Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö nukkumaan tv päällä? Mies ei ymmärrä miksen pysty..

Vierailija
15.05.2015 |

Mies ei ymmärrä miten tv voi häiritä jos on silmät kiinni.
Hänen mielestään valo ei voi välkkyä silmäluomien läpi ja että kiusallani estän hänen tvn tuijotteluaan kun väsyneenä pyydän sen sammuttamaan jotta saisin nukuttua.
Olenko siis luonnon oikku?

Eli iltaisin katsoo tvtä sängystä ja nukahtaa itse tvn ääreen.
Minä valvon niin kauan että hän on nukahtanut ja laitan sitten tvn kiinni.
Pikkasen alkaa vituttamaan kun viimeajat mies muuta tehnytkään kuin maannut, mulle langennut kaikki ruoanlaitosta lähtien. Vaikka olisin päivän valittanut kuinka väsyttää, ei tajua mennä tölläämään sitä tvtä muualle ja suuttuu aina kun pyydän laittamaan sen kiinni jotta saan nukuttua.

Saatteko muut siis nukuttua jos joku katsoo tvtä vieressä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsi ennen. Nyt olen tottunut kun mies ei pysty nukahtamaan ilman tv:tä. En varmaan minäkään enää.

Vierailija
22/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään kesällä aamuyöstä auringon noustessa jos ei ole pimennysverhoja. Ja nekään ei riitä jos ne ei peitä ikkunaa tarpeeksi tiiviisti. Eli joo, valo vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa nukku jopa tv:n päällä, nykyisen taulutelkkarin päällä ei tosin pysy hyvin... 

Vierailija
24/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mä nukun makeimmat uneni olkkarin sohvalla telkkarin ääressä. Ja siis silloin, kun yritän katsoa jotain, mutta uni vaan vie voiton. Mutta en tiedä, toimisiko tuo, jos telkkari olisi makuuhuoneessa. Ehkä ei. Etenkään, jos itse haluaisin vain nukkua ja toinen haluaa katsoa sitä telkkaria.

Vierailija
25/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo yleistäkin että ihmiset nukkuu läpi yön niin että joku rakkine pauhaa vierellä? Kuulostaa jotenkin tosi vinksahtaneelta. Onpas ekologistakin ja sähkölaskusta viis...

Vierailija
26/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pystynyt koskaan nukkumaan muuta kuin pimeässä ja hiljaisessa huoneessa. Ja kyllä olen kuullut olevani vaikea nipottaja. Myöskään kuorsauksessa en nuku.

Vierailija
27/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus häiritsee, joskus ei. Saan kyllä usein nukuttua TV auki ja usein se jopa rauhoittaa, mutta joskus se välke ja ääni vain häiritsee. Riippuu siis hieman.

Vierailija
28/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen kunnioitus vaimon hyvinvointia kohtaan on tuota luokkaa niin onko mitään järkeä edes olla yhdessä?

Vierailija
29/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei saa päivisin mitään aikaiseksi, niin miten mahtaa olla hänen unensa laadun kanssa? Jos myöhään valvominen ja telkkarin tuijottaminen nukahtamiseen asti heikentääkin hänenkin unta ja on sitten päivällä niin väsynyt, ettei jaksa tehdä mitään. Mies kuulostaa tosi lapselliselta ja itsekkäältä. Varsinkin jos hän ei mitään tee päivisin ja sun pitää kuitenkin käydä töissä. Minä en ainakaan todellakaan pystyisi nukkumaan jos mies katsoisi telkkaria vieressä. 

Vierailija
30/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty nukahtamaan hiljaisuudessa, mutta en myöskään voi pitää telkkaria päällä koko yötä hyvällä omatunnolla joten ratkaisu on Netflix puhelimessa. Se sammuu aina jakson jälkeen jos ei itse laita uutta jaksoa perään. Tämä ei onneksi häiritse mun miestä mutta jos nukun jossain missä se saattaa häiritä muita niin käytän kuulokkeita. Ja jos meillä mies tahtoo katsoa telkkaria sängyssä kun minä alan nukkua niin käytän unimaskia. Todellakin ne valot häiritsee!

Vierailija
31/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:56"]

Jos mies ei saa päivisin mitään aikaiseksi, niin miten mahtaa olla hänen unensa laadun kanssa? Jos myöhään valvominen ja telkkarin tuijottaminen nukahtamiseen asti heikentääkin hänenkin unta ja on sitten päivällä niin väsynyt, ettei jaksa tehdä mitään. Mies kuulostaa tosi lapselliselta ja itsekkäältä. Varsinkin jos hän ei mitään tee päivisin ja sun pitää kuitenkin käydä töissä. Minä en ainakaan todellakaan pystyisi nukkumaan jos mies katsoisi telkkaria vieressä. 

