Minkä TV-sarjan muistat erityisesti lapsuudestasi?
Niin, että se oli erityisen pelottava tai muuten joku kohtaus jätti sinuun pysyvän jäljen.
Kommentit (78)
Hello, Hello, Hello
Tsaaren kuriiri. Oli hirvittävää, kun päähenkilö sokaistiin soihdulla. Paljon muuta en tuosta sarjasta muistakaan, kun olin niin pieni (ja silti sain katsoa).
Janosik oli jännä.
Teininä ihastuin Robin Hoodiin ja sen pääosan esittäjään Michael Praediin. Oli ihan kamalaa, kun sarjan nimihahmon esittäjä vaihtui kesken kaiken. Innostuin myös sarjan musiikista, jonka oli tehnyt irkkuyhtye Clannad.
Mieleen jäivät myös LA Law, Hill Street Blues, Kupla, Teho-osasto, Taisteluplaneetta Galactica, Alf, Dallas, Dynastia, X-Files, Perhe on pahin, Merilinja, Kate & Allie, Muppetit, Happy Days, Konnankoukkuja kahdelle, Vastatuuleen, Villi Pohjola, Ritari Ässä…. Ei tässä kaikki, mutta mm. noita tuli aikoinaan telkkarista tuijotettua.
Vierailija kirjoitti:
Tsaaren kuriiri. Oli hirvittävää, kun päähenkilö sokaistiin soihdulla. Paljon muuta en tuosta sarjasta muistakaan, kun olin niin pieni (ja silti sain katsoa).
Janosik oli jännä.
Teininä ihastuin Robin Hoodiin ja sen pääosan esittäjään Michael Praediin. Oli ihan kamalaa, kun sarjan nimihahmon esittäjä vaihtui kesken kaiken. Innostuin myös sarjan musiikista, jonka oli tehnyt irkkuyhtye Clannad.
Mieleen jäivät myös LA Law, Hill Street Blues, Kupla, Teho-osasto, Taisteluplaneetta Galactica, Alf, Dallas, Dynastia, X-Files, Perhe on pahin, Merilinja, Kate & Allie, Muppetit, Happy Days, Konnankoukkuja kahdelle, Vastatuuleen, Villi Pohjola, Ritari Ässä…. Ei tässä kaikki, mutta mm. noita tuli aikoinaan telkkarista tuijotettua.
No niin, yksi kova unohtui, eli Miami Vice. Se oli aikoinaan tosi cool.
Vierailija kirjoitti:
Yöjuttu oli jännittävä. Ei mistään ohjelmasta sentään traumoja jäänyt.
En saanut katsoa sitä koskaan, mutta seuraavana päivänä usein kävin kävelyllä äidin kanssa, ja ulkona kävellessä hän kertoi, mitä Yöjutussa oli tapahtunut.
😄
Falcon Crest. Pilar oli kaunein nainen minkä ikinä olin nähnyt 😆.
Hinku ja Vinku, iloiset possut. Tämän jälkeen Disneyn animointi oli hunajaa.
Olen 60-luvun nuori ja 50 luvun lapsi. Silloin kotonani ei edes ollu Tv.tä saati sähköä. Mut heti sitten kun saatiin ne niin eihän Tv stä tullt paljon mitää, kuin uutiset ja sää.
Tämä on aika masentavaa. Lähes kaikki ketjun tv-sarjat ovat sellaisia jotka muistan omasta lapsuudestani mutta kun tarkistin milloin niitä on esitetty Suomen TV:ssä, en löytänyt yhtään joka olisi varmuudella tullut ennen kuin olin 2. luokalla koulussa tai vähintäänkin ykkösellä.
Eikö muisti todellakaan ulotu tuon kauemmas lapsuuteen? Tosin 1970-luvun alussa TV:stä ei tullut juuri mitään lapsille tarkoitettua ja monet lastenohjelmat jotka muistan pyörivät vuosikausia joten mahdotonta sanoa miten varhaisia muistot ovat.
Kuuden miljoonan dollarin mies
näkymätön mies
avaruusasema alfa
cannon
kojak
miami vice
magnum
triffidien kapina
polttouhrit
huh ei ees muista kaikkia, mahtavaa oli viettää nuoruus tuolloin
Hitskook esittää
Härmän rahamailla
Vierailija kirjoitti:
Onnen päivät
Lauantai-iltapäivisin tuli Viisikko ja Onnenpäivät. Saunan jälkeen katsottiin vielä Bergerac ja syötiin lämpimät voileivät. Oi että.
Safiiri ja teräs
Hill Street Blues
Konnankoukkuja kahdelle
Ritari Ässä
Taistelupari
Bergerac
Vanha Kettu
Pari muutakin saksalaista poliisisarjaa
Miami Vice
Kultainen Apina
Equalizer, kutsukaa McCall
Star Trek
X-files
Twin Peaks
Dallas ja Dynastia
Maverick
Murha tuli taloon
Yöjuttu. Ja jokin semmonen ku muovinsyöjät.olin tosi pieni silloin ja pelotti ihan hirveesti
Okalinnut, Viisi mustaa kanaa, Kotipesä.
Maailman vahvin nalle
-ei mikään Pamsse