90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Sean on Temuversio siitä vapaaottelija Conor McGregorista! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas Conor on Temuversio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ole ikinä ees kuullut mistään Conorista. Sean on Sean ja hyvä niin! Kelpais mullekin ja faceryhmässä 146 muutakin naista tykkäsi 👍
Sean on kauhee kiusaaja, heti oli aukomassa tatuoitua turpaansa ja kiroilemassa Ingille vaikka mies on vasta sanonut muille "hei" studioruudun kautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, minkä ikäinen Tathan sisko on,mutta eilisen perusteella vaikutti kiukuttelevalta kakaralta. Enpä tuota haluaisi nurkkiini, edes viikonlopuksi. Toinen sisko vollottaa, ja toinen on kuin uhmaikäinen.
Nythän kävi ilmi, että Jamesin olisi pitänyt pyytää siltä vanhemmalta naimattomalta siskolta lupa mennä naimisiin Tathan kanssa ja siksi se sisko on vihainen tai jotain.
Kertoiko kukaan sille, että on olemassa tälläinen tapa, koska ei minulla tulisi mieleen pyytää naimalupaa sukulaisilta kun se ei ole täällä tapana. Jos joku haluaa mennä minun kanssa naimisiin niin voi kysyä minulta, ei tarvitse siskolta kysyä. Ihan itse voin sanoa kyllä tai ei ja sisarusten tai vanhempien ei tarvitse antaa lupaa mihinkään tai hyväksyä puolisoehdokasta.
Jotain outoa tuossa on. Jos tuollainen käytäntö on olemassa, niin
Mitä luulette, olisiko siskolta tullut lupaa? Ei takuulla, koska hän suhtautui Jamekseen niin negatiivisesti muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinan Lilystä, mulle tulee aina mieleen sen englannin puheesta ku siitä puuttuu R-kirjaimet ja varsinkin ku yrittää puhua nopeasti, tyyliin "Mullei oo enää yhtään Lahaa kun kaikki meni Lemppaan...." :)
Sitä oli hieman hankala ymmärtää aluksi. Saattoi myös vaihtaa kiinaksi kesken lauseiden kun haastatteluosioita kuvattiin.
Sitä varten on tekstitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ole ikinä ees kuullut mistään Conorista. Sean on Sean ja hyvä niin! Kelpais mullekin ja faceryhmässä 146 muutakin naista tykkäsi 👍
Conor McGregor on maailman tunnetuimpia vapaaottelijoita, Irlannista sekin ja Sean on urheilulajin lisäksi ottanut mallia sen tatskoista ja hampaista.
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article27124389.ece/ALTERNATES/s6…
https://www.rollingstone.com/wp-content/uploads/2018/06/rs-conor-mcgreg…
Molemmat ihan W T tyylisiä lähiötappelupukareita mun makuun. Varmaan olleet nuorina jengeissä ja kulkeneet huvikseen hakkaamassa muita.
Vähäpukeinen marokonsuomalainen entinen fitnessmalli Sofia Ruusila-Blórf muuten bongattiin aikoinaan, kun menossa Conorin ja mieskavereidensa varaamaan hotelliin Lontoossa. Toi lehtijutun kuva missä oli anellut valokuvaajaa ettei ottaisi ja julkaisisi hänestä kuvaa (kyseinen The Sun lehti oli myöhemmin haastatellut erästä mukana ollutta itäblokkimaasta lähtöisin olevaa naista joka oli kuvaillut iltaa ja aamua että oli puhkin**sittu olo, ja että kaikkia kutsuttuja naisia oli pyydetty laittamaan reisisaappaat jalkaan)
https://www.thesun.co.uk/news/5091134/conor-mcgregor-night-out-women-ho…
Kuka tuhoaa toisten palstalaisten viestejä laittamalla omat viestinsä heidän harmaisiin lainauslaatikoihin, kaapaten toisten viestit ominaan????
Onko niin sairaan vaikea lyödä ENTERIÄ ennen kuin aloittaa oman vastauksen, jolloin teksti jää laatikon ulkopuolelle??????
😠 Aama sotkenu toisten viestejä alusta asti lainaamalla niitä miten sattuu ja vaikka sille dinolle tai fossiilille neuvottiin viistoista kertaa miten pitää tehdä niin ei oo menny millään perille ! 😠
Vaikea uskoa että tuo Panama-Jasminen pahoinpitely olisi totta. Siinähän luki selvästi että on HUHU. Uskon että tuo nainen tekee kaikkensa pysyäkseen otsikoissa ja eiköhän se saa jotain tuloakin tuosta somenäkyvyydestä. Ja vaikka olisi tottakin niin toivottavasti Gino ei vaan mene häntä pelastamaan. Vois Trumppi palauttaa Jassun takaisin Panamaan mun puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Conor McGregor on maailman tunnetuimpia vapaaottelijoita, Irlannista sekin ja Sean on urheilulajin lisäksi ottanut mallia sen tatskoista ja hampaista.
