Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nopeasti töitä/rahaa?

Vierailija
15.05.2015 |

Olen siis opiskelija, teen opiskelujen ohella oman alani töitä. No, alani luonteesta johtuen ei niitä töitä enää ole tälle kuulle tai kesälle, koulut on kiinni eikä opetusta siis ole. En ole saanut mitään kesätöitä, vaikka olen hakenut täysin ennakkoluulottomasti kaikkea mahdollista joka ei liity mitenkään omaan alaani. Monessa paikkaa on sanottu että olen liian kokenut, en ymmärrä myöskään miten se on mahdollista mukamas. Ehkä eivät halua maksaa oikeaa palkkaa vaan jotain höpöhöpöpalkkaa jota voi maksaa 17-vuotiaalle täysin kokemattomalle työntekijälle?

No, nyt on akuutti ongelma, ei ole rahaa sekä laskuihin, ruokaan, lääkkeisiin että vuokraan ensi kuussa, vaikka hakisin nyt toimeentulotukea, niin jonot on monta viikkoa eli en pystyisi maksamaan kesäkuun laskuja ja vuokraa ajallaan. Mitä työtä on mahdollista saada näin nopeasti ja näin lyhyellä varoitusajalla? Mihin kannattaa seuraavaksi soitella? Olen jopa valmis harkitsemaan pimeiden töiden tekemistä, kunhan en joudu enää kodittomaksi (yhtenä kesänä olin, koska ei ollut kesätöitä silloinkaan eikä sukuni auta). Töiden saaminen on myös siksi välttämätöntä, että pystyn säästämään takuuvuokrarahat, nykyisessä asunnossa päättyy vuokrasopimus parin kuukauden päästä. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 14:57"]

Tuossa mainittiin monta työpaikkaa ja kaikkia alapeukutettiin.

Juu ei, kaikki rahat pitäisi saada ilmaiseksi tekemättä työtä. En vaan tajua.

[/quote]

Puhelinmyynti eikä huoraus ole mitään oikeasti varteenotettavia työpaikkoja. Puhelinmyynti olisi ok, jos siinä olisi oikeasti kiinteä tuntipalkka eikä mitään huijausta. Huoraamiseen en edes kommentoi... 

[/quote]

No onhan noissa kiinteä tuntipalkkakin :O

[/quote]

Et ole selvästikään itse koskaan tehnyt puhelinmyyntiä. Vai oletko peräti markkinoimassa täällä yritystäsi?

Vierailija
22/38 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ilmoitus seksitreffit-sivuille. Jos et ole ihan ruma, niin voit tienata muutamassa päivässä rahat mitkä tarvitset kuukaudeksi...

Vierailija
24/38 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:20"]

laita ilmoitus seksitreffit-sivuille. Jos et ole ihan ruma, niin voit tienata muutamassa päivässä rahat mitkä tarvitset kuukaudeksi...

[/quote]

Argh. Mielummin vaikka strippaan kuin myyn itseäni! 

Vierailija
25/38 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaala-apulaiseksi! Siivousta, pyykkihuoltoa, tiskien ja ruokien kuskausta.

Pääsin ilman koulutusta ja kokemusta opiskelijana töihin. Ei ilmoiteta välttämättä missään, joten kannattaa soitella ja laittaa sähköpostia.

Vierailija
26/38 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy tori.fi tai Facebookissa turhia tavaroita, astioita, vaatteita, kirjoja ym.

Vierailija
27/38 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kesäopintotukea....

Vierailija
28/38 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:06"]

Sairaala-apulaiseksi! Siivousta, pyykkihuoltoa, tiskien ja ruokien kuskausta. Pääsin ilman koulutusta ja kokemusta opiskelijana töihin. Ei ilmoiteta välttämättä missään, joten kannattaa soitella ja laittaa sähköpostia.

[/quote]

Hain myös laitoshuoltajaksi, mutta ei kuulunut mitään siitä työpaikasta. Ehkä voisin huomenna vielä soitella perään!

Vierailija
29/38 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:09"]

Myy tori.fi tai Facebookissa turhia tavaroita, astioita, vaatteita, kirjoja ym.

