Jauhe liha pannu pizza saapuu kohta ovelle, nams
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:28"]
Varmaan ap laittanut tahallaan yhdyssanavirheen otsikkoon, että ihmiset provosoituis ja alkas päteä oikeinkirjoituksesta. Onnistui hyvin. :-DDD
[/quote]
Luuletko? Eit kait nyt lienet sentään.
[/quote]
Olisiko ap lintsannut äidin kielen tunnit, vai olisiko tämä kuitenkin vaan hauska pila ketju?
Ei ole todellista! Tekee ihan älyttömästi mieli Kot Zone pizzaa nyt! Tiedättekö, Mexi Kana Kot Zone, salaatin kastikkeeksi esi merkiksi ranskalaista.
Äidin kieli on vaikea oppi aine!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:20"]Äidin kielen opettaja sanoi hyvän kikan yhdys sanojen testaamiseksi: laitetaan "kin" sanojen väliin ja sitten toisen sanan loppuun ja siitä tietää onko yhdys sana.
Ikkuna verhokin eli ei oo yhdys sana. Tästä sen tietää.
[/quote]no eipä sulla ainenkaa yhdyssana oppi ole mennyt perille
Mitä olette syöneet aamu palaksi? Minä söin valko sipuli voi patonkia. Nam!
Jauhe liha pannu pizza on pahaa. Kinkku ananas pizza on minun suosikki pizzani!
Ettekö kukaan ole käyneet alaastetta? Opetelkaa yhdys-sanojen oikea käyttö!
Hyi teitä laardi perseet. Minä tiukka perseinen food map fittness mimmi menen nyt jää kaapille ja syön ison palan suklaa mousse kakkua. Enkä ole enää kohta bikini kunnossa. Hermot menee pitää alkaa mieli ala lääkitykselle.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:00"]"... mansi- ja mustikoilla..."[/quote]
Tämä on todellinen tavutus helmi! :DD
Ihanaa, söin juuri lämpöisiä voi leipiä. Laitoin päälle voita, tomaatti sosetta, kinkkua ja juusto raastetta. Leipänä oli ruis leipä. Esi merkki terveellisestä ilta palasta.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:38"]
Söin juuri Mac Donals roska ruokaa jonka hain drive inistä. Otin QP aterian ja suklaa pirtelön, lapsi söi ranska laiseni.
[/quote]Hölmö, se on Q P ateria .
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:44"]Rantakuntoon,rantakuntoon! T.Komea mies
[/quote]
Se on kylläkin ranta kuntoon, ranta kuntoon!