kuinka paljon naiset liikutte seksin aikana.
olen tosi loukkaantunut kun mies väittää etten liiku tarpeeksi. esim. kun olemme kyljellään mies takana. saan orgasmin usein aiemmin kun mies jonka jälkeen on välillä hankala liikkua esim klitoris tosi arka tällöin. Mutta mies väittää etten ollenkaan liiku vaikka mielestäni liikun. välillä yhdyntä kestää 30min-1h ja se tuntuu jo minusta välillä liian pitkältä ajalta. Tästäkin mies valittaa. Alle 30min musta hyvä.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:02"]
Miten porukka täällä ihmettelee miten kyljellä pannessa voi liikkua? Eihän siinä ole mitään haasteellista liikuttaa hieman lantiota työntöjen tahdissa ja kädellä vaikka vähän hyväillä miehen kaulaa/niskaa.
Mutta joo, itse ainakin pyrin tekemään koko ajan jotain seksin aikana, tuntuu paljon paremmalta siten että itsekin on aktiivinen, liikuttaa lantiota, käsiä, vaihtaa asentoa itsekin aktiivisesti yms.. :)
[/quote]
Niin kannattaa tehdä siten kuin ITSESTÄ tuntuu parhaalta. Jos ap:sta tuntuu parhaalta pysyä paikoillaan ja sinusta liikkua niin kumpikin tehköön kuten itse haluaa.
Ei seksissä ole oikeita tai vääriä vastauksia.
[/quote]
Eli mieskin saa ajatella vaan ja ainoastaan itseään? Varmaan hyvää seksiä tulee.
Naistenkin on turha valittaa kun mies ajattelee vaan itseään sängyssä kun ne itse tekee samaa aina.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:02"]Miten porukka täällä ihmettelee miten kyljellä pannessa voi liikkua? Eihän siinä ole mitään haasteellista liikuttaa hieman lantiota työntöjen tahdissa ja kädellä vaikka vähän hyväillä miehen kaulaa/niskaa.
Mutta joo, itse ainakin pyrin tekemään koko ajan jotain seksin aikana, tuntuu paljon paremmalta siten että itsekin on aktiivinen, liikuttaa lantiota, käsiä, vaihtaa asentoa itsekin aktiivisesti yms.. :)
[/quote]
Kyse olikin kyljellä takaapäin, siis lusikasta. Siinä voi työntää vastaan, mutta eipä siinä asennossa pysty hirmuisesti liikkumaan. Eri asennoissa se miten pystyy liikkumaan vaihtelee kivasti. Jos katseet kohtsavat kyljellään tai lähetyssaarnaajassa voi liikkua työntejen tahdissa, pyörittää lantiota ja hyväillä kumppania. Lähetyssaarnaajassa tykkään välillä kietoa jalat tiukasti kumppanin pepun päälle. Olen tosi notkea, eli mun jalka voi olla kumppanin olkapäällä, myös kyljellään. Asentoja meillä vaihdellaan tiiviisti. Ja kun olen päällä, minä vien ja haen omaa nautintoani. Yleensä mieskin siitä tykkää :).
ap tässä vielä
Siis todellakin olen siis aktiivinen sängyssä,mutta en ymmärrä miehen valitusta jos ollaan kyljellään pitäis siinäkin tehdä jotain koko ajan. ja siis kokjo ajan. Saan aika helposti orgasmin ja mies hitaasti siinä vois olla se yks ongelma. ite oon mielestäni aktiivisin ennen omaa orgasmia.Mut kieltämättä musta tuntuu ihan fyysisesti oman orgasmin jälkeen usein et voitais jo lopettaa vaikka olisin kuinka innostunut sitä ennen. Aina kuitenkin halunnut huomioida miestä enkä ole lopetaanut tähän. ainoastaan jos alkaa mennä tuntia pidemmälle ollaan monesti lopetettu yhteisestä sopimuksesta. ja esim suihin otan tosio mkielellään mieheltä. Mies ei tätä ilmeisestihuomioi. isoin ongelma on kyllä et mies ei pidä muo enää viehättävänä.Useampi lapsi on ja ikää päälle 40v. ja todella kauan oltu yhdessä. Itkettänyt koko päivän kun haluisin olla miehelle hyvä mut itellä kova ahdistus päällä. Kun tuntuu etten enää miehelle kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:57"]
Yllättävän moni nainen tosiaan on melko passiivinen sängyssä ja olettaa, että mies tekee kaiken. Seksi toki voi olla ja onkin nautinnollista, vaikka nainen ei kovin aktiivinen olisikaan, sillä moni passiivinen kuitenkin nauttii seksistä täysin rinnoin. Silti joskus tulee mieleen, että olisi ihan mukava, jos sitä yritystä olisi toiseenkin suuntaan eikä itse tarvitsisi aina olla suorituksen "kippari".
