Olen tämän palstan kaikkien aikojen isoimman provon kirjoittaja :)
Aloitin kirjoittamaan tätä provoa jo pari vuotta sitten ja sain jokaisen uskomaan tarinaani. Ketjut löytyvät edelleen. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille, joka arvaa minkä provon takana olen :)
Kommentit (229)
Muru. Harmi. Tykkäsin oikeesti lukea ja uskoa.
En tiedä,enkä arvaa, mutta kiitos kuitenkin ;)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:11"]Se joka stalkkasi miestään liikematkalla Tampereella tms.
[/quote] se oli niin provon oloinen, että tuskin se.
Vauvapalsta mukana gradun tutkielmassa, MAHTAVAA! Toivon sulle hyvää arvosanaa, ainakin olet tehnyt reippaasti kenttätyötä!
Onko muru joku tosi vanha juttu. Oon ollu aktiivipalstapöllö vuodesta 2009 enkä oo kuullukaan
Tiina, joka nai 4 eri miehen kanssa laivalla. YH jne. Se on nimittäin ollut paras provo.
Suurin on tämä "työkkärin työtarjous, miten siitä voi luistaa", se jatkuu jo ainakin neljättä vuotta. Siitä tehty gradu on jo valmis.
Muru. Tai jos ei oo Muru, ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:15"]Tiina, joka nai 4 eri miehen kanssa laivalla. YH jne. Se on nimittäin ollut paras provo.
Suurin on tämä "työkkärin työtarjous, miten siitä voi luistaa", se jatkuu jo ainakin neljättä vuotta. Siitä tehty gradu on jo valmis.
[/quote]navahööd
Se paltapöllö
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:15"]Tiina, joka nai 4 eri miehen kanssa laivalla. YH jne. Se on nimittäin ollut paras provo.
[/quote]navahööd
Se paltapöllö
[/quote]mun kirjoitustaito :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:16"]Muru. Tai jos ei oo Muru, ei kiinnosta.
[/quote]
Mikä muru??
Kirjoittaisiko Muru muka "aloin kirjoittamaan" eikä "aloin kirjoittaa", vaikka molemmat ovatkin nykyään oikeaoppista kieltä?
Ennen oli helpompi provoilla, nykyään kaikki on niin varpaisillaan eikä usko mitään. Oon kirjoittanut tänne monta provoa ja trollia, ja sitkun kerrankin kirjoitin ihan 100% omaan elämään liittyvän jutun, niin sitä(kään) ei kukaan uskonut.
tavis hermoheikko suominainen ulkomailla jota rikas paremmista piireistä oleva herrasmies tavoitteli
Arvatkaa lisää, paljastan oikean vastauksen klo 16:30 :) Sanottakoot vielä, että tämä pari vuotta kestänyt provo on osa graduani, joka käsittelee nettikäyttäytymistä. Ap