Mikä teki Miss Suomen julkaisemasta kuvasta rasistisen? Professori kertoo
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas turhan professori.
Onko Tuija sama asia kuin muija?
Mites blondivitsit? Miksi niitä saa laukoa edelleen? Eikö se ole alentavaa, syrjivää sekä vanhanaikaista. Ennen hyväksyttyä, entäs nyt?
Voi naurettavia mihin lausuntoihin tarvitaan professoria. Kun Mielensäpahoittaja inahtaa koko Suomi media hyppää. Tekee juuri niin kuin nämä kitisiät haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mites blondivitsit? Miksi niitä saa laukoa edelleen? Eikö se ole alentavaa, syrjivää sekä vanhanaikaista. Ennen hyväksyttyä, entäs nyt?
Ei sekään ole hyväksyttävää. Kai se nyt on ihan selvää jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
On. Hyi helevata että minä sanalla sanoen vihaan tuollaisia kusenhajuisia persvälejä kuten tuo vinkuva läjä proffanpaskaa.
Kenkää vaan moiselle otukselle.
Eiköhän nuihin missin tehtävästä potkuihin saamiseen vaikuttanut kuitenkin eniten se käytös kuvan julkaisun JÄLKEEN, ei pelkästään se itse kuva. Käytös oli nimittäin moukkamaista, ja on toki ollut jo aiemminkin purkanmässytyksineen haastattelussa.
Käytöstavaton trashy juntti ei oikein sovi tuollaiseen edustustyöhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Hyi helevata että minä sanalla sanoen vihaan tuollaisia kusenhajuisia persvälejä kuten tuo vinkuva läjä proffanpaskaa.
Kenkää vaan moiselle otukselle.
No sen huomaa, että huonotapaiset moukat on sun sielunsisaruksia, joten tietysti puolustat niitä 😁
inyersektionaali professori. Tottakai😂😂😂
Eihän Saresman mukaan voi edes olla rasisti jos ei ole valta-asemassa. Se kuuluu siihen ideologiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tuija sama asia kuin muija?
Tuia on puu, muija VOI OLLA puuPÄÄ (ei välttämättä, tämä siis ero!)
Ei ole tätä päivää. Ei hyvää päivää🤪
Vierailija kirjoitti:
housuissas on turha