[/quote]

Olen jo myynyt kaiken mitä voi myydä :/

Vierailija
30/38 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:10"]

Hae kesäopintotukea....

[/quote]

Ei mahdollista, koska rajoitettu korkeakoulutuki. Ei riitä opintotuet muuten koko opiskeluajaksi. Opiskelupaikassani on läsnäolopakko, joten en voi ottaa riskiä siitä että joudun tekemään täyspäiväisesti töitä samalla kun opiskelen, kun tukikuukaudet loppuu kesken. 

Vierailija
31/38 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:10"]

Hae kesäopintotukea....

[/quote]

Ei mahdollista, koska rajoitettu korkeakoulutuki. Ei riitä opintotuet muuten koko opiskeluajaksi. Opiskelupaikassani on läsnäolopakko, joten en voi ottaa riskiä siitä että joudun tekemään täyspäiväisesti töitä samalla kun opiskelen, kun tukikuukaudet loppuu kesken. 
[/quote]

Nosta varalta tässä kuussa vielä opintolainaa.

Vierailija
32/38 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:10"] Hae kesäopintotukea.... [/quote] Ei mahdollista, koska rajoitettu korkeakoulutuki. Ei riitä opintotuet muuten koko opiskeluajaksi. Opiskelupaikassani on läsnäolopakko, joten en voi ottaa riskiä siitä että joudun tekemään täyspäiväisesti töitä samalla kun opiskelen, kun tukikuukaudet loppuu kesken.  [/quote] Nosta varalta tässä kuussa vielä opintolainaa.

[/quote]

Viimeiset opintolainat olen säästänyt siihen, että saan ensi kuun vuokran maksettua. Mutta nekään ei ihan vuokraan riitä :/

Vierailija
33/38 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 14:53"]Toisekeen, sossusta sanoivat että voi olla 3 vko tai pitempikin aika käsittelylle. 

[/quote]

Eikö sitä silti kannata hakea? Miksi olet jättänyt näin myöhään, vaikka varmasti olet tiennyt jo jonkin aikaa, ettei oman alan töitä ole tarjolla?

Vierailija
34/38 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 14:53"]Toisekeen, sossusta sanoivat että voi olla 3 vko tai pitempikin aika käsittelylle. 

[/quote]

Eikö sitä silti kannata hakea? Miksi olet jättänyt näin myöhään, vaikka varmasti olet tiennyt jo jonkin aikaa, ettei oman alan töitä ole tarjolla?

[/quote]

Niin, ehkä vaan pitää laittaa hakemus menemään. Olen viimeiseen asti halunnut uskoa, että saan jotain töitä. 

Vierailija
35/38 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alaikäinenki duunia pääsee tekemään, jos on vaan tarpeeksi aktiivinen eikä pelkää tehdä melkein mitä vaan työtä. Tässä tuli vastaan yks tosi potentiaalinen: http://puherahaksi.fi/ Näköjänsä palkkaavat koko ajan uutta porukkaa.

Vierailija
36/38 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemuksia menemään vaan, jos on cv kunnossa niin kyllä haastatteluihin pääsee kun lähettää kunnon volyymilla hakemuksia. Sillä välin kun ei töitä vielä ole, suosittelen tekemään keikkatöitä. Näin itse ainakin toimin, ja hyvin meni osaltani. Itse sain työkeikan jo samana päivänä tämän sovelluksen kautta (palkka oli 10€/h). Tein keikkahommia noin kuukauden, jonka jälkeen sain yritykseltä jolle tein keikkoja vakkaripaikan. Toki jos työ löytyy hakemusten avulla nopeasti niin on mukavaa kun ei tarvitse pähkäillä mistä sitä rahaa saisi. Tsemppiä työnhakuun vaan.

Vierailija
37/38 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*HAUKOTUS*

Istuu pankin päällä päivät läpeensä ja kyselee tyhmiä että miten voisi tienata ? Jos tajunnan taso on tosiaankin tuota luokkaa, niin ehkä kannattaisi lopettaa syöminen, juominen ja hengittäminen niin kyllä se siitä helpottaa jonkun ajan päästä.

Vierailija
38/38 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa jo säästämäsi rahat pikavippeinä aivan tolkuttomalla korolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme