Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luettele naiseutta laskevia asioita!

Vierailija
14.05.2015 |

Voin aloittaa, lyhyt tukkainen nainen ei tunnu naiselta vaan muistuttaa aika paljon miestä. Pienitissiset naiset ovat myös poikamaisen näköisiä.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:00"]Converset ja tennarit, revityt farkut, parkatakki, tupakoinnista käheä ääni, viinan turvottama naama.
[/quote]
Kuvailit mun yläkerrassa asuvan keski-ikäisen naapurin akan =D

Vierailija
22/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:12"]

Voi että. Ottiko noin pahasti se toinen ketju että piti katkerana tehdä uusi

[/quote]En edes lukenut ketjua, tuli vain mieleen tälläinen avaus, kun näin sen tossa etusivulla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tämä palsta olla vain käänteinen peilikuva siitä kaikesta siitä  typeryydestä ,minkä vastaava " Luettele miehisyyttä laskevia asioita!" luettavaksemme tarjoaa.

Eivätkö tällaisten palstojen kirjoitukset luetteloineen ole nimenomaan sitä seksismiä  alleviivatusti ja vielä oikein  isolla S:llä ?

Onko seksismi älykästä? Onko se jotain sellaista mihin esim.  naisliike pyrkii ?

Vierailija
24/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:08"]Isot jalat naisella! Ja vielä pahin on isokokoinen nainen, isot jalat ja lyhyet hiukset. Ja heti aamulla tukka pystyssä ekana tupakille. Yök. Ja sitten vedetään senpäälle pannu kahvia.
[/quote]

Minkä kokoinen on iso jalka?

Vierailija
25/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:58"]

Paskalla käynti ja piereminen

[/quote]

Siis oikeasti? Sun nainen on kirjaimellisesti täynnä paskaa, tai sitten se ei ole nainen ollenkaan.

[/quote]

Ajattele nyt, jos nainen nostaa jalkaa, päästää aivan järjettömän töräytyksen ja ähkäisee vielä aaahhh!!! siihen perään, kyllä se on niin äijämäistä meininkiä ettei sellainen missään tapauksessa sovi hienolle naiselle.

[/quote]

Ai sä kuvailet "hienoa naista". Suomessa niitä on kolme, ja heistä 60% yli 80-vuotiaita.

Vierailija
26/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:11"]

Mitä väliä? :D Ihan niin kuin nämä "miehisyys" ja "naisellisuus" jutut edes perustuisivat mihinkään muuhun kuin siihen että opitaan että miehet pieree ja on isoja ja naiset hihittää, tuoksuu kukkasilta ja on pieniä, kumpikaan ei pidä paikkaansa, mutta tässäkin ketjussa argumentit taitaa perustua enimmäkseen noihin ennakkokäsityksiin.

Mitäs jos oltaisiin mitä ollaan. Ei kaikkia tarvitse pitää viehättävinä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä mieheyden ja naiseuden kanssa. 

[/quote]

Haukkuminen on kivaa ajanvietettä, varsinkin kun on itse täydellinen ja tietää asiat paremmin kun kaikki muut. Jos ei pokka kestä, kannattaa vaihtaa palstaa. Mene vaikka hermoheikkojen luusereiden keskustelupalastalle itkeen, tää on voittajien palsta.

(33:lla yläpeukulla)

Vierailija
27/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:15"]

Taitaa tämä palsta olla vain käänteinen peilikuva siitä kaikesta siitä  typeryydestä ,minkä vastaava " Luettele miehisyyttä laskevia asioita!" luettavaksemme tarjoaa.

Eivätkö tällaisten palstojen kirjoitukset luetteloineen ole nimenomaan sitä seksismiä  alleviivatusti ja vielä oikein  isolla S:llä ?

Onko seksismi älykästä? Onko se jotain sellaista mihin esim.  naisliike pyrkii ?

[/quote]Ei vaan seksismi on monien naisten mielestä okei ja jees, kunhan se koskee miehiä.

Vierailija
28/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lopettakaa! Mikä hirveä hinku teillä on haukkua muita! Onko oma naisellisuutenne siitä kiinni, että pakko ottaa toisia silmätikuiksi! Jos tämä ketju kasvaa, ilmoitan asiattomaksi.

90 alapeukkua.

Vierailija
29/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kovia listaamaan miehuutta laskevia asioita ja muutenkin haukkumaan miehiä mitä mielikuvituksellisimmista asioista, mutta voi sitä butthurtin määrää kun joku erehtyy sanomaan jotakin naisista! Kuten tämänkin ketjun alapeukuista näkee...

Vierailija
30/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran omistaminen. 

Vierailija
31/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:18"]

Siis lopettakaa! Mikä hirveä hinku teillä on haukkua muita! Onko oma naisellisuutenne siitä kiinni, että pakko ottaa toisia silmätikuiksi! Jos tämä ketju kasvaa, ilmoitan asiattomaksi.

90 alapeukkua.

[/quote]No kummatkin pitää sitten poistaa se mieheyden ruotiminen ja naiseuden, muuten homma on vain kaksinaismoralistista jeesustelua tai sitten kumpikin pysyy.

Jos pystyy dissaamaan ja haukkumaan, niin pitää olla myös valmis ottamaan itse sitä dissausta ja haukkumista vastaan.

Vierailija
32/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu vähentää naiseutta 

Vierailija
33/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes, liekin kuva :)

ap

Vierailija
34/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:21"]

90 alapeukkua.

[/quote]No kummatkin pitää sitten poistaa se mieheyden ruotiminen ja naiseuden, muuten homma on vain kaksinaismoralistista jeesustelua tai sitten kumpikin pysyy.

Jos pystyy dissaamaan ja haukkumaan, niin pitää olla myös valmis ottamaan itse sitä dissausta ja haukkumista vastaan.

[/quote]

Kelle sä tuon viimeisen sanoit? 

Vierailija
35/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:24"]

90 alapeukkua.

[/quote]

[/quote]Kaikille jotka muita haukkuvat, mutta eivät kestä yhtään jos joku pistää pikkuisen takaisin. Jos on valmis muita haukkumaan, niin pitää olla myös valmis itse sitä kestämään.

Vierailija
36/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei itse dissaa eikä hauku, ei tarvitse ottaa sellaista paskaa vastaan! Haha, ladatkaa te vaan suunne jo valmiiksi... Vai korvatko ne siihen tarvitaan...  ensin.

Vierailija
37/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ymmärrä sanojen naiseus ja naisellisuus eroa.

Vierailija
38/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:26"]

90 alapeukkua.

[/quote]

[/quote]Kaikille jotka muita haukkuvat, mutta eivät kestä yhtään jos joku pistää pikkuisen takaisin. Jos on valmis muita haukkumaan, niin pitää olla myös valmis itse sitä kestämään.

[/quote]

En hauku epämiehekkääksi ketään, enkä hauku epänaiselliseksi ketään, joten mä en ota paskaa aiheeseen liittyen keneltäkään.

Vierailija
39/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkainen pätkä, muodoton, kateellinen, ilkeä, leuhka, juoruileva, pahantahtoinen, pirttihirmu, epäempaattinen.
Eli vähän niin kuin ennen vanhaan oli näitä lyhyitä pulleita akkoja jotka kiersi pikkukylissä naapurista toiseen juomassa kahvia ja haukkumassa ja karehtimassa muita kylän asukkaita. Lapsena muistan kun mummon luona maalla niitä pahasisuisia ja ilkeitä akkoja kävi kylässä. Ja itse nämä samat akat saivat olla koko ajan väkisin vahtimassa miehiään. Ettei äijä vaan häipyisi pirttihirmunsa luota parempaan seuraan.
Katselin 4-5vuotiaana mokomia "justiinoita" ja sain oikein traumaattisen kauhukuvan. Synonyymi sanalle epäviehättävä. Ajattelin silloin jo että tuommoiseksi en toivottavasti koskaan tule.

Vierailija
40/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:26"]

90 alapeukkua.

[/quote]

[/quote]

En hauku epämiehekkääksi ketään, enkä hauku epänaiselliseksi ketään, joten mä en ota paskaa aiheeseen liittyen keneltäkään.

[/quote]

Alapeukku tälle! No jo on aikoihin eletty! Että ihaan väkisin pitäisi haukkua näistä sukupuolirooleista? Aika ahdistavaa. En tee niin, edes av:llä, SORI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme