Älä syö puhelimessa
Aaarggghhh, mikään ei oo niin ärsyttävää kuin syödä mässyttää puhelimessa. Ärsyttävän kuuloista kuuntelijalle.
Kommentit (17)
Mitäs soittelet toisille juuri silloin kun he ovat syömässä.
Jos joku soittaa kesken ruokailuni, en anna ruuan jäähtyä.
Ne syöjät ei ehkä ole koskaan olleet puheissa syöjän kanssa. Eivät tiedä kuinka puhelin korostaa nielemis- ja mässytysääniä. Itse en koskaan syö enkä juo koska olen kuullut miltä se kuulostaa korvaan.
Ei kai kukaan nyt puhelimessa syö.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku soittaa kesken ruokailuni, en anna ruuan jäähtyä.
Miksi sitten vastaat etkä syö rauhassa. Soittaa se uudestaan jos on asiaa.
Kiihotut kuitenkin kun mä vähän mässyän.
Joo kyllä, jos hoidat virallisia puheluita niin älä syö samalla, älä käy vessassa samalla, huolehdi rauhallinen tila ettei lapset itke ja koirat hauku taustalla niin ettei sinun puheesta saa enää mitään selvää. Voin sanoa, että nuo kaikki ottaa korviin.
t. puhelin-aspa
Etkö pienemmästä vihjeestä ymmärrä lopettaa puhelua?
Edellisen kerran kun puhelinmyyjä soitti ehdin keittää ja juoda kahvit, vaivata pullataikinan ja paistaa pullat, imuroida ja pestä vessanpöntön.
ARRRGGHHHHH!
Mulla on tällainen kaveri.
Soittaa itse mulle, juttelee muutaman lauseen ja tunkee ruokaa suuhunsaa ja sanoo, että "ei kai haittaa, että syön tässä samalla...."
No kyllä haittaa! Ihan kamalan kuulosta!
Kerran sanoin sen hänelle ja pyysin, että ensi kerralla söisi ensin ja soittaisi vasta sitten.
No ei ole kaveri kolmeen vuoteen sitten enää soitellut....
Pienet elämänäänet langan toisessa päässä saattavat viitata siihen, että jaaritteluasi on jatkunut jo liian pitkään - riippumatta siitä oletko puhunut minuutin vai kolme tuntia.
No se sivistys on tai ei ole. On kotikasvatus tai ei ole. Tänään katselin kahta pullomahaa kelkkojen päällä pipot päässä ja tupakka suussa ottivat kuvia toisistaa. Ihmettelin todella suuresti millainen nainen tuollaisia sietää. Eivätkä olleet aivan nuorimmasta päästä siis mopopoikia.
Iäkäs hoikka äitini syö usein puhelumme aikana ja joka kerta käy samalla tavalla; ruoka menee väärään kurkkuun ja hän alkaa yskiä hillittömästi. Arggggh
Äläkä syö etäpalaverissa!!
Kirjoita asiasi chatiin tai sylkäise ruoka pois suusta puhumisen ajaksi.
Älä myöskään pidä kameraa päällä, jos syöt, vaikket mitään puhuisikaan.
Miksi sitten soitat syöjättärelle, kun tiedät lopputuleman kuitenkin...?