Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ihan järjetön vauvakuume. Ihan järjetön.

Vierailija
16.01.2022 |

Ja kiusaan itseäni katsomalla kaikkea äitiyteen liittyviä ohjelmia ja seuraamalla kaikkia vauva-, lapsi- ja perheaiheisia instatilejä. Olen lukenut vauvakuumeesta, raskaudesta ja vauva-/lapsiperhearjesta. Itkettää aina kun näen söpön vauvan tai lapsen kuvan jossain.

Tämä pahenee päivä päivältä ja tulen kohta varmaan hulluksi. Ostin kaupungilta suloisen bodyn, koska en voinut jättää sitä kauppaan. Hävettää edes täällä myöntää, mutta mä myös slittelen mun vuosia vanhaa lelupupua ja kannan sitä kaikkialle mukanani. Kotona vain -sen hullummaksi en ole onneksi vielä tullut.

Olen aina pitänyt lapsista ja tiennyt että haluan äidiksi. Viimeaikoina en kuitenkaan enää ole voinut ajatella mitään muuta kuin omaa lasta. Näen uniakin, jossa olen raskaana tai kannan sylissäni pientä vauvaa... Valmistun keväällä yliopistosta. En tiedä vaikuttaako se tähän kuumeen pahenemiseen. Millä saan tätä lievennettyä? Miehen opinnot loppuvat parin vuoden päästä ja olemme puhuneet että silloin on sopiva aika. Pitäisi siihen asti malttaa odottaa ja olla ahdistelematta miestä tämän asian suhteen. En vain oikeasti voi tälle itse mitään. Ihan sama mitä teen niin tämä asia pyörii mielessä ihan 24/7...

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vauvakuume niin miksi et hankkiudu raskaaksi tai miksi et adoptoi lasta?

Nykyään raskaaksi voi tulla myös ilman seksiä.

Terkuin velamies

Vierailija
62/66 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä aikaa lapselle ei tule. Totuus on että et voi kontrolloida kaikkea. Et tiedä "mitä sieltä tulee". Vauvavuosi saattaa olla rankka ja alku jopa ankea, kaikkea muuta mitä toivoitte.

TAI sitten huomaatte kuinka hyvä aika olikaan nyt lisääntyä ja elämänne rikastuu moninkerroin. Se on varmaa että rakkautta elämäänne tulee lapsen myötä.

Jos olette kumpikin myönteisiä vauvan suhteen (parin vuoden sisään), on sama aloittaa yritys heti.

Omaa elämää pystyy elämään vaikka vauva tulisi siihen elämään. Omia muitakin tavoitteita pystyy edelleen tavoittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 62 jatkaa vielä..

Vauvakuumeeseen ei kyllä ole muuta keinoa kuin se vauva. Vain se parantaa kuumeen. Hetkeksi.

Vauvakuume voi olla ihan fyysistä kipuakin, vauvan kaipuu itselläni oli aikanaan niin kova. Olin juuri samassa tilanteessa ap:n kanssa. Tsemppiä!

Vierailija
64/66 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teitä mietityttää taloudellinen tilanne niin ei vauva mielestäni paljon rahaa vie. Niin paljon pystyy hankkimaan käytettynä ettei siitä pitäisi jäädä kiinni, pystyykö vastavalmistunut elättämään lasta.

Vierailija
65/66 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua hommaa mennä pelkät tunteet edellä elämän suurimman päätöksen ajoittamisen kanssa.

Vierailija
66/66 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina miettinyt, että onko tää naisilla vähänniinku sama juttu kuin että mies haluaisi moottoripyörän. On vaan niin kauhea moottoripyöräkuume ja aina haluttanut olla motoristi jne.