Mielenkiinnosta kysynkin naisilta, että onko siinä passiivisuudessa sängyssä - vaikka siis seksistä nautiikin - joku epävarmuustekijä mukana vai mikä?
[/quote]
Miksi te miehet sitten tyydytte alavireisiin naisiin? Vai onko kohdalle vain sattunut hitaasti lämpeneviä yksilöitä, jotka tarvitsevat pitkän virittelyn? Voihan naiset olla ujoja tai estyneitä ja pelkäävät ottaa kalikat käsiin. Miehet voi esittää toiveita myös ja normaali nainen kyllä laittaa sormensa peliin sekä myötäilee kulkua.
Ei taida olla sellaista asentoa jossa en ollenkaan liikkuisi ellei erikseen pyydetä olemaan paikallaan, mutta kyllä se lusikassa haastavinta on. Työntelen vastaan, teen jotain muuta liikettä lantiolla tai supistelen lantionpohjan lihaksia. Myös käsillä yltää toista koskettamaan ja nämä on omalle miehelle riittäneet. En ole mikään sirkustaiteilija, mutta toisen jatkuvasti huomioiva kyllä sillon jos ei ole erikseen tarkoitus olla itse pelkästään saavana osapuolena. Näitä kommentteja en tajua ollenkaan, että tehdään pelkästään mistä itse tykkää. Kai sitä sitten voi itsensä dildollakin hoidella, jos ei kumppanilla ole niin väliä. N27
Ja mikään muu asentoko ei ole mahdollinen?
Niin.
Minua häiritsee se että pidän itseäni lahnana. Mies ei halua että liikun seksin aikana. Ja koska hänen lempiasentonsa on takaapäin niin että makaan sängyllä mahallani niin en pysty muilla tavoilla sit ten kompensoimaan tätä etten liiku. Olisi kiva esim pussailla tai halailla ja just liikkua...mutta. Auttakaa naista mäessä, miten voi olla aktiivinen jos toinen ei halua että liikut? :'D
Mielestäni naisella on paljon vaikeampi rooli sängyssä, siis aktiivisuuden kannalta.
Pitäisi jaksaa sitä helvetin kyykkyvatkausta tai hyppimistä puoli tuntia, kun en itse saa siitä yhtään mitään ja vaikka saisinkin joskus, niin tulen jo muutamassa minuutissa ja sitten pelkästään väsyttää ja vituttaa.
Olen leikilläni nylkyttänyt miestä vaatteet päällä enkä voi muuta sanoa, kuin että onpas helvetin paljon helpompia, mukavampia ja kevyempiä liikeratoja kuin ne, mitä joudun itse suorittamaan sängyssä.
Mies nojaa johonkin, lyö polvet patjaan ja vähän heiluttaa lantiotaan. Ei tarvitse kyykätä jalat epämukavasti levällään ja polvet muusina samaan aikaan pyllistellen eteenpäin vaginan ja peniksen sijaintierojen takia - nahdollisimman nopeasti ja rajusti, mutta kuitenkin äärimmäisen varovaisesti, ettei penis lipsahda ulos ja nyrjähdä. Saatana mitä vaatimuksia.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:02"]
Miten porukka täällä ihmettelee miten kyljellä pannessa voi liikkua? Eihän siinä ole mitään haasteellista liikuttaa hieman lantiota työntöjen tahdissa ja kädellä vaikka vähän hyväillä miehen kaulaa/niskaa.
[/quote]
Niin kannattaa tehdä siten kuin ITSESTÄ tuntuu parhaalta. Jos ap:sta tuntuu parhaalta pysyä paikoillaan ja sinusta liikkua niin kumpikin tehköön kuten itse haluaa.
Ei seksissä ole oikeita tai vääriä vastauksia.