Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla käynny niin, että kuvittelet jonkun kanssa olevan jotain!!? Oikeasti hän ei edes ole huomannu sua.

Vierailija
09.09.2024 |

Aloin nähdä päivittäin vanhaa työkaveria julkisen pysäkillä. Luulin, että hän tuntee minut ja katselee sillä silmällä. Uskalluin tänään juttelee ja pettymys oli kova. Hän ei edes muistanut minua tai ainakin niin antoi ymmärtää.

Tunsin itseni taas niin tyhmäksi. Kihisin aamuisin jännityksestä, kun olin kuvitellut ties mitä ja ajattelin, että taas kohtaamme. Kyllä taas tuntee itsensä tyhmäksi. Meni taas kerran usko maailmaan ja muihin.

- surullinen ja katkera yksinäinen naikkonen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan nuorena. Aikuisiällä ei.

Vierailija
2/10 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei ollut täysin kuvitelmaa. Mies ei vain muistanut sinua töistä. Harvoin vaistotutka falskaa noin pahasti. Uskon, että osa oli totta, mitä koit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tavallaan. Mutta jollain tavalla kyllä. Ehkä on telepatiaa ja ystävyyttä. Mutta yhteensopivuus on ihan toinen juttu. Suomessa moni on varattu, en täältä katsele.

Vierailija
4/10 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, aina :D Tiedän että ei oo mahollista, mut jos oon kiinnostunut jostain ni ajattelen että "meillä on kemiaa", vaikkei se tarkoitakaan toisen kiinnostuksesta mitään 😂😂

N30+

Vierailija
5/10 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei ollut täysin kuvitelmaa. Mies ei vain muistanut sinua töistä. Harvoin vaistotutka falskaa noin pahasti. Uskon, että osa oli totta, mitä koit.

Niin eihän se, että hän ei muista sua sulje sitä etteikö häntä voisi nyt kiinostaa. Ehkä oli silloin varattu ja nyt vapaa.

Vierailija
6/10 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi myös olla narsisti, joka tuolla tavalla näpäyttää sua. Mun exä teki tollasia temppuja just ihmisille jotka oli hänestä kiinostuneita, oli syy sitten mikä vastakkaisen sukupuolen ihastus tai kaverillinen kiinostus.

Tosiaan tuossa tilanteessa kokee itsensä niin tyhmäksi ja surkeaksi. Tsemppiä ap.

Vierailija
7/10 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti ollut ihastunut yksipuolisesti, mutta olen kyllä aina ollut samaan aikaan hyvin tietoinen siitä, että ne miehet eivät halunneet minua. 

Vierailija
8/10 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi myös olla narsisti, joka tuolla tavalla näpäyttää sua. Mun exä teki tollasia temppuja just ihmisille jotka oli hänestä kiinostuneita, oli syy sitten mikä vastakkaisen sukupuolen ihastus tai kaverillinen kiinostus.

Tosiaan tuossa tilanteessa kokee itsensä niin tyhmäksi ja surkeaksi. Tsemppiä ap.

Joku harmaa hiirulainen siellä uskottelee itselleen?

Vierailija
9/10 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottamaan rennosti ihmiset,ei tää nii vakavaa oo. Aina, jos pystyt kunnioitamaan kanssaolioita. Kiitos.

Vierailija
10/10 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on naisen kirjoittama, niin söpöä ja traagista. Jos miehen, niin creepyä. 

Eläköön tasa-arvo!