Tuleeko Verkkokauppa.comin tilaukset teille perille? "Tilaus odottaa käsittelyä" ei etene.
Tuote löytyy kyllä varastosta ja yleensä toimitus on edennyt ripeästi. Onko sieltä irtisanottu porukkaa mikä hidastaisi toimitusta?
Kommentit (10)
Älä ainakaan ota sitä saman päivän toimitusta. Ne hukkaa, rikkoo tai toimittaa väärään paikkaan joka kerta.
Tulee. Tein viime viikolla tilauksen ja olen saanut kaikki paketit. Vähän outoa oli, että tilaus tuli kolmessa erässä, eli ei oltu jaksettu niitä yhdistää yhdeksi paketiksi. Olisiko siellä varastolla kiirettä ja henkilöstövajetta, kun lyövät yhden tavaran kerrallaan menemään 🤔
Siellä ei ole nyt kaikki hyvin. Mitäs jos soittaisit sinne ja kysyisit.
Just ostin läppärin, muutamassa tunnissa oli noudettavissa lokerosta. Jos et pääse itse noutamaan niin tilaa woltilla kuljetus?
En ole kokeillut, mutta yhtenä iltana kun jaksoin vasta myöhään lähtenä saamaani käytettyä telkkarin, niin samalla kun menin hakemaan, tilasin telkkarille uuden jalustan Verkkiksestä. Kun kotona tilailin, niin vartin päästä se oli valmiina 24/7 noutopisteestä odottamassa.
Vierailija wrote:
Tulee. Tein viime viikolla tilauksen ja olen saanut kaikki paketit. Vähän outoa oli, että tilaus tuli kolmessa erässä, eli ei oltu jaksettu niitä yhdistää yhdeksi paketiksi. Olisiko siellä varastolla kiirettä ja henkilöstövajetta, kun lyövät yhden tavaran kerrallaan menemään 🤔
Ne on voinu olla ns. eri varastoissa ne tavarat. Omat ostokset on pari kertaa tullu silleen.
Hidastunut on tilausten käsittely. Varmaan irtisanottu kaikki työntekijät.
Tilasin muutama viikko sitten telkkarin ja tuli parissa päivässä.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/