onko nasu mielestäsi tyttö vai poika?
itse olin ihan järkyttynyt kun sain kuulla että se on poika. ei se vain voi olla poika.. se on vaaleanpunainen, pieni, arka ja tyttö! :D hemulin olen sentään aina ajatellut miehenä vaikka hänellä mekko onkin :D
Kommentit (52)
Nalle Puhin keksijä on kertonut haastattelussa että Nasu on poika ja Nalle Puh tyttö. Se millaiseksi se dubattiin Suomessa antaa vähän eri käsityksen. Hauska keskustelu :)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:14"]
Mulle se on aina ollut jotenkin androgyyni hahmo. En oo ajatellut tytöksi tai pojaksi[/quote]
sama täällä, tajusin vasta nyt kun luin tuon aloituksen :D
Kaikki ne tosiaan on poikia, paitsi Kengu. Jossain vaiheessa tuli telkkarissa joku uusi versio, jossa Risto reipas oli tyttö (nimeltä Emmi).
Pieni poika. Semmoinen hentoinen pikkuinen poikalapsi on Nasu.
Mutta siitä yllätyin, että Muumilaakson Mörkö on nainen. Toisaalta se on loogista, koska yhdessä tarinassa Muumipeikko menee iltaisin rannalle katsomaan Mörköä ja Mörkö tanssii Muumipeikolle.
Nasun pohjaväri on pinkki, kuten possulle sopii, mutta voisihan sillä olla sininen tai virheä vaatetus. Vai oletteko sitä mieltä, että se keskiruumiin raitaosuus ei ole vaate ollenkaan vaan ihoa?
Poika tietenkin.