Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jotain sellaista elämästäsi, jota uskot toisien eniten kadehtivan.

Vierailija
15.05.2015 |

Yläpeukku jos kadehdit. Alapeukku jos et.

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on sellainen tunne, jota en ole kokenut muita kohtaan koskaan.

Tottakai minua harmittaa jotkin asiat mitkä eivät elämässäni onnistu, mutta muilta ne tuntuvat onnistuvan hyvinkin. En vertaa ihmisiäni muihin, joten en ole heille kateellinenkaan. Iloitsen muiden onnesta ja onnistumisista.

Minulle ollaan oltu vuosien saatossa useampaan otteeseen ilkeitä. Muutaman kaverin mukaan kateudesta johtuen. En voi käsittää, kuinka joku voisi olla kateellinen minulle ja käyttäytyä sen takia niin huonosti minua kohtaan. Käytös on masennuttanut minua, mutta nyt onneksi olen jo sen verran vahvempi, että pyrin ohittamaan tällaiset...

Vierailija
102/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:42"]

Tottakai minua harmittaa jotkin asiat mitkä eivät elämässäni onnistu, mutta muilta ne tuntuvat onnistuvan hyvinkin. En vertaa ihmisiäni muihin, joten en ole heille kateellinenkaan. Iloitsen muiden onnesta ja onnistumisista.

Minulle ollaan oltu vuosien saatossa useampaan otteeseen ilkeitä. Muutaman kaverin mukaan kateudesta johtuen. En voi käsittää, kuinka joku voisi olla kateellinen minulle ja käyttäytyä sen takia niin huonosti minua kohtaan. Käytös on masennuttanut minua, mutta nyt onneksi olen jo sen verran vahvempi, että pyrin ohittamaan tällaiset...

[/quote]

Minusta kateus on hyvä tunne. Se kertoo minusta itsestäni ja unelmistani. Aina en tiedä mitä haluaisin, mutta kun kateus herää, niin alitajunta toimii.

Englannin kielessä on hyvä, että on kaksi eri sanaa kateudelle: envy ja jealous. Ensimmäisestä puhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla kotona lasteni kanssa, eikä minun tarvitse mennä töihin. Kaksi lasta on ja kolmatta odotan.

Vierailija
104/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen, rikas ja kunnollinen mies, asun ulkomailla.

Vierailija
105/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kaunista, älykästä lasta. Kaunis, suuri koti. Mukava, akateeminen mies, joka ansaitsee erittäin hyvin ja jonka kanssa jaamme kaikki rahat. Itsellä akateeminen koulutus ja koulutusta vastaava työpaikka. Paljon matkustelua ja kulttuuririentoja jne...

Noh, toivottavasti edes joku kadehtii.

Vierailija
106/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä joutunut olla ostamatta jotain mitä haluan, koska ei ole varaa. En tiedä millaista olisi joutua laskemaan riittääkö rahat milloin mihinkin. Ja en pidä tätä itsestäänselvyytenä, tiedän että monilla on toisin.

Vierailija
107/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:45"]

[/quote]

Minusta kateus on hyvä tunne. Se kertoo minusta itsestäni ja unelmistani. Aina en tiedä mitä haluaisin, mutta kun kateus herää, niin alitajunta toimii.

Englannin kielessä on hyvä, että on kaksi eri sanaa kateudelle: envy ja jealous. Ensimmäisestä puhun.

[/quote]

Itse ihailen joidenkin hyvää parisuhdetta, kotia jne. positiivisessa hengessä. En ole kateellinen. Saatan julkisesti käyttää kade/kateellinen sanaa, mutta en tarkoita sitä negatiivisessa mielessä.

Vierailija
108/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itsenäistä työtä vapaan ammatin harjoittajana ja päätän työajoistani itse. Ei aamuherätyksiä...

Vierailija
109/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:10"]Mulla on komea mies, kauniit ja älykkäät lapset, ihana koti. Kateutta aiheuttaa ilmeisesti kuitenkin vain jaksaminen, harvemmin väsyn arkeen tai juhlaan, vaan energiaa riittää.
[/quote]
Toivottavasti sanoit nämä pinnalliset (lasten älykkyyttä ja energiaasi lukuunottamatta) asiat nimenomaan siksi että luulet niiden aiheuttavan tavallisissa lyhytnäköisissä ihmisissä kateutta, etkä siksi että itse todella pitäisit noita asioita niinä kadehdittavimpina.

