Muistutus seksittömässä suhteessa oleville miehille
Hieman taustaa:
Olen 34v mies ja seksittä on vaimon kanssa oltu nyt lapsen syntymän jälkeen about 3v. Tästä viimeiset n. 1,5 vuotta täysin selibaatissa. Tarina on sinänsä ilmeisen tavallinen, vaimolla seksihalut hävisivät. Aluksi otti kovasti miehisyyden päälle mutta sittemmin olen asian yli jo päässyt. Oma käsi tietysti toimisi, mutta tämän vaimon haluttomuuden vuoksi myös omat halut ovat laskeneet siten, että tosiaan tuo viimeiset 1,5 vuotta on ollut ainakin mulla täysin seksuaalisesti olematonta aikaa (ei edes masturbointia). Tähänkin olen ollut nyt ihan "tyytyväinen", eli meillä ei ole mitään puhetta vieraissa käymisestä tai mistään sellaisesta. Seksiä ei vain ole.
No, se varsinainen asia tulee tässä: kävin lääkärissä muiden asioiden vuoksi ja sitten verikokeessa todettiin eturauhassyöpäepäily!! No, tutkimuksissa sitten syitä etsiessä karsittiin pois yksi jos toinenkin mahdollinen aiheuttaja. Urologin mukaan seksittömyys on ainoa asia, joka on voinut tapauksessani olla syyllinen kohonneisiin arvoihin. Hänen mukaansa seksiä tulisi nyt harrastaa. Piste.
No, tästä sitten kotiin vaimolle kertomaan ja melko keskustelut siitä syntyi, syöpä ei ole ihan pikkujuttu. Tästä on nyt vuosi ja vaimon kanssa on ollut sen jälkeen seksiä kerran (lääkärin mukaan nyt pitäisi tahti olla sellainen että 1krt/viikko). Olen sitten pitänyt omaa kivaa (about kerran pari kuussa tulee hommat itsekseen hoideltua) ja arvot ovat (kolmen mittauksen jälkeen) laskeneet takaisin lähes normilukemiin. Vielä pitäisi sama tahti jatkua tai useaminkin pitäisi seksiä olla mutta katsotaan ja testeissä käyn vielä jonkin aikaa.
Eli tämä muistutuksena kaikille jotka seksittömyyden kanssa painivat ja tälläkin palstalla siitä puhuvat. :-)
Kommentit (2)
Ehkä tuo syöpä on luonnon tapa hoitaa mies pois kärsimyksistään, jos seksi loppuu kokonaan.
teknisesti ottaen vaimo siis oikeastaan suorittaa pahoinpitelyä mikäli ei anna