Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö nukkumaan tv päällä? Mies ei ymmärrä miksen pysty..

Vierailija
15.05.2015 |

Mies ei ymmärrä miten tv voi häiritä jos on silmät kiinni.
Hänen mielestään valo ei voi välkkyä silmäluomien läpi ja että kiusallani estän hänen tvn tuijotteluaan kun väsyneenä pyydän sen sammuttamaan jotta saisin nukuttua.
Olenko siis luonnon oikku?

Eli iltaisin katsoo tvtä sängystä ja nukahtaa itse tvn ääreen.
Minä valvon niin kauan että hän on nukahtanut ja laitan sitten tvn kiinni.
Pikkasen alkaa vituttamaan kun viimeajat mies muuta tehnytkään kuin maannut, mulle langennut kaikki ruoanlaitosta lähtien. Vaikka olisin päivän valittanut kuinka väsyttää, ei tajua mennä tölläämään sitä tvtä muualle ja suuttuu aina kun pyydän laittamaan sen kiinni jotta saan nukuttua.

Saatteko muut siis nukuttua jos joku katsoo tvtä vieressä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näettekö ne tvn välkkeet vaikka silmät kiinni?

Tätä mies ei nimenomaan usko, ja tää on se kaikkein häiritsevin juttu!

AP

Näen. Meillä mies katsoo joskus pidempään telkkaria, silloin laitan tyynyn tai mustan paidan silmille koska se häiritsee niin saamarin paljon.

Tästä ärsyyntyneenä avauduin joskus työkaverille joka sanoi että hänellä on samaa, että niin.

Miehesi on todella itsekeskeinen jos ei edes pyynnöstä mene muualle katsomaan sitä, jostain ymmärsin että teillä on tv muuallakin kuin makkarissa?

Aloituksesta on jo vuosia aikaa. Mitenköhän juttu ratkesi.

Vierailija
42/46 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, makuuhuone erikseen? meillä toimii sillain että minä nukun olkkarissa sohvalla, kun meillä on muutenkin erilaiset unirytmit, pitää olla kompromissi halunen!

käyttääkö ees kuulokkeita telkkarista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/46 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:12"]

Näettekö ne tvn välkkeet vaikka silmät kiinni?

Tätä mies ei nimenomaan usko, ja tää on se kaikkein häiritsevin juttu!

AP

Tietenkin ne näkee, ei silmäluomet niin paksut ole vai onko sun miehellä sitten....

No ilmeisesti sillä sitten on jotkut läskiluomet, koska väittää ettei sieltä mitään valoa tule, et silmät kiinni vaan.

Hän ei suostu telkkaroimaan olkkarissa, vaan haluaa nukahtaa sänkyyn tvn ääreen, mä en taas pysty nukkumaan sohvalla.

Oon vaikeauninen muutenkin.

Tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta omiin huoneisiin, paitsi eri osoitteissa, joka alkaa kuullostaa erinomaiselta ratkaisulta, ei vanin tämän takia, mutta asenteesta jo huomaa ettei miestä vittujakaan kiinnosta saako toinen nukuttua vai ei, pääasia on että hän näkee paskaohjelmiaan.

Ärsyttää.

AP

Sano miehelle että ei voi katsoa telkkaria jos haluat nukkua. Jos hän ei ala kunnioittamaan sinun haluja niin siirrä telkkari pois makuuhuoneesta.

Jos hän suuttuu niin sano vain että siirsit sen takia ettet saa nukuttua mutta älä ala jankkaamaan asiasta. Jos hän siirtää sen takaisin makuuhuoneeseen niin heitä seuraavalla kerralla ikkunasta pihalle kun hän on poissa. 

Näin asioita hoidetaan.

Vierailija
44/46 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot ei häiritse, jos ei ruutu ole ihan silmien edessä.

Äänet sen sijaan häiritsevät.

Vierailija
45/46 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV on yksi sinisen valon lähde. En yhtään ihmettele ettei AP voi nukkua. Kyllä periaatteessa jossain vaiheessa siihen nukahtaa mutta kysymys kuuluu millainen on unenlaatu jotka nukkuvat valossa? Ei ole hyvöksi ja osoittaa mieheltäsi kyllä aikamoista itsekyyttä. Miehesi tässä kiusaa etkä sinä. Näytä miehellesi tutkimuksia sinisestä valosta + tämä keskustelu. Jos ei usko nii harkitse sitten vähän kovempia vetoja.

Ymmärrän että osa nukahtaa paremmin melussa ja tämä taitaa olla perimmäinen syy sille miksi osa haluaa nukkua TV päällä. Ei se valo vaan äänet. Miksi pitää olla juuri TV? Kuulokkeet korviin ja unten maille. Tietysti jokaisen oma valinta mutta jos huoneessa nukkuu joku joka ei halua valoa ja meteliä niin on itsekästä kyllä tehdä vastoin toisen tahtoa. Se makuuhuonehan on nukkumista varten eikä toisen valvottamista varten.

Vierailija
46/46 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotenkin se tuo turvaa. Itse menen telkkarin eteen nukkumaan, jos olen surullinen tai kipeä. Olin pienenä yksin paljon ja telkkari oli ainut turva/tuki öisin. Nykyään illalla nukahdin niin, että mies katsoo sängyssä jotain sarjaa läppäriltä (kuulokkeiden kanssa) ja nukahdan siihen kainaloon.