Vierailija
110/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:17"]

Olen edelleen hengissä ja melkein järjissäni, vaikka joudun kestämään jatkuvaa kiusaamista joka puolella.

[/quote]

Wau. Niin minäkin joudun, ja olen hengissä ja ainakin paremmin järjissäni kuin ne kiusaajat.

Vierailija
111/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, koska uskallan elää aidosti täysin omannäköistä elämääni.

Vierailija
112/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin kaunein vaimo; näin ovat minulle sanoneet useatkin, sekä naiset että miehet. Ja on tuo vieläkin tosi näpsä, naimisissa oltu 15 vuotta. Nätti on ja mukavakin vielä.

Vierailija
113/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:52"]Kolme kaunista, älykästä lasta. Kaunis, suuri koti. Mukava, akateeminen mies, joka ansaitsee erittäin hyvin ja jonka kanssa jaamme kaikki rahat. Itsellä akateeminen koulutus ja koulutusta vastaava työpaikka. Paljon matkustelua ja kulttuuririentoja jne...

Noh, toivottavasti edes joku kadehtii.
[/quote]
Sekö on sun päämäärä että joku kadehtii? Käsittämätöntä. Ällöttää.

Vierailija
114/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia, mistä joku saattaisi olla kateellinen, on nätti kotimme järven rannalla.

Kouluaikana järkytyin, kun kuulin, että eräät tytöt eivät olleet  puhuneet minulle kuukauteen, kun olivat niin kateellisia jostakin ulkomailta ostetusta villatakista!

Vierailija
115/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poikkeuksellisen viisas, älynlahjojani ei ihan jokainen peittoa. En kuitenkaan ole ylpistynyt tästä ja esimerkiksi piilovittuile muille ihmisille, vaikka usein samanikäiset nuoret sitä tekee, jos kokevat olevansa fiksuja. Olen 16.

Vierailija
116/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:52"]Kolme kaunista, älykästä lasta. Kaunis, suuri koti. Mukava, akateeminen mies, joka ansaitsee erittäin hyvin ja jonka kanssa jaamme kaikki rahat. Itsellä akateeminen koulutus ja koulutusta vastaava työpaikka. Paljon matkustelua ja kulttuuririentoja jne... Noh, toivottavasti edes joku kadehtii. [/quote] Sekö on sun päämäärä että joku kadehtii? Käsittämätöntä. Ällöttää.

[/quote]

Voi sua tosikkoa :)

Vierailija
117/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itsekseni olisi paljonkin aihetta olla kiitollinen, mutta ulospäin ehkä ei näy paljonkaan, kun olen tällainen alisuoriutuja. Mutta se mitä itse uskoisin jonkun kadehtivan enkä siksi paljon hehkuttele, on se että olen päässyt helpolla lastensaamisen suhteen. Se on sellainen asia missä en juuri näe omaa ansiota vaan jotakin geneettistä arpaonnea ja tuuriakin, varsinkin kun en ole mitenkään erityisesti itsestänikään ns. pitänyt huolta, olen ylipainoinen jne. Varmaan joku joka yrittää kaikkensa, tekee kaiken oikein, ja silti jotain menee pieleen, voi pitää tätä epäoikeudenmukaisena. Mutta olen yrittämättäkin tullut ovulaation aikaan raskaaksi, raskaudet on sujuneet mukavasti, synnytykset olleet helppoja ja helpot, terveet lapset vauvasta alkaen. Kaikki on mennyt "niin kuin pitääkin".

Vierailija
118/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen hyvin samanlainen. En tunne ikinä kateutta mistään. Voin tuntea, että elämäni on ajoittain vaikeaa ja epäoikeudenmukaista mutta kateutta en osaa tuntea.  Olen kanssasi samankaltainen myös siksi, että olen kokenut paljon ilkeyttä muiden naisten taholta ja minun on vaikea käsittää miksi ihmeessä, sillä elämässäni on ollut valtavasti vastoinkäymisiä.

Vierailija
119/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkisesti tasapainossa, lopulta. Rakastan itseäni ja elämääni.

Vierailija
120/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän sijoitusteni tuotoilla, oikein hyvin.

Matkustelen paljon ja autot vaihdan uusiin muutaman vuoden välein.