Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni seksikumppani suuttui minulle

Vierailija
14.05.2015 |

Minulle sattui pari vuotta sitten onnettomuus, jonka jälkeen en oikein voi enää harrastaa seksiä normaalisti. Puhuimme miehen kanssa eri vaihtoehdoista ja minä totesin että jos mies on muuten onnellinen liitossamme, hän voi hyvin etsiä jonkun seksisuhteeseen kanssaan. 

Mies piti ideaa hyvänä ja ehdotti että laittaa nettiin ilmoituksen jossa kertoo olevansa varattu ja etsivänsä seksiseuraa. Näin teimme, ja pian sopiva nainen löytyi. 

Emme ole yksityiskohdista puhuneet mutta mies on kyllä aina kertonut poikkeavansa töiden jälkeen "Tarun" luona jne. 

Miehen synttärit ovat syksyllä ja hän sai silloin Tarulta lahjan, kertoi senkin ja pohti pitäisikö hänen ostaa joululahja Tarulle. Arvelin että se olisi ihan kohteliasta ja mies valitsi sitten jonkun hajuveden kaupassa samalla kun avusti minua kosmetiikan hankkimisessa. 

Miehen avoimuus tuli liiton pelastukseksi kun hän kertoi että nyt Taru on alkanut kiristää häneltä rahaa ja lahjoja, jottei hän kertoisi vaimolle. Kävi siis ilmi ettei mies ollut kertonut Tarulle että minä tiedän. No, mies ei tietty kiristykseen suostunut, ja T oli sitten selvittänyt puhelinnumeroni ja laittoi minulle viestiä että on miehen salarakas. 

Vastasin että olen asiasta tietoinen, johon T ilmeisen kiukkuisena alkoi vängätä että en nyt varmaan ihan tajua miten syvä miehen petos on, että on saanut hajuvesiäkin lahjaksi jne. Tähän minä vastasin että joo, olin mukana kun se Dior ostettiin, toivottavasti tykkäsit.

Tästä nainen sekosi ihan täysin ja pommittaa nyt meitä molempia. Olemme kuulemma sairaita huijareita kun emme ole kertoneet että minä tiedän. Paljon pahempaakin tekstiä tulee mutta en nyt viitsi kirjoittaa enempää, ymmärrätte pointin.

Minä en ihan tajua, toki minusta olisi voinut kertoa että minä tiedän, mutta en silti näe miten nainen joka oli valmis kiristämään miestä  ja satuttamaan tietämätöntä vaimoa voi olla noin raivoissaan siitä että peli ei ollutkaan epärehellistä?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:10"]Tutustupa joskus vaikka Anna Kontulan tutkimuksiin ja holhoa seksityöläisiä vähemmän.[/quote]

Tutustupa sinä osaltasi siihen miten tehdään lyhyempiä lainauksia toisten teksteistä. Kukaan ei jaksa lukea sivutolkulla samoja lainauksia ja asian ydinkin hukkuu helpommin.

Vierailija
102/106 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun kaikki Ap:n kirjoittamat faktat pitävät paikkansa, on nimenomaan tämä taru päästään vialla. Ap:lla ja Ap:n miehellä on avoin suhde, joka on varsin yleinen suhdemuoto nykyään. Tarulla ja miehellä taas oli seksisuhde. Taruhan tähän nimenomaan suostui ja lähti mukaan.

Lahjan ostaminen on kohteliasta vaikkei kyseessä olisikaan mikään parisuhde. Seksisuhteissa ei ole kiellettyä olla kohtelias tai pitää tunnesidettä. Erona on se, ettei kyseessä todentotta ole parisuhde tai suhde, jossa sitten jaetaan jo arkeakin yhdessä. Kun tavataan, harrastetaan seksiä. Ei mennä elokuviin tai teatteriin tai "vain jutella". Jos ei tällaisessa suhteessa halua olla vaan haluaa parisuhteen, kannattaa hankkiutua parisuhteeseen ja jättää se seksisuhde. Ei se sen vaikeampaa ole. Kukaan ei ole tässä tarua käyttänyt hyväksi. Aikuinen omat päätökset tekevä nainen.

Tarun käytöstä ei mikään puolusta. Kiristäminen on aina väärin.

Omalle kohdalle tosin olisin halunnut tietää, että mies on avoimessa suhteessa. Mutta se ei todellakaan ole tässä se pointti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:09"] Mies oli epärehellinen, ei kertonut että tiedät. [/quote] Sivustahuutelijan näkemys: totta helvetissä mies oli epärehellinen kun ei kertonut että vaimo tietää sivusuhteesta. Mutta entä se nainen? Uhkailee ja kiristää, sekö muka on tervettä? [/quote] Harva käyttäytyy "terveesti" kun on luullut olevansa romanttisessa suhteessa ja paljastuu pariskunnan käyttäneen häntä miehen panopuuna.

[/quote]

Panopuuta ollaan yleensä hakemassa, jos varattu mies hakee panoseuraa ja nämä tulee ilmi jo ilmoituksesta. Ei ainakaan tuollaiseen ilmoitukseen vastatessa kannata alkaa suunnittelemaan heti kättelyssä yhteisen rintamamiestalon ostoa.

Vierailija
104/106 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika huvittavaa, että joku kehtaa suuttua siitä, että mies ei ollutkaan pettävä sika :D "Jumankauta, en minä mitään rehellistä miestä halunnut!"

Vierailija
105/106 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voitteko lakata käyttämästä sanaa panopuu? Että kun on jo vuosi 2015 niin voidaan varmaan jo todeta että naisetkin tykkää seksistä, on seksisuhteissa siinä missä miehetkin ja eivät ole seksissä millään tavoin puuna vaan ihan tasa-arvoisia yhtä aktiivisia osapuolia?

Vierailija
106/106 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Tarulla olisikin aikaa myöten herännyt/kasvanut romanttisia tunteita ap:n miestä kohtaan ja ne tunteet tuntuivat hänestä paljon jännittävämmiltä ja kiihottavammilta ja seksi oli parempaa kun hän oli siinä luulossa että miehen vaimo ei tiedä suhteesta mitään. Kielletty kiihotti mutta vaimon tietoisuus Tarun salaiseksi luulemastaan suhteesta romahdutti hänen pilvilinnansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi