Mieheni seksikumppani suuttui minulle
Minulle sattui pari vuotta sitten onnettomuus, jonka jälkeen en oikein voi enää harrastaa seksiä normaalisti. Puhuimme miehen kanssa eri vaihtoehdoista ja minä totesin että jos mies on muuten onnellinen liitossamme, hän voi hyvin etsiä jonkun seksisuhteeseen kanssaan.
Mies piti ideaa hyvänä ja ehdotti että laittaa nettiin ilmoituksen jossa kertoo olevansa varattu ja etsivänsä seksiseuraa. Näin teimme, ja pian sopiva nainen löytyi.
Emme ole yksityiskohdista puhuneet mutta mies on kyllä aina kertonut poikkeavansa töiden jälkeen "Tarun" luona jne.
Miehen synttärit ovat syksyllä ja hän sai silloin Tarulta lahjan, kertoi senkin ja pohti pitäisikö hänen ostaa joululahja Tarulle. Arvelin että se olisi ihan kohteliasta ja mies valitsi sitten jonkun hajuveden kaupassa samalla kun avusti minua kosmetiikan hankkimisessa.
Miehen avoimuus tuli liiton pelastukseksi kun hän kertoi että nyt Taru on alkanut kiristää häneltä rahaa ja lahjoja, jottei hän kertoisi vaimolle. Kävi siis ilmi ettei mies ollut kertonut Tarulle että minä tiedän. No, mies ei tietty kiristykseen suostunut, ja T oli sitten selvittänyt puhelinnumeroni ja laittoi minulle viestiä että on miehen salarakas.
Vastasin että olen asiasta tietoinen, johon T ilmeisen kiukkuisena alkoi vängätä että en nyt varmaan ihan tajua miten syvä miehen petos on, että on saanut hajuvesiäkin lahjaksi jne. Tähän minä vastasin että joo, olin mukana kun se Dior ostettiin, toivottavasti tykkäsit.
Tästä nainen sekosi ihan täysin ja pommittaa nyt meitä molempia. Olemme kuulemma sairaita huijareita kun emme ole kertoneet että minä tiedän. Paljon pahempaakin tekstiä tulee mutta en nyt viitsi kirjoittaa enempää, ymmärrätte pointin.
Minä en ihan tajua, toki minusta olisi voinut kertoa että minä tiedän, mutta en silti näe miten nainen joka oli valmis kiristämään miestä ja satuttamaan tietämätöntä vaimoa voi olla noin raivoissaan siitä että peli ei ollutkaan epärehellistä?
Kommentit (106)
Minua hämää aloituksessa se, kun ap itse on ehdottanut miehelleen sivusuhdetta eli asia on ap:lle ok, ja seuraavassa kappaleessa kertoo miehen avoimuuden pelastaneen parisuhteen. Miten miehen avoimuus liittyy mitenkään mihinkään kun vaimo itse ehdotti koko asiaa? Katkesiko provotehtailijan ajatus matkalla?
Minusta tuossa tilanteessa seksi on sitten lopetettava kokonaan molempien osalta. Kauheaahan tuollainen sallittukin pettäminen on.
En voi käsittää, kuka kestää tuollaista suhdetta.
Taru luuli, että saa napattua miehen itselleen ajan mittaan, kun se oli jo pettämään lähtenyt. Kamala järkytys, kun suhteessa olikin kaikki ok.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:11"] Ei tuommoiseen touhuun kenekään pitäisi edes alkaa!!! Eikö todellakaan ole muuta keinoa tarpeiden tyydyttämiseen??? [/quote] Jos sinulla on parempia ehdotuksia, niin kerro toki. ap [/quote] Maksulliset, rehellinen seksiseuran haku pariskuntana. On paljon keinoja, joissa ei hyväksikäytetä kolmatta osapuolta, niin kuin tässä on tehty. T. Itsekin monisuhteessa
[/quote]
Varmemmin hyväksikäyttöön törmää maksullisen seuran puolella kuin hakemalla varattuna miehenä sekstailuseuraa ilmaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:51"]
Minusta tuossa tilanteessa seksi on sitten lopetettava kokonaan molempien osalta. Kauheaahan tuollainen sallittukin pettäminen on. En voi käsittää, kuka kestää tuollaista suhdetta.
