Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimies kertoi muille minun olevan kuumeessa!

Vierailija
17.01.2022 |

Saako esimies kertoa tuollaisen tiedon työkavereilleni? Ja kuka korvaa tuosta levittämisestä minulle koituvat taloudelliset menetykset.

On lyöty työkavereiden kanssa vetoa siitä, etten selviä 6kk rokottamattomana koronasairaiden keskellä. Meillä on veto satasesta ja minä vastaan kuusi työkaveria. Kuume ei toki ole koronaa, mutta pari vuotta sitten meillä oli veto, etten vuoteen ole kuumeen takia poissa töistä. Jos esimies noin jakelee kaikkien terveystietoja, sitähän on pakko jättää lääkärillä käymättä ja sairastaa vain vapaapäivillään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän epäselväksi, että hävisitkö nyt rahaa vai et. Jos hävisit, niin mene esimiehesi juttusille ja kerro vedosta. Pyydät esimiestäsi maksamaan hävityn summan + voittosumman, jonka olisit voittanut. Jos ei maksa, sanot tekeväsi valituksen hänen käytöksestään. Aika moni maksaa mieluummin muutaman satasen kuin joutuu puhutteluun ja saa vielä varoituksen/huomautuksen.

Vierailija
22/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa  sanoa esimies vaan esiihminen. Siis  jos on ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävisit ehkä vedon, mutta saat ne rahat moninkertaisina takaisin, kun viet asian oikeuteen, mutta provohan tämä oli.

Vierailija
24/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden työkaverin joka on sairastunut homouteen, toivottavasti Jumala suo hänelle eheytyksen ja parannuksen. Hänen sielunsa on riivattu ja siksi hän usein sairastaa.

Mä tiedän yhden palstailijan joka on sairastunut hihhulointiin ja siitä ei pelasta mikään valitettavasti.

Vierailija
25/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveystietoja ei esimies saa levitellä työyhteisössä.

Entäs esimiesten kesken?

Vierailija
26/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveystietoja ei esimies saa levitellä työyhteisössä.

Entäs esimiesten kesken?

Saa kai koska esihenkilöt näkevät kaikkien terveystiedot, ainakin meillä. Mutta sille tasolle sen juoruilun tulee jäädä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan