90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Big Moment.......... kun katsojille on uskoteltu että meillä riittää fyrkkaa, ja esitellään luxusmerkkien logoja jotta katsojat suorastaan kiemurtelis kateudesta.
Minkä jälkeen marssitaan polleana turkkibasaariin osteleen kopiotuotteita! Baby minkä sä haluat? Baby mä haluan repun! Baby mä tingin sen sulle!
Ja eikun roskamuovireppu upeesti roskapussiin, ja mukaan matkaan! 😂
Kuvottavinta tässä on se, että ei saisi sanoa kuinka räikeää touhu on. Jossakin vaiheessa joku ehkä maksettu rääkyi kuinka kateellisia täällä ollaan noille babyille😂Baby baby lälly lälly🤮
Kuulitteko millä nimellä Adnanin äiti kutsunut Tigerlilyä? TRIGGERLY! :D
Ja joku kehtaa väittää että täällä nimitellään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Big Moment.......... kun katsojille on uskoteltu että meillä riittää fyrkkaa, ja esitellään luxusmerkkien logoja jotta katsojat suorastaan kiemurtelis kateudesta.
Minkä jälkeen marssitaan polleana turkkibasaariin osteleen kopiotuotteita! Baby minkä sä haluat? Baby mä haluan repun! Baby mä tingin sen sulle!
Kuvottavinta tässä on se, että ei saisi sanoa kuinka räikeää touhu on. Jossakin vaiheessa joku ehkä maksettu rääkyi kuinka kateellisia täällä ollaan noille babyille😂Baby baby lälly lälly🤮
Johan nyt, anoppi laukaisi vitsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sua koskee? Kannattaisko sun varata aika lääkäriin jos on noin paha olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ingi sanoi että ollaan 100% yhdessä kaikessa mitä tahansa tuleekon vastaan. Corona sanoi että eipä taideta olla yhdessä jos ei heti mennä naimisiin. Kumpi olikaan sitoutuneempi? Ihanan ristiriitaista käytöstä.
Afrikkalaisilla ja muillakin esim etelä amerikkalaisilla sekä meksikolaisilla jumalaton hoppu naimisiin ja lapsia tekemään heti että päästään elämään kiinni.
Tämä naimisiin haluaminen johtuu siitä, että varmaankin USA:ssa ja monissa muissakin maissa, esim. Saksassa, mies (taikka vaimo, jos ansaitsee miestään enemmän) on velvollinen elättämään vaimoaan. Tämä elatusvelvollisuus jatkuu myös avioeron jälkeen! Ex-vaimon elintaso ei saa myöskään laskea avioliitonaikaisen elintason alapuolelle. Avioliitto on siis ehdottoman tärkeä näiden naisten taloudellisen hyvinvoinnin takia ja syy siihen, miksi naimisiin on päästävä.
Suomessa aviopuolisot ovat - luojankiitos - itsenäisempiä, naiset hyvin koulutettuja - eikä ex-vaimon elatusvelvollisuutta ole, siksi naimisiinmenokaan ei ole niin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Uusi tyyppi Joey. Kivoja ne sen ystävättäret siinä uima-altaalla. Joeyn vieressä oleva nainen sentään keskusteli, mutta muiden tehtävä oli lähinnä uittaa ja tuulettaa silikoonejaan. Mitä sitä suotta suutaan aukaisemaan.
Niin no ei nämä bimbot voineet avata suutaan kun niillä oli niin kiire pitää naamalla duckface ilmettä (huomas varsinkin kun kuvattiin entistä heilaa) kun kameran valokeilaan kerrankin pääsivät... Säälittävän ja kertakaikkiaan pinnallisen näköistä porukkaa.
Vähän jälkijunassa taas katson mutta pitää sanoa, että ihmettelen tuota Vanjaa. Jos mies sanoo suoraan, että ei ole mitään romanttisia tunteita, niin miksi ihmeessä se jäi tuohon mieheen enää roikkumaan?! Sanoi vielä, että ei halua olla tyrkky, paitsi juuri sitähän se oli. Ja kun taustalla on vielä se kun tämä Bozo-pelle jätti sen toisen naisen takia, niin herää nainen! Missä on ihmisen itsekunnioitus? Tuo jos olisi osunut omalle kohdalle niin olisin siitä paikasta ollut jo matkalla lentokentälle ja kohti kotia. Tai vähintään ajanut tämän nilkin tiehensä ja sitten viettänyt loman yksin. No, ensi jaksossa se näytti kuitenkin loppuvan, eli Bozo häipyy kuvioista?
Se oli jo tiedossa, että Raynella ei hissi mene ihan yläkerroksiin asti, mutta tämä sen viimeinen riekkuminen siellä rannalla oli jo kaiken halpamaisuuden huippu! Kuka kehtaa huutaa sokealle lause toisensa perään "katso tuonne", "katso laivaa", "katso hiekkaa" tai mitä se nyt sanoikin. Pahalta tuntui anyway :( Aivan kamala akka! Toivottavasti tämä oli viimeinen kerta kun sitä näytetään. Jos muistan oikein niin joku sanoi ettei se saanut osallistua Tell All jaksoihin?
Sääliksi kävi myös Niles kun koko suku siellä painostaa naimisiin. Ja Sunny. En vaan kestä niitä sen kulmakarvoja! Ja kuka hullu hiihtelee karvavartisissa saappaissa tuikkukynttilöiden keskellä?! :O
Niin no ei nämä bimbot voineet avata suutaan kun niillä oli niin kiire pitää naamalla duckface ilmettä (huomas varsinkin kun kuvattiin entistä heilaa) kun kameran valokeilaan kerrankin pääsivät... Säälittävän ja kertakaikkiaan pinnallisen näköistä porukkaa.
Tää niin naurattaa mua, siis kun ihmiset, yleensä naiset, postaa someen näitä duckfacekuvia. Eikö ne itse tajua miten h.ö.l.m.ö.l.t.ä se näyttää? Toinen yhtä hullu tapa on nämä kuvat joissa aina p€rse osoittaa kameraan ja yläkroppaa yritetään kääntää myös. Tätä tyyliä harrastavat yleensä ne jotka tota pepputreeniä harrastavat. Eikä nämä kaikki ole mitään ihan nuoria että nyt ei tätä voi hullun nuoruuden piikkiin pistää vaan myös ihan aikuisia naisia, äitejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi: Facessa on ihan sama kuin instassa, yksityisyysasetuksilla määrittää tili niin, että sen näkee vain sinun itse hyväksymät ihmiset. Eli kukaan ei voi stalkata ketään ellei ole laittanut tiliään julkiseksi. Mulla on molemmat yksityisiä ja edes mun kaverilistaa ei näe ellen ole hyväksynyt ihmistä kaveriksi,
Tietty jos tarkoitus onkin päästä keksityn nimen turvin jonnekin keskusteluryhmään postaamaan törkyä, niin sitten sen väärän nimen keksimisen ymmärtää. Tosin oli nimi mikä vaan, sieltä modet nakkaa pihalle nopeammin kuin ehtii sitä nimeään sanoa jos rikkoo ryhmän sääntöjä.
Siis vau käyttääks jotku vielä facebookkia?
Mitä sanoo meidän amerikka-asiantuntija? Tuolla on ollut sarjassa mukana nuoriakin ihmisiä jotka sanoo tavanneensa faceb
Onhan fb:ssä deittiosasto, facebook dating. Minäkin tapasin kumppanini siellä. Live and learn!
Raynen käytös oli ala-arvoista sokeaa kilttiä miestä kohtaan. Ei antanut puheenvuoroakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän jälkijunassa taas katson mutta pitää sanoa, että ihmettelen tuota Vanjaa. Jos mies sanoo suoraan, että ei ole mitään romanttisia tunteita, niin miksi ihmeessä se jäi tuohon mieheen enää roikkumaan?! Sanoi vielä, että ei halua olla tyrkky, paitsi juuri sitähän se oli. Ja kun taustalla on vielä se kun tämä Bozo-pelle jätti sen toisen naisen takia, niin herää nainen! Missä on ihmisen itsekunnioitus? Tuo jos olisi osunut omalle kohdalle niin olisin siitä paikasta ollut jo matkalla lentokentälle ja kohti kotia. Tai vähintään ajanut tämän nilkin tiehensä ja sitten viettänyt loman yksin. No, ensi jaksossa se näytti kuitenkin loppuvan, eli Bozo häipyy kuvioista?
