Olen kahdeksannella kuulla raskaana. Heräsin yöllä supistuskipuihin ja vessassa käydessä tuli verta pyyhkiessä.
Synnäriltä sanottiin, että tulee seurata tilannetta ja jos verenvuoto jatkuu tai tulee huolia vauvaan liittyen niin tulisi käydä näytillä.
Enää ei tule verta ja vauva liikkuu ihan normaalisti. Parit supistukset on tullut aamun aikana. Kävisinkö silti näytillä? Esikoista odotan.
Kommentit (31)
Veri tulee pukamista, ei revenneestä istukasta.
Vierailija kirjoitti:
Veri tulee pukamista, ei revenneestä istukasta.
Teit sitten etädiagnoosin…
Käy näytillä ihan jo oman mielenrauhan vuoksi
Sulla on siihen oikeus
Heti näytille. Voi olla istukan irtoaminen, vaarallista!
Vierailija kirjoitti:
Heti näytille. Voi olla istukan irtoaminen, vaarallista!
Olen samaa mieltä. Mene näytille. Mulla oli samanlainen tilanne ja istukan irtoaminen kyseessä. Minä en soitellut minnekään vaan menin suoraan sairaalaan ja sinne jäin ja sektiolla vauva syntyi.
Uskotteko te todella aloituksen ????
Itsellä oli eteisistukka ja verta tuli valuoimenaan. Viikkoja oli 29.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävisin. Lähin aikanaan synnärille, kun verta jäi paperiin. Kun pääsin tutkimuksiin, oli 7 cm auki.
Minulla oli kivuton avautumisvaihe. Kuulemme olen yksi miljoonasta, mutta onhan meitä monta miljoonaa.
Täh?
Täällä toinen. Onko muka noin harvinaista?Niin kätilö sanoi minulle.
Minulla on kaksi lasta. Kuopuksen kohdalla menin haikaranpesään, koska supisteli. Osasin odottaa eivät satu. Kätilö oli tass ihan ihmeissään, kun laitteiden mukaan synnytän, mutta naaman mukaan en synnytä. Menin nukkumaan, heräsin kipuihin. Olin täysin auki.
Kyllä minä tiedän, mitä synnytyskivut ovat, mutta vain ponnistuskivut.
Joku gyne sanoi, että minulla ei ole kipuherkkää kohtua. En tiedä kuukautiskivuistakaan mitään.
Olen niin niin kateellinen. Toinen lapsi suunnitteilla, mutta synnytys pelottaa näin kipuherkkänä. Sain esikoista synnyttäessä kaikki mahdolliset lääkkeet ja silti sattui. Maksaisin monta tuhatta, jos saisin kivuttoman (ja jäljettömän) synnytyksen.
Ja mieheltä.