[/quote]

Ne on noita minä minä miehiä, harmi kun olet langennut tuollaiseen. Negatiivisia, hankalia ja kaikilla tavoin vain ottavat mutta eivät anna mitään toisille.

Vierailija
32/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vitsailtiin jo lapsuudenkodissa vuosikymmeniä sitten, että telkkari lähettää nukuttavia säteitä. Eivät ne tosin meihin penskoihin silloin tehonneet, mutta vanhempiin kyllä. Se, joka ehti oikaista itsensä sohvalle, veteli melko pian hirsiä, niin että tupa tärisi.

No nyt olen jo vanhempi kuin vanhemmat silloin ja kyllä ne telkkarin säteet ovat tehonneet minuunkin jo aika kauan. Makuuhuoneeseen en kyllä suostuisi koskaan ottamaan telkkaria, siellä nukutaan. Ja kaikki laitteet suljetaan ennen nukkumaanmenoa. Puhelinkaan ei tule sängyn viereen, vaan pysyy keittiössä. Olen niin vanhanaikainen, että sängyn vieressä on kunnon herätyskello, jota sitäkään en oikeastaan tarvitse, mutta eihän vara venettä kaada.

Eli lyhyesti vielä: Kyllä, osaan nukkua ainakin päiväunet telkkari päällä, mutta yöllä toosa on kiinni. 

Vierailija
33/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus opiskeluaikoina telkkari makkarissa ja siinä sleep-toiminto, eli säädettiin se aina sammumaan puolen tunnin päästä, kun tykättiin molemmat nukahtamaan telkkarin ääniin. Kunnes sitten yksi ilta havahduin savun hajuun... Telkkari savusi ja ehdittiin juuri vetämään seinästä, niin ettei liekkejä vielä tullut. Mutta haju oli karmea ja tulipalo todella lähellä. Sen jälkeen ei ole makkarissa telkkaria ollut. Nykyäänkin nukahdan välillä telkkarin eteen, mutta olohuoneen sohvalla ja mies silloin yleensä vielä hereillä.

Vierailija
34/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan nuo päikkärinukut tvn äärellä oikein hyvin, 

itsekin saatan päivällä noin torkahtaa ihan hyvin. Yöunet onkin mulle sitten ihan eri juttu.

Sillon tv häiritsee todella.

usein käy sitten niin että piristyn siinä yrittäessäni nukahtaa eikä nukkumisesta tule sen jälkeen kun tv saatu vihdoin kiinni enää mitään, varsinkaan silloin kun mies  nukahtaa kuin vauva ja alkaa kuorsaamaan.

Eli tää tuntuu mulle yhdeltä helvetiltä, ensin hirvee homma tehdä safkat ja plääplää päivällä, sit pääsee vihdoin rauhoittumaan, mutta kun pitäisi mennä nukkumaan, jatkuu tää väkisin yrittäminen, eli se päivän aherrus ei helvetti vie riitä, pitää ensin venata että herra suviatsee nukahtaa, kun pälli on nukahtanut, alkaa se usein kuorsaamaan, eli sit joudun kuuntelemaan sitä.

Ihan jäätävää!!

Hermo menee!

Vielä yksi vittumainen piirre, mieskin käy siis töissä, mutta parkkiintuu heti kotiuduttuaan sänkyyn tölläämään tvtä, eli makaa siellä sängyssä koko iltapäivän, ja torkahtelee välillä, ilmanko on vittu virtaa yötä myöten kattos sitä laatikkoa edelleen vaan. AAAAAAAAAAAAARGH!

AP

Vierailija
35/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo olisi halunnu töllön makkariin. Minä en todellakaan halua seksintappajaa

Vierailija
36/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kyllä tv häiritsee paljon. Ja lisäksi vielä se langatonverkko ahistaa, että haluan senkin yöksi pois päältä, mutta mies vaan haluaa töllöttää tv:tä eikä tajua. Siksi mun pitää valvoa aina siihen asti, että nukahtaa tv:n ääreen jotta saan käydä sammuttamassa sen reitittimenkin. Ärsyttää

Vierailija
37/46 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite nukun melkein aina telkkari päällä.

Vierailija
38/46 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu nukkuminen. Ottaa aivoon se töllö makkarissa.

Vierailija
39/46 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä vanhoja ketjuja nostetaan..

Vierailija
40/46 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näettekö ne tvn välkkeet vaikka silmät kiinni?

Tätä mies ei nimenomaan usko, ja tää on se kaikkein häiritsevin juttu!

AP

Näen. Meillä mies katsoo joskus pidempään telkkaria, silloin laitan tyynyn tai mustan paidan silmille koska se häiritsee niin saamarin paljon.

Tästä ärsyyntyneenä avauduin joskus työkaverille joka sanoi että hänellä on samaa, että niin.

Miehesi on todella itsekeskeinen jos ei edes pyynnöstä mene muualle katsomaan sitä, jostain ymmärsin että teillä on tv muuallakin kuin makkarissa?