Se oli jo tiedossa, että Raynella ei hissi mene ihan yläkerroksiin asti, mutta tämä sen viimeinen riekkuminen siellä rannalla oli jo kaiken halpamaisuuden huippu! Kuka kehtaa huutaa sokealle lause toisensa perään "katso tuonne", "katso laivaa", "katso hiekkaa" tai mitä se ny
"Sokea" sanoi Raynelle heidän tavatessa, että näytät kauniilta.
Tää on nyt ohi aiheen mutta tietääkö kukaan mitä on tapahtunut Veronican koiralle Artemikselle? Pari jaksoa sitten se vielä vilahti kuvissa mutta nyt siellä on vaan keltainen labbis. Kenen koira se oikein on? Mä en ole huomannut, että sitä olis mainittu. Koitin selata netistä olisko siellä jenkkien keskusteluissa sanottu vaan en löytänyt. Olisko täällä joku joka tietää jotain asiasta? Kummalliset asiat ne jääkin vaivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt ohi aiheen mutta tietääkö kukaan mitä on tapahtunut Veronican koiralle Artemikselle? Pari jaksoa sitten se vielä vilahti kuvissa mutta nyt siellä on vaan keltainen labbis. Kenen koira se oikein on? Mä en ole huomannut, että sitä olis mainittu. Koitin selata netistä olisko siellä jenkkien keskusteluissa sanottu vaan en löytänyt. Olisko täällä joku joka tietää jotain asiasta? Kummalliset asiat ne jääkin vaivaamaan.
On Artemis olemassa. Viime viikon pillow talkissa Veronica kysyi Timiltä lähteekö se viemään koirat ulos, yksi koira kummallekin. Sitä ei ole sanottu kenen koira se toinen on, eikä Artemista näkynyt jaksossa, siitä vaan puhuttiin.
Kun katsoin Sunnyn ja Adnanin kynttilävirityksiä hotellihuoneessa, ymmärrän hyvin miksi monet hotellit on kieltäneet kynttilöiden polton huoneissa! Tuikkuja ilman alustaa puisilla pöydillä, kynttilöitä lampunvarjostimen alla. Ihme etteivät saaneet tulipaloa/palohälytystä aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin kun anoppi sanoi kahdella tavalla,Triggerly jaTrickerly. =D
Vierailija kirjoitti:
Raynen käytös oli ala-arvoista sokeaa kilttiä miestä kohtaan. Ei antanut puheenvuoroakaan.
Raynen äänen korotus että "olet evil", ja "olet bitch", törkeää tuollainen. Selkeitä sosiopaatin ja narsistin merkkejä, kun syytellään toisia juuri siitä mitä itse ollaan, eikä pystytä katsoa itseään peiliin eikä ottaa vastuuta omasta toiminnastaan. Kehtasi ottaa Chidin tuoman lahjapussin tyytyväisenä vastaan eikä palauttanut, sosiopaateille ei ole ongelmaa ottaa toisten omaisuutta ja kuvitella että heillä täysi oikeus siihen, tai toisen rahoihin tai käyttää toista monin tavoin hyväksi, kuten tuokin nainen halusi käyttää Chidiä seksuaalisesti ja rumasti painostaen, yrittäen aiheuttaa tahallaan miehelle epämiehekkään ja kyvyttömän olon, mutta mies piti sentään kiinni periaatteistaan ja uskomuksistaan.
Rannalla kuvatussa kohtauksessa riehui ja uhriutui aiemmin, jotenkin niin että miten hän "on joutunut kestää huume- ja alkoholiongelmaisia miehiä jotka väkivaltaisia", olisiko itsellä osuutta asiaan ja olisiko itsellään ollut käyttöä taustalla jos on sellaisista mestoista seuraansa hakenut? Helppo työntää vastuu muille, jotka eivät ole sarjassa puolustamassa itseään ja ne miehet oli ymmärtääkseni karanneet siltä, eikä päinvastoin. Kun ei sen "syön kanaa mutten halua että niitä tapetaan" väitöskään ole millään tasolla järkeen käypä.
Kaiken huippuna Rayne vielä uhriutui sosiopaatin ja narsistin lailla, että "miksi se sanoi mulle vielä että rakastan sua" ja nyyhki huomionhakuisesti ja näytellen, raivonsa vallassa silti.
Haukkui vielä Chidin siskoa siinä tämän selän takana, kuvitteliko että sokea mies tulisi sinne yksin häntä tapaamaan, tuossa tilanteessa kun on nimitellyt ja haukkunut?
Nimimerkillä, vastaavan laisen sosiopaatin ja narsistin vuosia sitten tuntenut, valitettavasti.
Vai Rayne on nyt narsisti ja psykopaatti? Just. Eiköhän se ole vain peräkylän juntti jolla suuria ongelmia tunne-ja kommunikointitaidoissa, rikkinäinen ihminen joka ei tajua edes itse mitä tekee ja sanoo. Kaikki huonosti käyttäytyvät ihmiset eivät ole narsisteja, vaan ihan vaan huonokäytöksisiä ihmisiä.
Oli ainakin mun mielestä pitkästä aikaa hyvä kokoonpano tiistai-illan B90D Pillow Talkeissa, sai nauraa moneen kertaan niiden kommenteille ja touhuille! :D Meisha & Kimbaaaly, Armando & Kenny, John & Patrick ja Annie & David joita ei kuitenkaan näytetty jaksossa liikaa. Annie lässyttää joskus liikaa ja leikkii tyhmää väärin lausumisineen, mutta David on älykäs, tilannetajuinen ja maailmaa nähnyt mies ja aikamoinen tietopankki muun muassa maantiedon ja kulttuurien suhteen.
Välillä alkanut väsyttää Robin huutelut ja vaimonsa Annyn myötähuutelut, Karan näsäviisastelut ja Guillermon mielistelyt, Emilyn huutoheilumiset peränhytkymisineen joille Kobe vaan kestonaureskelee vieressä, ja joskus Jovi ja Yara kääntävät kaiken ruudussa tapahtuvan itseään korostaen, vaikka välillä on hyvää huumoria.
Vanhat vakkarit Libby & Andrei ja Loren & Aleksei ja Veronica & Tim ihan ok välillä, mutta alkanut vaikuttaa siltä ettei heillä ole enää ollut mitään kovaa innostusta tähän, kunhan teeskentelevät rahan vuoksi. Minusta Lorenin piikikkäät kommentit oli tavallaan hauskoja, sanoi sellaista mitä muut ehkeivät uskaltaneet, mutta sai siitä viimeisimmässä Happily Ever After Tell Allissa kauheat kurat niskaan muilta naisilta, sen jälkeen oli varovaisempi.
On tuossa ollut monia aika turhiakin tyyppejä joilla ei ole ollut mitään järkevää sanottavaa, kunhan vaan hakevat itselleen ja somekanavilleen huomiota. Niitä ei ole silti otettu jatkoon, varmaan täyteporukkana olleet jos vakioporukka ei ollut saatavilla tietyllä viikolla.
Enää ei muuten ole ollut äiti & tytär kokoonpanoja, kuten peräprutkupurkki-Stephanie äiteineen, perätäyteransu-Nikki äiteineen ja muuten vaan peräänsä laiskasti laahaava noitanainen Ashley äiteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vai Rayne on nyt narsisti ja psykopaatti? Just. Eiköhän se ole vain peräkylän juntti jolla suuria ongelmia tunne-ja kommunikointitaidoissa, rikkinäinen ihminen joka ei tajua edes itse mitä tekee ja sanoo. Kaikki huonosti käyttäytyvät ihmiset eivät ole narsisteja, vaan ihan vaan huonokäytöksisiä ihmisiä.