[/quote]
_Sinun_ mielestäsi ja _teidän_ suhteessanne. Mun mielestä AP:n ratkaisu ikävässä tilanteessa oli rohkea. Se, että toteutus mätti, ei ollut AP:n vika, vaan 'Taru' ryssi.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:50"]
Minua hämää aloituksessa se, kun ap itse on ehdottanut miehelleen sivusuhdetta eli asia on ap:lle ok, ja seuraavassa kappaleessa kertoo miehen avoimuuden pelastaneen parisuhteen. Miten miehen avoimuus liittyy mitenkään mihinkään kun vaimo itse ehdotti koko asiaa? Katkesiko provotehtailijan ajatus matkalla?
[/quote]
Jos mies ei esimerkiksi olisi kertonut lahjasta jonka sai T:ltä, tai lahjasta jonka osti hänelle, ja ylipäätään tapaamisten määrästä, olisin hyvin saattanut uskoakin että asiassa on jotain mätää. Nyt Tarulla ei ollut mitään kerrottavaa jota en olisi tiennyt.
Kyllä se minusta tekee ison eron.
ap
Joku kysyi myös omasta parhaastani ja voinnistani.
No, tietenkin tämä meni nyt vähän oudoksi, mutta viestejä ei ole enää pariin tuntiin tullut, T ilmeisesti rauhoittui.
Mitä tulee muuhun, niin olen kyllä edelleen tämän järjestelyn kannalla, vaikka ensi kerralla katson että mies tosiaan kertoo että minäkin tiedän asiasta. Ei ole sitten epäeettistä ja ressukan hyväksikäyttöä.
Minä saan näin pitää vierelläni miehen, jonka kanssa olen jo jakanut pitkän matkan ja jonka kanssa haluan jatkossakin jakaa aamukahvikeskustelut ja avioelämän. Samalla en kuitenkaan joudu pelkäämään että mies lähtee toisen matkaan seksinpuutteen takia, kun kerran seksiä on saatavilla ihan niin paljon kuin haluaa.
Ei tämä ideaalia ole, mutta minulle sopii. Ja tämähän ei välttämättä ole edes elinikäinen tilanne, tässä ei ole kyse sellaisesta vammasta mikä ehkä ensimmäisenä tulisi mieleen.
ap
Mies on valehdellut kun ei muuten olisi ketään saanut ilmaiseksi huoraksi.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:14"]
Mies on valehdellut kun ei muuten olisi ketään saanut ilmaiseksi huoraksi.
[/quote]
Eikö sitä luulisi että seksisuhteeseen on helpompi saada ihminen kun ei tarvitse pelätä vaimoa?
Nythän ei tiedä, mitä miehesi kaiken kaikkiaan on naiselle puhunut. Luulen, että on aika vähän naisia, jotka suostuvat pelkkään seksisuhteeseen. Tässä tapauksessa on vaikea arvailla, mitä kaikkea naisen kiukun takana on. Mutta arvailen kuitenkin: Kun vaimo on täysin selvillä suhteesta, mies ja vaimo keskustelevat siitä jne., tulee tästä seksisuhteesta jotenkin tosi tekninen, järjestely joka on tehty siitä syystä, ettei vaimo voi harrastaa seksiä. Tämä rakastajan osassa oleva nainen on aivan kuin perheen apulainen, auttaa seksissä. Se kyllä varmaan vie seksistä myös nautinnon.
Olen aika varma, että tuo seksisuhde tulee päättymään aika nopeasti. Ilmeisesti mies on tajunnut asian, koska ei ole kertonut vaimon tietävän.
Eli summa summarum: tämä seksiin otettu nainen tuntee tulevansa hyväksi käytetyksi.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:37"]Nythän ei tiedä, mitä miehesi kaiken kaikkiaan on naiselle puhunut. Luulen, että on aika vähän naisia, jotka suostuvat pelkkään seksisuhteeseen. Tässä tapauksessa on vaikea arvailla, mitä kaikkea naisen kiukun takana on. Mutta arvailen kuitenkin: Kun vaimo on täysin selvillä suhteesta, mies ja vaimo keskustelevat siitä jne., tulee tästä seksisuhteesta jotenkin tosi tekninen, järjestely joka on tehty siitä syystä, ettei vaimo voi harrastaa seksiä. Tämä rakastajan osassa oleva nainen on aivan kuin perheen apulainen, auttaa seksissä. Se kyllä varmaan vie seksistä myös nautinnon.
Olen aika varma, että tuo seksisuhde tulee päättymään aika nopeasti. Ilmeisesti mies on tajunnut asian, koska ei ole kertonut vaimon tietävän.
