Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hehkuttaa toista kauniiksi

Vierailija
24.04.2015 |

Mieheni hehkuttaa naispuolista ystäväänsä kauniiksi ja huokailee miten hyvä naisystävä hän olisi kauneutensa takia. Itse naisen seurassa ei tuollaisia puhu, eikä miehellä kyllä olisi mahdollisuuksiakaan kyseiseen naikkoseen.

Mies tietää, että inhoan pinnallisuutta ja pinnallisia ihmisiä ja on vaikea uskoa, että mies olisi oikeasti tarpeeksi tyhmä hehkuttaakseen vaimolleen jonkun toisen naisen "naisystäväpotentiaalia" ja kauneutta vahingossa.

Eli mikä saa miehen käyttäytymään noin, onko mammoilla veikkauksia? Millaista reaktiota hän hakee ja miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut.

Vierailija
2/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:35"]

Ihastunut.

[/quote]

Tätä olen arvellut. Mutta miksi hän ilmaisee sen noin loukkaavasti? Jos itse ihastuisin suhteen ulkopuoliseen, niin ei tulisi mieleenkään huokailla miehelleni "On se Martti niin komea, ai että... Martti olisi kyllä niin ihana miesystävä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo että loukkaannut ja dumppaat hänet, jotta hän voi alkaa metästämään kaunokaisia.

Vierailija
4/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äijä kehuu vuolaasti useita naisia. Todella siis suureen ääneen. Tuskin kaikkiin on ihastunut.

Vierailija
5/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on todella ihastunut/rakastunut, niin toimii sokeasti.

Vierailija
6/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kehuin aikanaan joitain henkilöitä ja se oli sellasta ...arjen harmitonta hauskaa. Sitten kun oikeasti olin myyty, niin vaikenin visusti ja suunnittelin vain miten häivyn.

Vierailija
7/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut naiset roikkuvat perässä vaikkei heitä edes kehu kauniiksi. muutaman kuukauden "sokea" neiti kananen kauempaa jostain lirkutti etänä; ei pä juuri vaikutusta.

toinentaas toimi kerran toisin ja heti vaikutusta.

on sitä eroja.

Vierailija
8/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:47"]

jotkut naiset roikkuvat perässä vaikkei heitä edes kehu kauniiksi. muutaman kuukauden "sokea" neiti kananen kauempaa jostain lirkutti etänä; ei pä juuri vaikutusta. toinentaas toimi kerran toisin ja heti vaikutusta. on sitä eroja.

[/quote]

en tajunnu sanaakaan.siis täh?