Miksi useimmat naiset on huumorintajuttomia?
Hihitellään jos hihitellään MIESTEN heitoille, mutta itse eivät keksi hauskoja juttuja. En yleistä nyt, 8 naista 10 on huumoria ymmärämättömiä.
Kommentit (35)
Kaikilla on oma huumorinsa. Joku vammainen mies pyörätuolissa kävi aukomaan päätään mun tytölle. Mun tyttö sanoi sille että sillä on jalat. Ollaan naurettu sitä vaikka kuinka kun sillä on aina niin hyvät jutut ja se sanoo ne ihmisille. Just tollasta huumoria mä rakastan.
No useimmat miehet järkyttyvät liikaa, jos heille naispuolinen heittää kaksmielistä tai mustalla huumorilla varustettua läppää. Se on monille ihan ok, että nainen hihittää mutta jos nainen itse kertoo jotain saman tasoista niin sitten ollaankin shokissa. Erityisesti jos nainen sattuu olemaan hyvännäköinen eikä satakiloinen viiksekäs jormastiina. Liian monta kertaa kokenut tuon ja sen vuoksi säästänkin pahimmat vitsit naispuolisille ystävilleni.
Huumoria on niin monenlaista, ja moneen tilanteeseen. Ne jutut, mitkä yhdessä porukassa kirvoittaa naurusta vedet silmiin, on jossain toisessa porukassa tökeröjä ja tahdittomia.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:58"]
Hihitellään jos hihitellään MIESTEN heitoille, mutta itse eivät keksi hauskoja juttuja. En yleistä nyt, 8 naista 10 on huumoria ymmärämättömiä.
[/quote]
hahaa... " 8 naista 10" ???
"huumoria ymmärämättömiä." ???? heheheheee
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:22"]
[/quote]
[/quote]
No ehe hehe. Jotkut näköjään saa toisten kirjoitusvirheistäkin revittyä huumoria. Oh well, antaa kaikkien kukkien kukkia...
Huomattu on. Useimmat naiset kuivia js huumorintajuttomia.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:22"]
[/quote]
[/quote]
No ehe hehe. Jotkut näköjään saa toisten kirjoitusvirheistäkin revittyä huumoria. Oh well, antaa kaikkien kukkien kukkia...
[/quote]
No kyllä saan! Hahahahaa!!
Pitää paikkansa. Miehet yleensä äimistyy, kun törmäävät huumorintajuiseen ja sanavalmiiseen naiseen. Miehiä on mukava naurattaa, ovat niin onnellisen näköisiä, kun nainen hauskuuttaa.
Vitsejä viljelevä nainen on uhka miehisyydelle, joten miehet jo nuorena yrittävät näyttää sellaisille tytöille halveksuntansa. Naisilla ei helposti ole itsetuntoa vitsailla tietynlaisessa seurassa.
Mutta naiset on hauskoja. Jos ap kerran itse on nainen, niin miksi pitää itseään hapannaamana?
Mun mielestä ne huumorintajuttomat ei hihittele edes toisten jutuille, vaan tuhahtelevat lähinnä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:06"]
Ei ole helppoa hymyillä kun römpsä on taas imuroinut säkillisen hiekkaa.
[/quote]
Tää on tätä ns. äijähuumoria. Otetaan mahdollisimman kliseinen ja kuiva ns. läppä, mielellään toista osapuolta halventava, ja toistellaan sitä kovaäänisesti päälle hohottaen mahdollisimman usein ja monessa paikassa. Se jota ei pystyynkuolleiden kliseiden toistelu huvita, on tietysti huumorintajuton.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:22"]
Vitsejä viljelevä nainen on uhka miehisyydelle, joten miehet jo nuorena yrittävät näyttää sellaisille tytöille halveksuntansa. Naisilla ei helposti ole itsetuntoa vitsailla tietynlaisessa seurassa. Mutta naiset on hauskoja. Jos ap kerran itse on nainen, niin miksi pitää itseään hapannaamana?
[/quote]
ap yrittää nostaa itsensä miesten tasolle haukkumalla muita naisia. kurkkaus pikkupöksyihin palauttaa kyllä maanpinnalle.
Miksi joillakin miehillä on pakkomielle?
nainen itsessään on pelkkä iso pilluvitsi
terv. mies
Olen opiskelijaryhmässä, jossa minä olen toinen kahdesta miehestä ja siellä on tietty porukka joka heittää usein ala-astetasoista läppää ja räkättää sille äänekkäästi.
Usein tulee mieleen että jos olisin samanlaista läppää heittänyt samanikäisenä miesporukassa niin olisi varmaan suunnilleen tullut turpaan.