ärsyttävä vika ihanassa miehessä- mitä teen?
Ollaan oltu jo pari vuotta yhdessä ja asuttu saman katon alla reilu vuosi. Muuten menee TOSI hyvin, yksi asia on mikä ärsyttää. Se on miehen epähygieenisyys. Siis hän pitää kuitenkin omasta hygieniastaan hyvin huolen, mutta joissain asioissa hygieniakäsitys on ihan katastrofaalinen. Mä olen raskaana ja olen tosi tarkka näiden asioiden kanssa, mutta meinaa päästä itku kun näkee miten mies ekana leikkaa raakaa lihaa laudalla, sitten heti peräjälkeen leikkaa salaatit pesemättä välissä, samoilla välineillä. Sitten pesee ne huuhtaisemalla ja pyyhkii astiapyyhkeeseen. Samoin astiapyyhettä käyttää lattialuutuna kun sinne on jotain tippunut. Saattaa maistella lihapullataikinaa ja heti peräjälkeen juo maitoa purkin suusta.
Siis ihan kauheasti tällaisia pikkuasioita. Mä olen miljoona kertaa sanonut, itkenyt, näyttänyt kädestä pitäen miten pitää tehdä mutta se ei millään usko :( aina vaan pyytää anteeksi mutta jatkaa samalla tavalla. Mua pelottaa että saan jonkun myrkytyksen, toksoplasmoosin tai vastaavan! Yritän tehdä suurimman osan tiskeistä itse mutta mies aina haluaa tulla auttamaan enkä aina kehtaa kieltääkään. Tiedän että olen hiukan nipo mutta mitä te tekisitte mun tilanteessa?
Itse kaiken ruuan.