Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eteinen vähän tylsän värinen. Miten piristää?

Vierailija
16.01.2022 |

Maton ajattelin ainakin uusia. Kolmella seinällä on beigen/maitokahvin värinen tapetti, yksi seinä on valkoinen. Valkoista senän pätkää vasten on iso valkoinen vaatekaappi, toisella seinällä on tummaa puuta oleva lipasto. Lattia on vaaleanharmaa.
Nyt mattona on vaaleanbeessi puuvillamatto joka on vähän liian herkkä väri tuohon, suunnitelmissa vaihtaa ainakin se. Millaisia eteismattoja teillä on, jos on vähän värikkäämpiä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva taulu seinälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kiva taulu seinälle?

Lipaston päällä on jo taulu, muualla ei olekaan oikein tilaa. Ap

Vierailija
4/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku kaurapuurosisustaja ihmettelee, kun ei se kaurapuuro olekaan kaunista.

Vierailija
5/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumu tai tummanvioletti matto, tai joku räväkkä esim turkoosi, tummanpunainen tai joku missä vaikka kahta eri väriä.

Vierailija
6/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku kaurapuurosisustaja ihmettelee, kun ei se kaurapuuro olekaan kaunista.

Mä arvasin että joku tulee vittuilemaan tuosta beessistä😂

No mitä väriä ehdotat, miksi kommentoida jos ei ole mitään vastausta itse kysymykseen? Ap

Vierailija
7/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa ryhdistämään. Ei ainakaan mitään ”piristävää punaista”.

Vierailija
8/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä väriä ehdotat, miksi kommentoida jos ei ole mitään vastausta itse kysymykseen? Ap

Sun kandee miettiä mistä väristä itse tykkäät(te). Tuskin me täällä osataan ehdottaa mitään väriä mikä ei itsellesi tulisi mieleen.

Vierailija
9/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mahdu tauluja, niin ostaisin värikkään maton. Siis sellaisen monivärisen, voi olla itämainen, räsymatto, raidallinen tai joku muu kuviollinen, mikä nyt vaan omaan tyyliin sopii ja miellyttää silmää.

Vierailija
10/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaa ryhdistämään. Ei ainakaan mitään ”piristävää punaista”.

Siellä on mustaa, taulunkehykset ja valurautaisia koukkuja seinällä. Ap

Vierailija
11/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen räsymatto.

Vierailija
12/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanliila tai petroolin värinen matto voisi tuoda väriä eikä olisi niin herkkä likaantumaan.

Lipaston päälle viherkasvi värikkäässä ruukussa.

Vierailija
13/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rugvista ym. myy kivoja kirjavia mutta hillityn sävyisiä mattoja, sieltä löysin omaan vaaleaan eteiseeni sopivan maton koka tuo väriä olematta räikeä.

Vierailija
14/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rugvista ym. myy kivoja kirjavia mutta hillityn sävyisiä mattoja, sieltä löysin omaan vaaleaan eteiseeni sopivan maton koka tuo väriä olematta räikeä.

Haluatko linkata millaisen? Mukava olisi nähdä millaisia ihmisillä on, voi saada ihan uusia ideoita itsekin kun katsoo ns uusin silmin. Ap

Vierailija
15/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on jotain muuta pielessä.

Vierailija
16/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen oli vähän ilkeä, mutta minusta ihan oikeassa. Eteinen on tylsän värinen noin, ei sitä matto kovin paljon muuta. Mutta jos matto riittää, niin ottaisin jonkin värisävyn muualta ympäristöstä. Jos esimerkiksi se taulu on vihreäsävyinen, saman sävyinen vihreä matto.

Vierailija
17/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen oli vähän ilkeä, mutta minusta ihan oikeassa. Eteinen on tylsän värinen noin, ei sitä matto kovin paljon muuta. Mutta jos matto riittää, niin ottaisin jonkin värisävyn muualta ympäristöstä. Jos esimerkiksi se taulu on vihreäsävyinen, saman sävyinen vihreä matto.

Ainahan täällä sisustusketjuissa yläpeukkujen kera kerrotaan, miten seinät on valkoiset ja tekstiileillä tuodaan väriä.

Vierailija
18/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mustavalkoinen matto.

Sinulle pistäisin vaikka oranssin.

Vierailija
19/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kandee miettiä mistä väristä itse tykkäät(te). Tuskin me täällä osataan ehdottaa mitään väriä mikä ei itsellesi tulisi mieleen.

Tykkään lämpimistä väreistä, sellaisista syksyn sävyistä. Vihreästä, punaisesta, okrankeltaisesta… Ap

Vierailija
20/25 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi beiget, maitokahvit ja valkoiset on niin tylsiä. Maalaa seinät jollain tykkäämälläsi pirteällä värillä. Jos eteiseen ei tule luonnonvaloa niin vaalea mutta värikäs. Joku maton vaihtaminen tai taulu ei tee kovin suurta muutosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi