Jauhe liha pannu pizza saapuu kohta ovelle, nams
Kommentit (175)
Joo toi on hyvää. Tein tänään grilli vartaita, mutta ei voitu valitettavasti käyttää meidän uutta grilli katosta ekaakertaa, kun oli sade ilma. Täytyy vielä odottaa parempaasäätä!
Ette osaa kirjottaa! Menkää takas kouluun! T. Verbaalinen lahjakkuus
Vo i ku n minu llakin oli si yh tä kiv aa...
Minulla tekee mieli her kullista pitsaa. Ottaisinko siihen tonni kalaa vai kinkku suikaleita?
Minä ehdotan tonni kalaa!
Omaan pizzaani aion ottaa herkku sieniä ja ananas paloja ja motsarella juustoa ja puna sipulia: herkku pizza!
Pidättekö enemmän pannu pizzasta vai tavallisesta pizzasta?
Tilaan aina normi pizzan en koskaan pannu pizzaa. Enkä myös koskaan jauhe liha pizzaa. Mutta nämä onkin maku asioita.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:56"]Ja laardiperse levenee :)
[/quote]
Laardi perse...
Hyvää ruoka halua! :) Onko myös jälki ruokaa? Omena piirakka vanilja kastikkeella olisi hyvää. :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:01"]Hyvää ruoka halua! :) Onko myös jälki ruokaa? Omena piirakka vanilja kastikkeella olisi hyvää. :)
[/quote]
Tai pannu kakku kerma vaahdolla ja mansikka hillolla.
Tämä oli taas näitä provo aloituksia joissa halutaan vain katsoa ihmisten reaktiot älyttömiin yhdys sana vammailuihin. Valitan, mutta et onnistunut !
Jauheliha pitsa kuulostaa vähän tylsältä. Itse tykkään vaihtelevista ja monen täytteen malleista.
Kun oot nyt jauhe lihaa pannu, niin suosittelen paneen ens kerralla vaikka sänpylää tai käpy kakkua. Kun on pannu kaikkia menee tonni varmaan kalaa ja voi ootella pitzaa ovelle nams.
Parasta on nipottajat vastauksineen. Voi jumalan pyssyt!
Paljonko pitsa pulittaa x-tra täytteellä, jos tulee tonni kalaa? Tuoko ne rekka autolla?
Oih, itsekin voisin tilata jonkin laisen herkku pizzan kotiin kuljetuksella koti ovelleni. :)