Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka paljon naiset liikutte seksin aikana.

Vierailija
14.05.2015 |

olen tosi loukkaantunut kun mies väittää etten liiku tarpeeksi. esim.  kun olemme kyljellään mies takana. saan orgasmin usein aiemmin kun mies jonka jälkeen on välillä hankala liikkua esim klitoris tosi arka tällöin. Mutta mies väittää etten ollenkaan liiku vaikka mielestäni liikun. välillä yhdyntä kestää 30min-1h ja se tuntuu jo minusta välillä liian pitkältä ajalta. Tästäkin mies valittaa. Alle 30min musta hyvä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valittajaäijä. Mitä akrobatiaa siinä pitäisi harrastaa samalla? Ota joskus,ihan kuittailu mielessä, käsipainot käsiin kun yhdyntä alkaa ja sano että siinä sulle liikkumista.
Tunnin aikana kerkee jo aika monta toistoa tehdä.

Vierailija
22/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo luullut oon nää vuodet et kun rakastaa toista ja haluaa se on jo tosi paljon. Mies saa määrittää mikä on hyvää liikkumista ja se mikä naisesta tuntuu hyvätä sillä ei väliä-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin entisen lahnan en tietenkää sen perusteella mutta kokonaisuutta katsoen se oli yksi syy joka söi seksuaalisen kiinnostukseni.

Vierailija
24/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tosiaan tiedä, miten tuollaisessa takaapäin-kyljellään -asennossa pystyy hirveästi liikkumaan, mutta mun mies ainakin lähetyssaarnaaja-asennossa yleensä pyytää mua olemaan liikkumatta. No olenkin hiljattain tajunnut, että sen vuoksi en ole itse usein tullut yhdynnässä, että olen keskittynyt liikaa tuottamaan miehelle nautintoa, eli liikkumaan. Miehet kun yleensä mun kokemuksen mukaan ainakin tulevat paljon helpommin kuin naiset. Kun olen lopettanut liikkumisen, pystyn paremmin keskittymään siihen, miltä siellä omassa alapäässä oikeasti tuntuu ja näin ollen tulemaan itsekin. Muissa asennoissa en ole vielä onnistunut tulemaan ja niissä edelleen liikun itsekin. Mutta tällä hetkellä lähetyssaarnaaja onkin mun lemppariasento, kun vihdoin olen alkanut nauttia siitä.

Nainen 25v.

Vierailija
25/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Harrastan liikuntaa, et pysyn notkeana. Onhan se kiva laueta eri asennoissa taitavan miehen kanssa.

Vierailija
26/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:45"]

Ihme valittajaäijä. Mitä akrobatiaa siinä pitäisi harrastaa samalla? Ota joskus,ihan kuittailu mielessä, käsipainot käsiin kun yhdyntä alkaa ja sano että siinä sulle liikkumista. Tunnin aikana kerkee jo aika monta toistoa tehdä.

[/quote]

Akrobatia sängyssä on kivaa, voimailulajit ei. Terv. Aikuinen nainen

Miesten kannattaa vaihtaa naisensa vähän kokeneempaan. 45-vuotiaana jo osaa seksistä yhtä ja toista.

Vierailija
27/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:50"]Enpä tosiaan tiedä, miten tuollaisessa takaapäin-kyljellään -asennossa pystyy hirveästi liikkumaan, mutta mun mies ainakin lähetyssaarnaaja-asennossa yleensä pyytää mua olemaan liikkumatta. No olenkin hiljattain tajunnut, että sen vuoksi en ole itse usein tullut yhdynnässä, että olen keskittynyt liikaa tuottamaan miehelle nautintoa, eli liikkumaan. Miehet kun yleensä mun kokemuksen mukaan ainakin tulevat paljon helpommin kuin naiset. Kun olen lopettanut liikkumisen, pystyn paremmin keskittymään siihen, miltä siellä omassa alapäässä oikeasti tuntuu ja näin ollen tulemaan itsekin. Muissa asennoissa en ole vielä onnistunut tulemaan ja niissä edelleen liikun itsekin. Mutta tällä hetkellä lähetyssaarnaaja onkin mun lemppariasento, kun vihdoin olen alkanut nauttia siitä.

Nainen 25v.
[/quote]

Jatkan vielä, että sen jälkeen, kun olen itse tullut, alan taas liikkua, ja siinä ei enää miehen tarvitsekaan sitten itse liikkua, kun jo pian tulee.

Vierailija
28/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli löysävittuinen lahna. Eipä sellaista kovin kauaa jaksa katsella.

Vierailija
29/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni nainen tosiaan on melko passiivinen sängyssä ja olettaa, että mies tekee kaiken. Seksi toki voi olla ja onkin nautinnollista, vaikka nainen ei kovin aktiivinen olisikaan, sillä moni passiivinen kuitenkin nauttii seksistä täysin rinnoin. Silti joskus tulee mieleen, että olisi ihan mukava, jos sitä yritystä olisi toiseenkin suuntaan eikä itse tarvitsisi aina olla suorituksen "kippari". 

Mielenkiinnosta kysynkin naisilta, että onko siinä passiivisuudessa sängyssä - vaikka siis seksistä nautiikin - joku epävarmuustekijä mukana vai mikä? 

Vierailija
30/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kyljellä se pantava mihinkään liiku. Mikä ihme hyypiö se sun äijä on.

Vierailija
31/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastan ylös alas: Hytkyn hytkyn pomp pomp niin että tissit pomppii.

Vierailija
32/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet, miten haluaisitte että naiset liikkuu? Millainen on hyvä pano? Laitan vinkit korvan taakse.

Vierailija
33/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKSIALOITUKSET SEKSIPALSTALLE, KIITOS!

Vierailija
34/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:42"]SEKSIALOITUKSET SEKSIPALSTALLE, KIITOS!
[/quote]

Tää on "aihe vapaa". Häiritseekö? Ootko jotenkin estynyt tai joku kiihkouskis?

Vierailija
35/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:14"]

Pitääkö siinä liikkua?

[/quote]

Tietenkin pitää. Mitä jos miehesi ajattelisi samalla tavalla?

Vierailija
36/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:25"]

Miten kyljellään maatessa liikutaan? Hytkyen kuin epilepsiakohtauksessa? Minä liikun itse tasan silloin kun olen päällä. Muuten saa mies tehdä hommansa.

[/quote]

Siis oletko lahna kaikissa muissa asennoissa kuin päällä ollessasi?

Vierailija
37/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:36"]

Kyljellä ollessa vastaan työntöihin mutta muuten siinä asennossa on vaikea kauheasti jumpata. Tunti seksiä valittajan kanssa olisi todellakin liikaa. Jos tuleminen kestää noin kauan on miehen omassa tekniikassa hiomista.

[/quote]

Kyllä sitä voi tulla montakin kertaa. 

Vierailija
38/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:57"]

Yllättävän moni nainen tosiaan on melko passiivinen sängyssä ja olettaa, että mies tekee kaiken. Seksi toki voi olla ja onkin nautinnollista, vaikka nainen ei kovin aktiivinen olisikaan, sillä moni passiivinen kuitenkin nauttii seksistä täysin rinnoin. Silti joskus tulee mieleen, että olisi ihan mukava, jos sitä yritystä olisi toiseenkin suuntaan eikä itse tarvitsisi aina olla suorituksen "kippari". 

Mielenkiinnosta kysynkin naisilta, että onko siinä passiivisuudessa sängyssä - vaikka siis seksistä nautiikin - joku epävarmuustekijä mukana vai mikä? 

[/quote]

Meillä mies tosiaan useammin se "kippari". Johtuu varmaan siitä, että se on innokkaampi harrastamaan seksiä kun taas itselleni se ei ole niin tärkeää ja voisin todela usein jättää välistäkin. Joskus innostun, varsinkin jos olen juonut pari lasia viiniä. Silloin saatan stripata ja ottaa ohjat käsiini mutta noin muuten tykkään itse siitä, että mies tietää mitä tekee ja päättää sängyssä. Kai olen vähän laiskakin seksin suhteen. Liikun kyllä mutta teen sen lähinnä miestä miellyttääkseni. 

Vierailija
39/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten porukka täällä ihmettelee miten kyljellä pannessa voi liikkua? Eihän siinä ole mitään haasteellista liikuttaa hieman lantiota työntöjen tahdissa ja kädellä vaikka vähän hyväillä miehen kaulaa/niskaa. 

Mutta joo, itse ainakin pyrin tekemään koko ajan jotain seksin aikana, tuntuu paljon paremmalta siten että itsekin on aktiivinen, liikuttaa lantiota, käsiä, vaihtaa asentoa itsekin aktiivisesti yms.. :) 

Vierailija
40/49 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä näyttämään miten sun pitäis liikkua tuossa asennossa. Vaihtakaa puolia ja rynkytä äijää takaapäin kyljellään ja samalla hän demonstroi sun toivottuja liikkeitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä