Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luettele naiseutta laskevia asioita!

Vierailija
14.05.2015 |

Voin aloittaa, lyhyt tukkainen nainen ei tunnu naiselta vaan muistuttaa aika paljon miestä. Pienitissiset naiset ovat myös poikamaisen näköisiä.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:18"]

Siis lopettakaa! Mikä hirveä hinku teillä on haukkua muita! Onko oma naisellisuutenne siitä kiinni, että pakko ottaa toisia silmätikuiksi! Jos tämä ketju kasvaa, ilmoitan asiattomaksi.

90 alapeukkua.

[/quote]No kummatkin pitää sitten poistaa se mieheyden ruotiminen ja naiseuden, muuten homma on vain kaksinaismoralistista jeesustelua tai sitten kumpikin pysyy.

Jos pystyy dissaamaan ja haukkumaan, niin pitää olla myös valmis ottamaan itse sitä dissausta ja haukkumista vastaan.

[/quote]

Kelle sä tuon viimeisen sanoit? 

[/quote]Kaikille jotka muita haukkuvat, mutta eivät kestä yhtään jos joku pistää pikkuisen takaisin. Jos on valmis muita haukkumaan, niin pitää olla myös valmis itse sitä kestämään.

[/quote]

En hauku epämiehekkääksi ketään, enkä hauku epänaiselliseksi ketään, joten mä en ota paskaa aiheeseen liittyen keneltäkään.

[/quote] Kannattaa vain jättää lukematta tälläiset avaukset ettei tule paha mieli, sinulla ei ole sellaista valtaa että päättäisit kenenkään kirjoittelusta tai jotain kiinnostaisi sinun itkupotkut jos jostain vedät herneet nenään.

Vierailija
42/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:08"]Isot jalat naisella! Ja vielä pahin on isokokoinen nainen, isot jalat ja lyhyet hiukset. Ja heti aamulla tukka pystyssä ekana tupakille. Yök. Ja sitten vedetään senpäälle pannu kahvia. [/quote] Minkä kokoinen on iso jalka?

[/quote]

Semmonen 40-> naisella. Ja siis tähänkin vaikuttaa minkänäköiset kengät. Pahin on näkemäni kun on isolla lyhythiuksisella naisella liian lyhyet housut ja varrettomat converset jotka on solmittu niin tiukalle että se kengän kärki "pullottaa". Jos on pitkä ja hoikka nainen sekä tyylikäs niin tuo 40-koko ei haittaa missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:18"]

Siis lopettakaa! Mikä hirveä hinku teillä on haukkua muita! Onko oma naisellisuutenne siitä kiinni, että pakko ottaa toisia silmätikuiksi! Jos tämä ketju kasvaa, ilmoitan asiattomaksi.

90 alapeukkua.

[/quote]No kummatkin pitää sitten poistaa se mieheyden ruotiminen ja naiseuden, muuten homma on vain kaksinaismoralistista jeesustelua tai sitten kumpikin pysyy.

Jos pystyy dissaamaan ja haukkumaan, niin pitää olla myös valmis ottamaan itse sitä dissausta ja haukkumista vastaan.

[/quote]

Kelle sä tuon viimeisen sanoit? 

[/quote]Kaikille jotka muita haukkuvat, mutta eivät kestä yhtään jos joku pistää pikkuisen takaisin. Jos on valmis muita haukkumaan, niin pitää olla myös valmis itse sitä kestämään.

[/quote]

En hauku epämiehekkääksi ketään, enkä hauku epänaiselliseksi ketään, joten mä en ota paskaa aiheeseen liittyen keneltäkään.

[/quote] Kannattaa vain jättää lukematta tälläiset avaukset ettei tule paha mieli, sinulla ei ole sellaista valtaa että päättäisit kenenkään kirjoittelusta tai jotain kiinnostaisi sinun itkupotkut jos jostain vedät herneet nenään.

[/quote]

Et sä mua täällä määrää, mä kirjoitan tänne ihan samalla oikeudella kuin sinäkin. Ja luen.

Vierailija
44/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi, epäluonnollisuus, kuvitelmat omasta suuresta älykkyydestään ym.ym.ym

Vierailija
45/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:56"]

Fitness, kuntosaleilu. Lihaksikkuus, Nainen on nätti, kun on siro ja pieni, liikuntaa kyllä pitää harrastaa, muttei lihaksia.

[/quote]

Sano se tälle naiselle. Face-to-face :O

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/03/05/article-2110301-1208114E000005DC-111_470x542.jpg

[/quote] Tuollakaan naisella ei ole keskivertomiestä enempää voimaa. Hävisi mm kädenväännössä tälle miesruikulle miami-ink ohjelmassa http://i.realone.com/assets/rn/img/0/3/2/7/17327230-17327232-large.jpg Huomaa sinusta ja peukuttajista miten tietämättömiä te naiset olette :D

Vierailija
46/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alapeukuta ihan niin paljon kuin tahdot!

73

Vierailija
47/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 180 cm, romuluinen, pienet rinnat, jos on muuten tukeva tai iso. Lapsettomuus valintana.

Vierailija
48/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kovan leikkiminen
-Äänekkyys
-Feminismi
-Lihavuus
-Lyhyt tukka
-Kiukkuilu
-Silmälasit
-Miesten kunnioituksen puute
-Itsestään kuvien lappaminen someen

Vierailija
49/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:56"]

Fitness, kuntosaleilu. Lihaksikkuus, Nainen on nätti, kun on siro ja pieni, liikuntaa kyllä pitää harrastaa, muttei lihaksia.

[/quote]

Sano se tälle naiselle. Face-to-face :O

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/03/05/article-2110301-1208114E000005DC-111_470x542.jpg

[/quote] Tuollakaan naisella ei ole keskivertomiestä enempää voimaa. Hävisi mm kädenväännössä tälle miesruikulle miami-ink ohjelmassa http://i.realone.com/assets/rn/img/0/3/2/7/17327230-17327232-large.jpg Huomaa sinusta ja peukuttajista miten tietämättömiä te naiset olette :D

[/quote]

Se oli läppä. 

Vierailija
50/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katsoo paljon naisen mittasuhteita. Minulle on joskus sanottu sopivan kokoisista käsistä, jaloista, oikean levyisestä (kapeasta lantiosta), piirteistä ym. Usein miesten huomiot on liittyneet juuri mittasuhteisiin. Ehkä siinä on perää, että naiseus rakentuu paljon näistä. Luulen tietäväni, että aitous on myös asia mikä vetoaa. Ja ainakin se, että sängyssä osaa olla nainen. Siis, että ei yritä olla maskuliininen. Miten tämän sanoisin... Miehet tuntuu pitävän naisessa pehmeydestä (vartalo) ja siitä, että nainen osaa olla hellä. Tässä on nyt sellaista, minkä olen ihan miespuolisilta ihmisiltä kuullut, ystäviltä mm.

Vierailija
51/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:41"]

Miehet katsoo paljon naisen mittasuhteita. Minulle on joskus sanottu sopivan kokoisista käsistä, jaloista, oikean levyisestä (kapeasta lantiosta), piirteistä ym. Usein miesten huomiot on liittyneet juuri mittasuhteisiin. Ehkä siinä on perää, että naiseus rakentuu paljon näistä. Luulen tietäväni, että aitous on myös asia mikä vetoaa. Ja ainakin se, että sängyssä osaa olla nainen. Siis, että ei yritä olla maskuliininen. Miten tämän sanoisin... Miehet tuntuu pitävän naisessa pehmeydestä (vartalo) ja siitä, että nainen osaa olla hellä. Tässä on nyt sellaista, minkä olen ihan miespuolisilta ihmisiltä kuullut, ystäviltä mm.

[/quote]Empaattisuus on naisellista ja muutenkin hyvä piirre kummassakin, mukavampi olla ihmisen kanssa joka välittää kuin ihmisen jota ei kiinnosta pennin vertaa.

Vierailija
52/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:41"]

[/quote]Empaattisuus on naisellista ja muutenkin hyvä piirre kummassakin, mukavampi olla ihmisen kanssa joka välittää kuin ihmisen jota ei kiinnosta pennin vertaa.
[/quote]

Ylipäätään halu yrittää ymmärtää vastakkaista sukupuolta. Ei empaattisuus ole naisten erityispiirre. Se on inhimillinen peruspiirre, mutta just toi halu yrittää ymmärtää miestä/miehisyyttä/mitä on olla mies... Tasapaino tässä ja monessa muussa on varmaan iso tekijä.

T. Edellisen kommentin nainen

Vierailija
53/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:52"]Estoton ja kovaääninen piereskely, röyhtäily ja rasvaiset jutut.
[/quote]

Miksi nämä miehessäkään olisivat kovin mukavia...

Vierailija
54/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:41"]

[/quote]

Ylipäätään halu yrittää ymmärtää vastakkaista sukupuolta. Ei empaattisuus ole naisten erityispiirre. Se on inhimillinen peruspiirre, mutta just toi halu yrittää ymmärtää miestä/miehisyyttä/mitä on olla mies... Tasapaino tässä ja monessa muussa on varmaan iso tekijä.

T. Edellisen kommentin nainen
[/quote]

Lisään vielä, että miehen pitää saada tuntea itsensä mieheksi naisen kanssa. Naisellinen nainen on sinut itsensä/naiseutensa kanssa eikä emaskuloi miestä.

T. Sama nainen taas

Vierailija
55/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelma siitä että on miehen arvoinen ihminen. Yleensä kaikki feministinen hapatus, kuten itsemääräämisoikeuteen vetoaminen vaikka kyseessä on nainen.

Vierailija
56/93 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:59"]

Omenavartalo. Niin ällöttävä, naisella pitää olla ampiaisvyötärö ja leveä lantio.

[/quote]

Pakko olla samaa mieltä. Tai no kun olisi edes vyötärö.

Vierailija
57/93 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan tajuttoman rakastunut yhteen mieheen, jonka kanssa löysin oman naiseuteni. Siinä oli jotenkin kaikki palikat kohdallaan. Hänen maskuliinisuuden ja minun feminiinisyyden välillä. Olen ikuisesti kiitollinen hänelle. Uskon, että mies tekee naisesta naisen ja nainen tekee miehestä miehen. Kukaan ei varmaan halua olla ns. sukupuoleton...? T. Sama yksinpuhelua harjoittava nainen

Vierailija
58/93 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu, feromonit, ilmeet ja eleet, vastaanottavuus, pehmeä iho ja vartalo, syli.

Vierailija
59/93 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:06"]

Tuoksu, feromonit, ilmeet ja eleet, vastaanottavuus, pehmeä iho ja vartalo, syli.

[/quote] Siis vastaatko nyt keskustelumme otsikkoon ?

Vierailija
60/93 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:58"]Kuvitelma siitä että on miehen arvoinen ihminen. Yleensä kaikki feministinen hapatus, kuten itsemääräämisoikeuteen vetoaminen vaikka kyseessä on nainen.
[/quote]

Niinpä. Tyhmä nainen kuvittelee olevansa miehen veroinen. Viisas ymmärtää olevansa yläpuolella:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän