Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useimmat naiset on huumorintajuttomia?

Vierailija
14.05.2015 |

Hihitellään jos hihitellään MIESTEN heitoille, mutta itse eivät keksi hauskoja juttuja. En yleistä nyt, 8 naista 10 on huumoria ymmärämättömiä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on vaan niin paskat läpät?

Vierailija
2/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kerroit pilluvitsin ja olet pettynyt, kun nainen ei sit kertonutkaan muistamaansa pilluvitsiä sen jatkoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen itsekin. Ap

Vierailija
4/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole hauska, niin epäilee, että ne on ne muut, jotka ei vaan ymmärrä vitsiä.

Vierailija
5/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikki naiset eivät ole pirjoheikkilöitä tai niinalahtisia. Suurin osa odottaa, että mies on se suhteen hauskuuttava osapuoli.

Vierailija
6/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu että mun tapaamilla miehillä ei ole huumorintajua. Niiden jutut on sellaisia etten uskalla edes avata mun sanaista arkkua, kun mulla on niin ronskit jutut ja todella omalaatuinen huumori. Oon yleensä porukassa se joka naurattaa muita ja kaipaisin miestä jonka kanssa heittää läppää ja joka oikeasti ymmärtää sarkasmia. Ei oo vielä tullut vastaan. Oikeasti huumorintajuinen ja hauska mies saisi multa jalat alta. :(
N21

Vierailija
7/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, koska 90% naisista ei tarvitse tehdä mitään miesten eteen. Se on usein miehen vastuulla olla se tunnelman ylläpitäjä ja vitsiniekka. Näin naiset eivät ole oppineet huumorintajua.

Vierailija
8/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään huumorista, ja tykkään heitellä kuivaa huumoria itsekin.

mutta tosi rasittavia ovat miehet, jotka pyörivät ympärillä heitellen niitä kömpelöitä 'heittojaan' joille pitää sitten kohteliaisuudesta nauraa. Ja tuntuu, että mitä kiinnostuneempi mies on naisen seurasta, sitä enemmän niitä mukahauskoja juttuja saa kuunnella. 

Onneksi oman mieheni huumori on oikeasti hyvää.

Vierailija
9/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että ainakin minä tunnen myös naisia, jotka keksivät tosi hauskoja juttuja. He eivät kuitenkaan välttämättä lauo niitä suureen ääneen ja isolle yleisölle. Kerran yhdelle heistä ehdotin, että kirjoittaisi juttunsa ylös, niistä saisi hyvän huumorikirjan. Hän näytti melkein kauhistuneelta ja sanoi, ei ei, en osaa kirjoittaa, en minä sellaiseen ryhdy.

Vierailija
10/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa hymyillä kun römpsä on taas imuroinut säkillisen hiekkaa. 

Vierailija
11/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoilla miehillä on oikeasti hauskat jutut. Mutta totta, parhaimmat naurut olen saanut miesporukassa. Mutta tarvitsevat siis "tuekseen" toisia miehiä, että jutut lähtee ihan lapasesta, eikä siinä voi kun nauraa vaikka miten yrittäisi pitää pokkaa. Itselläni ei ole pokkaa sanoa ääneen sellaisia juttuja, pelkään loukkaavani tmv.

Vierailija
12/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas heitän läppää joka asiasta, varsinkin itsestäni. Sen kivaa. Mikään ei ole parempaa kun itsensä solvaaminen :D Ja olen nainen. Täällä savossa kaikki harrastaa hyväntahtoista vittuilua niin itseään kuin muitakin kohtaan. En pelkää avata suutani.
20v nainen.

Vierailija
13/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vain kun sillä on sitä muuta kielitaito o (!)

Vierailija
14/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä huumorintajuttomia miehissäkin, esim. mun tuleva ex-mies ei ole samalla tasolla mun kans. Jos joskus vielä miehen löydän, niin huumorintaju on yks iso vaatimus.

Ja totta kyllä tuokin, että naiset on huumorintajuttomia. Miesten kans yleensä viihtyy paremmin.

Vierailija
15/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 oli 9:lle

Vierailija
16/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua myös siitä ettei nykyään tiedä mitä uskaltaisi sanoa.
Kaikki vitsit missä edes vihjataan mamuihin, ihonväriin, naisiin, miehiin, rotuun, lapsiin, eläimiin ja uskontoon on kielletty. Joku pahoittaa mielensä ja riita on valmis. Pitänee alkaa kertomaan turkulaisvitsejä, kukaan ei loukkaannu :)
Kuiva, sarkastinen huumori on parasta. Harmi vaan että monikaan ei ymmärrä sitä enkä halua selitellä juttujani, menee hyvä juttu ihan pilalle. Eikä kuulija siltikään tajua.

Vierailija
17/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin naimisiin parhaan ystäväni kanssa. Mulla ei ennen ollut yhtä hauskaa kaveria, ei naisissa eikä miehissä oo ollut. Ja me ollaan ihmetelty samaa asiaa kun ap. Isäntä itte joskus otti asian puheeksi. :)
Rva.

Vierailija
18/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä (apteekissa) kymmenen naista, joista yksi on huumorintajuton; muiden kanssa vitsit lentää ja mielikuvitus laukkaa (ei tietenkään asiakkaiden aikana).

Mun käsitys on taas, että miehet eivät ymmärrä huumoria. Minulle ovat miehet usein nätisti sanoneet että "sinulla on erikoinen huumorintaju".

Vierailija
19/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla on usein hauskaa naispuolisten ystävieni kanssa, miesten huumorintajua en taasen kauheasti ymmärrä.

Vierailija
20/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluution tekosia tämäkin. Jossain tiedelehdessä siitä oli aikanaan juttua. Johtuu tietysti parinvalinnan luomasta kilpailuasetelmasta. Yksityiskohtia en muista, mutta ihan havaittava ero on todella olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi