Mitä tekisitte, jos heräisitte aamulla Legolasin vierestä?
Niille, jotka eivät tiedä: Legolas on LOTRista tuttu haltia.
Kommentit (26)
Kysyinsin että eikö se olekkaan viemässä hobitteja isengardiin?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:18"]Kysyisin siltä, että tietääkö se missä Aragorn on, kun se ois enemmän mies mun makuun. [/quote] Aragorn on kylläkin enempi hobitteihin päin..
[/quote]
Mistäs tiedät etten ole sellainen?
Ilahtuisin siitä, että olen saanut kauniin lahjan. :)
Kaksi vakavaa sairautta, potkut yt-neuvotteluissa, kahden lähiomaisen menetys lyhyen ajan sisällä ja yli kolme vuotta jatkunut sairausloma.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:18"]Kysyisin siltä, että tietääkö se missä Aragorn on, kun se ois enemmän mies mun makuun. [/quote] Aragorn on kylläkin enempi hobitteihin päin..
[/quote]
Mistäs tiedät etten ole sellainen?
[/quote]
Aivan! Olitkin lyhyen karvaisen jalan askeleen edellä minua!!
Ajattelisin, että se känninen umpihomo on varmaan kuvitellut iskeneensä Gimlin, mutta tulikin humalapäissään iskeneeksi minut. Ollaan aika saman näköisiä, niin kerrankos sitä erehtyy. Tosin minä en näin naisena ole vielä onnistunut kasvattamaan yhtä pitkää partaa, kuin Gimlillä on ja oon siitä aika katkera. Pitää keksiä aina ihan muut keinot kaksarin piilottamiseksi.
Tosin voihan se olla että Legolas ottaisi äkkilähdön Rivendelliin kun hoksaisi millaisen tursaan viereen sitä tulikin nukahdettua.