tapauksesta enemmän? Mikä juttu tämä siis on?

Vierailija
21315/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla faceryhmässä oli joku instasta kopioitu hässäkkä, että Veah ei olis tullut Tell All kuvauksiin terveydellisistä syistä. Aivokasvaimesta se puhui. Joku siellä taas sanoi, että se olis keksitty juttu. Sattuuko täällä olemaan ketään joka olis kuullut tästä tapauksesta enemmän? Mikä juttu tämä siis on?

Täällä kirotaan ihmisiä jotka kutsuvat näitä näyttelijöitä erilaisilla lempinimillä.

Pitää olla kyllä seinähullu,  jos alkaa esittää aivokasvainta sairastavaa.  Esittihän yksi hullu pari Filippiineillä kuoleman sairasta ja keräsivät rahaa hoitoihin.

Tippuri, autismi ja muu hulluus vielä menettelee, muttä nämä menee jo yli. Hyi helkkari sentään.

Vierailija
21316/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirotaan ihmisiä jotka kutsuvat näitä näyttelijöitä erilaisilla lempinimillä.

Pitää olla kyllä seinähullu,  jos alkaa esittää aivokasvainta sairastavaa.  Esittihän yksi hullu pari Filippiineillä kuoleman sairasta ja keräsivät rahaa hoitoihin.

Tippuri, autismi ja muu hulluus vielä menettelee, muttä nämä menee jo yli. Hyi helkkari sentään.

Sen takia mua kiinnostikin tietää mikä toi juttu oikein on. Jos on valehdellut noin isosta asiasta niin se lienee tän sarjan törkein huijaus. Täytyy vissiin yrittää ehtiä tutkimaan netin tietoja asiasta. Mä elin toivossa, että joku ois kuullu jotain.

Vierailija
21317/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkikeskustelussa kävi ilmi, että Veah selitti miten "aivokasvain olisi ollut syynä outoon käytökseensä" kun lähti Etelä-Afrikkaan ja myös siellä.

Sen jälkeen Veah kertoi että on saanut avun aivokasvaimeen jollain luonnonmukaisella rohdolla tai vastaavalla, että "kasvain kutistui" tuosta vaan luontaistuotteilla! Ei kuulosta kovin järkevältä, joten siksi epäilty ettei mitään kasvainta olisi. Ehkä joku sellainen rasvapatti päässä joita se TLC-kanavan finninpuristelija tohtori puristelee pihalle. Siinä muuten eräs ohjelma jota ei kannata katsoa ellei huvita menettää ruokahaluaan. Tai jos haluaa laihduttaa ja yrittää unohtaa ruuan, niin kannattaa katsoa :D :D

Vierailija
21318/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magda naistyyppiä parisuhteessa kun ei halua seksiä, perinteinen ei nyt , mulla on päänsärkyä ja Joe menee vieraisiin.

Vierailija
21319/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistit täältä nyt kolmeTigerlilyä ja Adnania koskevia viestejä joista yksi minun ja toinen mihin vastasin sen kirjoittajalle, mutta jätit omat haukkumisviestit joissa M A A L I T I T jotain keskutelijaa trolliksi? Minuako tarkoitit, että olen trolli kun kommentoin Tigerlilyä ja Adnania?????????? Jätit sentään minun viestin missä kommentoin Nilesia ja Matildaa!!!!!!!! :DDDDDD Voi luoja mitä kiusantekoa ja ei vitsit miten lapsellista seota jos joku keskustelee niistä sarjan näyttelijlöistä mistä et itse halua keskustella ja poistatella ne viestit ja kehtaat vielä väittää että joku muu on ne poistattanut! Katso kotipesääsi, onko puhdas!!!!

Tiedätkö muuten, mä huomasin samaa ku oon eräs niistä joka kirjoitti 1:n viestin TigerrLily:stä ku kysäsin mikä se on naisiaan et onks siitä selvinny mitään, niin joku vastasi asiattomasti mun kysymykseen : "V*i*t*t*u ako se sulle kuuluu!" Joku poistatti sen mun kysymysviestin, niin mä ilmotin puolestaan ton V*i*t*t*u viestin. Sekö tuli tänne poistoista valittaan joka on ite noita V-sana viestejä muille huudellu ja teennäisesti kyselee et miks ne viestinsä poistettu?

Vierailija
21320/27900 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkkikeskustelussa kävi ilmi, että Veah selitti miten "aivokasvain olisi ollut syynä outoon käytökseensä" kun lähti Etelä-Afrikkaan ja myös siellä.

Sen jälkeen Veah kertoi että on saanut avun aivokasvaimeen jollain luonnonmukaisella rohdolla tai vastaavalla, että "kasvain kutistui" tuosta vaan luontaistuotteilla! Ei kuulosta kovin järkevältä, joten siksi epäilty ettei mitään kasvainta olisi. Ehkä joku sellainen rasvapatti päässä joita se TLC-kanavan finninpuristelija tohtori puristelee pihalle. Siinä muuten eräs ohjelma jota ei kannata katsoa ellei h

Kiitos. Säästyi etsimisen vaiva. Eli selvästi keksitty tarina! Aivokasvaimet ei noin vaan katoa luontaistuotteilla. Tuo on kyllä melko "nerokas" keksintö. Kun tulis aika todistaa kasvaimen olemassaolo voi sanoa, että vedin kaksin käsin luontaistuotteita ja se katosi. Siksi ei ole käyty lääkärissä, ei ole reseptejä. Hitto mikä muikkeli!

Ketju on lukittu.