Eli summa summarum: tämä seksiin otettu nainen tuntee tulevansa hyväksi käytetyksi.
[/quote]
Juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:09"] Mies oli epärehellinen, ei kertonut että tiedät. [/quote] Sivustahuutelijan näkemys: totta helvetissä mies oli epärehellinen kun ei kertonut että vaimo tietää sivusuhteesta. Mutta entä se nainen? Uhkailee ja kiristää, sekö muka on tervettä? [/quote] Harva käyttäytyy "terveesti" kun on luullut olevansa romanttisessa suhteessa ja paljastuu pariskunnan käyttäneen häntä miehen panopuuna.
[/quote]
Eikö mies kuitenkin ilmoituksessaan kertonut olevansa varattu ja hakevansa vain seksiseuraa. Rehellistä toimintaa siinä mielessä. Toisaalta ymmärrän, miksi mies ei halunnut Tarun tietävän, koska äkkiä toinen nainen voi yrittää ängetä perheen arkeen muillakin keinoin, jos hänellä on tunteita miestä kohtaan. Parempi pitää nämä asiat siis täysin erillään. Miehen kannattaa lopettaa seksisuhde välittömästi ja etsiä uusi.
[/quote]
Aloittaja ja hänen miehensä käyttivät tässä vierasta naista ratkaisemaan seksiongelmansa. Se oli väärin. Olisi ilman muuta pitänyt pitää palaveri kolmistaan ja tehdä pelisäännöt. Silloin tämä vieras nainen olisi voinut harkita, haluaako olla mukana tällaisessa. Harvalla naisella on niin suuret seksihalut, että haluaa ilman palkkaa mennä mukaan tuollaiseen. Seksi on naiselle tunteita.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:37"]
Nythän ei tiedä, mitä miehesi kaiken kaikkiaan on naiselle puhunut. Luulen, että on aika vähän naisia, jotka suostuvat pelkkään seksisuhteeseen. Tässä tapauksessa on vaikea arvailla, mitä kaikkea naisen kiukun takana on. Mutta arvailen kuitenkin: Kun vaimo on täysin selvillä suhteesta, mies ja vaimo keskustelevat siitä jne., tulee tästä seksisuhteesta jotenkin tosi tekninen, järjestely joka on tehty siitä syystä, ettei vaimo voi harrastaa seksiä. Tämä rakastajan osassa oleva nainen on aivan kuin perheen apulainen, auttaa seksissä. Se kyllä varmaan vie seksistä myös nautinnon.
[/quote]
Uskon että olet asian ytimessä. Kuten kirjoitin jo itse, minusta mies olisi voinut kertoa minun tietävän.
Omituiseksi tämän tekee kuitenkin se, että jos en tietäisi asiasta, olisi mies silti laittanut nettiin ilmoituksen jossa hakee tällaista "seksiapulaista" koska kotoa ei saa seksiä jostain syystä.
Siksi tämä netti-ilmoitus tuntui fiksulta, ettei kellekään baarituttavuudelle jää sellainen kuva että hän olisi herättänyt miehessä tunteita. Tässä on haettu ketä tahansa naista jota kiinnostaa seksi varatun kanssa. Ei kovin intiimiä sekään.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:51"]
Minusta tuossa tilanteessa seksi on sitten lopetettava kokonaan molempien osalta. Kauheaahan tuollainen sallittukin pettäminen on. En voi käsittää, kuka kestää tuollaista suhdetta.
[/quote]
_Sinun_ mielestäsi ja _teidän_ suhteessanne. Mun mielestä AP:n ratkaisu ikävässä tilanteessa oli rohkea. Se, että toteutus mätti, ei ollut AP:n vika, vaan 'Taru' ryssi.
[/quote]
Mies ryssi. Oli epärehellinen eli jätti hyvin olennaisen asian kertomatta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:09"] Mies oli epärehellinen, ei kertonut että tiedät. [/quote] Sivustahuutelijan näkemys: totta helvetissä mies oli epärehellinen kun ei kertonut että vaimo tietää sivusuhteesta. Mutta entä se nainen? Uhkailee ja kiristää, sekö muka on tervettä? [/quote] Harva käyttäytyy "terveesti" kun on luullut olevansa romanttisessa suhteessa ja paljastuu pariskunnan käyttäneen häntä miehen panopuuna.
[/quote]
Eikö mies kuitenkin ilmoituksessaan kertonut olevansa varattu ja hakevansa vain seksiseuraa. Rehellistä toimintaa siinä mielessä. Toisaalta ymmärrän, miksi mies ei halunnut Tarun tietävän, koska äkkiä toinen nainen voi yrittää ängetä perheen arkeen muillakin keinoin, jos hänellä on tunteita miestä kohtaan. Parempi pitää nämä asiat siis täysin erillään. Miehen kannattaa lopettaa seksisuhde välittömästi ja etsiä uusi.
[/quote]
Aloittaja ja hänen miehensä käyttivät tässä vierasta naista ratkaisemaan seksiongelmansa. Se oli väärin. Olisi ilman muuta pitänyt pitää palaveri kolmistaan ja tehdä pelisäännöt. Silloin tämä vieras nainen olisi voinut harkita, haluaako olla mukana tällaisessa. Harvalla naisella on niin suuret seksihalut, että haluaa ilman palkkaa mennä mukaan tuollaiseen. Seksi on naiselle tunteita.
[/quote]
"Palkkaa" = vaimon satuttaminen, romanssi varatun kanssa?
Taru on luullut menevänsä avioliiton väliin ja vievänsä jonkun aviomiehen. Säälisitkö häntä myös jos vaimo ei asiasta tietäisi, mutta mies ei haluaisi Tarua ykkösnaisekseen? Olisiko "palkka" sitten se, kun Taru kostaa ja tuhoaa miehen avioliiton ja mies joutuu eroamaan vaimostaan?
Eiköhän tuossa koko kuviossa ole jokin ihan muu perustavanlaatuisesti pielessä kuin se että panopuu alkaa mekkaloimaan.
Olen todella surullinen ap.n puolesta.
Jonain päivänä tajuat mitä vahinkoa olet tehnyt itsellesi sallimalla tällaisen järjestelyn.
Itse mielummin päättäisin suhteen kun alentuisin katsomaan vierestä kun mies nai vierasta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:46"]Eiköhän tuossa koko kuviossa ole jokin ihan muu perustavanlaatuisesti pielessä kuin se että panopuu alkaa mekkaloimaan.
Olen todella surullinen ap.n puolesta.
Jonain päivänä tajuat mitä vahinkoa olet tehnyt itsellesi sallimalla tällaisen järjestelyn.
Itse mielummin päättäisin suhteen kun alentuisin katsomaan vierestä kun mies nai vierasta.
[/quote]
Ja lisään vielä että ihan saatanan oksettavia olette.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:37"]
[/quote]
Uskon että olet asian ytimessä. Kuten kirjoitin jo itse, minusta mies olisi voinut kertoa minun tietävän.
Omituiseksi tämän tekee kuitenkin se, että jos en tietäisi asiasta, olisi mies silti laittanut nettiin ilmoituksen jossa hakee tällaista "seksiapulaista" koska kotoa ei saa seksiä jostain syystä.
Siksi tämä netti-ilmoitus tuntui fiksulta, ettei kellekään baarituttavuudelle jää sellainen kuva että hän olisi herättänyt miehessä tunteita. Tässä on haettu ketä tahansa naista jota kiinnostaa seksi varatun kanssa. Ei kovin intiimiä sekään.
ap
[/quote]
Olet oikeassa, mutta asiat eivät seksiasioissa mene järjen mukaan.
Kannattaa miettiä, miksi ihmeessä kukaan nainen haluaa pelkkää seksiä yhdenkään miehen kanssa. Lähes ainut tilanne, jonka äkkiä keksin on samankaltainen kuin sinulla eli on nainen, jonka mies ei pysty harrastamaan seksiä. Vapaa nainen normaalisti haluaa tunteet mukaan. Nainen saattaa jostain syystä joskus huijata jopa itseäänkin uskomaan, että pelkka seksi riittää, mutta se ei useinkaan ole totuus.
Teidän tapauksessa ideaalia voisi olla, että löytyisi nainen, jonka mies ei kykene seksiin. Siitäkin voisi laittaa nettitreffeille ilmoituksen.
Missä on omanarvontuntosi nainen??!!! Ja vielä mukana valitsemassa lahjoja miehesi rakastajalle???!!!!!!!!!!!!!!!
HUH HUH!!!!!
Voi [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:22"]On kyllä aika huvittavaa, että joku kehtaa suuttua siitä, että mies ei ollutkaan pettävä sika :D "Jumankauta, en minä mitään rehellistä miestä halunnut!"
[/quote]
Reps. Voi luaja mikä bimbo