onko nasu mielestäsi tyttö vai poika?
itse olin ihan järkyttynyt kun sain kuulla että se on poika. ei se vain voi olla poika.. se on vaaleanpunainen, pieni, arka ja tyttö! :D hemulin olen sentään aina ajatellut miehenä vaikka hänellä mekko onkin :D
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:16"]
Nalle Puh on tyttö!
[/quote]
No niin on. Sillähän on punainen pusero.
okei eli olen ainut joka on luullut sitä tytöksi ja hyvä huomio tuo että possut ovat vaaleanpunaisia :D nasu tulee aina olemaan minulle tyttö!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:16"]
Nalle Puh on tyttö!
[/quote]
No niin on. Sillähän on punainen pusero.
[/quote]
Ja Winnie on tytön nimi :)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:21"]
okei eli olen ainut joka on luullut sitä tytöksi ja hyvä huomio tuo että possut ovat vaaleanpunaisia :D nasu tulee aina olemaan minulle tyttö!
[/quote]
Sulle vinkiksi, että tytöille yleensä piirretään ripset ja joskus rusetti tms. Muuten on sitten poika tai sukupuoleton.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:16"]Nalle Puh on tyttö!
[/quote
No eikä ole...sillä on miehen äänikin.
Tässä taas nähdään että ne on aikuiset jotka alkaa määrittelemään Nasun sukupuolta toisin kuin lapset jotka vaan tykkää siitä jokata pauksessa. Lapset on joskus viisaampia.
Me joskus saatiin kaverin kanssa hirveä riita siitä, onko muumien mörkö tyttö vai poika
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:48"]Me joskus saatiin kaverin kanssa hirveä riita siitä, onko muumien mörkö tyttö vai poika
[/quote]
Mörkö nyt on tyttö tietenkin.
Englanninkielisessä alkuperäisteoksessa Nasuun viitataan pronominilla 'he' eli kyllä hahmo on miespuolinen ainakin kirjailija A. A. Milnen mukaan.
Nasu on pinkki eikä sen sukupuolella ole mitään väliä eikä sitä tarvitse olla ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:09"]Tyttö se on. Jostain tämän faktana joskus luin
[/quote] no tuo 36 kyllä kumoaa tämän mun faktan :D
No minusta se omituinen ampiaissekasikiö ei koskaan ollut sukupuoleltaan kumpaakaan eikä edes lajiltaan sika. En lapsena kyennyt kategorioimaan Nasua, minusta se oli aina jokin mielivituksellinen epäolento.
Hemuli on mies,sillä on edesmenneen miesnäyttelijän(Uuno Turhapuron appiukko-roolista hyvin tunnettu) ääni.En muista nimeä,vaikka on tuttu.Nalle Puh on poika,Nasu on poika,Ihaasta en tiedä,oisko poika-aasi.
Poika:)