Haluaako miehesi seksiä kuukautisten aikana?
Onko teillä minkäänlaista seksiä kuukautisten aikana? Meillä mies on aina vain helpottunut kun mulla on kuukautiset, niin voi muka sillä verukkeella sitten olla harrastamatta seksiä kanssani.
Kommentit (12)
Ei halua mies, enkä halua minäkään.
Haluaa, veri ei häntä haittaa. Pilluakin nuolee jos laitan tamponin, menkkojen loppuvaiheessa en kuulemma tarvitsisi sitäkään :D
Silloin kun panettaa niin kuukautiset ei ole esteenä.
M35
Ei halua. Harmi, silloin on jostain syystä panetus kovimmillaan.
Tosimies ajaa kelillä kuin kelillä.
Ensin alkuun mikään ei ollut esteenä, pantiin kun halutti. Kun suhde arkipäivästyi niin kaikki mahdolliset syyt otettiin esteeksi, ei nyt kun on sitä ja tätä.
Mies.
On meillä, haluamme molemmat. En ole kuukautisten aikaan kivulias, vuoto on niukkaa jne.
Ei onneksi. Itse olen kuukautisten aikaan niin kipeä että en voisi kuvitellakaan mitään seksuaalista. TUnnen itseni likaiseksi ja ällöttäväksi niin että pussaaminenkin on vaikeaa. Mulla tosiaan hyvin vaikeat menkat kipuineen, äärimmäisen runsaine hyytymäisine vuotoineen, lisäksi menkkojen aikaan on ripulia, ilmavaivoja, päänsärkyä, yletöntä haisevaa hikoilua.
Haluaa. Minä haluan myös. Yleensä tosin suihkussa.
Mies haluaa, mutta minä en tykkää parina ekana runsaan vuodon päivänä. On vähän turhankin liukasta meno silloin... Vähän kun niukkenee vuoto, niin sopii taas mullekin.
No kyllä hän monesti haluaa, mutta itse en. Ei tee silloin mieli, enkä tykkää harrastaa seksiä menkkojen aikana. Monesti kyllä tyydytän mieheni muulla tavoin, suihin ottamalla tai käsihoidolla. Se on mulle ihan ok, mies diggaa :-)