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article27124389.ece/ALTERNATES/s6…
https://www.rollingstone.com/wp-content/uploads/2018/06/rs-conor-mcgreg…
Vähäpukeinen marokonsuomalainen entinen fitnessmalli Sofia Ruusila-Blórf muuten bongattiin aikoinaan, kun menossa Conorin ja mieskavereidensa varaamaan hotelliin Lontoossa. Toi lehtijutun kuva missä oli anellut valokuvaajaa ettei ottaisi ja julkaisisi hänestä kuvaa (kyseinen The Sun lehti oli myöhemmin haastatellut erästä mukana ollutta itäblokkimaasta lähtöisin olevaa naista joka oli kuvaillut iltaa ja aamua että oli puhkin**sittu olo, ja että kaikkia kutsuttuja naisia oli pyydetty laittamaan reisisaappaat jalkaan)
https://www.thesun.co.uk/news/5091134/conor-mcgregor-night-out-women-ho…
Mistä sen muuten tietää vaikka Sean olis Conorin kavereita, samaa seuruetta? 😁
Tietääkö kukaan miten lopulta kävi Asuelulle ja Kalanille? Nehän oli eroamassa kun tuo ukko oli varsinainen huo*ipukki..
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan miten lopulta kävi Asuelulle ja Kalanille? Nehän oli eroamassa kun tuo ukko oli varsinainen huo*ipukki..
Erosivat. Kalani sai lapsen sen uuden miehen kanssa jota tapaili silloin ekan Last resortin aikana ja nyt sekin mies otti ja lähti. Asuelo palasi Samoalle ja Kalani jäi yksin 3 lapsen kanssa.
Jos ei yrheilu kiinnosta pätkääkään, eikä myöskään mitkään juorupalstat, niin hyvin helposti on mennyt ohi joku Conor Mcjotain. Eikä kiinnosta vieläkään kuka se on 🙂 Sean on söpö. Ihan sama mitä se on sanonut tai sanoo, sen ulkomuoto on tän hetken valikoimista paras 👍
Vierailija kirjoitti:
Jos ei yrheilu kiinnosta pätkääkään, eikä myöskään mitkään juorupalstat, niin hyvin helposti on mennyt ohi joku Conor Mcjotain. Eikä kiinnosta vieläkään kuka se on 🙂 Sean on söpö. Ihan sama mitä se on sanonut tai sanoo, sen ulkomuoto on tän hetken valikoimista paras 👍
Täysin samaa mieltä, ainoa joka näyttää mieheltä.
Nuo Jasminen viimeisimmät jättisilikonipallot jotka hankki kun muutti Jenkkeihin. Joku englantilainen kommentoi silloin aikoinaan jakson jälkeen että ne näyttäis olevan hyvät jalkapallojen säilytyspussit! :DDD
Tuli vaan tosta 90-Pariterapia sarjasta tuo kommentti mieleen kun Jasmin on siellä taaaaas kovan ja pinkeän näköiset jättisilikoonit pitkällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosivat. Kalani sai lapsen sen uuden miehen kanssa jota tapaili silloin ekan Last resortin aikana ja nyt sekin mies otti ja lähti. Asuelo palasi Samoalle ja Kalani jäi yksin 3 lapsen kanssa.
Höh. Olipa tympeä kehityskulku. Kun katsoin last resorttia niin säälitti tuo kalani kun oli niin paljon sen ukon touhuja katsonut läpi sormien. Oisin toivonut, että tämä uusi kumppani ois tehnyt onnelliseksi, muttei kauaa sitten sekään suhde kestänyt....
Koko maailmalla kauden paras ja hauskin hetki: Sarper juo kihlajaiskahvia 😁 Ne ilmeet. En olis viime vuonna uskonut koskaan sanovani näin, mutta mä alan pikkuhiljaa jopa pitää Sarperista. Sille oli ilmeisesti kirjoitettu niin paskamainen rooli viime kaudelle ja nyt vasta alkaa tulla esiin se oikea mies roolin takana. Välillä ihan hyvää läppää Sarperilla eikä tunnu yhtään niin koppavalta kuin oli ekalla kaudella. Pääsee jatkoon näillä näytöillä 👍