Onhan tuo tapaus sentään ihmisten keskellä kasvanut, eikä aina huonokäytöksinen kuten lastensa, äitinsä, sukulaistensa ja äidin työkavereiden seurassa ollessaan.
Käytös- tai mielen häiriöitä vaikuttaa kuitenkin olevan useampia, ja sekavia päähän pinttymiä kuten että syö kanaa muttei halua että niitä teurastetaan ruuaksi, ja julistaa ahdasmielisesti miten aivan kaikkien entisten, nykyisten ja tulevien miesystävien siskot on pirullisia akkoja ja ne pitää haukkua maan rakoon ja ottaa niiltä turhat luulot pois, ennen kuin ovat suunsa avanneet. Pienen lapsen edessä kehtasi kiroilla ja riehua, ajatella miten se siskon lapsi saattoi traumatisoitua valkoisista ihmisistä loppuiäkseen kun ensimmäinen kenet ehkä elämässään tapasi, raivoaa hullun kiilto silmissään niin että sylki roiskuu suupielistä.
Vierailija kirjoitti:
Oli ainakin mun mielestä pitkästä aikaa hyvä kokoonpano tiistai-illan B90D Pillow Talkeissa, sai nauraa moneen kertaan niiden kommenteille ja touhuille! :D Meisha & Kimbaaaly, Armando & Kenny, John & Patrick ja Annie & David joita ei kuitenkaan näytetty jaksossa liikaa. Annie lässyttää joskus liikaa ja leikkii tyhmää väärin lausumisineen, mutta David on älykäs, tilannetajuinen ja maailmaa nähnyt mies ja aikamoinen tietopankki muun muassa maantiedon ja kulttuurien suhteen.
Välillä alkanut väsyttää Robin huutelut ja vaimonsa Annyn myötähuutelut, Karan näsäviisastelut ja Guillermon mielistelyt, Emilyn huutoheilumiset peränhytkymisineen joille Kobe vaan kestonaureskelee vieressä, ja joskus Jovi ja Yara kääntävät kaiken ruudussa tapahtuvan itseään korostaen, vaikka välillä on hyvää huumoria.
Vanhat vakkarit Libby & Andrei ja Loren & Aleksei ja Veronica & Tim ihan ok välillä, mutta alkanut vaikuttaa silt
Hyviä havaintoja. :) Minua ärsyttää näissä Pillow-jaksoissa kaikki ylimääräinen: jumppatuokiot, syöminen, askartelu muovailuvahoilla jne. Aivan tarpeetonta. Kenny ja Armando vetää viinaa tavalla, joka saa miettimään, onko alkoholi jommallekummalle ongelma.
Meishan ja Kimbaalyn jutut oli aika teennäisiä, kun piti korostaa sitä sisterhoodia niin paljon. John on osuva kommenteissaan. Rob voisi tosiaan huutaa vähän vähemmän, minusta Annya välillä näyttäisi ärsyttävän se mekastus.
Mä en ole koskaan tajunnut tuota, että miksi ihmeessä joku maksaa maltaita jostain fu.king laukusta 😲 Samalla rahalla kun roikottaa jotain rumaa veskaa ranteessa saisi koko vaatekaapin täyteen uusia vaatteita! En suostu niistäkään maksamaan jonkun logon takia vaan ostan sellaista mikä tuntuu hyvältä päällä ja näyttää asialliselta. Mulla kulkee olalla kympin maksanut käsilaukku minne sopii kaikki tarvittava ja ihan on ok näköinen musta peruslaukku. Tohon merkkivaatteisiin ja -laukkuihin pätee vanha sanonta: Rumat ne vaatteilla koreilee. Ihan hyvin on elämä mennyt 30 ja rapiat vuotta ilman yhtään merkkivaatetta tai -laukkua. Jopa kiitosta tullut siitä, että on aina kivannäköistä vaatetta ollut päällä.